Mode & Beauty alle pijlers

Krijg nou wat!

08-07-2020 19:05 16 berichten
Haarmaskers werken echt!

Doe het nu ongeveer een maandje wekelijks en mijn haar is heerlijk fluffy zacht en glanzend.
Voorheen was mijn haar net stro en onhandelbaar.
Heb tegenwoordig amper nog klitten in mijn haar.

Nu wil ik natuurlijk al jullie recepturen en aanraders weten op dit gebied.

En hebben jullie ook van die dingetjes waarvan je dacht het niet nodig te hebben en waar je nu niet meer zonder kan?

Spill the tea please..... x
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed to welk masker gebruik je?
Alle reacties Link kopieren
Haarmaskers gebruik ik al 10 jaar. Laat ze de hele nacht intrekken (met folie) voor extra verzorging. Echt fijn. Argan olie werkt het beste voor mijn haar. Dat heeft alle serums vervangen. Die werken toch minder mooi. Gebruik maar een paar drupjes en verspreid het goed over de punten. Ik gebruik nu rond de 6/7 druppels voor haar tot op de taille.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: tof, ik kan en wil ook niet zonder. Garnier honinggoud in mijn geval.

Ook niet zonder pedicure trouwens. Daar worden mn voetenn wel erg blij van, zeker omdat ik de nodige km maak op zware werkschoenen.

En kneipp foot repair butter voor tussendoor.
Been there, done that, got the T-shirt.
cilly2 schreef:
08-07-2020 19:06
Klinkt goed to welk masker gebruik je?

Ik maak zelf een goedje.

2 el kokosolie
2 el honing biologisch
2 el volle yoghurt

Geïnspireerd door een Insta beautyguru, zitten alleen maar interessant te doen dacht ik altijd maar dit werkt dus als een tierelier!
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend zelf masker gemaakt met gelatine en honing.
Alle reacties Link kopieren
Olijfolie
Advocado olie
Kokosolie
ik geef mn bek ook maar een douw
Sjulia schreef:
08-07-2020 19:14
Haarmaskers gebruik ik al 10 jaar. Laat ze de hele nacht intrekken (met folie) voor extra verzorging. Echt fijn. Argan olie werkt het beste voor mijn haar. Dat heeft alle serums vervangen. Die werken toch minder mooi. Gebruik maar een paar drupjes en verspreid het goed over de punten. Ik gebruik nu rond de 6/7 druppels voor haar tot op de taille.
Ja nou over arganolie gesproken...

Heb nu een heuse make-up verwijder routine.

Gebruik een facewash met arganolie (Dr.Organic) mijn gezicht voelt daarna zo schoon, gevoed en babybilletjes zacht. Daarna haal ik een wattenschijfje doordrenkt in rozenwater over mn gezicht heen om de laatste make up restjes eraf te krijgen (meestal komt er al niks meer vanaf na de facewash)en tot slot mijn aloevera dag&nacht creme van Holland & Barret.
Wat een verademing!

Voel me echt vies als ik denk aan hoe ik dat voorheen deed, met een gezichtstonic van de supermarkt.
Eeuwig had ik daarna nog make up resten op mn gezicht en bleef ik achter met een compleet uitgedroogde porem.

Wat deed ik mezelf toch aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe altijd pindakaas en smeerworst.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
08-07-2020 20:05
Ik doe altijd pindakaas en smeerworst.
Met of zonder nootjes?
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
08-07-2020 20:07
Met of zonder nootjes?
Smeerworst altijd met nootjes.
(Je bent er weer :cheer: )
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik zilver-care gebruik blijven mijn high-lights ook echt blond!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Mijn huid is veel beter en schoner en ik heb minder rimpels sinds ik BHA gel gebruik van Pauls Choice. Snap niet hoe ik zo lang zonder heb gekund.

Ik heb veel mooier en makkelijker haar sinds ik het niet meer verf (inmiddels al bijna 10 jaar) ik snap niet hoe ik mezelf ooit heb vermoeid met al die chemische troep en het heeft me ook nog eens bakken met geld gekost. Mijn haar is zoveel weelderiger dan ik toen door had dat er onder de verf zat....
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Op een of andere manier heb ik het meestal andersom. Dat ik een product koop waarvan ik denk dat het mijn leven enorm zal veraangenamen, maar dat ik na een tijdje gebruik denk: jij voegt eigenlijk niet echt veel toe.
Eind vorig jaar had ik opeens in mijn hoofd gehaald dat ik echt een wimperprimer nodig had. Geen idee meer waarom ik dat dacht. Zo'n eerste witte laag die je vóór je mascara gebruikt. Ik dacht het meteen goed te doen, en kocht die van Dior, met enorm veel positieve reviews. Er is niets mis met het spul zelf, maar in de praktijk is het toch weer een extra stap en zie ik eigenlijk geen verschil of ik het nou wel of niet gebruik.
Zo heb ik wel meer van die dingen. Nu weet ik wat beter wat bij me past en wat niet, maar soms gebeurt het toch nog, dat ik denk: waarom vond ik dat ik dit nodig had???
Alle reacties Link kopieren
Ik was altijd vrij religieus, na iedere wasbeurt een haarmaskertje. Sinds een paar jaar gestopt, omdat ik het gewoonweg niet meer kon opbengen. Ik was er veel te lui voor geworden en om heel eerlijk te zijn is mijn haar er alleen maar van opgeknapt. Na een masker zat het altijd zo plat, het voelde te glad, was sneller vet, etc. Mijn haar is net een frituurpan als ik niet om de andere dag was, dus ik ben er vrij laat achtergekomen dat mijn haar van nature een masker helemaal niet nodig heeft. De natuurlijke oliën in mijn haar houden het in goede conditie. Hetzelfde ritueel hanteer ik voor gezichtsmaskers, gezichtscrèmes, etc. Alleen in de winter wil mijn huid nog wel eens droog en schilferig worden, dus alleen dan smeer ik. Saves a lot of $$$
Jufjoke schreef:
09-07-2020 10:05
Hmm. Op een of andere manier heb ik het meestal andersom. Dat ik een product koop waarvan ik denk dat het mijn leven enorm zal veraangenamen, maar dat ik na een tijdje gebruik denk: jij voegt eigenlijk niet echt veel toe.
Eind vorig jaar had ik opeens in mijn hoofd gehaald dat ik echt een wimperprimer nodig had. Geen idee meer waarom ik dat dacht. Zo'n eerste witte laag die je vóór je mascara gebruikt. Ik dacht het meteen goed te doen, en kocht die van Dior, met enorm veel positieve reviews. Er is niets mis met het spul zelf, maar in de praktijk is het toch weer een extra stap en zie ik eigenlijk geen verschil of ik het nou wel of niet gebruik.
Zo heb ik wel meer van die dingen. Nu weet ik wat beter wat bij me past en wat niet, maar soms gebeurt het toch nog, dat ik denk: waarom vond ik dat ik dit nodig had???
Ja dat herken ik ook wel hoor.
Volgens mij maakt het ook niet zoveel uit wat je op je wimpers smeert, als je er maar iets opsmeert dan groeien ze.
Is mijn ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven