Entertainment alle pijlers

Married at first sight Australia, wie kijkt er?

06-07-2020 20:12 1178 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kijkt er ook op RTL 8?
Dit beloofd wat.

AUB NIET SPOILEREN
miskotto wijzigde dit bericht op 09-06-2021 20:10
23.89% gewijzigd
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Tot dusver stuk sneller dan dat geleuter van Carlo B op de NL versie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zitten wel een paar hele kleurrijke types tussen: de big shopper die elke dag wIl winkelen en de dame met de eyeliner.
Alle reacties Link kopieren Quote
Anders.......
Maar wel leuk!
En inderdaad; sneller!!!!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Cyrell vind ik erg uitgesproken, en wat een blaaskaak is die broer zeg.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
WTF die broer is gek !
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik vind die onderneemster echt een knappe vrouw en zij lijkt me ook sterk. Wat ik tot nu toe van anderen heb gezien vind ik helemaal niks. Juist heel onzeker vooral als je keihard roept dat je zo zeker bent. Hou niet zo van dat schreeuwerige. En die vrouw die denkt dat ze heel knap is en nu al zo naar over de andere vrouwen praat, ik snap daar niks van je zit toch niet in een competitie als het goed is ben je daar voor de liefde. Maar de show heeft niks meer met oprechtheid te maken ( voor een groot gedeelte) veel deelnemers zijn gewoon uit op bekendheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb vandaag de eerste 2 afleveringen gezien. De Nederlandse versie is echt oersaai vergeleken hierbij. Vind dit veel leuker en spannender. Boze broers, een vader die ex-boxer is en de bruidegom bedreigt, een zeer foute speech van een vriend, een hysterische kandidate (Melissa), en nog meer van die uitgesproken types. Het knalde al vanaf de eerste aflevering. Ik ben fan! :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
Had me verheugd op een nieuw seizoen maar heb deze al een keer gezien... Maar er gebeurt wel heel veel dit seizoen, totaal niet te vergelijken met de Nederlandse versie!
Ga gewoon nog een keer kijken, want zal ook wel een hoop vergeten zijn. En die popcorn komt goed van pas hoor :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
Noesa schreef:
07-07-2020 01:27
Heb vandaag de eerste 2 afleveringen gezien. De Nederlandse versie is echt oersaai vergeleken hierbij. Vind dit veel leuker en spannender. Boze broers, een vader die ex-boxer is en de bruidegom bedreigt, een zeer foute speech van een vriend, een hysterische kandidate (Melissa), en nog meer van die uitgesproken types. Het knalde al vanaf de eerste aflevering. Ik ben fan! :popcorn:
Ik vind het ronduit hilarisch, die Melissa, mijn hemel, wat een chaotisch type was dat, ik zie dit huwelijk totaal niet slagen.

En dan die broer en vader van Jess, blijkbaar is het een Australische gewoonte dat broers de bruidegom even apart nemen voor een kennismakings en waarschuwings gesprek in een, gisteren ging dat er ook al zo aan toe met die broer van Cyrell.
Ik ben ook fan, en het is elke avond, dus dat is fijn. 1,5 uur lang.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
O elke avond? Wat heerlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
HER schreef:
08-07-2020 14:19
O elke avond? Wat heerlijk!
Jaja van 19 tot 20.30, incl 7 reclameblokken van 10 minuten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn hemel, ik begrijp wel waarom sommigen nog steeds vrijgezel zijn.
Ik vind Australische vrouwen wel erg uitbundig hoor, zal wel een cultuurdingetje zijn.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
08-07-2020 17:30
Jaja van 19 tot 20.30, incl 7 reclameblokken van 10 minuten.
Videoland ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
07-07-2020 21:23
Ik vind het ronduit hilarisch, die Melissa, mijn hemel, wat een chaotisch type was dat, ik zie dit huwelijk totaal niet slagen.

En dan die broer en vader van Jess, blijkbaar is het een Australische gewoonte dat broers de bruidegom even apart nemen voor een kennismakings en waarschuwings gesprek in een, gisteren ging dat er ook al zo aan toe met die broer van Cyrell.
Ik ben ook fan, en het is elke avond, dus dat is fijn. 1,5 uur lang.

Ik zie het huwelijk tussen Melissa en Dino ook niet slagen hoor. Vind het maar een vreemde vrouw. Heel erg met zichzelf bezig ook, veel meer dan met hem. Alles draait om haar.

En Ning dan? Wat een gecompliceerd mens. Moet je je echt zo bot gedragen als je een lastig verleden gehad hebt? Die vrouw gedraagt zich als een boze obstinate puber. Dan weer grof en bot, dan weer janken, dan weer heel eventjes lief, en dan begint het circus weer van voor af aan. Pff, die is veel te instabiel voor een huwelijk, dat wordt iedere dag drama.

Op Videoland kun je vooruit kijken trouwens. Staan nu 4 afleveringen op. Morgenochtend de 5e. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren Quote
Noesa schreef:
08-07-2020 20:18
Ik zie het huwelijk tussen Melissa en Dino ook niet slagen hoor. Vind het maar een vreemde vrouw. Heel erg met zichzelf bezig ook, veel meer dan met hem. Alles draait om haar.

En Ning dan? Wat een gecompliceerd mens. Moet je je echt zo bot gedragen als je een lastig verleden gehad hebt? Die vrouw gedraagt zich als een boze obstinate puber. Dan weer grof en bot, dan weer janken, dan weer heel eventjes lief, en dan begint het circus weer van voor af aan. Pff, die is veel te instabiel voor een huwelijk, dat wordt iedere dag drama.

Op Videoland kun je vooruit kijken trouwens. Staan nu 4 afleveringen op. Morgenochtend de 5e. :popcorn:
Ik kreeg echt plaatsvervangend schaamte bij die Ning, die spoort niet, met die rare grappen daar voor het altaar, ik heb tot nu toe geen huwelijk gezien waarvan ik denk dat die kans van slagen heeft.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Tot nu toe is het hilarisch. Die Ning is volgens mij niet helemaal goed bij haar hoofd. En Heid ging inderdaad veel te ver met haar geratel over haar jeugd en haar moeizame leeftijd. Dat bespreek je niet op dag 2.
Morgen komt die eyeliner voorbij... die gaan ze toch koppelen aan die maagd?
Oh my God!
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
08-07-2020 21:08
Ik kreeg echt plaatsvervangend schaamte bij die Ning, die spoort niet, met die rare grappen daar voor het altaar, ik heb tot nu toe geen huwelijk gezien waarvan ik denk dat die kans van slagen heeft.
Die prachtige mensen uit het eerste huwelijk, Jules en Cam, zijn anders echt een supermatch! Rest is waardeloos.
Bergje65 schreef:
09-07-2020 11:30
Tot nu toe is het hilarisch. Die Ning is volgens mij niet helemaal goed bij haar hoofd. En Heid ging inderdaad veel te ver met haar geratel over haar jeugd en haar moeizame leeftijd. Dat bespreek je niet op dag 2.
Morgen komt die eyeliner voorbij... die gaan ze toch koppelen aan die maagd?
Oh my God!
O o die gaat zich echt helemaal lam schrikken van dat mens
Puz_n_Boots schreef:
09-07-2020 12:19
Die prachtige mensen uit het eerste huwelijk, Jules en Cam, zijn anders echt een supermatch! Rest is waardeloos.
Ja nog niet alles gezien maar dat is inderdaad een heel mooi koppel
Alle reacties Link kopieren Quote
Net op Videoland gekeken naar het huwelijk van miss Eyeliner. Zij is gekoppeld aan die hele knappe, met dat baardje. Ik geloof echter niet dat hij erg gecharmeerd van haar is. Virgin Matthew is een ontzettend schatje. Daar zou ik ook aan gekoppeld willen worden.
Nou idd die Ning spoort niet hoor! Onder het mom van onzekerheid en verlatingsangst de hele tijd asociale en onbeschofte opmerkingen maken, ik had gewoon te doen met die man. Zou er als ik hem was ook heel snel klaar mee zijn, bah wat een vreselijk mens.

Cyrell valt me dan toch weer mee, denk dat ze toch wel heel lief is,door haar uiterlijk komt ze heel hard over.

En Mick sloeg vlgs mij de spijker op zn kop bij die Jess (?) toen hij vroeg of ze meedeed voor de liefde of voor Instagram. Vind haar ook niet leuk, echt zo'n oppervlakkige leeghoofd met opgespoten lippen. En in het begin zei ze steeds ja ik trek een bepaald type verkeerde man altijd aan, snappen die meiden nou echt niet dat dat door hun neppe uiterlijk komt? Stop daar dan mee en je zal normale mannen treffen denk ik dan.

Aflevering van vandaag nog niet gezien maar die eyeliner vrouw, wat komt die ordinair over zeg.

Jules en Cam super leuk stel!
Alle reacties Link kopieren Quote
Omg, die Elisabeth eyeliner, wat een DRAAK van een mens! :-o Ik snap deze match totaal niet.

Een man als Sam kan aan iedere vinger 20 vrouwen krijgen. En schreeuwerige, aandachtsgeile types als Elisabeth, zijn vaak haantje de voorste om zo'n man te bespringen. Zoals mooie, aantrekkelijke vrouwen ook altijd besprongen worden door de brutaalste haantjes uit de groep. Hoe kunnen ze hem koppelen aan zo'n goedkoop geval? Dit soort vrouwen kent hij ondertussen toch wel?

En de 'huwelijksnacht'..... ze verkrachtte hem bijna! Ze gedroeg zich als een hysterische groupie, in plaats van zijn echtgenote. Ik kreeg zowat hartkloppingen van plaatsvervangende schaamte.

Ik vond een van die bruidsmeisjes trouwens veel beter bij hem passen.
noesa wijzigde dit bericht op 09-07-2020 18:03
2.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moest wel lachen om dat gesprek tussen Heidi en Mike. Terwijl zij net lekker op stoom begon te raken over haar emoties & gevoelens, verloor hij zijn concentratie en breide er een punt aan. :D

Is gewoon een typisch klassiek man/vrouw verschil en niet het Drama wat Heidi ervan maakte. Zou ze geen broers of zo hebben? Want dan weet je dat toch wel een beetje van mannen?
blue.eye schreef:
09-07-2020 15:33


Cyrell valt me dan toch weer mee, denk dat ze toch wel heel lief is,door haar uiterlijk komt ze heel hard over.
Cyrell is volgens mij niet zo lief hoor. Lijkt denk ik veel op haar broer en gaat later in het programma ook aardig tekeer.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven