Mode & Beauty alle pijlers

Hoe veel bhj's heb jij?

22-05-2020 18:50 156 berichten
En wat voor soorten en kleuren? Ik hou van lingerie!

Ik heb altijd gekleurde, effen, bloemetjes, met beugel en voorgevormd. Altijd. Nooit iets anders.
Ik heb een stuk of 10 denk ik. ik hou van lingerie. ( en van schoenen, tassen, kleding, sieraden enzovoort, maar nu even apart over lingerie. ).
Was ze ook altijd met de hand en ben er zuinig op.

Had ik al gezegd dat ik van lingerie hou?
:-D
Ik heb er ook zoveel maar daarvan nu 4 corona vriendelijk zonder beugel. 1 echt fijne dure voor naar werk.
En een berg beugelbh's met verschillend nut
Alle reacties Link kopieren
Stuk of 15 denk ik. Inclusief huidkleurige voor onder witte kleding en plak bh's.
Alle reacties Link kopieren
1 zwarte
1 paarse
1 bruine

En ergens héél diep in de kast nog een oude witte die ik niet meer draag.


Alle 4 zelfde effen model, alleen een ander kleurtje.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik heb er 13. De meeste van kant en 4 voorgevormd, maar die draag ik niet zo vaak. Is wel lekker warm in de winter.
Ik mik ze gewoon in de wasmachine en doe er toch jaren mee. Zullen wel goede zijn.
Alle reacties Link kopieren
Drie dezelfde sportbh's :mrgreen: Er is maar één soort waar ik "tegen" kan. En drie want; één aan, één in de was/op het rek, en één in de kast om aan te trekken als de was-bh nog niet droog is :-)
Ik vind lingerie er wel heel mooi uit zien, maar ik kan niet tegen kanten randjes en bandjes. Iedere keer als ik het weer eens probeerde (aan laten meten in een echte zaak en zo) had ik na drie uurtjes al weer overal irritatieplekken zitten :"-( Ik begin er dus gewoon niet meer aan.

(oké, eerlijk; ik heb er nu zes, maar dat is omdat ik meloenen heb gekregen nu ik zwanger ben, dus die eerste drie liggen te wachten tot ik er weer in kan. Maar de meloenen zitten in dezelfde sportbh, alleen dan twee maten groter :facepalm: )
irish_wasser_woman wijzigde dit bericht op 22-05-2020 18:56
23.91% gewijzigd
Stuk of 10. Allerlei kleuren maar meerdere in het zwart en wit. Gooi ze gewoon in een lingeriezakje In de wasmachine op 40 of 60 graden. Overleven ze prima. Meeste van Liberia , Hunkemöller of Hema.
Alle reacties Link kopieren
Te veel

Nu ik zwanger ben nog twee extra niet zo flatteuze bh's gekocht maar die wel erg fijn zitten.

De bh's die ik zelf niet zo mooi vind draag ik normaal naar mijn werk tot ze versleten zijn, maar dat is nu nog niet het geval. Wel zonde om weg te gooien dus neemt het nog steeds ruimte in in mijn kast.
Ik zie wel na mijn bevalling of ik ze ooit weer ga passen en anders kunnen ze alsnog weg.

Ben zelf van het simpele basic ondergoed zonder te veel poespas ben ik inmiddels achter gekomen.
Het moet wel de juiste maat zijn en goed zitten onder een strak shirt, daar let ik wel altijd op.
Alle reacties Link kopieren
50?
Vooral zwart, wit en rood
Maar verder ook roze,bloemen, goud, streepjes etc
Met bijpassende slips (op kleur in bakjes in de la)
Heel veel, bijna allemaal zwart, en bijna altijd dezelfde aan.
Cateautje schreef:
22-05-2020 18:55
Ik heb er 13. De meeste van kant en 4 voorgevormd, maar die draag ik niet zo vaak. Is wel lekker warm in de winter.
Ik mik ze gewoon in de wasmachine en doe er toch jaren mee. Zullen wel goede zijn.


Hahahaha, dit is echt het grappigst wat ik ooit heb gehoord.
Warm? :-D :-D :-D
Georgia19zoveel schreef:
22-05-2020 18:59
Hahahaha, dit is echt het grappigst wat ik ooit heb gehoord.
Warm? :-D :-D :-D
Ja, warm. Ik vind voorgevormde BH's in andere seizoenen veel te benauwd aan mijn meisjes.
Ik heb 2 dezelfde (in andere kleur), namelijk sloggi zero feel sporty. Ik kan niet tegen bandjes, beugels en alles wat in mijn vel snijd. Het liefst draag ik helemaal geen bh, zelfs deze gaan na een hele dag zeer doen aan mijn huid.
Sunnie1968 schreef:
22-05-2020 18:55
Stuk of 10. Allerlei kleuren maar meerdere in het zwart en wit. Gooi ze gewoon in een lingeriezakje In de wasmachine op 40 of 60 graden. Overleven ze prima. Meeste van Liberia , Hunkemöller of Hema.


Wasmachine. :blauwoog:
Niet genoeg. Stuk of drie...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er twee. Een aan en de andere in de was. Stop ze ook gewoon in de wasmachien. Gaat prima. Ik had er ooit meer maar heb toch alleen mijn favorieten aan.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat ook alles in de wasmachine. Het is zwart X een stuk of 30 voor alle denkbare halslijnen, decolleté, enz. En vier huidkleurige voor onder die ene witte blouse of random wit shirt. Nog vier sportbeha’s die overwegend zwart zijn.

Geen kant, geen nep-veters of andere ongein. Glad, liefst naadloos, niet voorgevormd en met een beugel die de voorgevel van wijlen Lolo Ferrari nog zou houden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Deurmat1 schreef:
22-05-2020 19:01
Ik heb 2 dezelfde (in andere kleur), namelijk sloggi zero feel sporty. Ik kan niet tegen bandjes, beugels en alles wat in mijn vel snijd. Het liefst draag ik helemaal geen bh, zelfs deze gaan na een hele dag zeer doen aan mijn huid.
Dat hoor ik van meer mensen, dat ze het liefst geen bh dragen. Ik heb het dus precies andersom. Als ik geen bh draag, voel ik me absoluut niet prettig.

Heb nu vier stuks die goed zitten, twee setjes die niet meer passen na zwangerschap ( ze zijn helaas kleiner geworden) en nog een paar van vroeger die veel te groot zijn. Ben van een e naar een b gegaan. Maar ze zijn nog mooi van vorm 😉
Alle reacties Link kopieren
Een stuk of 15, elk met passend ondergoed erbij. Ik draag ze ook allemaal, hoewel sommige wel wat vaker dan anderen.

Ik ben single en heb daardoor niet zo snel een was vol, daarom toch wel handig om ruim keuze te hebben.
Cateautje schreef:
22-05-2020 19:00
Ja, warm. Ik vind voorgevormde BH's in andere seizoenen veel te benauwd aan mijn meisjes.


:-D :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
0.

Ik draag nooit bh’s. Alleen in de zomer draag ik weleens van die topjes onder een t-shirt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
4 goede, allemaal hetzelfde model, waarvan 2 zwarte en 2 gekleurde. Merendeels zwarte strings (niet bijbehorend) en bij de gekleurde heb ik voor beide bh's 1 bijbehorende string.
Duur maar het geld dubbel en dwars waard.
Sinds mijn eerste beha met beugel nooit meer anders gewild, liefst wel voorgevormd, dat oogt bij mij mooier; maar geen extra opvulling.

Verder 2 oude bhs, die wel passen maar wat slapjes zijn, geschikt voor zeer heet weer om thuis te dragen en waar bijv zonnebrandcreme op mag belanden.

3 sportbh's, waarvan ik er 2 altijd draag

Mijn goede bhs was ik altijd na 1 x dragen op de hand. Sportbh's en oude bh's gewoon in de machine
Alle reacties Link kopieren
Ochjee ik heb alleen al meer dan 10 sportbeha’s waarvan 4 shock absorber (paardrijden enzo) en 6 zachte (geen beugel) voor yoga/pilates/balance (elke dag een verse) en dan nog wat sportbeha’s van Panache.

De andere krijg ik niet eens geteld. 1, 2, veel.
Alle reacties Link kopieren
3. Inmiddels al 4 jaar of zwanger of borstvoeding gevend met als gevolg dat mijn kleine C is gegroeid naar een F. Ik koop wel weer nieuwe als ik met borstvoeding stop en ik weet hoe mijn borsten daarop reageren.
Alle reacties Link kopieren
5 zwarte, géén kant, geen beugels. Comfortabel model met brede bandjes. Koop al jàren dezelfde bh's.
not all who wander are lost

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven