Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Fijne en goede stoffen mondkapjes kopen. Waar?

23-06-2020 19:17 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben nu van die wegwerp dingen maar die zitten voor geen meter. Mijn bril beslaat.
Ik zou graag van die stoffen dingen kopen die ook nog wat tegenhouden, mooi aansluiten (evt. verstelbaar), wasbaar zijn op 60 graden, ook in kindermaatjes zijn en eventueel een wegwerpfilter erin hebben.

Waar kopen jullie ze? Ik zie door de bomen het bos niet meer eerlijk gezegd.
boannan wijzigde dit bericht op 23-06-2020 19:48
2.64% gewijzigd
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
spicyscarves.nl !
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Bij een naaiatelier/kleermaker in jouw omgeving?
Alle reacties Link kopieren
Ook daarvan beslaat je bril.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
23-06-2020 19:19
Ook daarvan beslaat je bril.
Van welke niet?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Ik heb ze zelf gemaakt. Een paar katoenen kussenslopen voor opgeofferd en elastiek voor een euro bij Action gehaald.

Precies op maat (na een beetje oefenen)

Kan je het patroon mailen als je wilt.
boannan schreef:
23-06-2020 19:21
Van welke niet?
Allen denk ik wel
Peixe schreef:
23-06-2020 19:21
Ik heb ze zelf gemaakt. Een paar katoenen kussenslopen voor opgeofferd en elastiek voor een euro bij Action gehaald.

Precies op maat (na een beetje oefenen)

Kan je het patroon mailen als je wilt.
Maar draag je een bril?
Tja, mondkapjes zijn een (in sommige gevallen) noodzakelijk kwaad. Fijn zittende mondkapjes kan je vergeten vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
als je bril beslaat heb je hem niet goed op. zet je wel je bril af voor je je mondkapje opdoet om het mondkapje hoog genoeg over je neus te kunnen doen? als je daarna de bril weer op zet hoort het mondkapje deels onder je bril. ik werk er de hele ochtend mee en heb nergens last van. google eens op van laack, ik heb mijn mondkapjes van dit merk gekocht bij de dm in duitsland. allicht is dit merk ook online te koop in nl?
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
23-06-2020 19:21
Ik heb ze zelf gemaakt. Een paar katoenen kussenslopen voor opgeofferd en elastiek voor een euro bij Action gehaald.

Precies op maat (na een beetje oefenen)

Kan je het patroon mailen als je wilt.
Sorry ik ben echt geen naaier.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Etsy, en dan een kiezen met een metaaltje bij de neus. Als een masker daar niet aansluit beslaat inderdaad je bril.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt je bril misschien iets meer naar voren op je neus zetten zodat de lucht er langs kan?

https://www.godolphins.nl/blogs/duiknie ... l-beslaat/
Misschien heb je hier wat aan? Ik bedenk me ineens dat we "vroeger" altijd wat speeksel in onze duikbril deden en dat die bril daardoor niet meer beslaat. Ik lees hier iets over afwasmiddel om te ontvetten.
Alle reacties Link kopieren
Bij de kleermaker/stomerij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
boannan schreef:
23-06-2020 19:21
Van welke niet?
Afbeelding


Deze zijn prettiger met bril dan de plooi kapjes.
Ik maak ze zelf met iets meer bolling dan op deze foto te zien is.
Het is heel goed te doen.
Alle reacties Link kopieren
strings-attached schreef:
23-06-2020 19:33
Afbeelding


Deze zijn prettiger met bril dan de plooi kapjes.
Ik maak ze zelf met iets meer bolling dan op deze foto te zien is.
Het is heel goed te doen.
En waar koop je deze? Deze lijkt me goed aansluitend. Hopelijk is er ook nog een andere kleur want zo'n groot zwart ding staat zo onvriendelijk...
boannan wijzigde dit bericht op 23-06-2020 19:45
3.53% gewijzigd
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Zalando heeft/had er ook maar geen idee of dat wat is. En volgens mij had zeeman en Hema ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Zet je wel je bril over je mondkapje heen?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
23-06-2020 19:37
Zalando heeft/had er ook maar geen idee of dat wat is. En volgens mij had zeeman en Hema ook wat.
Beide hebben alleen wegwerp.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
NM1717 schreef:
23-06-2020 19:43
Zet je wel je bril over je mondkapje heen?
Ja maar ik heb nu van die lichtblauwe wegwerp dingen en die sluiten gewoon voor geen meter aan bij mij. Kun je ook niet verstellen. Gewoon deze simpele https://www.kruidvat.nl/kruidvat-mondkapjes/p/5172238 En bij mijn zoontje blijft deze uiteraard al helemaal niet zitten.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze https://www.hoofs-stoffen.nl/mondkapjes-kopen.html
Bij goed aandrukken van de neusbrug beslaat mijn bril niet (maar het is wel wat benauwd |-) ).
Ze worden in eigen atelier gemaakt. Je zou ze kunnen bellen of mailen over een kleinere variant voor kinderen.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 23-06-2020 19:50
8.35% gewijzigd
nounou
Nogmaals, kijk Eens bij een kleermaker in jouwbuurt,
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-06-2020 19:49
Nogmaals, kijk Eens bij een kleermaker in jouwbuurt,
Dank voor de tip!
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Zalando heeft ook wasbare, die heb ik zelf ook. Bij scapino en jumbo zag ik ook wasbare mondkapjes liggen. En wat ik zei, de van laack mondkapjes zijn echt fijn. Google leert mij dat ze op MP worden verkocht in nl.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die van Hoofs hebben twee elastieken die om je hoofd gaan in plaats van achter je oren, dat vind ik een voordeel.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven