Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
tanteslankie schreef:
30-06-2020 13:29
Oh, je valt over het feit dat ik goddomme zeg? Nou, excuses dan. Ik zal op mijn taalgebruik letten.

Je eigen woorden: De meeste shit komt van de tabloids uit de UK.
En je blijft je hier druk maken, raar. Wel leuk geprobeerd trouwens.

Verder vind ik het zelf totaal oninteressant welk hoedje, wat voor jurkje en welke houding de onderwerpen aannemen. Raar dat daar telkens weer de focus op gelegd wordt.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
30-06-2020 13:30
ben met eens met tanteslankie en fashion, een kersverse moeder veroordelen op basis wat je ziet op een foto aan de manier hoe ze haar kind vast houdt.
Dat is toch prima. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
tanteslankie schreef:
30-06-2020 13:31
Ik ben verontwaardigd. Mag dat?

Het is nog keurig in vergelijking met de post van Elledinges in het modtopic over dit topic hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 13:38
Je eigen woorden: De meeste shit komt van de tabloids uit de UK.
En je blijft je hier druk maken, raar. Wel leuk geprobeerd trouwens.

Verder vind ik het zelf totaal oninteressant welk hoedje, wat voor jurkje en welke houding de onderwerpen aannemen. Raar dat daar telkens weer de focus op gelegd wordt.

Mij ook niet hoor. Maar een moeder en haar gevoelens voor haar kind in twijfel trekken op basis van wat foto'tjes uit wat tijdschriften gaat mij gewoon te ver.

En hoezo leuk geprobeerd? Omdat ik daar wat van vind? Apart. Wat heb ik dan leuk geprobeerd? Ik was geloof ik duidelijk genoeg?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
27-06-2020 21:33
Oowww boy. De Mulroney Markle battle is begonnen!


Jessica Mulroney ‘concerned’ after Meghan Markle ‘failed to reach out on her daughter’s birthday’ as Duchess cuts ties

Dat dit via de pers uitlekt is niet omdat Jessica echt 'concerned' is dat hun vriendschap over is. Als ze de vriendschap had willen redden komt er niks via de pers naar buiten. Ze weet dat het over is.
.............

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -good.html

https://www.the-sun.com/entertainment/1 ... reach-out/

Maar ik snap het nog steeds niet, wat heeft Jessica nou gedaan dat de vriendschap over is?

Afbeelding
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 30-06-2020 14:03
9.94% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-06-2020 14:01
Maar ik snap het nog steeds niet, wat heeft Jessica nou gedaan dat de vriendschap over is?

Afbeelding

Sasha Exeter dreigen haar commerciële klussen af te nemen door achter de schermen invloed uit te oefenen.
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
30-06-2020 13:31
Ik ben verontwaardigd. Mag dat?
Je komt niet verontwaardigd over, maar boos, dat jouw principes niet de mijne zijn. Denk niet dat jij bepaalt wat ik wel of niet zou mogen zeggen omdat een vrouw net moeder is geworden. Ik verwoord wat ik denk te zien, aan de hand van gossip foto's. Hoe serieus neem je dit topic? Staat mijn commentaar je steeds niet aan dan kan je mij blocken (door op mijn naam te klikken).

Word wat moe van een aantal forummers die hier hun erg vloeibare en oprekbare momentopname principes komen opleggen. Lees je ze in een ander topic dan weet je niet wat je ziet.

Maar genoeg, blocken is een prima optie! Lees ik hier straks alleen mijn eigen gossip commentaar nog. Heeeerlijk.
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 30-06-2020 14:12
0.51% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-06-2020 14:01
Maar ik snap het nog steeds niet, wat heeft Jessica nou gedaan dat de vriendschap over is?
Zie mijn post van 27-06-2020 22:16

Het schijnt dat hun relatie al langer bekoeld was.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
30-06-2020 14:03
Sasha Exeter dreigen haar commerciële klussen af te nemen door achter de schermen invloed uit te oefenen.

Vanwege een onenigheid over White Privilege tussen Jessica en Sasha Exeter (die er voor zorgde dat Jessica ontslagen werd) heeft Meghan geen kaartje gestuurd naar de dochter van Jessica. Het meisje dat bruidsmeisje was op de bruiloft van H en M. Maar tussen Jessica, haar dochter en Meghan is er niets voorgevallen, toch?

Afbeelding
Mulroney has reportedly not heard from Markle after a run-in with blogger Sasha Exeter (pictured), where the pair argued over white privilege and Mulroney threatened to sue
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 10:21
0.95% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Het hele punt van een forum is dat iedereen overal mag posten. Dat kun je zuigerig vinden of storend. Je kunt iemand ter verantwoording roepen of negeren.
Maar hoe het ook zij: ik kom hier inderdaad regelmatig langs omdat ik me verbaas over de moeite die forummers hier doen om iemand die zij niet kennen op basis van vuige roddels en verregaande en compleet onbegrijpelijke beeld- en tekstanalyse compleet de vernieling in te schrijven.
Dat is naar gedrag en daar zeg ik graag wat van.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
30-06-2020 14:17
Vanwege een onenigheid over White Privilege tussen Jessica en Sasha Exeter (die er voor zorgde dat Jessica ontslagen werd) heeft Meghan geen kaartje gestuurd naar de dochter van Jessica. Het meisje dat bruidsmeisje was op de bruiloft van H en M. Maar tussen Jessica, haar dochter en Meghan is er niets voorgevallen, toch?

Afbeelding
Mulroney has reportedly not heard from Markle after a run-in with blogger Sasha Exeter (pictured), where the pair argued over white privilege and Mulroney threatened to sue

Nee niet voor zover bekend. Meghan is peettante van het dochtertje van Jessica. Het artikel suggereerde dat Meghan de verjaardag van het meisje zou hebben genegeerd maar dat betwijfel ik. Lijkt me weer een “puff piece”.
tanteslankie schreef:
30-06-2020 13:59
Mij ook niet hoor. Maar een moeder en haar gevoelens voor haar kind in twijfel trekken op basis van wat foto'tjes uit wat tijdschriften gaat mij gewoon te ver.

En hoezo leuk geprobeerd? Omdat ik daar wat van vind? Apart. Wat heb ik dan leuk geprobeerd? Ik was geloof ik duidelijk genoeg?

Dit vond ik leuk geprobeerd: "Oh, je valt over het feit dat ik goddomme zeg? Nou, excuses dan. Ik zal op mijn taalgebruik letten."
Dacht je werkelijk dat ik zou vallen over notabene goddomme?


Maar goed; allemaal details die er ook verder niet echt toe doen.
Er is niemand in hun leven die hier meeleest, denk dat we daar wel vanuit kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 15:22
Dit vond ik leuk geprobeerd: "Oh, je valt over het feit dat ik goddomme zeg? Nou, excuses dan. Ik zal op mijn taalgebruik letten."
Dacht je werkelijk dat ik zou vallen over notabene goddomme?


Maar goed; allemaal details die er ook verder niet echt toe doen.
Er is niemand in hun leven die hier meeleest, denk dat we daar wel vanuit kunnen gaan.
Oh, omdat je zei dat ik hier in dit topic liep te vloeken vandaar. Niks meer en niks minder, dus ik heb niets 'geprobeerd'. Ik heb dan geen idee waar je dan wel over valt. Over het feit dat ik die insinuaties dat Meghan geen goede moeder zou zijn, op basis van wat foto's belachelijk vind? Als je hier dingen post dan kun je daar antwoord op krijgen. Dat een andere forumster dat kutwijvengedrag vindt en bitch zegt vind je dan wel ok? Beetje selectief niet? Maat het is goed hoor. Ik hou er over op. :rose:
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
30-06-2020 14:06
Je komt niet verontwaardigd over, maar boos, dat jouw principes niet de mijne zijn. Denk niet dat jij bepaalt wat ik wel of niet zou mogen zeggen omdat een vrouw net moeder is geworden. Ik verwoord wat ik denk te zien, aan de hand van gossip foto's. Hoe serieus neem je dit topic? Staat mijn commentaar je steeds niet aan dan kan je mij blocken (door op mijn naam te klikken).

Word wat moe van een aantal forummers die hier hun erg vloeibare en oprekbare momentopname principes komen opleggen. Lees je ze in een ander topic dan weet je niet wat je ziet.

Maar genoeg, blocken is een prima optie! Lees ik hier straks alleen mijn eigen gossip commentaar nog. Heeeerlijk.
Nogmaals, ik ben niet boos maar vond jouw post echt belachelijk. Dat mag ik vinden. En ik blokker niemand en reageer gewoon want zo werkt een forum.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
tanteslankie schreef:
30-06-2020 15:34
Oh, omdat je zei dat ik hier in dit topic liep te vloeken vandaar. Niks meer en niks minder, dus ik heb niets 'geprobeerd'. Ik heb dan geen idee waar je dan wel over valt. Over het feit dat ik die insinuaties dat Meghan geen goede moeder zou zijn, op basis van wat foto's belachelijk vind? Als je hier dingen post dan kun je daar antwoord op krijgen. Dat een andere forumster dat kutwijvengedrag vindt en bitch zegt vind je dan wel ok? Beetje selectief niet? Maat het is goed hoor. Ik hou er over op. :rose:

Kijk, dat klopt dat selectief. :) Die 'andere 'forummer (waarmee ik niet in dialoog was) is bekend om dat soort grappenmakerij. Ik probeer daar zo min mogelijk op in te haken, voor je het weet heb je een ban aangenaaid gekregen.

Verder vind ik dit te vermoeiend ik ga wel weer reageren als het over het koppel gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 15:51
Kijk, dat klopt dat selectief. :) Die 'andere 'forummer (waarmee ik niet in dialoog was) is bekend om dat soort grappenmakerij. Ik probeer daar zo min mogelijk op in te haken, voor je het weet heb je een ban aangenaaid gekregen.

Verder vind ik dit te vermoeiend ik ga wel weer reageren als het over het koppel gaat.
Volgens mij was ze heel serieus hoor... Maar het is inderdaad goed zo :biggrin:

Iemand nog iets leuks te melden?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
30-06-2020 16:01

Iemand nog iets leuks te melden?

Alleen vage geruchten dat H en M naar Australië vertrekken :mrgreen:
Hamer schreef:
30-06-2020 16:03
Alleen vage geruchten dat H en M naar Australië vertrekken :mrgreen:

:mrgreen: Right.
Trouwens...

Ik kijk op youtube weleens analyses van Todd Grande, verwacht uiteraard geen diagnose want Markle (het gaat hier alleen over haar) is natuurlijk geen patient van hem, sommige zullen het saai vinden.

Ik vind het persoonlijk wel interessant. Je leert meer over diverse diagnoses en alle varianten. Voor echte roddel of nieuws moet je hier echter niet zijn.

https://youtu.be/lew-IDR0Dqc
Alle reacties Link kopieren
Ja een Premium artikel op de Telegraaf site. Woede en schaamte vanwege de zwangerschaps aankondiging op de bruiloft van Eugenie. Oud nieuws dus.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
30-06-2020 18:18
Ja een Premium artikel op de Telegraaf site. Woede en schaamte vanwege de zwangerschaps aankondiging op de bruiloft van Eugenie. Oud nieuws dus.

Ja dat is volgens mij in verband met dat boek van Howard en Tillett dat nu uit komt. Ze hebben als één van hun scoops gebruikt hoe kwaad Eugenie en Fergie zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
Eugenie trouwde op 12 oktober en een aantal gasten wisten toen al dat Meghan zwanger was. Dat wisten ze een aantal dagen ervoor al.
Het officiele nieuws kwam 15 oktober naar buiten over de zwangerschap.

Vermoedelijk kwam het nieuws voor een aantal van de gasten nog wel als een verrassing, waardoor het wel wat schaduw heeft geworpen over de bruiloft, maar bewust torpederen van de bruiloft lijkt mij niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
30-06-2020 20:16
Eugenie trouwde op 12 oktober en een aantal gasten wisten toen al dat Meghan zwanger was. Dat wisten ze een aantal dagen ervoor al.
Het officiele nieuws kwam 15 oktober naar buiten over de zwangerschap.

Vermoedelijk kwam het nieuws voor een aantal van de gasten nog wel als een verrassing, waardoor het wel wat schaduw heeft geworpen over de bruiloft, maar bewust torpederen van de bruiloft lijkt mij niet.
Klopt! Ze stapte uit de auto en na een korte zwaai ging ze naar binnen, in de kerk heeft ze ook bewust haar jas aangehouden, het nieuws werd express bekend gemaakt toen ze in het vliegtuig zaten op weg naar Australie.
Dus dat ze de bruiloft van Eugenie wou overschaduwen is BS.

Oh en waarom hebben wij nog geen babynieuws van Eugenie? En is haar zusje al getrouwd?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Prinses Beatrice heeft haar huwelijk uitgesteld ivm Corona. Ze zou eigenlijk op 29 mei gaan trouwen.

Eugenie heeft gisteren nog een foto van haar litteken (operatie ivm scoliose) gepost op Instagram. Dit ivm scoliose awareness day.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-06-2020 17:16
Trouwens...

Ik kijk op youtube weleens analyses van Todd Grande, verwacht uiteraard geen diagnose want Markle (het gaat hier alleen over haar) is natuurlijk geen patient van hem, sommige zullen het saai vinden.

Ik vind het persoonlijk wel interessant. Je leert meer over diverse diagnoses en alle varianten. Voor echte roddel of nieuws moet je hier echter niet zijn.

https://youtu.be/lew-IDR0Dqc
Ik ga kijken!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven