Nieuw bedframe

22-05-2020 16:35 13 berichten
Na 20 jaar trouwe dienst van mijn bed ben ik weleens toe aan wat anders in de slaapkamer. Mijn koloniale ledikant kan nog wel 50 jaar mee maar ik ben er op uitgekeken. Ben inspiratie aan het opdoen, liefst wel kwaliteit, zoals massief hout. Waar moet ik op letten? En hoe lang doen jullie eigenlijk met een bed? Wordt het vervangen omdat het 'stuk' is of omdat je gewoon toe bent aan wat anders?
Ik heb al ruim 15 jaar een Ikealedikant en ben er nog steeds niet klaar mee. Wat mij betreft gaatie nog 25 jaar mee.

Het oude model Hemnes.

Moest het eventjes opzoeken. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog bezig aan mijn 1e eigen bedframe, wit in landelijke stijl van Beter Bed (Fontana). Ik heb mijn bedframe expres zo uitgezocht dat ik zeker weet dat ik hem niet zat word en ik vind hem nog steeds super mooi, dus als het aan mij ligt gaat hij mee tot hij stuk is. Hij is nu pas 3 jaar dus ik neem aan dat hij voorlopig nog wel mee gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een hele tijd een boxspring, hiervoor meerdere bedframes gehad maar had vaak last van gekraak. Als je een bedframe koopt zou ik er opletten dat ie niet kraakt.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Auping ombouw, al 30 jaar. Ondertussen wel de derde set spiralen en matrassen. Het kostte toen een hoop geld, maar dan heb je ook wat. En het model vinden we tijdloos. Heb er ook levenslange garantie op; paar jaar geleden brak een beugeltje, mailtje gestuurd, kreeg meteen een nieuw exemplaar opgestuurd.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
22-05-2020 17:21
Wij hebben een Auping ombouw, al 30 jaar. Ondertussen wel de derde set spiralen en matrassen. Het kostte toen een hoop geld, maar dan heb je ook wat. En het model vinden we tijdloos. Heb er ook levenslange garantie op; paar jaar geleden brak een beugeltje, mailtje gestuurd, kreeg meteen een nieuw exemplaar opgestuurd.
Is dat dat bed met ronde hoeken en met haken geschakelde tafeltjes?

Deze?

Afbeelding
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 22-05-2020 17:29
13.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-05-2020 17:27
Is dat dat bed met ronde hoeken en met haken geschakelde tafeltjes?
Ja, klopt, Auronde.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
22-05-2020 17:29
Ja, klopt.
Die kreeg ik jaren terug van mijn moeder en het is een prachtig bed, maar ik vond hem te laag. Ik heb altijd van hoog slapen gehouden.
Ik vind die Auronde wel mooi. Niet mijn smaak omdat hij te kaal is, maar je ziet de kwaliteit eraan af.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-05-2020 17:30
Die kreeg ik jaren terug van mijn moeder en het is een prachtig bed, maar ik vond hem te laag. Ik heb altijd van hoog slapen gehouden.
Hij is er in verschillende hoogtes.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
baukelien schreef:
22-05-2020 17:32
Ik vind die Auronde wel mooi. Niet mijn smaak omdat hij te kaal is, maar je ziet de kwaliteit eraan af.
Ik hou van mooi beddegoed en dat komt mooi uit op dit bed. Ook hou ik niet van een rand om een bed en van een voeteinde.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
SweetFirefly schreef:
22-05-2020 17:33
Hij is er in verschillende hoogtes.
Nu wel, maar toen niet, dacht ik. Het is ook wel heel lang geleden hoor. :$
In de 15 jaar die we nu samenwonen zijn we al aan ons 2e bed bezig. Ik hou van afwisselen (ook al ons 3e bankstel) zo nu en dan. En ik heb nu een heel hoog bed met lades. Ik wilde graag extra bergruimte. En ik vind ons nachtkastje nog steeds mooi, zo verwerkt in het hoofdbord :) ik vind een hoog bed ook veel fijner dan een laag bed. Met ons matras en de topper erop kom ik op 75cm hoog. Heerlijk!

Afbeelding

Geen super zware kwaliteit. Maar dat hoef ik ook niet, want ik wissel dus graag. Dat doe je met een bed van €500,- toch sneller dan met 1 van €2000,- :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven