Overnachting doorreis Frankrijk?

06-07-2020 13:38 27 berichten
Dag,

We willen graag overnachten op onze trip naar Frankrijk?
Ik denk rond Parijs. We willen uiteindelijk in de buurt van la rochelle komen op dag 2.
We zijn met drie kinderen. Hoe kan ik het beste zoeken naar een hotel vlakbij de snelweg. Hoeft niet super luxe te zijn, liefst 1 kamer en goed betaalbaar. Ontbijt geen must maar wel fijn...
Iemand de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
booking.com :)

(en de kans op ontbijt is erg klein, als je zeker wil weten, bel/mail dan het hotel van je keus)
Is er niet een handige website met alle mogelijkheden op kaart aangegeven vraag ik mij af? Booking moet je per plaats zoeken... en booking wil ik mijden, belastingontduikers, onsympathieke onderneming...
Alle reacties Link kopieren
Googlemaps
Hotels en dan de streek die je zoekt
Alle reacties Link kopieren
Willy0502 schreef:
06-07-2020 13:40
Is er niet een handige website met alle mogelijkheden op kaart aangegeven vraag ik mij af? Booking moet je per plaats zoeken... en booking wil ik mijden, belastingontduikers, onsympathieke onderneming...
https://www.gites-de-france.com/fr
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Willy0502 schreef:
06-07-2020 13:40
Is er niet een handige website met alle mogelijkheden op kaart aangegeven vraag ik mij af? Booking moet je per plaats zoeken... en booking wil ik mijden, belastingontduikers, onsympathieke onderneming...
Booking heeft die mogelijkheid gewoon hoor. Door op kaart over te schakelen, en je kan zoeken op heel Frankrijk.

Maar goed je hebt het niet zo op booking.. dat is dan wat anders. Dan inderdaad via google + hotels + regio
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook zoeken op booking.com, maar boeken via het hotel zelf.
Well behaved women rarely make history.
Ja goeie
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
06-07-2020 13:58
Je kunt ook zoeken op booking.com, maar boeken via het hotel zelf.
dat zal ze leren, TO!
https://langsdesnelweg.eu/nl/
Alle reacties Link kopieren
formule 1 of Etap hotels. Als je het niet erg vindt dat je geen eigen badkamer hebt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
06-07-2020 14:23
formule 1 of Etap hotels. Als je het niet erg vindt dat je geen eigen badkamer hebt.
Etap, tegenwoordig Ibis Budget, heeft wel standaard een eigen badkamer. Formule 1 niet, maar ook deze worden na verbouwing Ibis Budget hotels.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad een Ibis hotel nemen. Zijn niet duur en altijd goed. Type gewoon Ibis hotel in Google Maps en dan zie je vanzelf waar je kunt verblijven langs de weg.
Alle reacties Link kopieren
https://all.accor.com/nl/country/hotels ... -pfr.shtml
en dan onderweg checken waar plek is een uur voordat je wil stoppen ongeveer. Dan weet je ook waar je bent ivm eventuele files
Alle reacties Link kopieren
Het maakt heel erg uit waar je vandaan moet komen. Dokkum - La Rochelle is wel wat anders als Middelburg - La Rochelle, om maar even een plaats te noemen. Verder ontbreekt de leeftijd van je kinderen. Zou je dat nog even door kunnen geven?
Alle reacties Link kopieren
Ibis budget hotels zijn fijn. Grote familie kamers voor leuke prijs
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken van tevoren waar we ongeveer willen gaan slapen en kijken dan bij Booking of Trivago op de kaart. Hou er rekening mee dat Booking helemaal niet goedkoper hoeft te zijn dan hethotel zelf. Wij hebben vaak meegemaakt dat het hotel zelf goedkoper was.

Wij boeken niet van tevoren maar kijken even waar we eindigen die dag. Soms verder dan we dachten bv. Je kan via je telefoon even op de hotelsite zelf naar de prijzen kijken. Ontbijt stelt meestal weinig voor. Koffie met een stukje stokbrood en jam of een croissantje. Wij rijden meestal even naar de bakker.
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
06-07-2020 13:58
Je kunt ook zoeken op booking.com, maar boeken via het hotel zelf.
Dat doe ik ook altijd. Boeken bij het hotel zelf is altijd goedkoper, zij moeten ca. 17% afdragen aan Booking.com.
Maar Booking.com vind ik wel een fijne site om te zoeken op de kaart, om te filteren op specifieke wensen, en om de recensies van andere gasten te lezen. Wat er ook altijd bij staat is hoe ver het dichtstbijzijnde restaurant is, daar let ik op dat dat op loopafstand is zodat we niet na een lange rit weer in de auto moeten en geen glas wijn kunnen nemen bij de maaltijd!
Meiden, goeie! Ibis is idd goed! Een kamer voor 5 personen hebben ze alleen niet.. maar ik denk nergens..
Julie zeggen dus: op de bonnefooi gaan en ter plaatse iets boeken.. het zal vast niet vol zitten nu met Corona over 3 weken?
En dan of ibis via Google Maps intypen
Of
https://all.accor.com/nl/country/hotels ... -pfr.shtml
Alle reacties Link kopieren
Nee nu boeken op de Ibis site. Nooit op de bonnefooi gaan.

Kijk nu op Google maps hoe ver je wil rijden en zoek een Ibis hotel. Je moet dit gewoon goed plannen en nu boeken.
Alle reacties Link kopieren
Novotel orleans
Klein zwembad en speeltuin voor de kinderen , familie kamer,
Wij rijden nog verder dan la rochelle richting biarritz/hossegor dan is orleans precies op de helft, denk dat jullie net voor Parijs op de helft zitten .
Alle reacties Link kopieren
sandy1974 schreef:
07-07-2020 19:29
Novotel orleans
Klein zwembad en speeltuin voor de kinderen , familie kamer,
Wij rijden nog verder dan la rochelle richting biarritz/hossegor dan is orleans precies op de helft, denk dat jullie net voor Parijs op de helft zitten .
Ik heb daar ooit eens niet geboekt en daar had ik wel spijt van. Wij zaten in het Mercure en dat was uiteindelijk veel minder geschikt en kindvriendelijk. Orleans is wel lastig te bereiken na 15.00 uur, enorme files altijd.
We willen overnachten net onder rouen..
Alle reacties Link kopieren
Ibis hotel langs de snelweg daar in de buurt

https://all.accor.com/hotel/2578/index.en.shtml
Alle reacties Link kopieren
Willy0502 schreef:
12-07-2020 13:49
We willen overnachten net onder rouen..
Booking.com Voer datum in aantal personen en hoppa......Hoe moeilijk is het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven