Radeloos

21-05-2020 21:15 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een date met een man waar ial een poos mee chatte via Bumble. De klik was er, hij zoende mij en we waren onderweg naar mijn appartement toen hij opeens in huilen uitbarstte. Hij was nog getrouwd en hij kon het toch niet. Hij zei wel honderd maal sorry en liet mij verbrouweerd achter. Hij heeft mij nooit eerder verteld dat hij uberhaupt ooit getrouwd was...

Dit is al de vijfde date waar het helemaal misgaat. Twee met een ex-verhaal, een die een conspiracy nut bleek en nog eens twee die mij eindeloos aan het lijntje hielden. Ik word hier zo onzeker van!

Ik ben 30, heb net een nieuwe baan, een eigen appartementje, lieve vriendinnen en ben zeker niet lelijk. Ik zorg goed voor mezelf. Daarom snap ik niet dat ik steeds zulke types aantrek... ik zoek niet eens perse een relatie. Een FWB is ook prima. Maar zelfs dat 'lukt' opeens niet meer. Of ik ze nou online of offline ontmoet, er is altijd gedoe. En ik wil zo graag een leuke,lieve vent...
Dit is nogal off-topic maar waarom ga je lopen bekken met een wildvreemde middenin een pandemie? Daar begrijp ik nou helemaal niets van. Doen meer mensen dat?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pech gehad. Soms moet je een aantal kikkers kussen.
leeg
Alle reacties Link kopieren
Misschien ligt het aan Bumble en zitten daar veel rare types op? Ik ken het niet, dus geen idee.
Verder hebben natuurlijk de meeste mensen van jouw leeftijd een ex, ik weet niet wat je met een ex-verhaal bedoelt.

Ik denk dat je tot nu toe gewoon nog geen geluk hebt gehad, waarom zou het wat met jou te maken hebben? Kop op, probeer daten ook als leuk vermaak te zien en eventueel als leuk verhaal-materiaal voor later, ook al kan je er nu (nog) niet om lachen.
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
21-05-2020 21:15
Ik had net een date met een man waar ik al een poos mee chatte via Bumble. De klik was er, hij zoende mij en we waren onderweg naar mijn appartement

Ik ben 30, heb net een nieuwe baan, een eigen appartementje, lieve vriendinnen en ben zeker niet lelijk. Ik zorg goed voor mezelf. Daarom snap ik niet dat ik steeds zulke types aantrek...

Mijn indruk: je wil te graag en negeert daardoor signalen/stelt geen eisen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-05-2020 21:42
Dit is nogal off-topic maar waarom ga je lopen bekken met een wildvreemde middenin een pandemie? Daar begrijp ik nou helemaal niets van. Doen meer mensen dat?
:HA:
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
21-05-2020 21:54
Misschien ligt het aan Bumble en zitten daar veel rare types op? Ik ken het niet, dus geen idee.
Verder hebben natuurlijk de meeste mensen van jouw leeftijd een ex, ik weet niet wat je met een ex-verhaal bedoelt.

Ik denk dat je tot nu toe gewoon nog geen geluk hebt gehad, waarom zou het wat met jou te maken hebben? Kop op, probeer daten ook als leuk vermaak te zien en eventueel als leuk verhaal-materiaal voor later, ook al kan je er nu (nog) niet om lachen.
Ik bedoel dat ze niet over hun ex heen zijn. Iedereen heeft exen.

En natuurlijk is het later grappig. Vooral die conspiracy gek. Maar als iemand zwaar labiel wordt en tegen me liegt vind ik dat toch pijnlijk. Geen idee. Ik heb liever 10x een 'Memegod' zoals bij First Dates dan.
anoniem_398246 wijzigde dit bericht op 21-05-2020 23:27
14.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-05-2020 21:42
Dit is nogal off-topic maar waarom ga je lopen bekken met een wildvreemde middenin een pandemie? Daar begrijp ik nou helemaal niets van. Doen meer mensen dat?
Ik vind het maar overdreven. Ik ben jong en gezond. Als jij daar bang voor bent blijf je thuis, ook prima.
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
21-05-2020 21:54
Je hebt pech gehad. Soms moet je een aantal kikkers kussen.
Nou, het mag nu wel klaar zijn!
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
21-05-2020 22:10
Mijn indruk: je wil te graag en negeert daardoor signalen/stelt geen eisen.
Klopt. En met elke mislukking wordt het erger. Ik vet vooraf veel, maar tijdens wil ik te graag dat het werkt.
FlurryAC schreef:
21-05-2020 23:24
Ik vind het maar overdreven. Ik ben jong en gezond. Als jij daar bang voor bent blijf je thuis, ook prima.
Ooit aan een IC-medewerker gevraagd of zij het ook overdreven vinden? Het gaat niet alleen om jou in een pandemie.
Alle reacties Link kopieren
Trientje74 schreef:
21-05-2020 23:27
Ooit aan een IC-medewerker gevraagd of zij het ook overdreven vinden? Het gaat niet alleen om jou in een pandemie.
Ik heb geen contact met ouderen en zwakkeren...

Maar goed, ik hoef me niet te verantwoorden, ik houd overal netjes afstand en wat tussen mij en zo'n man gebeurt is onze beslissing. Graag advies rondom daten...
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
21-05-2020 23:24
Ik vind het maar overdreven. Ik ben jong en gezond. Als jij daar bang voor bent blijf je thuis, ook prima.
Je spoort dus zelf ook niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
21-05-2020 23:33
Je spoort dus zelf ook niet.
Dat mag je vinden. De kapsters en nagelstylistes zijn immers ook open, net als zwembaden. Als je beiden geen klachten hebt is dat net zo (on)veilig.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, weer een topic vervuild door wijzende vingertjes van belerende heiligen.



TO:
Wees duidelijk in je gesprek dat een FWB voldoende is. En ga eventueel, als het ervan gaat komen, naar zijn huis. Weet hij in ieder geval niet waar je woont als hij tóch een gekkie blijkt.
Alle reacties Link kopieren
ManInVrouwenWereld schreef:
22-05-2020 00:29
Oh leuk, weer een topic vervuild door wijzende vingertjes van belerende heiligen.



TO:
Wees duidelijk in je gesprek dat een FWB voldoende is. En ga eventueel, als het ervan gaat komen, naar zijn huis. Weet hij in ieder geval niet waar je woont als hij tóch een gekkie blijkt.
Was ik ook wel, maarja, deze was maar vreemd.

En ja, naar hun huis is denk ik wel verstandiger. Maar daar kan ik weer niet zomaar weg als ze raar zijn. Blijft een gok denk ik...
FlurryAC schreef:
21-05-2020 23:28
Ik heb geen contact met ouderen en zwakkeren...

Maar goed, ik hoef me niet te verantwoorden, ik houd overal netjes afstand en wat tussen mij en zo'n man gebeurt is onze beslissing. Graag advies rondom daten...

Het is in die zin wel relevant dat je wellicht wat onverstandige beslissingen neemt. Je neemt iemand mee naar huis die je totaal niet kent, en dan ben je verbaasd dat het een rare kwibus blijkt te zijn. Waarom neem je niet wat meer de tijd om iemand echt te leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
22-05-2020 08:46
Het is in die zin wel relevant dat je wellicht wat onverstandige beslissingen neemt. Je neemt iemand mee naar huis die je totaal niet kent, en dan ben je verbaasd dat het een rare kwibus blijkt te zijn. Waarom neem je niet wat meer de tijd om iemand echt te leren kennen?
Dan nog maakt het geen verschil. Die mannen zijn dan nog steeds rare kwibussen, ook als je na 3 dates naar iemand's huis zou gaan.

Ik denk dat je gewoon pech hebt tot nu toe. Ik ben ook rare gasten tegengekomen, waarvan sommigen zelfs na 3 maanden een keer pas de aap uit de mouw kwam.
En bij sommigen ook een tijd gedate, maar wel vanaf begin af aan thuis afgesproken. Dat liep dan stuk om andere redenen dan 'te snel thuis afspreken'.

Je moet het zien als een soort gokkast. Je doet je ding en je ziet wel of er toch nèt wel die ene leuke klik erbij zit. Die is er of die is er niet. Dat heb ik wel echt gemerkt. Het moet er gelijk zijn, anders wordt het niks. En een man die een vrouw vaker wil zien, maakt het echt geen donder uit hoe wie wat waar. Dus laat die 'dateregels' lekker los en go with the flow. Je eigen gevoel volgen!
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
21-05-2020 23:55
Dat mag je vinden. De kapsters en nagelstylistes zijn immers ook open, net als zwembaden. Als je beiden geen klachten hebt is dat net zo (on)veilig.
De zwembaden zijn helemaal niet ‘gewoon’ open. Hoe kom je daar nu bij.

Het punt is dat je zo’n man die je net kent helemaal niet kan vertrouwen of hij wel eerlijk is.

Maar goed. Het mag weer. Volgens de overheid mag je weer een sexbudy zoeken.

En als deze dingen je vaak overkomen zit je misschien op het verkeerde medium te zoeken? En stel je te weinig vragen om de man in kwestie te kunnen beoordelen.
Alle reacties Link kopieren
Een vent die je nauwelijks kent en ineens in huilen uitbarst?
Brrrr wat een engerd zeg.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ah is dit weer het nieuwe zoveelste rampzalige datestopic van die ene?
ManInVrouwenWereld schreef:
22-05-2020 00:29
Oh leuk, weer een topic vervuild door wijzende vingertjes van belerende heiligen.



TO:
Wees duidelijk in je gesprek dat een FWB voldoende is. En ga eventueel, als het ervan gaat komen, naar zijn huis. Weet hij in ieder geval niet waar je woont als hij tóch een gekkie blijkt.
Nee hoor, ik ben niet van de school dat iedereen zich thuis moet opsluiten en TO mag prima daten op 1,5m afstand. Maar van de ‘ik vind het maar overdreven’-mentaliteit vind ik wel wat. Het getuigt van een zeker egoïsme in tijden dat mensen zich het schompes moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
21-05-2020 23:25
Klopt. En met elke mislukking wordt het erger. Ik vet vooraf veel, maar tijdens wil ik te graag dat het werkt.

Je hebt hier wel eigenlijk een groot deel van je antwoord.
Zodra je iets heel graag wilt, ga je voorbij aan je normale innerlijke gevoelsprieten die omhoog staan.
Omdat je het zo graag wilt, ben je eigenlijk niet meer integer aan jezelf en ben je bereid niet meer zo kritisch te zijn, verlies je eigenwaarde en stuurt het bericht uit dat je met heel veel mannen wel tevreden bent.
Komt vanzelf goed. Niet teveel willen ;)
FlurryAC schreef:
22-05-2020 00:52
Was ik ook wel, maarja, deze was maar vreemd.

En ja, naar hun huis is denk ik wel verstandiger. Maar daar kan ik weer niet zomaar weg als ze raar zijn. Blijft een gok denk ik...
Hoezo niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven