Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
30-06-2020 09:09
Misschien heeft Samantha gewoon eindelijk eens genoeg van alle media aandacht en houdt ze het gewoon lekker rustig nu op insta en youtube?
Die media aandacht heeft ze anders zelf steeds weer opgezocht hoor. Als ze geen aandacht wil moet ze niet gaan vloggen ed.

Uit eerdere ervaringen is wel gebleken dat radiostilte bij haar vaak geen goed nieuws is.
Dwarrel75 schreef:
30-06-2020 09:14
Die media aandacht heeft ze anders zelf steeds weer opgezocht hoor. Als ze geen aandacht wil moet ze niet gaan vloggen ed.

Uit eerdere ervaringen is wel gebleken dat radiostilte bij haar vaak geen goed nieuws is.
Maar waarom kan het nu eens niet anders zijn (eens een uitzondering op het verleden:)).
Iedereen kan veranderen hé, als hij/zij het zelf wilt dus het hoeft niet perse deze keer negatief nieuws te zijn (ik heb verder geen idee hoor:)).
VGM1980 schreef:
29-06-2020 18:11
normaal wordt zijn verjaardag ook breed uitgemeten met blauwe taarten met zijn favo figuurtje er op etc
Ze heeft je gelezen. Er staat nu een foto op haar insta van een blauwe taart met figuurtjes op haar insta. Wel een mooie taart trouwens, als kind zijnde zou ik daar heel vrolijk van worden.
Alle reacties Link kopieren
Haha nou we hoefden niet “ bezorgd” te zijn hoor. Want haar telefoon was kapot. En de tv ook😉

Volgens mij verveel ik mij, wachten op mijn nieuwe wasmachine en wachten duurt lang. Dus dan maar insta, fb en alles afstruinen om de tijd te doden🙈🙈🙈
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
30-06-2020 14:41
Ze heeft je gelezen. Er staat nu een foto op haar insta van een blauwe taart met figuurtjes op haar insta. Wel een mooie taart trouwens, als kind zijnde zou ik daar heel vrolijk van worden.
Ik vraag mij altijd af of zulke taarten ook lekker zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Dat is wel een hele mooie taart. Leuk.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
30-06-2020 15:59
Ik vraag mij altijd af of zulke taarten ook lekker zijn.

Nope. Heb ze ook een paar keer voor mijn kinderen besteld, omdat ze er zo leuk uit zien en handgemaakt klink lekker, in mijn oren dan.
Schreeuwend duur en niet lekker. Vooral veel fondant, ik word daar altijd beetje misselijk van.
Alle reacties Link kopieren
De fondantlaag laat je dan liggen en de taart binnenin eet je op.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
30-06-2020 17:47
Nope. Heb ze ook een paar keer voor mijn kinderen besteld, omdat ze er zo leuk uit zien en handgemaakt klink lekker, in mijn oren dan.
Schreeuwend duur en niet lekker. Vooral veel fondant, ik word daar altijd beetje misselijk van.
Ja vreselijk die taarten. Is hier in de ongeving heel normaal. Ze zijn echt niet lekker.
Geld en voedselverspilling.
Alle reacties Link kopieren
Ok...ik ben nu vast ff advocaat vd duivel maar die taarten en cupcakes zijn hartstikke duur. Vraag mij af waar ze dat allemaal van betaald? Als ze al uitkering heeft (wwb, Wajong...what ever) dan een beetje toeslagen. Ze gaat toch ook regelmatig uit eten, winkelen enz.

Wel een leuke taart en cupcakes, wel Mierezoet denk ik.
Weet jij hoe Gerrit aan zijn geld komt?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
30-06-2020 19:53
Weet jij hoe Gerrit aan zijn geld komt?
Uuuuh nee, jij wel?
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
30-06-2020 19:53
Weet jij hoe Gerrit aan zijn geld komt?
Nou indd, wat een gezeur iedere keer weer hoe Samantha haar spullen en dergelijke betaald!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
30-06-2020 19:53
Weet jij hoe Gerrit aan zijn geld komt?
Wist je dan niet dat ie een ezeltje in de tuin heeft staan dat geld sch**t :-) ?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
30-06-2020 20:01
Wist je dan niet dat ie een ezeltje in de tuin heeft staan dat geld sch**t :-) ?
Haha nee, doe mij ook zo,n ezeltje.
Yasmeenah82 schreef:
30-06-2020 19:57
Nou indd, wat een gezeur iedere keer weer hoe Samantha haar spullen en dergelijke betaald!
+1 Idd
Dwarrel75 schreef:
30-06-2020 19:52
Ok...ik ben nu vast ff advocaat vd duivel maar die taarten en cupcakes zijn hartstikke duur. Vraag mij af waar ze dat allemaal van betaald? Als ze al uitkering heeft (wwb, Wajong...what ever) dan een beetje toeslagen. Ze gaat toch ook regelmatig uit eten, winkelen enz.

Wel een leuke taart en cupcakes, wel Mierezoet denk ik.
Misschien spaart ze zich helemaal de tyfus voor zo’n taart. Of betalen opa en oma. Of heet ze een taartenmaakster het voor sponsoring laten maken. Who cares?
Nemain• schreef:
30-06-2020 20:41
Misschien spaart ze zich helemaal de tyfus voor zo’n taart. Of betalen opa en oma. Of heet ze een taartenmaakster het voor sponsoring laten maken. Who cares?
Precies.
Ik vind echt van alles van Samantha, maar dit is toch gewoon hartstikke leuk, lief en mooi? Zo’n taart is toch geweldig voor een kind.
We hoeven misschien ook niet altijd op alles negatief commentaar te geven.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
30-06-2020 20:01
Wist je dan niet dat ie een ezeltje in de tuin heeft staan dat geld sch**t :-) ?
En ze maken nu reclame voor een Lasergun. Gerrit: papa , doet t wel weer....
Ik heb hem net besteld met €10 Samantha-korting!
Niq schreef:
30-06-2020 21:14
Ik heb hem net besteld met €10 Samantha-korting!
Leuk! Dezelfde?
Dat hoop ik dan maar, voor hetzelfde geld is het een dropshipper :lol:
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
30-06-2020 21:14
Ik heb hem net besteld met €10 Samantha-korting!
:proud:
Niq schreef:
30-06-2020 21:14
Ik heb hem net besteld met €10 Samantha-korting!
Dan ga ik je nu echt teleurstellen. Er staat nu een filmpje in hun stories dat Gerrit dat ding gebruikt. Het werkt voor geen meter :-D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven