Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1573 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij doen nu ook alleen thuisdates met onze vaste stellen (die we ook weleens zonder seks zien) en er staat een feestje met meerdere stellen gepland, maar dit is dan met alle vaste stellen uit dit clubje en buiten dit clubje wordt er niet geswingt met 'derden', door niemand uit dit clubje, dus dit risico vind ik acceptabel.

We zouden in april voor het eerst naar een parenclub gaan, maar dat ging uiteraard niet door en dat gaan we dit jaar gok ik niet meer doen.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren Quote
Kreeg net nieuwsbrief. Fata is vanaf vrijdag ook weer open.

Ik vraag me dan af; Hoe dan? 1,5 m? Ik ken een paar vorstelijk groot geschapen mannen, maar anderhalve meter.......
jouw leven is een keuze
Ik denk dat in een club diezelfde maatstaf wordt gehanteerd om die 1,5 meter te bepalen als die Charles gebruikt om z'n lidmaatschap te bepalen. Ik zou me er niet te veel bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
05-07-2020 16:43
Ik denk dat in een club diezelfde maatstaf wordt gehanteerd om die 1,5 meter te bepalen als die Charles gebruikt om z'n lidmaatschap te bepalen. Ik zou me er niet te veel bij voorstellen.
Met nadruk op lid in zijn geval :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
En? Wie is er al geweest het weekend?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn kennissen hadden niet gereserveerd en kwamen er niet in. Dus ik heb nog geen verhalen gehoord over Monique.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja, Partyplayers gaat 17 juli weer open. Je kunt reserveren via facebook...
Oranjexxx schreef:
05-07-2020 17:18
Mijn kennissen hadden niet gereserveerd en kwamen er niet in. Dus ik heb nog geen verhalen gehoord over Monique.

Je kennissen waren nog niet buiten geweest en daardoor wisten ze niet dat je overal moet reserveren? En ze waren compleet overvallen door het feit dat er specifieke regels gelden die vanzelfsprekend ook onmogelijk terug te vinden zijn op hun website?

Het bevestigt wel een beetje mijn vooroordelen over mensen die een parenclub een goed idee vinden :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Rooss4.0 schreef:
02-07-2020 15:43
Clubs slaan wij ook nog even over, we vieren wel af en toe besloten buitenfeestjes. Heel fijn!

(dit is een verkapte TVP maar dat valt niet op toch?)
Eh, wat is een TVP, Trein-Vrije-Periode?
Alle reacties Link kopieren Quote
MC4 schreef:
05-07-2020 17:43
Eh, wat is een TVP, Trein-Vrije-Periode?
Terug vind post, zodat hij verschijnt in je gereageerde topics.
Echter zijn er veel mensen die tvp's heel irritant vinden, dus worden ze nog weleens verkapt :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
-Shifty- schreef:
05-07-2020 17:28
Je kennissen waren nog niet buiten geweest en daardoor wisten ze niet dat je overal moet reserveren? En ze waren compleet overvallen door het feit dat er specifieke regels gelden die vanzelfsprekend ook onmogelijk terug te vinden zijn op hun website?

Het bevestigt wel een beetje mijn vooroordelen over mensen die een parenclub een goed idee vinden :biggrin:
Lol. Als je denkt dat je ergens zo naar binnen kan stappen, heb je inderdaad onder een steen geleefd. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
05-07-2020 17:52
Lol. Als je denkt dat je ergens zo naar binnen kan stappen, heb je inderdaad onder een steen geleefd. :biggrin:
Maar vind je het geaccepteerd?

Ik bedoel, wij konden in het verleden spontaan dingen besluiten, zoals een clubbezoek. Nu moet alles gepland en georganiseerd.

Echt leuk (of spannend) wordt het daar toch ook niet van?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
06-07-2020 00:28
Maar vind je het geaccepteerd?

Ik bedoel, wij konden in het verleden spontaan dingen besluiten, zoals een clubbezoek. Nu moet alles gepland en georganiseerd.

Echt leuk (of spannend) wordt het daar toch ook niet van?
Ach, voor ons zal er niet veel veranderen.
Zoiets werd toch al gepland.
Meestal hadden we oppas nodig en een hotel om te overnachten. Clubs liggen hier ver uit de buurt.
Dus dat ging nooit echt spontaan.
Soms wel vervelend, maar we hadden dan wel altijd voorpret!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
06-07-2020 00:28
Maar vind je het geaccepteerd?

Ik bedoel, wij konden in het verleden spontaan dingen besluiten, zoals een clubbezoek. Nu moet alles gepland en georganiseerd.

Echt leuk (of spannend) wordt het daar toch ook niet van?
Daar gaat het toch niet om. Het is uitgebreid op het nieuws geweest. Overigens kun je in theorie ook 5 minuten voordat je weggaat bellen om te reserveren. Dus kun je nog steeds heel spontaan zijn zonder voor een dichte deur te komen te staan.

Een club/restaurant/bioscoop/etc mag sowieso veel minder mensen binnen laten om de afstand te kunnen waarborgen dus zelfs als je niet zou hoeven reserveren is de kans dat je voor niks er heen gaat een stuk reëeler dan voorheen. Kun je net zo goed even reserveren van te voren.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
06-07-2020 00:28
Maar vind je het geaccepteerd?
Ja!
...
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
05-07-2020 17:52
-Shifty- schreef: ↑05-07-2020 17:28
Je kennissen waren nog niet buiten geweest en daardoor wisten ze niet dat je overal moet reserveren? En ze waren compleet overvallen door het feit dat er specifieke regels gelden die vanzelfsprekend ook onmogelijk terug te vinden zijn op hun website?

Lol. Als je denkt dat je ergens zo naar binnen kan stappen, heb je inderdaad onder een steen geleefd. :biggrin:
Beetje laatdunkende opmerkingen, vind ik...
Er zijn immers vele horeca zaken waar je op de rand van het terras nog kunt 'reserveren' of zelfs zo binnen kunt, als er plaats genoeg is.
Ook bij Monique wordt het niet verplicht gesteld, wel geadviseerd omdat ze maar 100 mensen binnen mogen hebben.
Hoor net dat de Showboat ook open gaat. Voor mij toch ook nog wat te vroeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
bb6365 schreef:
06-07-2020 09:22
Beetje laatdunkende opmerkingen, vind ik...
Er zijn immers vele horeca zaken waar je op de rand van het terras nog kunt 'reserveren' of zelfs zo binnen kunt, als er plaats genoeg is.
Ook bij Monique wordt het niet verplicht gesteld, wel geadviseerd omdat ze maar 100 mensen binnen mogen hebben.
Maar officieel moet je reserveren. Dat sommige plekken creatief om gaan met die verplichting, betekent niet dat je overal die garantie hebt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
bb6365 schreef:
06-07-2020 09:22
Beetje laatdunkende opmerkingen, vind ik...
Er zijn immers vele horeca zaken waar je op de rand van het terras nog kunt 'reserveren' of zelfs zo binnen kunt, als er plaats genoeg is.
Ook bij Monique wordt het niet verplicht gesteld, wel geadviseerd omdat ze maar 100 mensen binnen mogen hebben.

Het was inderdaad ook niet als compliment bedoeld. Ik vind het vreselijk naïef.
bb6365 schreef:
06-07-2020 09:22
Beetje laatdunkende opmerkingen, vind ik...
Er zijn immers vele horeca zaken waar je op de rand van het terras nog kunt 'reserveren' of zelfs zo binnen kunt, als er plaats genoeg is.
Ook bij Monique wordt het niet verplicht gesteld, wel geadviseerd omdat ze maar 100 mensen binnen mogen hebben.
Sorry hoor, maar als je anno nu naar een café, restaurant, museum of parenclub gaat zonder even op de website te checken wat hun werkwijze is, ben je gewoon een oen. Ik kan er echt geen enkel ander excuus of verklaring voor verzinnen.
2east schreef:
06-07-2020 00:28
Maar vind je het geaccepteerd?

Ik bedoel, wij konden in het verleden spontaan dingen besluiten, zoals een clubbezoek. Nu moet alles gepland en georganiseerd.

Echt leuk (of spannend) wordt het daar toch ook niet van?

Voor mij persoonlijk is er weinig verschil omdat ik sowieso graag reserveer. Ook als we spontaan uit eten gaan bel ik even of ze plek hebben. Ik vind het juist fijn om even van te voren de check te hebben dat je niet voor een dichte deur/volle tent staat en het vergemakkelijkt het 'inchecken' ook nog eens een keer. Het reserveren zit mij het spontane besluit nooit in de weg.

Maar daarnaast vind ik het in deze tijd een hele waardevolle toevoeging dat je mensen kan benaderen die in je etablissement zijn geweest als achteraf blijkt dat er gasten met Corona waren.
Alle reacties Link kopieren Quote
kindrebel schreef:
06-07-2020 09:41
Sorry hoor, maar als je anno nu naar een café, restaurant, museum of parenclub gaat zonder even op de website te checken wat hun werkwijze is, ben je gewoon een oen. Ik kan er echt geen enkel ander excuus of verklaring voor verzinnen.
Nou, deze "oen" heeft zojuist de site van fata gecheckt en er staat niks over Corona en te nemen of genomen maatregelen.....
jouw leven is een keuze
Dat is dan ontzettend dom van de Fata!
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
06-07-2020 09:48
Voor mij persoonlijk is er weinig verschil omdat ik sowieso graag reserveer. Ook als we spontaan uit eten gaan bel ik even of ze plek hebben. Ik vind het juist fijn om even van te voren de check te hebben dat je niet voor een dichte deur/volle tent staat en het vergemakkelijkt het 'inchecken' ook nog eens een keer. Het reserveren zit mij het spontane besluit nooit in de weg.

Maar daarnaast vind ik het in deze tijd een hele waardevolle toevoeging dat je mensen kan benaderen die in je etablissement zijn geweest als achteraf blijkt dat er gasten met Corona waren.
Dáár zit het verschil.

Reserveren deden we vrijwel nooit, en Teleurstellingen namen we op de koop toe.

Wat betreft die traceerbaarheid van gastenlijsten ben ik het wel met je eens, echter wil ik wel graag zien hoe dat in de praktijk werkt. Juist zo'n club is een plek waar mensen graag anoniem blijven en dus mogelijk valse namen etc. opgeven.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren Quote
Inderdaad dom van de Fata, want dat zou wel moeten. Overigens als er niks staat zou ik er sowieso vanuit gaan dat de algemene corona maatregelen gelden en ze er geen creatieve draai aangeven, om de simpele reden dat die moeten gelden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven