Coronavirus COVID-19 alle pijlers

En als Corona nu was verdwenen.

20-05-2020 22:15 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag had ik het er met iemand over. Stel, morgen word je wakker met wereldnieuws. Het virus is op wonderlijke wijze verdwenen. Helemaal foetsie.
Hoe zou je je voelen?
anoniem_398134 wijzigde dit bericht op 20-05-2020 22:19
1.13% gewijzigd
Eidde schreef:
20-05-2020 23:02
Kijken welke van mijn geplande concerten doorgaan en wanneer.
Dit!
En weer werken :heart:
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
20-05-2020 23:27
De hele dag in je pyjama lopen, dag in dag uit, vind ik raar.
Ik loop dan weer nooit in pyjama.
Die trek ik netjes elke ochtend uit en elke avond vlak voor ik naar bed ga aan.

Er zijn grenzen.
Ik heb geen zin in geschreeuw omdat ik halfnaakt rondloop in de supermarkt in mijn flinterdunne, halfblote nachtpon.

En het is ook gewoon too cold :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
20-05-2020 23:27
De hele dag in je pyjama lopen, dag in dag uit, vind ik raar.
Dat mag jij vinden. Ik vind dat bizar noemen dan weer tamelijk overtrokken.
Wissewis schreef:
20-05-2020 23:29
Ik loop dan weer nooit in pyjama.
Die trek ik netjes elke ochtend uit en elke avond vlak voor ik naar bed ga aan.

Er zijn grenzen.
Ik heb geen zin in geschreeuw omdat ik halfnaakt rondloop in de supermarkt in mijn flinterdunne, halfblote nachtpon.

En het is ook gewoon too cold :-).
Een huispak/joggingpak is gewoon een dagpyama.
Griebus67 schreef:
20-05-2020 23:30
Dat mag jij vinden. Ik vind dat bizar noemen dan weer tamelijk overtrokken.
Dat mag. Ik vind het bizar dat het bij zoveel mensen de norm is als ze niet meer op hun werk hoeven te verschijnen er ook geen motivatie meer is om aan te kleden en jezelf te verzorgen.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
20-05-2020 23:32
Dat mag. Ik vind het bizar dat het bij zoveel mensen de norm is als ze niet meer op hun werk hoeven te verschijnen er ook geen motivatie meer is om aan te kleden en jezelf te verzorgen.
Ik blijf al een half topic wachten op het antwoord:
Voor wie of waarom?


En nope, niet voor mezelf, want ik voel me prima in mijn "huispak" zonder ondergoed.
Als het kon ging ik zo werken :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
20-05-2020 23:33
Ik blijf al een half topic wachten op het antwoord:
Voor wie of waarom?


En nope, niet voor mezelf, want ik voel me prima in mijn "huispak" zonder ondergoed.
Als het kon ging ik zo werken :-).
Voor jezelf, zoals je dat soort dingen sowieso al voor jezelf doet dacht ik. Voor je ritme, zelfverzorging etc.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
20-05-2020 23:33
Ik blijf al een half topic wachten op het antwoord:
Voor wie of waarom?


En nope, niet voor mezelf, want ik voel me prima in mijn "huispak" zonder ondergoed.
Als het kon ging ik zo werken :-).
Maar euh.... heb je dan heel veel joggingbroeken? Zonder ondergoed doe je toch iedere dag een schone broek aan, lijkt mij? En het zelfde voor je pyjamabroek.
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
20-05-2020 23:37
Maar euh.... heb je dan heel veel joggingbroeken? Zonder ondergoed doe je toch iedere dag een schone broek aan, lijkt mij? En het zelfde voor je pyjamabroek.
Zoals mijn moeder vroeger zei: 1 in de kast - 1 aan mijn lijf - 1 in de was :-)

En nog ergens een stokoud half-afgedankt geval voor als de was niet snel genoeg gaat.


Ook buiten Corona draag ik die dingen zo'n beetje continu als ik thuis ben.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet dragen van ondergoed ook niet zo goed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
20-05-2020 23:41
Ik snap het niet dragen van ondergoed ook niet zo goed.
Veel luchtiger, minder knellend en het bespaart nog op was ook :-D.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrijheid terug! Ik ga weer snel reizen en concerten bezoeken... En met de trein door Europa staat ook hoog op mijn lijstje!

Ik wil best gedeeltelijk blijven thuiswerken trouwens, en zit hier thuis gewoon netjes in de kleren inclusief wat make up! Heb dat nodig voor een normaal weekritme zeg maar...
Live long and prosper
Ik vond mijn leven voor deze crisis veel leuker. En de lol van thuiswerken is er ook wel af. De scheiding tussen werk en privé is te dun en bij gebrek aan uitjes besteed ik meer tijd achter beeldschermen dan goed voor me is.

Als alles plots weer normaal werd zou ik nu naar het stand rijden, er lunchen bij een leuke strandtent en dineren bij een andere. En vrienden vragen ook te komen.

De ongezelligheid stoort me nog het meeste aan het nieuwe normaal. Alles wat moet dat kan nog. Alles wat gezellig is, is verboden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel uit eten gaan ja en mijn vakantie opnieuw boeken. Verder veranderd er niks.
Wissewis schreef:
20-05-2020 23:44
Veel luchtiger, minder knellend en het bespaart nog op was ook :-D.
Wat is het nou? Doe je iedere dag een schone broek aan, of bespaar je op de was?
Alle reacties Link kopieren
Een uurlang heel blij. Daarna pas je je aan aan de nieuwe werkelijkheid; bepaalde dingen hoeven niet meer, bepaalde dingen moeten ineens. In het begin onwennig; daarna moet je een nieuwe zingeving zien te vinden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
En weeeeeeeer een topic van iemand die zo blij is met het 'nieuwe normaal'.

Ik heb me al jaren geleden teruggetrokken uit de ratrace, omdat ik die niet aankon.

Voor mij is de huidige situatie dan ook niet heel veel anders dan zonder corona.

Maar ik zie veel mensen die die ratrace echt missen, die gewoon gelukkig worden van hun werk en hun hectiek.

Ik hoop al jaren dat er wat meer ruimte komt voor diversiteit hierin en mss gaat dat door corona een beetje lukken.

Maar als jij gelukkiger bent in je bubbel zorg dan dat je ook na corona die bubbel (deels) behoudt, zoals ik (weliswaar noodgedwongen) al jaren in zo'n bubbel leef.

Maar wat mij betreft mag corona morgen verdwenen zijn, zodat ik gewoon af en toe uit mijn bubbel kan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Als Corona verdwenen zou zijn dan zou ik heel gelukkig zijn. Ik ben een hele slechte introvert. Ik vind dit absoluut geen leven.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
20-05-2020 22:31
Bizar dat mensen zich niet normaal aankleden.
Doe ik wel, en make up, ook als ik geen andere mensen zie.
Wat is daar bizar aan, een broek is een broek hoor. In je blote gat naar de super, dat vind ik wel bizar, maar of iemand nu een joggingbroek, een pantalon of een spijkerbroek aan heeft, lekker boeie!

Ik kan gelukkig ook na corona gewoon in m’n joggingbroek blijven werken. Zelfs op het werk zelf, daar lopen meerdere mensen in joggingbroeken, van groene adidas met strepen en de gewone grijze bristolbroek tot de jaren ‘80 parachutestofbroek :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh shit.... ik zou direct moeten stoppen met eten en minimaal 5x per week naar de sportschool moeten. Het is dieettechnisch een beetje misgegaan dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-05-2020 08:07
En weeeeeeeer een topic van iemand die zo blij is met het 'nieuwe normaal'.

Ik heb me al jaren geleden teruggetrokken uit de ratrace, omdat ik die niet aankon.

Voor mij is de huidige situatie dan ook niet heel veel anders dan zonder corona.

Maar ik zie veel mensen die die ratrace echt missen, die gewoon gelukkig worden van hun werk en hun hectiek.

Ik hoop al jaren dat er wat meer ruimte komt voor diversiteit hierin en mss gaat dat door corona een beetje lukken.

Maar als jij gelukkiger bent in je bubbel zorg dan dat je ook na corona die bubbel (deels) behoudt, zoals ik (weliswaar noodgedwongen) al jaren in zo'n bubbel leef.

Maar wat mij betreft mag corona morgen verdwenen zijn, zodat ik gewoon af en toe uit mijn bubbel kan.
Ik vind dit nieuwe normaal echt afschuwelijk veel drukker dan het normale normaal.
Ik werk nu fulltime thuis met in de helft van de tijd de kinderen om me heen en dat terwijl ik een parttime baan heb. Maar werk en privé zijn compleet door elkaar heen gelopen.
Ik ga dit echt niet langer dan tot de zomervakantie volhouden. Dan moet het echt anders, anders val ik om.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-05-2020 08:07
En weeeeeeeer een topic van iemand die zo blij is met het 'nieuwe normaal'.

Ik heb me al jaren geleden teruggetrokken uit de ratrace, omdat ik die niet aankon.

Voor mij is de huidige situatie dan ook niet heel veel anders dan zonder corona.

Maar ik zie veel mensen die die ratrace echt missen, die gewoon gelukkig worden van hun werk en hun hectiek.

Ik hoop al jaren dat er wat meer ruimte komt voor diversiteit hierin en mss gaat dat door corona een beetje lukken.

Maar als jij gelukkiger bent in je bubbel zorg dan dat je ook na corona die bubbel (deels) behoudt, zoals ik (weliswaar noodgedwongen) al jaren in zo'n bubbel leef.

Maar wat mij betreft mag corona morgen verdwenen zijn, zodat ik gewoon af en toe uit mijn bubbel kan.
Ik denk zo maar dat jij een heel vervelend vrouwtje bent. Je had die rat race sowieso nooit gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
20-05-2020 22:31
Bizar dat mensen zich niet normaal aankleden.
Doe ik wel, en make up, ook als ik geen andere mensen zie.
Wat bizar om make up te dragen als niemand je ziet.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Mibimi schreef:
21-05-2020 09:44
Ik denk zo maar dat jij een heel vervelend vrouwtje bent. Je had die rat race sowieso nooit gewonnen.
Ik vond het wel een leuke vraag, maar die sneer is nou weer helemaal niet nodig.

Ik zou het fantastisch vinden als het virus ineens weg zou zijn en ik mijn oude leven weer helemaal op kon pakken. Maar ik had dan ook alle drukte en ratraces en zo er al uit gesneden. Voor sommige mensen hoop ik dat ze de goede dingen behouden die ze hebben ontdekt door deze crisis. En dat we niet meteen weer zo massaal en zo belachelijk goedkoop gaan vliegen.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
blijfgewoonbianca schreef:
20-05-2020 22:53
Vieze Hond, komt ie :



https://www.dumpert.nl/item/7213199_3724f0d9
Oh bah bah! Mijn maag draait er nog van :pukey:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven