Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 17:26
Ik word vooral moe van mensen die het ineens ontzettend leuk vinden om de mensen van de oude napraat weg te zetten als gemene heksen. Weten jullie: die mensen zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Mensen met hangups, mensen met soms behoorlijk grote problemen. Maar in het kader van integer forummen mogen jullie die mensen ineens wel schofferen en te kakken zetten.

Beetje hypocriet niewaar.
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 17:26
Ik word vooral moe van mensen die het ineens ontzettend leuk vinden om de mensen van de oude napraat weg te zetten als gemene heksen. Weten jullie: die mensen zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Mensen met hangups, mensen met soms behoorlijk grote problemen. Maar in het kader van integer forummen mogen jullie die mensen ineens wel schofferen en te kakken zetten.

Beetje hypocriet niewaar.
Ik denk niet dat het zo bedoeld is. Ik zat net nog te bedenken dat veel Napraters individueel en in andere topics prima te pruimen zijn. Er ontstaat echter wel een hele nare groepsdynamiek in dat napraattopic die je nu ook gelijk weer in dit topic ziet en ook in de vraag-meld-vertel het de mods topics ziet. Dat zegt verder niet zoveel over wie jullie allemaal als individuen zijn, maar vooral over wat er gebeurt in die specifieke groep.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
10-07-2020 17:28
Dit is dus PRECIES eender wat er in de oorspronkelijke napraat gebeurt : hihihi hahaha wat zijn we toch grappig. Wat een potten die de ketels verweten, zeg. Bah.
Als er niks valt na te praten moet je hier niet zijn. Wil je “ hihihi- wat - een- gekke-forummer-ben-ik-toch “ -doen, dan moet je een kletstopic openen.
Ja, precies.
Am Yisrael Chai!
Ik wacht wel op Napraat 2.1
doornroosje9 schreef:
10-07-2020 17:26
Yep! Een half uur geleden mocht het nog daar.
Maar leg eens uit waarom ik geen warm bad verdien.
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 17:26
Ik word vooral moe van mensen die het ineens ontzettend leuk vinden om de mensen van de oude napraat weg te zetten als gemene heksen. Weten jullie: die mensen zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Mensen met hangups, mensen met soms behoorlijk grote problemen. Maar in het kader van integer forummen mogen jullie die mensen ineens wel schofferen en te kakken zetten.

Beetje hypocriet niewaar.
Dat heksen heb jezelf opgepikt en dat is een helemaal een ding geworden in napraat.
In realiteit heeft 1 persoon dat geroepen.. Ik weet niet eens meer wie. Waterman dacht ik.

Maar boeiend.. verder.
Oh, k zie het nu pas! Dit is niet de huidige napraat. Sorry, ben al weg.
fashionvictim schreef:
10-07-2020 17:29
Ik denk niet dat het zo bedoeld is. Ik zat net nog te bedenken dat veel Napraters individueel en in andere topics prima te pruimen zijn. Er ontstaat echter wel een hele nare groepsdynamiek in dat napraattopic die je nu ook gelijk weer in dit topic ziet en ook in de vraag-meld-vertel het de mods topics ziet. Dat zegt verder niet zoveel over wie jullie allemaal als individuen zijn, maar vooral over wat er gebeurt in die specifieke groep.
Ja daahaag. Ik kan de keren niet tellen dat jij in de napraat verscheen om je gelijk te halen. En toen bleek dat je dat gelijk niet meteen op een presenteerblaadje aangeboden kreeg was het napraattopic ineens kut en abject en infaam. Pffft.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
10-07-2020 17:33
Oh, k zie het nu pas! Dit is niet de huidige napraat. Sorry, ben al weg.
Yeah, right.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
hannaa46 schreef:
10-07-2020 17:32
Maar leg eens uit waarom ik geen warm bad verdien.
Ik heb geen flauw idee, ik weet alleen dat hier nu moet worden nagepraat.

Ik ben niet zo goed met veranderingen. :'(
Life is short. Eat dessert first.
fashionvictim schreef:
10-07-2020 17:33
Yeah, right.
Ja, echt! Ik ben geen gemeen persoon, dacht dat je dat inmiddels wel weet.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-07-2020 17:33
Yeah, right.
Moet dit?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-07-2020 17:21
Maar dat is toch ook prima, dat het een hangplek is? Maar noem het dan ook gewoon een hangplek en laat daar ook gewoon de normale huisregels gelden.

Eens. Er was alleen daardoor geen plek om na te praten.
Ik heb echt geen zin om elke keer bladzijden lang geneuzel over maaltijden en onderlinge gebbetjes en flauwe spitsvondigheden te lezen om te zien of er soms nog iets interessants tussen staat.
Hopelijk gaat dit topic daar niet aan ten onder, want een aantal andere nieuwe mod-topics zijn daar inmiddels ook mee volgelopen.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
10-07-2020 17:34
Ja, echt! Ik ben geen gemeen persoon, dacht dat je dat inmiddels wel weet.
Niet doen, Elfje, niet doen. :lips:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
10-07-2020 17:34
Ik heb geen flauw idee, ik weet alleen dat hier nu moet worden nagepraat.

Ik ben niet zo goed met veranderingen. :'(
Maar jij mag/moet in de gewone napraat blijven, want jij durft daar wel.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-07-2020 17:33
Ja daahaag. Ik kan de keren niet tellen dat jij in de napraat verscheen om je gelijk te halen. En toen bleek dat je dat gelijk niet meteen op een presenteerblaadje aangeboden kreeg was het napraattopic ineens kut en abject en infaam. Pffft.
Dit is echt je reinste onzin. Al zolang als ik hier forum heb ik een spuughekel aan groepsbashen en groepspesten. Ver voor er ooit een napraat bestond kwam ik daar al tegen in verweer.

Ik kwam alleen in Napraat om daadwerkelijk na te praten, maar napraat is al eeuwen een kletstopic. Ik ben niet geïnteresseerd in kletsen met de meeste mensen in dat topic, dus dat vind ik superirritant. Helemaal omdat je daardoor niet kunt doen waar het topic wel voor bedoeld was ooit: dingen met elkaar uitpraten. Dat heeft geen enkele zin als er vervolgens een kliekje Mean Girls zogenaamd grappig gaat lopen doen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Elfje* schreef:
10-07-2020 17:34
Ja, echt! Ik ben geen gemeen persoon, dacht dat je dat inmiddels wel weet.
Elfje, kom maar lekker naar de normale napraat :hug:
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
10-07-2020 17:35
Eens. Er was alleen daardoor geen plek om na te praten.
Ik heb echt geen zin om elke keer bladzijden lang geneuzel over maaltijden en onderlinge gebbetjes en flauwe spitsvondigheden te lezen om te zien of er soms nog iets interessants tussen staat.
Hopelijk gaat dit topic daar niet aan ten onder, want een aantal andere nieuwe mod-topics zijn daar inmiddels ook mee volgelopen.
Ja, precies. Ik denk er precies zo over.

En ik vind ook: als er niks na te praten is, dan zou een napraattopic ook gewoon stil moeten vallen en naar onderen zakken, totdat er weer iets gebeurt om over na te praten.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat niks worden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Nieuwe ronde nieuwe kansen. :HA:
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
10-07-2020 17:36
Maar jij mag/moet in de gewone napraat blijven, want jij durft daar wel.
Maar daar mag niet meer nagepraat worden! En ik haat kletstopics. :-?
Life is short. Eat dessert first.
broekrok schreef:
10-07-2020 17:37
Elfje, kom maar lekker naar de normale napraat :hug:
Bij deze is dit topic al mislukt er is maar een mogelijk zo te lezen de rest is fake.
broekrok schreef:
10-07-2020 17:37
Elfje, kom maar lekker naar de normale napraat :hug:
Van mij mag het wel wat meer volwassen.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
10-07-2020 17:40
Bij deze is dit topic al mislukt er is maar een mogelijk zo te lezen de rest is fake.
Het werkt ook niet, vrees ik. Want uit napraten komt geklets, dat is onvermijdelijk.

Nou, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven