Weinig aantrekkingskracht na 3 dates verder gaan?

20-05-2020 13:38 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik heb nu een maand contact met een leuke man, 3 dates gehad ( en vanavond 4e) op alle dates is er eigenlijk nog niks gebeurd, en ik merk dat ik wel aantrekkingskracht mis. Ik weet gewoon niet of hij het is qua uiterlijk/ fysieke aantrekkingskracht. vind het heel jammer en zonde, want we zitten wel op 1 lijn qua toekomst, visie en denken en kunnen wel goed overweg met elkaar.

Soms twijfel ik, of hij mij wel aantrekkelijk vind...gister een spel gedaan met vragen naar elkaar en toen kwam de vraag “ voel je aantrekking” en daarop zei hij “ ja, heb je wel in de spiegel gekeken, je bent een hele mooie vrouw “. Maar er zijn nooit persoonlijke complimenten het is allemaal zo algemeen. Heel raar dat hij mij nog steeds niet heeft gezoend. Op de bank zitten we ver uit elkaar enz

Ik twijfel enorm, hij wil steeds afspreken gister en vandaag weer, dus hij zal best interesse hebben maar ik kan de “vonk” niet forceren. Wat denken jullie? Vandaag nog gaan en kijken wat er gebeurd als we zoenen ?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-05-2020 18:31
We zijn er alweer overheen
Fijn te horen. Dan kan het corona-topic ook dicht. Geen issue meer.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:28
Hoe weet ik dan of z’n intentie oprecht is ?
Dat kunnen wij toch ook niet weten? Als je dat de volgende keer wilt voorkomen, moet je je date pas thuis uitnodigen als er al is besloten onder huwelijkse voorwaarden te trouwen.
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:28
Hoe weet ik dan of z’n intentie oprecht is ?
Eigenlijk zou ik hem niets zeggen daarover. Maar dat gaat niet meer.
Nu kijken of hij zijn spullen op orde heeft. Kan hij voor zichzelf zorgen?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
20-05-2020 18:34
Eigenlijk zou ik hem niets zeggen daarover. Maar dat gaat niet meer.
Nu kijken of hij zijn spullen op orde heeft. Kan hij voor zichzelf zorgen?
Hij heeft een bmw gekocht en huisje ( klein) gekocht en is pas 29 dus ja wel alles op orde denk ik.
Is dit weer die TO die altijd van die gekke date issues heeft?
DillKarlings schreef:
20-05-2020 18:30
Sommige mensen kiezen ervoor om de grens op te zoeken en een risico te nemen. Sommige mensen zitten met mondkapje op en desinfectiemiddel binnen handbereik hoofdschuddend achter hun raam de rest gade te slaan.
Die eerste groep neemt ook risico's voor mensen die ze daarna zien. En dat is enorm asociaal. Net zoals TO.

Maar Murr had laatst een punt toen ze niet corona gerelateerde topics ook corona vrij wilde houden.
En daar heeft ze wel een punt, er is al een corona pijler voor dat.
Hoe kan hij weten dat je een rijke papa hebt? Tenzij je dit hebt verteld, maar daar had je dan een reden voor.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
20-05-2020 18:38
Hoe kan hij weten dat je een rijke papa hebt? Tenzij je dit hebt verteld, maar daar had je dan een reden voor.
Gaat niet om m’n vader, gaat erom dat hij heeft gezien dat ik in een “ villa” woon. Dus hij denkt dat ik rijk ben
Murrmurr schreef:
20-05-2020 18:25
Mis ik iets? Vraagt ze nou om tips om een voor haar niet aantrekkelijke man te versieren? Desperados in tijden van corona?
IK SNAP DIT NIET
Okay je vindt hem niet aantrekkelijk, je denkt dat dat wederzijds is, je vermoedt dat hij op een ander type vrouwen valt en misschien is hij op je geld uit. En je vraag is: hoe til ik dit naar de next level?
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
20-05-2020 18:38
Hoe kan hij weten dat je een rijke papa hebt? Tenzij je dit hebt verteld, maar daar had je dan een reden voor.
De rijke papa heb je niet veel aan, als je zelf niet in staat bent om je leven op orde te krijgen en een stabiele relatie aan te gaan. Tenzij je altijd het meisje wilt blijven dat op de zak van papa teert in plaats van zelfstandig te worden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-05-2020 18:40
Okay je vindt hem niet aantrekkelijk, je denkt dat dat wederzijds is, je vermoedt dat hij op een ander type vrouwen valt en misschien is hij op je geld uit. En je vraag is: hoe til ik dit naar de next level?
Hij heeft gisteren al uitgesproken mij aantrekking te vinden, als je zo gaat reageren blijf dan gewoon weg.
Oh ja Julus heeft gelijk, die TO van het strand met hoge hakken die verliefd was maar hem ook stom vond ging een spel doen met vragen.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
20-05-2020 14:20
Jij mist aantrekkingskracht. Heb je ook gemist dat er nog heel veel meer vrijgezelle mannen zijn? Deze man hoeft het toch niet te worden? Ik vind het al bijzonder dat je drie dates hebt gehad. Aantrekkingskracht merk je toch al bij date 1?
Bij ons sloeg de vonk in de eerste minuut al over :lol:
just saying...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:41
De rijke papa heb je niet veel aan, als je zelf niet in staat bent om je leven op orde te krijgen en een stabiele relatie aan te gaan. Tenzij je altijd het meisje wilt blijven dat op de zak van papa teert in plaats van zelfstandig te worden.
Dus omdat m’n vader een huis voor mij heeft gekocht ben ik niet zelfstandig en teer ik op z’n zak? Ik werk, heb een baan.
kikilove schreef:
20-05-2020 18:41
Hij heeft gisteren al uitgesproken mij aantrekking te vinden, als je zo gaat reageren blijf dan gewoon weg.
Ik stel heel wezenlijke vragen "kikilove", als je hem niet aantrekkelijk vindt en superwantrouwig bent waarom ga je ermee door?
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:42
Dus omdat m’n vader een huis voor mij heeft gekocht ben ik niet zelfstandig en teer ik op z’n zak? Ik werk, heb een baan.
Nou, ga op een stoel staan, en dan zullen we even allemaal voor je klappen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
kikilove schreef:
20-05-2020 18:36
Hij heeft een bmw gekocht en huisje ( klein) gekocht en is pas 29 dus ja wel alles op orde denk ik.
Misschien niet praten over samenwonen? En als hij aandringt weet je wellicht genoeg.
Wat maakt zou 'dat' zo interessant voor hem maken en het niet meer om jou gaat als hij alles op orde heeft? Er zijn vast andere vrouwen die wederzijds met hem zouden willen daten. Dan zal hij jou specifiek toch leuk vinden als hij je blijft daten en moeite doen jou te leren kennen en zo?
pejeka schreef:
20-05-2020 18:44
Nou, ga op een stoel staan, en dan zullen we even allemaal voor je klappen.
The shoes on my feet
I bought em

(Dat was destijds iets heel bijzonders hoor)
Murrmurr schreef:
20-05-2020 18:42
Oh ja Julus heeft gelijk, die TO van het strand met hoge hakken die verliefd was maar hem ook stom vond ging een spel doen met vragen.
Haha zou zij het zijn? :lol:
kikilove schreef:
20-05-2020 18:42
Dus omdat m’n vader een huis voor mij heeft gekocht ben ik niet zelfstandig en teer ik op z’n zak? Ik werk, heb een baan.
Hoeveel maandlasten heb je
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
20-05-2020 18:41
...
kikilove vroeg een post niet te quoten en dan vast ook info daaruit niet expliciet te noemen, niet?
madamzonderm wijzigde dit bericht op 20-05-2020 18:47
4.25% gewijzigd
purake schreef:
20-05-2020 18:46
Haha zou zij het zijn? :lol:
Dat zeg ik heel nadrukkelijk niet, het gewoon een grappig toeval!
Heeft hij veel vrouwelijke vrienden/volgers op de socials? Hoe zit het met zijn emojigebruik?
En dan al die andere topics over dates, waarin het steeds gekker werd. Daarna is de TO weg en zien we een nieuwe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven