Centraal Moderatortopic

22-06-2020 21:10 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Melden van overtredingen, dubbele topics, verplaatsen van een topic kan ook in het 'meld het de mods' topic (linkje verderop).
Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Als proef kunnen beleidsvragen nu ook in het 'vraag het de mods' topic en vragen over een ban of melding in het 'meld het de mods' topic. De linkjes staan verderop.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/

Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p30098656

Vraag het de mods, deel 4 overig/vraag-het-de-mods-deel-4/list_me ... p=32319829

Evalueren van mod topics en beleidswijzigingen.
overig/algemene-evaluatie-topic/list_messages/467221

Bantopic 2.0
overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Topics om na te praten over beleid, bans etc.
Met kletsen, Napraat 143, met geklets
overig/napraattopic-deel-143-met-geklet ... es/477044#
en/of
Zonder kletsen, Napraat 2.0
overig/napraat-2-0/list_messages/465266 ... #p31664941

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/459287

Update van Community Manager
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2021 15:29
15.87% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Je hebt in ieder geval wel een mooi anoniem nummer toegewezen gekregen..
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Vriendje lief is niet open' is verplaatst naar de relatie pijler.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Abyss schreef:
06-07-2020 12:20
Je hebt in ieder geval wel een mooi anoniem nummer toegewezen gekregen..
Daar zal ie inderdaad ontzettend blij mee zijn :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Nou... ik vind dit echt wel een zwarte dag voor het forum :(
Ik las je altijd heel graag R en vond je gevoel voor humor geweldig.
Hoop dat je besluit ooit terug te komen.
...
Mag mijn account op anoniem?
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-07-2020 14:01
Nou... ik vind dit echt wel een zwarte dag voor het forum :(
Ik las je altijd heel graag R en vond je gevoel voor humor geweldig.
Hoop dat je besluit ooit terug te komen.
Idd! :-(
leeg
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
06-07-2020 14:01
Nou... ik vind dit echt wel een zwarte dag voor het forum :(
Ik las je altijd heel graag R en vond je gevoel voor humor geweldig.
Hoop dat je besluit ooit terug te komen.
eens!
Alle reacties Link kopieren
Aaah R wat jammer. Ik ga je missen hier. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Mods, kan er iets gedaan worden aan die schreeuwende paginavullende advertentie van bol.com? Elke keer als ik die krijg (en dat is ongeveer elke 5 clicks) slaat mijn internetbrowser op tilt.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Op het misbruiktopic schrijven weer een aantal vrouwen die heel precies weten dat de TO haar rotervaring toch echt aan zichzelf te danken heeft want ze heeft per slot van rekening zelf haar benen gespreid en heeft vast alleen maar “nee” gedacht ipv meerdere malen “nee” gezegd.
Walgelijk dat nota bene vrouwen dit uit hun toetsenbord krijgen.
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
06-07-2020 21:21
Op het misbruiktopic schrijven weer een aantal vrouwen die heel precies weten dat de TO haar rotervaring toch echt aan zichzelf te danken heeft want ze heeft per slot van rekening zelf haar benen gespreid en heeft vast alleen maar “nee” gedacht ipv meerdere malen “nee” gezegd.
Walgelijk dat nota bene vrouwen dit uit hun toetsenbord krijgen.
Beste LaFleurNoir,

We hebben de stafjes inmiddels beoordeeld en daarop ingegrepen. De rest van het topic ga ik zo nog even bijlezen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LaFleurNoire schreef:
06-07-2020 21:21
Op het misbruiktopic schrijven weer een aantal vrouwen die heel precies weten dat de TO haar rotervaring toch echt aan zichzelf te danken heeft want ze heeft per slot van rekening zelf haar benen gespreid en heeft vast alleen maar “nee” gedacht ipv meerdere malen “nee” gezegd.
Walgelijk dat nota bene vrouwen dit uit hun toetsenbord krijgen.
Je plaatst dit hier en niet in een napraat topic. of in het topic zelf.
Je wil dus dat er in gegrepen wordt?

Persoonlijk zou ik dat onzin vinden. En zelfs beetje ongepast, maar goed.
Abyss schreef:
06-07-2020 21:38
Je plaatst dit hier en niet in een napraat topic. of in het topic zelf.
Je wil dus dat er in gegrepen wordt?

Persoonlijk zou ik dat onzin vinden. En zelfs beetje ongepast, maar goed.
Ongepast? Het gaat om een jong en labiel meisje dat zich gebruikt voelt en steeds komen er posters om te suggereren dat ze het vast wel zelf heeft gewild.
Abyss schreef:
06-07-2020 21:38
Je plaatst dit hier en niet in een napraat topic. of in het topic zelf.
Je wil dus dat er in gegrepen wordt?

Persoonlijk zou ik dat onzin vinden. En zelfs beetje ongepast, maar goed.
Persoonlijk vind ik deze reactie nogal ongepast. Maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
06-07-2020 21:38
Je plaatst dit hier en niet in een napraat topic. of in het topic zelf.
Je wil dus dat er in gegrepen wordt?

Persoonlijk zou ik dat onzin vinden. En zelfs beetje ongepast, maar goed.

Ja, daar heb jij een fijn ontwikkeld gevoel voor, wat ongepast is.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
06-07-2020 21:38
Je plaatst dit hier en niet in een napraat topic. of in het topic zelf.
Je wil dus dat er in gegrepen wordt?

Persoonlijk zou ik dat onzin vinden. En zelfs beetje ongepast, maar goed.
En waarom?
Murrmurr schreef:
06-07-2020 21:40
Ongepast? Het gaat om een jong en labiel meisje dat zich gebruikt voelt en steeds komen er posters om te suggereren dat ze het vast wel zelf heeft gewild.
Nouja die "vriend" wordt ook weggezet als verkrachter. Daar hoor je niemand over.
Ook weet niemand wat er precies gebeurd is toch. je hoort enkel een kant van het verhaal.

En in haar verhaal zelf is ze nogal.. onzeker in welke mate ze nee heeft gezegd . Wel geeft ze aan bewust naar boven te zijn gegaan.

Neemt niet weg dat ik persoonlijk niet vind dat het haar schuld is, of het goed moet worden gepraat wat de ander heeft gedaan.
En die standpunten ben ik het persoonlijk zeker niet mee eens.

Maar goed, voor mij vind ik dan censureren en of bannen wel weer ver gaan als iemand een andere mening heeft en zegt je had zelf stelliger moeten zijn. Zeker in dit verhaal. Het ermee oneens zijn met dat standpunt is prima, dat ben ik ook. Maar dat ben ik wel meer in topics. Daarom hoeft het nog niet gestaft te worden.
Abyss schreef:
06-07-2020 21:50
Nouja die "vriend" wordt ook weggezet als verkrachter. Daar hoor je niemand over.
Dat zegt ze niet. Dat zegt ze zelfs heel expliciet niet. Wat is er mis met je als je het lekker vindt om zo iemand nog een paar trappen na te geven?
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
06-07-2020 21:38
Je plaatst dit hier en niet in een napraat topic. of in het topic zelf.
Je wil dus dat er in gegrepen wordt?

Persoonlijk zou ik dat onzin vinden. En zelfs beetje ongepast, maar goed.
Daar is dit topic onder andere voor bedoeld, helder licht.
In het desbetreffende topic heb ik me ook allang laten horen, al vanaf pagina 1. Waarom zou dit beter in napraat passen, wat voegt dat toe?
En wat onzin en ongepast betreft; kijk eerst maar eens naar je eigen reacties in dat topic en hier doe je dat nog eens dunnetjes over.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die ongepaste reacties en onzin tikken, hebben vaak niet eens door dat het ongepast of onzin is.

Dat maakt het erg sneu.
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
06-07-2020 21:50
Nouja die "vriend" wordt ook weggezet als verkrachter. Daar hoor je niemand over.
Ook weet niemand wat er precies gebeurd is toch. je hoort enkel een kant van het verhaal.

En in haar verhaal zelf is ze nogal.. onzeker in welke mate ze nee heeft gezegd . Wel geeft ze aan bewust naar boven te zijn gegaan.

Neemt niet weg dat ik persoonlijk niet vind dat het haar schuld is, of het goed moet worden gepraat wat de ander heeft gedaan.
En die standpunten ben ik het persoonlijk zeker niet mee eens.

Maar goed, voor mij vind ik dan censureren en of bannen wel weer ver gaan als iemand een andere mening heeft en zegt je had zelf stelliger moeten zijn. Zeker in dit verhaal. Het ermee oneens zijn met dat standpunt is prima, dat ben ik ook. Maar dat ben ik wel meer in topics. Daarom hoeft het nog niet gestaft te worden.

Dat is de normale gang van zaken op een forum. Wij geven onze mening en advies nav een kant van een vehaal.
En in dit geval kan ik mij niet voorstellen dat de man in kwestie geen flauw idee heeft dat alle initiatief volledig van hem is uitgegaan.
En als er geen sprake is van een reeds bestaande liefdesrelatie dan is dat op zijn minst discutabel.
Damned if I don’t
De kans dat je zo'n meisje beschadigt met kutreacties is vrij groot. Dat er meer nuances aan het verhaal zitten of dat die gast het niet zo bedoeld heeft kan ook best maar die leest hier niet mee en hij heeft geen nare ervaring gehad die onveilig voelt. Heel nobel om zo iemand te willen beschermen maar minder prangend lijkt me.
Murrmurr schreef:
06-07-2020 21:52
Dat zegt ze niet. Dat zegt ze zelfs heel expliciet niet. Wat is er mis met je als je het lekker vindt om zo iemand nog een paar trappen na te geven?
Dat zegt zij niet inderdaad. Maar dat bedoel ik juist.
Dat wordt er in hetzelfde topic ook beweert.
door de regeerders.

Ik zeg alleen daar valt niemand overheen.
Ik vind dat staffen en vragen om bans of aanpassingen gewoon ontzettend overdreven.

Na trappen is ook wat onzin trouwens. Er mag nog wel kritisch gediscussieerd worden. Als je alleen begrip en medestanders wil moet je hier denk ik niet posten. Maar goed nogmaals. Ik zelf vind sommige reacties ook wel flauw, en ongenuanceerd.. en zie het niet zo..

Maar goed, voor mij hoeft dat niet ineens verwijdert te worden. Dat vind ik inderdaad ver gaan
Alle reacties Link kopieren
Abyss schreef:
06-07-2020 22:05
Dat zegt zij niet inderdaad. Maar dat bedoel ik juist.
Dat wordt er in hetzelfde topic ook beweert.
door de regeerders.

Ik zeg alleen daar valt niemand overheen.
Ik vind dat staffen en vragen om bans of aanpassingen gewoon ontzettend overdreven.

Na trappen is ook wat onzin trouwens. Er mag nog wel kritisch gediscussieerd worden. Als je alleen begrip en medestanders wil moet je hier denk ik niet posten. Maar goed nogmaals. Ik zelf vind sommige reacties ook wel flauw, en ongenuanceerd.. en zie het niet zo..

Maar goed, voor mij hoeft dat niet ineens verwijdert te worden. Dat vind ik inderdaad ver gaan
Zeg je hier nou dat Fleur hier in het modtopic melding maakt voor begrip en medestanders?
Je vindt nogal een hoop Abyss, maar er zijn ook forumregels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven