Prille relatie waarschijnlijk uit...

05-07-2020 16:07 451 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een vrij gecompliceerd verhaal, en ik hoop dat jullie er kaas van kunnen maken. Bij dezen;

Eergisteren is mijn buurman psychotisch geworden. Hij was aan het hallucineren, schreeuwen, de andere buren en ik hebben de politie gebeld. Uiteindelijk heb ik de hele nacht niet geslapen, ik voelde me in de war, onveilig in mijn eigen huis. Een heel naar gevoel, want als ik me daar niet terug kan trekken, waar anders?

de dag erop ben ik naar mijn vriend gegaan. We zijn pas een maand samen en hij wilde rustig aan doen vanwege het feit dat het niet zo lang uit was met zijn ex. Al die tijd heb ik hem gewoon ruimte gegeven. Gisteren was ik echter moe, angstig en dus extra knuffelig. ook kon ik niet slapen, ik maakte me druk of er niet weer iets geks aan de hand zou zijn als ik thuiskwam. Vanochtend werd hij opeens enorm boos. Ik had hem wakker gehouden en wilde steeds aandacht (ik kroop tegen hem aan). Blijkbaar heeft hij non-verbaal aangegeven dat hij dat niet wilde, maar is dat over mijn hoofd heen gegaan.

Hij heeft me gezegd dat hij dat niet aantrekkelijk vindt, te needy (?), en toen ik moest huilen (ik was uitgeput, voelde me niet gesteund en in de war) zei hij dat ik hem manipuleerde. Hij wil nu een dag nadenken of hij nog wel verder wil, want hij vindt me onvolwassen. Ik heb blijkbaar gezucht en mijn schouders opgehaald toen hij op mij in bleef hakken. Ik was gewoon echt doodop. Daarna ging hij me er nog van beschuldigen dat ik zijn huisgenoten wakker had gehouden. Ik was hartstikke rustig en ging af en toe naar de wc, en toen hij op de bank ging slapen ben ik naar hem toe gegaan en gezegd dat ik dat wel ging doen, want het was zijn huis. Vervolgens ging hij mij ervan beschuldigen dat hij op de bank heeft geslapen...

We zijn beiden dertig. Ik heb meerdere relaties achter de rug waar er ook wel ruzie was, maar niet om zulke kleine dingen. Daarnaast heeft zelfs de allergrootste klootzak die ik gedatet heb mij gesteund toen ik getuige was geweest van een hevig auto-ongeluk. Ik weet dus ergens ook wel dat dit niet normaal is, overdreven gedrag van hem. Hij had die avond ervoor ook veel gedronken en een kater, dus twee nachten slapeloos maakt iemand prikkelbaar. Daarentegen heb ik niks verkeerds gedaan en netjes mijn excuses aangeboden over mijn slapeloosheid en het feit dat ik zijn grenzen niet doorhad.

Morgen hoor ik van hem dat het over is waarschijnlijk, ik ben al ontvriend op Facebook, al kan dat ook eerder zijn gebeurd. Mijn vriendinnen geven aan dat het een lul is, maar ik mis hem, want de fijne momenten waren gewoon wel heel fijn...
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips/advies? Al is het maar om wat te kunnen eten, want krijg sinds het burendrama al geen hap door mijn keel en nu al helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je niet moet wachten op wat hij wil maar zelf moet beslissen om niet meer verder te gaan. Aan een vent die je alleen in zijn buurt wil als alles peis en vree is heb je niets.
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Als je niet kunt eten: drink dat wel vooral. Neem wat bouillon ofzo.
En dit is geen leuke vriend. misschien maar goed dat je dit al zo snel een keer hebt kunnen ervaren. Het blijft natuurlijk hartstikke kut.... Sterkte!
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Bim schreef:
05-07-2020 17:19
Als je niet kunt eten: drink dat wel vooral. Neem wat bouillon ofzo.
En dit is geen leuke vriend. misschien maar goed dat je dit al zo snel een keer hebt kunnen ervaren. Het blijft natuurlijk hartstikke kut.... Sterkte!
Fijne tip, ik heb nog cupasoup.
Alle reacties Link kopieren
Nou hij is niet echt gek op je iig...
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
05-07-2020 17:18
Ik vind dat je niet moet wachten op wat hij wil maar zelf moet beslissen om niet meer verder te gaan. Aan een vent die je alleen in zijn buurt wil als alles peis en vree is heb je niets.
Sterkte
Klopt. En ik was echt geen ruzie aan het schoppen, alleen wat claimeriger.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
05-07-2020 17:23
Nou hij is niet echt gek op je iig...
Nee, dat merk ik nu ook wel. Maar het is pijnlijk en de combinatie met burendrama is me teveel nu.
Waarom ben je zo heel bang voor je buurman?
Waarom zou hij jou iets aan willen doen?
En je 'vriend' is gewoon overduidelijk niet (meer) verliefd op je.
Laat hem los, dat lijkt mij verstandiger.
Hij wil je blijkbaar niet meer, soms kunnen prille relaties heel verwarrend zijn.
Misschien wilde hij het eerder al uitmaken en geeft hij daarom nu allemaal kutredenen op.
Heel rot voor je, probeer hem toch (even) te vergeten. Het is hard.
Alle reacties Link kopieren
Hou de eer aan jezelf en stop met deze relatie. Qua eten, soep, yoghurt vla etc. Alles wat hap slik weg is gaat makkelijk met stress. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de eer aan mijzelf houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel! Dikke knuffel voor jou :hug:
En ik weet dat je dit waarschijnlijk niet wil horen, maar zo iemand ben je liever kwijt dan rijk. Hoe rot het nu ook even is. Heel veel sterkte :hug:
Je vriend is niet gek op je. Heel lullig dat je er nu achter komt nu je het toch al moeilijk hebt maar je bent er beter zsm van af. En je komt hier in je eentje zo te horen makkelijker doorheen dan met de lapzwans die je nog wat extra stress en schuldgevoel bezorgt zo te lezen.
Wegwezen bij hem hoor en nooit meer contact mee hebben! Het is geen goede man voor jou en de relatie zit scheef als hij nu al zo met je om durft te gaan heeft hij nooit echt respect voor je gehad. Dat moet je niet willen meid echt niet.
Je thuis wordt weer je veilige haven geef jezelf de tijd. Heb je ouders of andere familie waar je een of twee nachten kan logeren en warmte kan tanken?
Alle reacties Link kopieren
Delhi23 schreef:
05-07-2020 17:31
Waarom ben je zo heel bang voor je buurman?
Waarom zou hij jou iets aan willen doen?
En je 'vriend' is gewoon overduidelijk niet (meer) verliefd op je.
Laat hem los, dat lijkt mij verstandiger.
Hij wil je blijkbaar niet meer, soms kunnen prille relaties heel verwarrend zijn.
Misschien wilde hij het eerder al uitmaken en geeft hij daarom nu allemaal kutredenen op.
Heel rot voor je, probeer hem toch (even) te vergeten. Het is hard.
Hij was verbaal heel agressief. Ik vind onvoorspelbaar gedrag gewoon eng.

Ja, het is ook hard, en het lukt wel na een tijdje, maar die eerste dag is gewoon zo zwaar altijd.
Aan mensen die beginnen over “ claimerig “ als je ff steun en aandacht nodig hebt vanwege een nare ervaring heb je niets. Nu voelt t ff klote dat t uit is, maar dit is geen leuke man. Of in ieder geval niet een die jou gaat geven waar je behoefte aan hebt. Laat je niet wijsmaken dat jij teveel hebt gevraagd. Je had gewoon een hork aan de haak.
Sterkte en geniet van je cup a soup.
je gaat toch niet wachten op zijn oordeel. Dump hem. wat een zak
Alle reacties Link kopieren
En waarom heeft hij op zijn 30e nog huisgenoten?
Misschien heeft hij eerder een extreem claimebrige vriendin gehad en is hij nu soort van allergisch daar voor. Hoe dan ook, hier kun je niet op bouwen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
05-07-2020 17:41
je gaat toch niet wachten op zijn oordeel. Dump hem. wat een zak
Ik denk dat ook,maar heb gevoelens...
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
05-07-2020 17:37
Je vriend is niet gek op je. Heel lullig dat je er nu achter komt nu je het toch al moeilijk hebt maar je bent er beter zsm van af. En je komt hier in je eentje zo te horen makkelijker doorheen dan met de lapzwans die je nog wat extra stress en schuldgevoel bezorgt zo te lezen.
Wegwezen bij hem hoor en nooit meer contact mee hebben! Het is geen goede man voor jou en de relatie zit scheef als hij nu al zo met je om durft te gaan heeft hij nooit echt respect voor je gehad. Dat moet je niet willen meid echt niet.
Je thuis wordt weer je veilige haven geef jezelf de tijd. Heb je ouders of andere familie waar je een of twee nachten kan logeren en warmte kan tanken?
Ja, ik ga morgen naar mijn ouders. Ik heb mijn kat gelukkig nog.
Alle reacties Link kopieren
wat een lullo.. Zou mij hier heel snel boven zetten en niet gaan "afwachten" tot hij het uitmaakt. Hou de eer aan jezelf. Veel sterkte.
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..
Alle reacties Link kopieren
Athan schreef:
05-07-2020 17:41
En waarom heeft hij op zijn 30e nog huisgenoten?
Heb ik ook, lastige woningmarkt.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
05-07-2020 17:42
Misschien heeft hij eerder een extreem claimebrige vriendin gehad en is hij nu soort van allergisch daar voor. Hoe dan ook, hier kun je niet op bouwen.
Dat kan, maar zelfs een steen snapt dat je iemand na een nare ervaring moet steunen.
Suspirium schreef:
05-07-2020 17:48
Dat kan, maar zelfs een steen snapt dat je iemand na een nare ervaring moet steunen.

Vind ik ook hoor.
Alle reacties Link kopieren
Abovetheweather schreef:
05-07-2020 17:46
wat een lullo.. Zou mij hier heel snel boven zetten en niet gaan "afwachten" tot hij het uitmaakt. Hou de eer aan jezelf. Veel sterkte.
Ik heb hem vanochtend geappt dat ik hem alle ruimte wil geven en tig excuses,had ik beter niet kunnen doen. Ik blokkeer hem in elk geval als hij morgen nog steeds zo is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven