Mode & Beauty alle pijlers

Trouwjurk, maar geen trouwjurk. Wat droeg jij?

19-05-2020 11:05 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort ga ik trouwen, of tenminste een geregistreerd partnerschap. Zonder al te veel poes pas er op en er aan, ceremonie op het gemeente huis, daarna een high tea of brunch. Een bijzonder moment voor ons twee met onze ouders er bij.

Ik heb al een aantal jurken geprobeerd maar de juiste nog niet gevonden, wegens Corona vind ik het ook niet meer fijn om te passen in winkels dus bestel ik online. De nieuwe poging komt vandaag binnen, op de foto ziet ie er perfect uit en ik hoop echt dat ie past.

Maar om tot mijn punt te komen. Ik ben heel benieuwd wat jullie aan hadden toen jullie gingen trouwen. En dan bedoel ik vooral op dezelfde manier als mij, met een trouwjurk die niet echt een trouwjurk is. Al mag een echte trouwjurk natuurlijk ook. Gewoon omdat ik het leuk vind om te kijken, en er misschien nog wat inspiratie uit haal voor als de jurk van vandaag weer een flop is.
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af.

Dit is de jurk die vandaag binnen komt:
https://www.zalando.nl/u-collection-gal ... izes=44,46
Alle reacties Link kopieren
Een blauw driedelig pak :proud:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee, ik kan ook wel tips gebruiken. En wat een mooie jurk!
Leuk topic om te volgen :) . Leuke jurk, met dat kant. Wel lastig met een BH lijkt me.

Ik heb wel een 'echte' bruidsjurk op de planning staan voor de 30e. Mocht je hem willen zien, dan via PB.
anoniem_390311 wijzigde dit bericht op 19-05-2020 11:13
13.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Prachtige romantische jurk, to.
Ik had iets wat hierop leek:

https://www.google.com/search?q=donkerr ... _YbqELmhnM

Iets andere bandjes. En het was sowieso een ander totaalplaatje dan op deze foto, want ik was vijf maanden zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Ik had deze, maar dan in zilverwit met blauwe bloemetjes.
.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
19-05-2020 11:12
Leuk topic om te volgen :) . Leuke jurk, met dat kant. Wel lastig met een BH lijkt me.

Ik heb wel een 'echte' bruidsjurk op de planning staan voor de 30e. Mocht je hem willen zien, dan via PB.
Ja, daar ben ik ook nog niet helemaal over uit hoe ik dat ga aanpakken. Zeker omdat mijn borsten wel iets groter zijn dan de mevrouw op de foto.
Maar ik heb nog een paar weken om daar een oplossing voor te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mazzel, momenteel stikt het overal van de witte jurken met broderie, kan ook erg mooi zijn

Deze is ook wel erg gaaf

https://www.na-kd.com/nl/rutcircle/mini ... gL9l_D_BwE
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week voor de wet getrouwd aan de balie van het stadhuis.
Omdat de rest van onze bruiloft verplaatst is hebben we er toch een klein feestje van gemaakt en droeg ik dit ('echte' trouwjurk bewaar ik tot september):

Afbeelding

oh en ik droeg er knalrode pumps bij :proud:
anappleaday wijzigde dit bericht op 19-05-2020 11:34
14.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
19-05-2020 11:23
Je hebt mazzel, momenteel stikt het overal van de witte jurken met broderie, kan ook erg mooi zijn

Deze is ook wel erg gaaf

https://www.na-kd.com/nl/rutcircle/mini ... gL9l_D_BwE
:flirting: prachtige jurk.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Since1989_08 schreef:
19-05-2020 11:07
TO trapt af.

Dit is de jurk die vandaag binnen komt:
https://www.zalando.nl/u-collection-gal ... izes=44,46
Heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
19-05-2020 11:27
Ik ben vorige week voor de wet getrouwd aan de balie van het stadhuis.
Omdat de rest van onze bruiloft verplaatst is hebben we er toch een klein feestje van gemaakt en droeg ik dit ('echte' trouwjurk bewaar ik tot september):

Afbeelding

oh en ik droeg er knalrode pumps bij :proud:
super mooi!!
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
19-05-2020 11:27
Ik ben vorige week voor de wet getrouwd aan de balie van het stadhuis.
Omdat de rest van onze bruiloft verplaatst is hebben we er toch een klein feestje van gemaakt en droeg ik dit ('echte' trouwjurk bewaar ik tot september):

Afbeelding

oh en ik droeg er knalrode pumps bij :proud:
Prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie al een hoop mooie jurken voor bij komen, hartstikke leuk!

@guppekop
Hij hoeft van mij niet persee wit te zijn, maar een lichte kleur heeft inderdaad wel mijn voorkeur. Ook omdat ik verwacht dat het mooi weer gaat zijn. Maar je heb gelijk, veel keuze op dit moment.

@AnAppleADay
Nog gefeliciteerd! hele mooie jurk, als dit al de simpele jurk is dan zal de echte trouwjurk helemaal prachtig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Since1989_08 schreef:
19-05-2020 11:23
Ja, daar ben ik ook nog niet helemaal over uit hoe ik dat ga aanpakken. Zeker omdat mijn borsten wel iets groter zijn dan de mevrouw op de foto.
Maar ik heb nog een paar weken om daar een oplossing voor te vinden.
Ik ben vorig jaar getrouwd en droeg een witte rok met een kanten top (het leek op een trouwjurk). Ik droeg er een huidkleurige beha van wonderbra onder. Zat heel mooi en je zag niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik was voor 45 euro helemaal klaar en een echte bruid (inclusief klassiek gipskruid in m'n haar).
miss_communicatie wijzigde dit bericht op 20-07-2020 07:31
55.09% gewijzigd
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Ik had een jurk van de galacollectie van Neckerman destijds (12 jaar geleden).
Maar met 6mnd zwanger ziet het er natuurlijk altijd anders uit ;)

Ik wilde eigenlijk in een wit broekpak trouwen toen maar kon geen mooie vinden waar mijn buik ook in zou passen.

Bedenk me net dat een oud-collega mijn trouwjurk nog heeft (voor een vossenjacht op school).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Since1989_08 schreef:
19-05-2020 11:23
Ja, daar ben ik ook nog niet helemaal over uit hoe ik dat ga aanpakken. Zeker omdat mijn borsten wel iets groter zijn dan de mevrouw op de foto.
Maar ik heb nog een paar weken om daar een oplossing voor te vinden.
Je kan een huidskleurige plak bh gebruiken. Heb je alsnog steun aan de voorkant en geen bandjes aan de achterkant.
Alle reacties Link kopieren
https://www.bonprix.nl/product/avondjur ... gKBDPD_BwE

Zoiets
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ivy & Oak heeft een aantal mooie (waaronder die van anappleaday) en Monsoon heeft vaak ook mooie.

Ik ben getrouwd in een klassieke jurk, gemaakt door mijn moeder. Zo lief.
Alle reacties Link kopieren
Since1989_08 schreef:
19-05-2020 11:44
Ik zie al een hoop mooie jurken voor bij komen, hartstikke leuk!

@guppekop
Hij hoeft van mij niet persee wit te zijn, maar een lichte kleur heeft inderdaad wel mijn voorkeur. Ook omdat ik verwacht dat het mooi weer gaat zijn. Maar je heb gelijk, veel keuze op dit moment.

@AnAppleADay
Nog gefeliciteerd! hele mooie jurk, als dit al de simpele jurk is dan zal de echte trouwjurk helemaal prachtig zijn.
Thanks :-)
Er waren ook een aantal mensen die nav de fotos vroegen of dit 'de' jurk was :proud:
Ik ga hem denk ik ook nog aan doen bij het diner in september, zit wat meer ontspannen dan mijn 'echte' jurk.

Het merk van deze jurk is Ivy & Oak, ze hebben een hele bridal collectie waar heel veel jurken in deze richting bij zitten.
Wel redelijk prijzig soms.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond een leuk wittig (beetje richting champagne) kanten jurkje bij een vintagewinkel (begin deze eeuw) paste me precies
Het jurkje was 35 euro, de schoenen en de lingerie die ik erbij kocht... flink duurder :)
Alle reacties Link kopieren
Ik had bij onze zeer intieme bruiloft een jurk van topvintage.nl aan. Jaren 50-model, niet wit maar een heel uitgesproken kleur. Mijn haar door de kapper in een beehive laten opsteken. Het/ik zag er geweldig uit, al zeg ik het zelf ;-D
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-05-2020 11:58
Ik vond een leuk wittig (beetje richting champagne) kanten jurkje bij een vintagewinkel (begin deze eeuw) paste me precies
Het jurkje was 35 euro, de schoenen en de lingerie die ik erbij kocht... flink duurder :)
Oh ja, ik had de lingerie niet meegeteld: dat verdriedubbelt het budget dan weer wel :proud:
miss_communicatie wijzigde dit bericht op 19-05-2020 12:04
0.26% gewijzigd
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven