Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Maar het hof zal wel gruwelijk not amused zijn dat er zo veel negatieve publiciteit is sinds Meghan er is. Harry in zijn eentje kon er ook wat van maar dit is wel heel erg driedubbelop.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-07-2020 19:35
Maar het hof zal wel gruwelijk not amused zijn dat er zo veel negatieve publiciteit is sinds Meghan er is. Harry in zijn eentje kon er ook wat van maar dit is wel heel erg driedubbelop.

Ik denk dat Andrew een groter gevaar vormt nu H en M teruggetreden zijn.
Ja de Queen heeft genoeg kopzorgen
Hamer schreef:
02-07-2020 19:38
Ik denk dat Andrew een groter gevaar vormt nu H en M teruggetreden zijn.
Nou dat mag ik toch hopen. Van Meghan Markle weten we niet veel meer dan dat sommige mensen denken dat ze superstom is, van Andrew weten we dat hij vriendjes was met een kinderverkrachter en gezellige feestjes bijwoonde waar minderjarige meisjes mochten komen dansen.
Ik weet wel wat ik erger vind.
Julus schreef:
02-07-2020 19:35
Maar het hof zal wel gruwelijk not amused zijn dat er zo veel negatieve publiciteit is sinds Meghan er is. Harry in zijn eentje kon er ook wat van maar dit is wel heel erg driedubbelop.

Yup.

Harry was (en misschien is) een losgeslagen projectiel met zijn nazi outfit en strippoker feestjes.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-07-2020 19:25
Elke logica ontbreekt hier.
Als ze bang was voor lijken in de kast had ze de relatie met pa juist warm gehouden.
Het zou ook zo kunnen zijn....
Thomas Markle is te onbetrouwbaar, die laat zich de mond niet snoeren, net als Meghan zelf. Als Meghan dingen wilde verbergen, kon ze hem toch beter uit haar buurt houden en karaktermoord op hem plegen. Hij had daardoor geen rechtstreekse toegang tot de royals. Alles wat hij via de pers zei werd niet serieus genomen, jaloers, etc.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
02-07-2020 19:44
Het zou ook zo kunnen zijn....
Thomas Markle is te onbetrouwbaar, die laat zich de mond niet snoeren, net als Meghan zelf. Als Meghan dingen wilde verbergen, kon ze hem toch beter uit haar buurt houden en karaktermoord op hem plegen. Hij had daardoor geen rechtstreekse toegang tot de royals. Alles wat hij via de pers zei werd niet serieus genomen, jaloers, etc.

Ja dat kan ook, had ik niet aan gedacht.
Zo'n doortrapte geest heb ik kennelijk niet. :mrgreen:

Hoe dan ook: bakkes houden en negeren lijkt mij nog steeds de beste optie. Maar daar is het nu te laat voor, de geest is uit de fles.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 18:40
Ze zat dus gewoon in Amerika (een landgoed in Bradford, New Hampshire). Niks de Bahama’s ofzo. Ik ben benieuwd of ze iets gaat verklaren over prins Andrew.
Vraag me af of ze zich dan niet zelf heeft aangegeven. Eipstein kwam op een rare manier aan zijn einde. Als het allemaal waar is wat hij heeft gedaan, zijn er machtige mensen die niet willen dat dit naar buitenkomt. Ben benieuwd in hoeverre deze vrouw echt zijn rechterhand was.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
02-07-2020 19:49
Vraag me af of ze zich dan niet zelf heeft aangegeven. Eipstein kwam op een rare manier aan zijn einde. Als het allemaal waar is wat hij heeft gedaan, zijn er machtige mensen die niet willen dat dit naar buitenkomt. Ben benieuwd in hoeverre deze vrouw echt zijn rechterhand was.

De FBI had haar kennelijk al een tijdje geleden opgespoord maar heeft haar eerst in de gaten gehouden.

De vader van Ghislaine was naar verluidt zelf een pedoseksueel dus ik vraag me af wat zijzelf heeft meegemaakt toen ze minderjarig was. Ik vind het typisch dat ze op eenzelfde soort man viel als haar vader was namelijk. Niet dat ze daarmee onschuldig is, maar het zou veel verklaren.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-07-2020 19:46
Ja dat kan ook, had ik niet aan gedacht.
Zo'n doortrapte geest heb ik kennelijk niet. :mrgreen:

Hoe dan ook: bakkes houden en negeren lijkt mij nog steeds de beste optie. Maar daar is het nu te laat voor, de geest is uit de fles.
:lol: Criminologen doen niet anders. Kruip in de huid van...

Ben benieuwd wat er nog meer naar buitenkomt. Thomas Markle heeft in zijn leven ook aardig wat bereikt maar is uiteindelijk alles kwijt geraakt. Wellicht een voorbode.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 19:57
De FBI had haar kennelijk al een tijdje geleden opgespoord maar heeft haar eerst in de gaten gehouden.

De vader van Ghislaine was naar verluidt zelf een pedoseksueel dus ik vraag me af wat zijzelf heeft meegemaakt toen ze minderjarig was. Ik vind het typisch dat ze op eenzelfde soort man viel als haar vader was namelijk. Niet dat ze daarmee onschuldig is, maar het zou veel verklaren.
Wat erg. Dat wist ik niet. Ik vind het vooralsnog een erg onduidelijke zaak.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
02-07-2020 16:50
Maar wat ik dan niet snap, zo'n aankondiging (van de zwangerschap van Meghan op de bruiloft van Eugenie) wordt in koninklijke kringen toch gewoon voorbereid? Hoe kan Meghan Harry daar dan mee voor schut hebben gezet? Ik snap het ff niet.
De formele aankondiging van de zwangerschap was 15 oktober, drie dagen na het huwelijk van Eugenie.

Een aantal mensen wist het al op 12 oktober van de zwangerschap, de trouwdag van Eugenie. Ik gok zomaar: een aantal niet.
Die kregen dat natuurlijk die dag wel te horen (informeel) en daarmee werd de bruiloft een beetje overschaduwd, vermoed ik.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Okee, het is The Mirror, maar toch, als die Lady Campbell daadwerkelijk dit soort dingen zegt, kan ik haar echt niet serieus nemen over het boek.

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... n-22291707
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-07-2020 21:06
Okee, het is The Mirror, maar toch, als die Lady Campbell daadwerkelijk dit soort dingen zegt, kan ik haar echt niet serieus nemen over het boek.

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... n-22291707
Wat een raar mens is het zeg!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
koreana schreef:
02-07-2020 21:06
Okee, het is The Mirror, maar toch, als die Lady Campbell daadwerkelijk dit soort dingen zegt, kan ik haar echt niet serieus nemen over het boek.

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... n-22291707

Zo zeg!
En toch moet ik om deze sneer wel erg lachen:

"Diana, whatever her failings, was not into making money, or as Harry and Meghan put it, financial independence"
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
02-07-2020 19:22
’Meghan verbrak banden met vader uit angst voo

Meghan en Thomas Markle: van een beste vader-dochterrelatie kan men niet spreken. De twee hebben immers sinds 2018 geen contact meer elkaar. De reden van de veelbesproken breuk zou alles te maken hebben gehad met een akkefietje naar aanloop van de bruiloft van Harry en Meghan. Maar schrijfster Lady Colin Campbell is een andere mening toegedaan. In haar boek Harry & Megan: The Real Story schrijft ze dat de hertogin van Sussex namelijk maar wat bang zou zijn dat haar geheimen uit het verleden aan licht komen bij manlief Harry en dáárom al het contact met haar vader

Entertainment

’Meghan verbrak banden met vader uit angst voor uitlekken WARE AARD’

Dat geloof ik niet.

Volgens mij had Meghan al ruim voor de verloving weinig contact met haar vader. Samantha had eens gezegd dat haar vader failliet (?) ging en Meghan (die veel geld verdiende bij Suits) had hem met gemak kunnen helpen maar deed dat niet.

Ninaki Priddy, meer dan 30 jaar Meghan's beste vriendin en bruidsmeisje bij M's eerste huwelijk, zei dat de beroemdheid bij Suits Meghan had veranderd. Als Meghan je niet meer nodig heeft ben je niks meer in tel.

Ik denk dat dit ook geld voor M's familie. Meghan is klaar met haar familie.
En nu ook met Jessica Mulroney, zij heeft Meghan hoger op de ladder gezet, en nu word ze afgedankt. En word gezegd dat Jessica de vriendschap gebruikte om hogerop te komen terwijl het duidelijk andersom is gegaan.

Meghan is heel slim.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Het lijkt inderdaad allemaal heel gecalculeerd.
Of ze heeft gewoon heel veel pech met haar relaties en iedereen gebruikt háár.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
02-07-2020 21:30
Zo zeg!
En toch moet ik om deze sneer wel erg lachen:

"Diana, whatever her failings, was not into making money, or as Harry and Meghan put it, financial independence"

Lady C beweerde dat prinses Diana "geschokt" zou zijn door de beslissing van H en M door begin dit jaar af te treden als senior royals en naar Amerika te verhuizen. Dát is de mening van Lady C. Of Diana dat echt niet zou willen is niet te controleren of je moet contacten kunnen leggen met het hiernamaals.
Mijn eerste gedachte was 'echt niet' ...maaarrrr....het was wel Diana die niet wou dat Charles troonopvolger werd maar dat hun zoon William de troonopvolger werd. Diana bleef ook na de scheiding op het paleis wonen. Dus Lady C kon daar best wel eens gelijk in hebben dat Diana niet zou willen dat Harry de koninklijke schepen achter zich verbrand.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
En toch geloof ik dat er meer aan vooraf is gegaan.
Dit is januari 2020:

https://www.trouw.nl/nieuws/brits-konin ... ~b90a48ee/

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
En dit is december 2019:


Foto Harry ontbreekt naast koningin: 'Zo ziet Charles koningshuis voor zich'
https://nos.nl/artikel/2316105-foto-har ... -zich.html

Afbeelding
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
"Meghan Markle voelde zich onvoldoende gesteund door de Britse monarchie toen er in de roddelpers verhalen opdoken terwijl ze zwanger was. Ook mocht ze zich naar eigen zeggen niet verdedigen tegen onware berichten, zo valt te lezen in rechtbankdocumenten waar BBC inzage in kreeg." (Nu.nl)


Het is wel duidelijk: het heeft allemaal niets met de zaak te maken maar er moet nog even een punt gemaakt worden over wat ze van het instituut en schoonfamilie vindt. De rechtbank is niet de plaats om je persoonlijke ongenoegens over je schoonfamilie te uiten.

De rode draad bij dit stel is toch wel die hypocrisie: je privéleven willen (goed recht) maar het dan wel weer willen misbruiken als het niet relevant is.
Alle reacties Link kopieren
Speech van Harry

Prince Harry apologises for 'endemic' institutional racism as he said it had 'no place in society'

https://www.youtube.com/watch?v=rNz-7u5cG7A


Dit zit is een politiek statement. Zullen de Royals niet blij mee zijn.

Ik vind dat hij er wat raar uitziet.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
03-07-2020 12:30
"Meghan Markle voelde zich onvoldoende gesteund door de Britse monarchie toen er in de roddelpers verhalen opdoken terwijl ze zwanger was. Ook mocht ze zich naar eigen zeggen niet verdedigen tegen onware berichten, zo valt te lezen in rechtbankdocumenten waar BBC inzage in kreeg." (Nu.nl)


Het is wel duidelijk: het heeft allemaal niets met de zaak te maken maar er moet nog even een punt gemaakt worden over wat ze van het instituut en schoonfamilie vindt. De rechtbank is niet de plaats om je persoonlijke ongenoegens over je schoonfamilie te uiten.

De rode draad bij dit stel is toch wel die hypocrisie: je privéleven willen (goed recht) maar het dan wel weer willen misbruiken als het niet relevant is.
Dat uithalen naar haar schoonfamilie doet ze steeds weer via de pers.
Ze had gewoon die bladen niet hoeven lezen, dan had niemand haar hoeven te 'beschermen'. Ze heeft miljoenen mensen die fan van haar zijn. Daar had ze zich ook op kunnen richten in plaats van op haar vijanden.


Deze analyse over Meghan's persoonlijkheid lijkt me spot on!

https://www.youtube.com/watch?v=Q6G5rpflIlg&t=328s
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
03-07-2020 15:31
Speech van Harry

Prince Harry apologises for 'endemic' institutional racism as he said it had 'no place in society'

https://www.youtube.com/watch?v=rNz-7u5cG7A


Dit zit is een politiek statement. Zullen de Royals niet blij mee zijn.

Ik vind dat hij er wat raar uitziet.

Wie zit er te wachten op een toespraak incl. belerend vingertje van notabene prins Harry over racisme?
Is er nou niemand in de inner circle die zegt: 'doe maar even niet Harry'.
Hij is vast aangemoedigd door zijn vrouw. Alle acties maken hem er niet populairder op. Een keer is een grens bereikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven