Pedofielenjagers en monitoring software op je kinds telefoon

20-05-2020 23:32 405 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik zag onlangs deze video over pedofielenjagers

https://www.youtube.com/watch?v=u1dkmlEqfZo

vind het eigenlijk wel cool wat ze doen

maar daarbij schrik ik wel hoe enorm snel er gereageerd wordt op online profielen van kinderen
en wat een gore praat zeg, schrik me echt helemaal gek, en dat zijn ook gewoon vaders he, tis eigenlijk niet te geloven hoe wijdverspreid dit lijkt te zijn
in dit voorbeeld een jong meisje, maar dat zal niet al te veel uitmaken

hebben jullie een soort van spyware op de telefoon of computer van je kinderen?
hoe werkt dat precies?
neasoi schreef:
22-05-2020 22:53
je kunt inderdaad er beter over in de krant lezen, oh en ah roepen, tegen de buurvrouw zeggen "wat een gekke wereld he buurvrouw", en dan weer een koffietje maken. das wel een stuk beter natuurlijk.

het begint erop te lijken dat er een pro-pedo agenda wordt gehanteerd
En wat doe jij, behalve ons hier wijzen op die video kijken (over en over)?


En wat het volgende betreft, neem aan dat je daar zelf een voorstelling bij kan maken aangezien jij het heel goed weet. Zo niet beter.
Ik heb van dichtbij meegemaakt wat er met een man, zijn gezin, zijn omgeving en zijn leven gebeurd, als je onterecht van seksueel misbruik wordt beschuldigd.
onterecht is afschuwelijk, en je zult als man inderdaad nooit van de smaad afkomen. kun je er inhoudelijk iets over vertellen hoe dat gegaan is?
neasoi schreef:
22-05-2020 22:55
zeker weten een slecht persoon geweest

tevens is hij zelf sexueel misbruikt, dat helpt ook deze mensen te haten denk ik, en geeft je vuur om er iets aan te doen
Is dat laatste misbruik bewezen. En hoe en wat, kan je daar iets meer over vertellen.
Die vent is paranoia, en dan nog een scheef beeld van de wereld. Vraag me af hoe goed je dan bent in dit vakgebioed.
Máár ik zal de video nog eens bekijken hoor.
neasoi schreef:
22-05-2020 23:19
beter geen geintjes over Dutroux
Geintjes? Mijn links worden afgedaan als irrelevant, maar Dutroux mag er wel bijgehaald worden die van een totaal andere rangorde is.
Niq schreef:
23-05-2020 09:16
Geintjes? Mijn links worden afgedaan als irrelevant, maar Dutroux mag er wel bijgehaald worden die van een totaal andere rangorde is.
En Dutroux mag als reden worden aangehaald om elke studie uit België te ontkrachten.
Haha jij bent ook nog lang niet klaar met dit topic ondanks je al meerdere malen had geschreven er klaar mee te zijn ;)
Niq schreef:
23-05-2020 09:19
Haha jij bent ook nog lang niet klaar met dit topic ondanks je al meerdere malen had geschreven er klaar mee te zijn ;)
Dat is een goed punt. Het is verschrikkelijk. Ik ga m uit mijn lijst halen, dan zie ik het ook niet meer.

Mijn slotrede: pedojagers zijn uitlokkers en vooral bezig met hun eigen ego, houden van aandacht en schatten zichzelf teveel op waarde.

Ok. doei.
Volmondig mee eens. Maar dat was vast al duidelijk.

Ik kom misschien later nog even wat kijken. Al is dit natuurlijk wel je brein smerig maken. Moet je je dag niet mee op willen starten. En de dag ook niet mee willen afsluiten.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef: ↑21-05-2020 23:17
Met 14 is het trouwens geen pedofilie. Alleen wanneer het om kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken gaat.
wtf is dat
Plopper schreef:
21-05-2020 23:20
Dat is al meerdere keren gezegd. Gaat er niet in. Net zoals dat uitlokking niet betekent dat je zulke gevoelens laat ontstaan.
moeders hier op het viva forum, vinden jullie een volwassen man die je 14 jarige wil n...ken een pedo ja of nee?
who cares about definitie in een woordenboek, smeerlap is smeerlap
Alle reacties Link kopieren
neasoi schreef:
23-05-2020 11:51
Nemain• schreef: ↑21-05-2020 23:17
Met 14 is het trouwens geen pedofilie. Alleen wanneer het om kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken gaat.
wtf is dat
Dat is nou iets dat je prima kunt googelen.
Heb jij nooit brugklas biologie gehad ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
22-05-2020 06:37
Bewijsmateriaal moet ook nog eens wettig verkregen zijn en daar gaat het mis.
voor iedereen die meerdendeels opkomt voor de privacy rechten van de pedo, deze vraag

wat als je met pedohunten een kinderverkrachting hebt voorkomen? (en waarschijnlijk meerdere)


het rechtssysteem evolueert
wetten worden veranderd
soms zijn wetten verouderd
en dan?

soms is een gewoon mens, zonder diploma's, zonder medailles, zonder studies, heel erg creatief en bedenkt een heel effectief iets
misschien stoort het de gevestigde orde teveel, dat kan ook, dan een sukkel uit het volk zo makkelijk en zo snel een probleem kan oplossen

Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 07:21
Daar krijg je rond een uur of 23 vast wel een reactie op.
het is weekend en al 2 koffie op :)
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
22-05-2020 09:53
Joh. Die links tellen niet, want dat zijn niet de échte pedojagers.

:facepalm:
de mensen in die links zijn helemaal geen pedojagers

bovendien ook irritant om een link te plaatsen zonder een stukje inhoud waar het over gaat en je mening erover
dat is ook tegen de viva forum regels
googlen kunnen we zelf allemaal
trouwens, ook wel eens verhelderend om een andere zoekmachine te gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 09:59
Of, beter 1 teveel dan 1 te weinig?
bedoel je hiermee het voorkomen van een kinderverkrachting?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef: ↑22-05-2020 10:09
Nou dit zegt eigenlijk ook wel precies wat zo'n vent (of eventueleel vrouw) doet: Parsons justifies what he does by saying he is protecting children. He isn’t. He is protecting fictional children.
Plopper schreef:
22-05-2020 10:20
Dit is wel on point, ja.

Maar goed. Gedegen onderzoek he?
gelukkig zijn de fictief ja
hoet moet het anders?
met echte kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 21:26
Je kan het!!

Nu ben ik iemand die meestal niet van die erg lange berichten, maar genoeg mensen wel.
Als je die dan quote kan je er stukken tekst uit verwijderen. Is ook gelijk extra overzichtelijk.
Succes!
ik vind dat altijd lastig, vind het ook prettig als je de conversatie terug kan lezen zonder te zoeken
anders neem je ook de context niet goed mee, vind ik dan ook weer verwarrend
ik hoop dat het met de kleurtjes duidelijker wordt
Alle reacties Link kopieren
neasoi schreef:
23-05-2020 11:58
voor iedereen die meerdendeels opkomt voor de privacy rechten van de pedo, deze vraag

wat als je met pedohunten een kinderverkrachting hebt voorkomen? (en waarschijnlijk meerdere)


het rechtssysteem evolueert
wetten worden veranderd
soms zijn wetten verouderd
en dan?

soms is een gewoon mens, zonder diploma's, zonder medailles, zonder studies, heel erg creatief en bedenkt een heel effectief iets
misschien stoort het de gevestigde orde teveel, dat kan ook, dan een sukkel uit het volk zo makkelijk en zo snel een probleem kan oplossen

https://assets.catawiki.nl/assets/2019 ... 8f9dd8.jpg
neasoi schreef:
23-05-2020 12:01
bedoel je hiermee het voorkomen van een kinderverkrachting?
Nee, ik bedoel eventuele pedoos.


En ik zal in het vervolg een korte omschrijviing geven bij een link. Puntje waar ik op moet letten.
Dan zie je misschien ook dat het een het ander niet uitsluit of dat er zeker wel overeenkomsten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
22-05-2020 21:43
Je kunt gedrag uitlokken, dat is waar het hier over gaat.
In juridische zin dus.
maar pedofilie gebeurt hier in de echte fysieke wereld
niet in definities in boekjes en papiertjes gemaakt door mensen met een veel te hoog uurloon

kun je pedofilie uitlokken ja of nee?
neasoi schreef:
23-05-2020 12:02


gelukkig zijn de fictief ja
hoet moet het anders?
met echte kinderen?
Ik denk zomaar dat kinderen iets minder uitdagend zouden reageren op die mannen aan de andere kant van de lijn.
Maar dat kan ik natuurlijk ook mis hebben...
Alle reacties Link kopieren
Plopper schreef:
22-05-2020 21:43
Jij weet de definitie van uitlokking niet en doet alsof het wel snapt.

Daarom moet je dit soort dingen aan grote mensen die ervoor gestudeerd hebben overlaten.

Bye!
dat is nou juist deels het falen in rechtszaken he, vormfouten en definities, diep triest is dat
kun je in de fysieke echte mensenwereld iemand uitlokken tot het n...ken van kinderen ja of nee?
neasoi schreef:
23-05-2020 12:09


kun je pedofilie uitlokken ja of nee?
Ja. En dat gebeurt dus ook bij mannen die eigenlijk nooit verder gingen dan chatten. Je kan gesprekken sturen, en dat is wat die hunters o.a. doen.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
22-05-2020 21:50
Jullie roepen maar wat. Ik vraag me echt af wat jullie willen bereiken?

Deze man handelt volledig volgens de wet.

Kijk op de Facebook pagina van de man waar TO het in haar OP over heeft.

Hij werkt samen met de politie. Wat hij doet valt onder burgerarrest. Hij houdt zich aan alle regels. Er wordt geen geweld gebruikt, ze worden niet van hun vrijheid beroofd. Alle mannen dachten een afspraak te hebben met een kwetsbaar 13 of 15 jarig meisje (dat eenzaam is zonder vrienden) waar ze seks mee konden hebben. Ze hebben foto's gedeeld van hun geslachtsdelen, omschreven wat ze met de minderjarige meisjes van plan waren. Het is geen uitlokking, zij leggen het 1ste contact met het meisje.

Hij filmt alles wat volgens de wet toegestaan is, legt aan de de mannen uit dat hij alles aan de politie overhandigt inclusief de chat en onlinegesprekken. Verwijst ze door naar de betreffende rechercheur op het politiebureau in hun woonplaats, waar ze zich zelf ook kunnen melden. Laat weten dat hij al het beeldmateriaal op Twitter en Facebook deelt met zijn meer dan 10 duizend volgers.

De mannen worden vervolgens door de politie thuis gearresteerd en door de rechter veroordeeld tot gevangenisstraffen van 3 tot 9 jaar. Diverse daders zitten inmiddels in de gevangenis dankzij zijn inspanningen. Zijn social media accounts zijn gewoon te vinden. Zijn niet off-line gehaald. Er is niks strafbaars aan wat hij doet. Er is geen brandstapel, geen geweld. Het is steeds weer een heterdaad met mannen die van plan waren een kwetsbaar kind te verkrachten.

Een aantal van jullie verzinnen van alles. Je vraagt je af waarom, alsof het al niet erg genoeg is dat dit met kinderen gebeurd.

Dit is het laatste wat ik in dit topic geschreven heb.
in combinatie met de opgezochte wetgeving door 2East
waarin je ook geen sex met kinderen mag voorbereiden
gatverdamme, veel van die kerels hadden gewoon een gezin met kinderen
als iemand zo gemakkelijk en zo vol initiatief zo een afspraak maakt met een kind, das echt geen eerste keer, no way
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
23-05-2020 12:11
Ja. En dat gebeurt dus ook bij mannen die eigenlijk nooit verder gingen dan chatten. Je kan gesprekken sturen, en dat is wat die hunters o.a. doen.
De geaardheid kun je natuurlijk niet uitlokken, handelingen daarentegen des te meer.
Alle reacties Link kopieren
ik ga de link bekijken als je inhoudelijk een stukje erover vertelt, en je mening geeft
googlen kunnen we allemaal
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
22-05-2020 22:31
Hij heeft losse handjes. Lees even over zijn leven en gestoorde gedrag.
Maar het heeft er allemaal niks mee te maken. Net als die vrouwelijke moordenaar (meisje van 15) die anderen een zaak op laten knappen.
daar gaat het hier niet om
het gaat om het fenomeen pedohunten
ik heb hem geen pedos in elkaar zien slaan
hij documenteert netjes en geeft alles aan de politie
ook geeft hij de pedo kans zelf naar de politie te gaan en zichzelf aan te geven
ik praat iemand met losse handjes zeker niet goed
ik denk echter wel dat zijn gestoorde leven hem hierop gebracht heeft, om achter pedos aan te jagen
ook omdat hij zelf sexueel misbruikt is geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven