Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
29-06-2020 12:15
Ook kun je, als je de opdracht hebt vervuld en er een pokemon verschijnt, , deze bewaren voor een volgende keer en niet meteen gaat vangen. Kies dan links boven voor het ‘wegloop-icoontje’. Er blijft dan een bruin gekleurd balkje staan in je opdrachten lijst. Je kunt daar ieder moment op klikken (hij telt niet mee voor je Max 3 opdrachten per dag)

Je kunt dat met oneindig veel pokemon doen. Alleen is het iedere keer weer een verrassing welke er verschijnt op het moment dat je ze voor later heb bewaard, daar zit geen logica in.
Dat klopt niet, het spel bewaart maximaal 100 pokémon's uit opdrachten, als je daar boven komt dan wordt de oudste verwijderd. Je moet dus zo nu en dan wel even opruimen in je bewaarde encounters uit opdrachten. Overigens krijg je ze gewoon van oud naar nieuw.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
30-06-2020 10:47
Dat klopt niet, het spel bewaart maximaal 100 pokémon's uit opdrachten, als je daar boven komt dan wordt de oudste verwijderd. Je moet dus zo nu en dan wel even opruimen in je bewaarde encounters uit opdrachten. Overigens krijg je ze gewoon van oud naar nieuw.

Mijn excuses.

Nooit gemerkt dat er pokemon verdwijnen, ik vang vaak alleen de bijzondere. Heb er dus waarschijnlijk wel 100 in de wacht staan.

Maar ik heb er nu een paar alsnog gevangen, en na een stuk of 5 kreeg ik 2 Dwebbles. Volgens mij zitten die nog niet zo lang als beloning? Dan zou het ‘de oudste eerst’ toch niet opgaan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Shiny shuckle en Scyther vanaf de bank gevangen :lol:
Watwordthierverzweeg’n
Alle reacties Link kopieren
Superleuk, Staalkabeltje!

Dat je maximaal 100 Pokémon kunt bewaren en dat je ze vangt op de volgorde waarin je ze gekregen hebt (oudste eerst) dat klopt echt. Ik ben op die manier wel Pokémon kwijtgeraakt. Maar shinies en hoge IV's vang ik altijd meteen. Hoog IV weet ik wel alleen van Pokémon die je al lang krijgt als beloning voor een opdracht. Bijvoorbeeld Spinda; die is 523 CP bij 100%. Dus 523 zou ik dan meteen vangen en een 495 verdwijnt gewoon in de wachtrij. Als die weg zou zijn doordat ik meer dan 100 Pokémon bewaar, is het niet zo erg.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg (en ving) trouwens een 100% Zekrom! Yeah! :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
30-06-2020 16:31
Mijn excuses.

Nooit gemerkt dat er pokemon verdwijnen, ik vang vaak alleen de bijzondere. Heb er dus waarschijnlijk wel 100 in de wacht staan.

Maar ik heb er nu een paar alsnog gevangen, en na een stuk of 5 kreeg ik 2 Dwebbles. Volgens mij zitten die nog niet zo lang als beloning? Dan zou het ‘de oudste eerst’ toch niet opgaan?
Dan is je stack minder oud dan je dacht. https://www.youtube.com/watch?v=Tj-CFE6OGpw hier wordt het bijvoorbeeld uitgelegd.

Als je nu de rest van je voorraad vangt dan zal er niets ouders zijn dan die dwebble, dus alles zal komen uit deze lijst: https://thesilphroad.com/research-tasks

Ik zal straks als juli begint mijn stack weer leegvangen, ik bewaar nu ground encounters, voor de groundquests die we deze maand hebben. De volgende maand draaien de quests vast weer om een ander type pokémon.
Alle reacties Link kopieren
MatchaTeaLatte schreef:
30-06-2020 16:43
Ik kreeg (en ving) trouwens een 100% Zekrom! Yeah! :cheer2: :cheer2:
Oeh nice :lol:
Watwordthierverzweeg’n
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
30-06-2020 08:04
Ik kan het niet combineren. Dus nee ik zet geen ei aan. Ik zal een cadeautje sturen dan kan hij zijn gang gaan als hij wil!
Over 3 dagen is hij met beide accounts uktra friends met je. Als je het prettig vindt, wil hij wel wachten zodat je het kan combineren...
hvm schreef:
30-06-2020 19:53
Over 3 dagen is hij met beide accounts uktra friends met je. Als je het prettig vindt, wil hij wel wachten zodat je het kan combineren...
Nee hoor geeft niks. Ik wacht wel tot we besties worden! (En ik zag net dat we al ultras zijn geworden zojuist, maar dat is helemaal ok!)
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
30-06-2020 20:10
Nee hoor geeft niks. Ik wacht wel tot we besties worden! (En ik zag net dat we al ultras zijn geworden zojuist, maar dat is helemaal ok!)
Ja sorry...ernstig gewoon. Ben ik net een berichtje aan het typen, hoor ik op de achtergrond...Ah shit nee....verkeerde kadootje!😳
hvm schreef:
30-06-2020 20:39
Ja sorry...ernstig gewoon. Ben ik net een berichtje aan het typen, hoor ik op de achtergrond...Ah shit nee....verkeerde kadootje!😳
:rofl: :rofl: :rofl:
Wat een gave vangsten lees ik hier!

Ik moet een dragon type en dan heb ik de quest af. Maar pff, zou niet weten waar ik die vandaan moet halen.
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
30-06-2020 20:53
Wat een gave vangsten lees ik hier!

Ik moet een dragon type en dan heb ik de quest af. Maar pff, zou niet weten waar ik die vandaan moet halen.
Zekrom vangen in een raid?
hvm schreef:
30-06-2020 20:55
Zekrom vangen in een raid?

Stom dat ik daar niet aan heb gedacht :facepalm:

Dank je wel voor de tip!
En anders die lange exegutor is ook dragon, ook in raids
Alle reacties Link kopieren
citronella schreef:
30-06-2020 21:26
En anders die lange exegutor is ook dragon, ook in raids
Ja die hebben wij toen gedaan. Is ook maar 2 sterren dus makkelijk te doen.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
30-06-2020 16:52
Ik zal straks als juli begint mijn stack weer leegvangen, ik bewaar nu ground encounters, voor de groundquests die we deze maand hebben. De volgende maand draaien de quests vast weer om een ander type pokémon.
Dat is slim zeg! Thanks.
Alle reacties Link kopieren
Zag net dat er een Go fest challenge is. Een shiny Minun en een Charmander met hoedje gevangen en veel schaduwen in de nearby. Weer net dat beetje extra om het weer leuk te maken om te spelen.
Himalaya heb j een pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
En er zijn weer nieuwe opdrachten. Alleen moet je 50 excellente throws maken :woa:
In 6 dagen.....
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
03-07-2020 11:11
En er zijn weer nieuwe opdrachten. Alleen moet je 50 excellente throws maken :woa:
In 6 dagen.....
Zo, dat wordt een uitdaging!

Edit; ik ben nu bij de laatste stap van die challenge, en je hoeft maar 1 excellent throw te maken: catch 50 pokémon, make an excellent throw en catch 15 different species of pokémon.
Dat is een stuk beter te doen :)
Alle reacties Link kopieren
Nee, de stap daarna...
Catch 100 pokemons
Make 50 excellent throws
Catch 25 different pokemon species
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
03-07-2020 11:25
Nee, de stap daarna...
Catch 100 pokemons
Make 50 excellent throws
Catch 25 different pokemon species
Bij mij zijn er maar drie stappen, en de derde is wat ik net postte.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels online gevonden: er is nog een elite challenge. Beloning is bijna niets: 500 xp, 500 dust en een paar bessen :)
Ik ben pas bij stap 1, haha.

Wel net een ducklett gevangen, wat een schatje om te zien :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven