Luidruchtige man, wat te doen

22-05-2020 13:40 240 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
chamonix wijzigde dit bericht op 20-03-2021 22:16
99.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
22-05-2020 17:16
Bah, wat onbeschoft. Vond jij dit ooit wel grappig dan? Uit zijn neus eten en winden laten (brrrrrr). Wat zijn jouw grenzen?
Nee, en ik zei ook niet dat ik het grappig vond.

Laat ik het anders zeggen: een keer een boer of scheet laten die je dwars zit vind ik nog anders dan puberaal een knetterharde scheet laten en dan al dijenkletsend van het lachen op de bank zitten (even heel zwart wit).
En het is niet zo dat we als een stel onopgevoede wezens hier in huis leven hoor. Maar ik ga niet doen alsof een wind of boer laten iets is wat niet kan / mag bestaan.
In this mad house we must all survive
Pech gehad, wen er maar aan. Hij is luid en zijn humor is de jouwe niet. Hij is geen kleuter die je kan corrigeren.
Daveotion schreef:
22-05-2020 16:59
Nou nee hoor, dat gedrag is gewoon cultureel bepaald en dus aangeleerd (of zo je wil, nooit afgeleerd).
Het valt mij altijd op als ik in het buitenland ben, hoeveel stiller en rustiger de mensen daar zijn op terrassen, in het openbaar vervoer, in het algemeen in openbare ruimtes.
Blijkbaar nog nooit in Amerika en het midden oosten geweest.
BosscheBol1984 schreef:
22-05-2020 17:31
Blijkbaar nog nooit in Amerika en het midden oosten geweest.
Of in Italië, Spanje of Frankrijk.
BosscheBol1984 schreef:
22-05-2020 17:31
Blijkbaar nog nooit in Amerika en het midden oosten geweest.
Weleens getuige geweest van een leegstromende bus vol Amerikaanse toeristen. :bonk:
Vinden sommige het een serieus probleem dat je man/vriend een scheet thuis laat? :-(
Alle reacties Link kopieren
Mijn punt was dat het cultureel bepaald is. Dus geen kwestie van 'sommige mensen zijn gewoon zo'.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-05-2020 17:34
Weleens getuige geweest van een leegstromende bus vol Amerikaanse toeristen. :bonk:
Ja, Amerikanen spannen de kroon.
Zijdehoentje schreef:
22-05-2020 17:29
Het is ook niet dat hij dit buitenshuis doet overigens of als er bezoek is. Nou kan je het gooien op 'dan voelt hij zich thuis', alleen ik vind dat je ook thuis je je (tot op zekere hoogte) hebt te gedragen en rekening te houden met (eventuele) huisgenoten.
Nee hoor, dan voel je je maar niet thuis. Je hebt echt wel rekening te houden met je partner. Bah, je hebt groot gelijk dat je het niet wilt hebben.
Alle reacties Link kopieren
whitewolves schreef:
22-05-2020 17:36
Vinden sommige het een serieus probleem dat je man/vriend een scheet thuis laat? :-(
Ja ik dus ook niet. Laat maar lekker gaan. Soms kan ik zelfs lachen om het extreme volume waarmee het gepaard kan gaan bij vriend. Ik dacht dat er boven een kast oid was omgevallen.
Sjulia schreef:
22-05-2020 17:41
Ja ik dus ook niet. Laat maar lekker gaan. Soms kan ik zelfs lachen om het extreme volume waarmee het gepaard kan gaan bij vriend. Ik dacht dat er boven een kast oid was omgevallen.
:HA:
Wanneer het komisch getimed kunnen we ook samen dubbel liggen.
TVT
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
22-05-2020 17:29
Nee, en ik zei ook niet dat ik het grappig vond.

Laat ik het anders zeggen: een keer een boer of scheet laten die je dwars zit vind ik nog anders dan puberaal een knetterharde scheet laten en dan al dijenkletsend van het lachen op de bank zitten (even heel zwart wit).
En het is niet zo dat we als een stel onopgevoede wezens hier in huis leven hoor. Maar ik ga niet doen alsof een wind of boer laten iets is wat niet kan / mag bestaan.

Als ze maar niet stinken!
Dan word hij maar boos. Gewoon zeggen dat hij zwakbegaafd lijkt en je niet moet vervelen met die stemmetjes. Mijn man doet ook wel eens irritant. In het begin was ook beledigd als ik er wat van zei. Ik zei dat hij dat maar op zijn werk moest doen, kijken wat zijn baas ervan vond. Sindsdien doe ik de “blik” en zegt hij sorry....

Ik praat vaak hard, dan zegt hij wel eens: sssssst. Dan ga ik zachter praten. Geen probleem. Waarom ik daar beledigd over zou moeten zijn mag Joost weten. Daar heeft hij wel wat van opgestoken geloof.
BosscheBol1984 schreef:
22-05-2020 17:31
Blijkbaar nog nooit in Amerika en het midden oosten geweest.
Spanje. Caribbean. Zuid Amerikaanse landen.
Daveotion schreef:
22-05-2020 17:37
Mijn punt was dat het cultureel bepaald is. Dus geen kwestie van 'sommige mensen zijn gewoon zo'.
Nou ik ken ook wel hele luide Hollandse mensen. En die komen uit een rustig gezin. Het kan ook de persoon zijn. Net zoals ik ook hele rustige caribische mensen ken.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-05-2020 13:48
Heb je al een keertje geprobeerd hem een klap te geven wanneer hij zich zo gedraagt?

Goed advies. Briljant. Misschien daarna een doekje geven voor het bloeden.
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Liebeskind² schreef:
22-05-2020 14:20
Je hebt van die electronische blafbanden.

Prachtig.
Zo.
Ik was met mijn vriendin op vakantie een tijd geleden. Waren we ooit dolle spontane meiden, nu hoorden we onze te lawaaiige en praatzieke moeders terug.
Ik praat als ik enthousiast ben te hard, mijn stem is van een vrouw van middelbare leeftijd en ik geef ongevraagde details.
Na een keer van een student een compliment over mijn sneakers te hebben gekregen en ik:
"JA DAT WAS ZO RAAR, IK HAD ZE BESTELD EN DEZE WAREN 70 EN NOG EEN PAAR 50, IK WEET NIET MEER HOE DUUR DEZE WAREN. MAAR DIE ANDERE ZATEN HELEMAAAAAAL NIET LEKKER EN..etc etc'
Vermoeide student:'juf, ik vond uw sneakers echt mooi, verder kunt u van uw rust genieten, is goed ok'.
Soms zijn dingen ook gewoon niet meer leuk of cute als je ouder bent.
Maar ik vind to wel erg zuur.
Het-groepje schreef:
22-05-2020 18:31
Ik was met mijn vriendin op vakantie een tijd geleden. Waren we ooit dolle spontane meiden, nu hoorden we onze te lawaaiige en praatzieke moeders terug.
Ik praat als ik enthousiast ben te hard, mijn stem is van een vrouw van middelbare leeftijd en ik geef ongevraagde details.
Na een keer van een student een compliment over mijn sneakers te hebben gekregen en ik:
"JA DAT WAS ZO RAAR, IK HAD ZE BESTELD EN DEZE WAREN 70 EN NOG EEN PAAR 50, IK WEET NIET MEER HOE DUUR DEZE WAREN. MAAR DIE ANDERE ZATEN HELEMAAAAAAL NIET LEKKER EN..etc etc'
Vermoeide student:'juf, ik vond uw sneakers echt mooi, verder kunt u van uw rust genieten, is goed ok'.
Soms zijn dingen ook gewoon niet meer leuk of cute als je ouder bent.
Maar ik vind to wel erg zuur.
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de indruk dat de manier waarop jij naar je man kijkt, toch wel een beetje van een bekoelde afstand, hier het grootste probleem is en niet zijn onbewuste gewoontes.

Mijn moeder en man zijn beiden notoire hardpraters. Alleen beiden weten van zichzelf wel (ook mensen buiten het gezin merken dat op namelijk) dat andere mensen ze als luid kunnen ervaren en ze minderen in volume als iemand er iets van zegt. Dus ook als ze naar hun idee helemaal niet hard praatten weten ze best dat dat niet alles zegt ipv de ander voor gek te verklaren.

Zit je man misschien niet zo lekker in zijn vel dat hij hier zo gestoken op reageert?
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vent toch onaantrekkelijk. Waarom ben je ooit met zo'n lomp iemand begonnen? Ga bij hem weg.
Alle reacties Link kopieren
*Hestia* schreef:
22-05-2020 18:25
Goed advies. Briljant. Misschien daarna een doekje geven voor het bloeden.
Ik ben de schoonmaker niet.
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
22-05-2020 16:47
Nou. Ik ga na me moeder en naardat ik bij me moeder ben geweest na de stadt.

:rofl:
Zo.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
22-05-2020 18:48
Ik ben de schoonmaker niet.

Maar hij maakt het schoon en de to geeft het doekje, jij niet, ben je gek :biggrin:
*hestia* wijzigde dit bericht op 22-05-2020 19:05
13.29% gewijzigd
Zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven