Gezondheid alle pijlers

Natte onderbroek na sporten? Zweet? Urine

19-05-2020 21:50 109 berichten
Hallo iedereen,

Ben een vrouw van 25 jaar en ga geregeld lopen. Telkens na het lopen merk ik dat mijn ondergoed nat is (bilspleet tot echt vagina). Ik voel zelf helemaal niks tijdens het lopen. Is het gewoon zweet of kan het ook urine zijn? Zou ik dit dan niet gewoon voelen? Ik heb werkelijk geen idee.

Ik heb zelf geen kinderen en heb ook niet echt het gevoel een zwakke bekkenbodemspier te hebben...maar ik zit er toch een beetje mee.

Iemand met gelijkaardige ervaringen?
Bedankt alvast.
Hoe ruikt het?
Alle reacties Link kopieren
Je titel zegt sporten, in je verhaal heb je het over lopen. Wat is het? Want dat maakt nogal een verschil, bij zware lichamelijke inspanning is het niet ongewoon als je iets meer lichaamsvocht dan alleen zweet verliest.
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eigenlijk keihard lachen om je OP omdat ik denk 'Natuuuuuurlijk is dat gewoon zweet!!'. Waarom zou het urine zijn? Als ik hardloop heb ik precies hetzelfde, maar ook op mijn rug, onder mijn oksels. Ik krijg het dan ook heel warm van hardlopen.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk gewoon zweet. Probeer is paar keer op trampoline te springen, of als je niest is dan je ondergoed ook nat? Dan zou ik mijn bekkenbodem maar gaan trainen
:-9
Haha ja ik denk ook gewoon zweet hoor 😂
Ik bedoel hardlopen, inderdaad.
Nee, als ik nies of dergelijke heb ik het niet, vandaar dat ik het niet goed weet.

Aan de ene kant denk ik inderaad 'waarom zou het urine zijn'... Maar aan de andere kant ga ik dan weer te veel nadenken 🙃
Zweet.
Alle reacties Link kopieren
Ruik en je weet het.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
19-05-2020 21:59
Ruik en je weet het.
Ja, dat doe ik dan ook. Maar ik vind dit nogal een moeilijke. Soms ruik ik niks, soms ruik ik een beetje urinegeur, maar dit kan evengoed wat resten zijn van te plassen doorheen de dag denk ik dan? Ik ga altijd in de avond hardlopen... Vandaar ook mijn twijfels.
Alle reacties Link kopieren
Mijn onderbroek kan je uitwringen na een lesje spinning of rondje hardlopen.
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
Zweet!
Dit heb ik wel eens gehad tijdens een les bodystep.
Ben toen naar de wc gegaan om te checken of ik opeens ongesteld was, maar nee. :nut:
Alle reacties Link kopieren
Libra86 schreef:
19-05-2020 22:08
Dit heb ik wel eens gehad tijdens een les bodystep.
Ben toen naar de wc gegaan om te checken of ik opeens ongesteld was, maar nee. :nut:
Whaha ja ik ook. Ik kan soms het verschil niet voelen tussen een zweet riviertje en een bloedriviertje langs mijn been
zonnedauwregenboog wijzigde dit bericht op 19-05-2020 22:12
Reden: Meer details
2.49% gewijzigd
- Fight for your right to party -
ZonnedauwRegenboog schreef:
19-05-2020 22:11
Whaha ja ik ook. Ik kan soms het verschil niet voelen tussen een zweet riviertje en een bloedriviertje langs mijn been
Haha, dat is inderdaad ook nog iets 😁
Alle reacties Link kopieren
mvc_ schreef:
19-05-2020 21:57
Ik bedoel hardlopen, inderdaad.
Nee, als ik nies of dergelijke heb ik het niet, vandaar dat ik het niet goed weet.

Aan de ene kant denk ik inderaad 'waarom zou het urine zijn'... Maar aan de andere kant ga ik dan weer te veel nadenken 🙃
Maak je niet gek, trek na douchen sporten wat schoons aan. :)
Alle reacties Link kopieren
Oh God, ik heb dit al na een gewone wandeling. Gewoon zweet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Maar TO: ik betwijfel of het urine is. Urine in je onderbroek en daar met je neus boven hangen dan is alle twijfel weg. Wat jij ruikt is gewoon zweet en een onderbroek die al uren tegen je poes is geplakt 😄
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het wel zou merken tijdens het sporten als het urine is haha. Waarschijnlijk inderdaad zweet.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, je bent een normaal mens. Uit allerlei openingen van het lichaam komt soms vocht. En bij inspanning vooral uit zweetklieren.

Wat maakt het uit waar het vandaag komt? Gewoon je kleren in de was doen en lekker douchen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-05-2020 21:46
Reden: provoceren
91.43% gewijzigd
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
La_Cucaracha schreef:
19-05-2020 21:53
Je titel zegt sporten, in je verhaal heb je het over lopen. Wat is het? Want dat maakt nogal een verschil, bij zware lichamelijke inspanning is het niet ongewoon als je iets meer lichaamsvocht dan alleen zweet verliest.
hardlopen is lopen, wandelen is wandelen.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
19-05-2020 22:21
I
Ik niet. En nu?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-05-2020 09:42
Reden: quote verwijderd
26.23% gewijzigd
Mevrouw75 schreef:
19-05-2020 22:24
hardlopen is lopen, wandelen is wandelen.
Je zou ze de kost niet willen geven die zeggen dat ze een stuk gaan lopen en dan een boswandeling bedoelen hoor :')

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven