Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Update:

Beste forummers,

Er is nogal wat controverse ontstaan over napraat en napraat 2.0. We hadden er in eerste instantie voor gekozen om het napraten puur bij 2.0 te laten plaatsvinden maar bij nader inzien levert dit niet het voor ons gewenste effect op. Daarom kiezen we er alsnog voor om het napraten in beide topics voorlopig toe staan.

Daarbij willen wij ook nog even heel duidelijk maken dat het openen van 2.0 niet was om de vaste napraters te straffen. Er is dus ook geen vrijbrief gegeven vanuit ons om de vaste napraters te provoceren of om 'op de man' te gaan. En daarbij dat het nieuwe napraat topic (2.0) niet een aanleiding mag zijn om volledig los te gaan. Wij zullen dan ook strak gaan modereren op 'op de man' en in 2.0 offtopic. Forummers die proberen in één van beide topics de boel te verpesten voor elkaar kunnen ook een ban verwachten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Oeps.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ja, lief he?

Of was dat ook weer een negatief geladen post Yasmijn? Want dan heb je een kwade kater/


Tweeds gok ik.
ModeratorViva schreef:
11-07-2020 09:03
Update:

Beste forummers,

Er is nogal wat controverse ontstaan over napraat en napraat 2.0. We hadden er in eerste instantie voor gekozen om het napraten puur bij 2.0 te laten plaatsvinden maar bij nader inzien levert dit niet het voor ons gewenste effect op. Daarom kiezen we er alsnog voor om het napraten in beide topics voorlopig toe staan.

Daarbij willen wij ook nog even heel duidelijk maken dat het openen van 2.0 niet was om de vaste napraters te straffen. Er is dus ook geen vrijbrief gegeven vanuit ons om de vaste napraters te provoceren of om 'op de man' te gaan. En daarbij dat het nieuwe napraat topic (2.0) niet een aanleiding mag zijn om volledig los te gaan. Wij zullen dan ook strak gaan modereren op 'op de man' en in 2.0 offtopic. Forummers die proberen in één van beide topics de boel te verpesten voor elkaar kunnen ook een ban verwachten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Beste besluit sinds tijden. :high5:
Alle reacties Link kopieren
Goed Mod. :thumbsup:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Die zijn vast knap druk vandaag.
Oeh, gelukkig. We mogen toch gewoon napraten hier.
En netjes weer. Ondanks de uitkomst/ rel/vermaak van gisteren proberen ze het wel.
Alle reacties Link kopieren
Straffen??

Holy moly. Kleuterschool 2.0

Zo zie je maar weer wat enkele jankerds kunnen aanrichten en na 1 avond is al bekend dat het niet het gewenste effect heeft.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ah dus toch een nieuw topic.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:06
Ja, lief he?

Of was dat ook weer een negatief geladen post Yasmijn? Want dan heb je een kwade kater/


Tweeds gok ik.
Ik heb geen kater. Die heb ik nooit. Maar altijd boeiend om jouw op niets gebaseerde aannames te lezen. Keer na keer na keer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik heb me gisteren kostelijk vermaakt, maar vandaag heb ik een leven, dus zou iedereen zich vandaag een beetje in kunnen houden tot ik weer mee kan lezen? Niet dat ik straks 20 bladzijdes en 5 x-gates achter loop.
yasmijn schreef:
11-07-2020 09:10
Ik heb geen kater. Die heb ik nooit. Maar altijd boeiend om jouw op niets gebaseerde aannames te lezen. Keer na keer na keer.
Graag gedaan. Ik vind hilarisch dat je overal altijd alles zo zuur/hysterisch uitlegt. Keer na keer. Met bijbehorende smilies. :-9
Phineas schreef:
11-07-2020 09:11
Ik heb me gisteren kostelijk vermaakt, maar vandaag heb ik een leven, dus zou iedereen zich vandaag een beetje in kunnen houden tot ik weer mee kan lezen? Niet dat ik straks 20 bladzijdes en 5 x-gates achter loop.
Ik denk dat ze voor het eind van de dag van 3 napraattopics er 1 hebben gemaakt. Ik hoop alleen niet dat napraat 3.0 dan samengevoegd gaat worden met de andere 2. :-D
Alle reacties Link kopieren
Solo, er is naar je posting gekeken en de conclusie is dat je niet racistisch bent.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
O heb ik het allemaal weer gemist.
Such fun!1
:P
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:16
Graag gedaan. Ik vind hilarisch dat je overal altijd alles zo zuur/hysterisch uitlegt. Keer na keer. Met bijbehorende smilies. :-9
Na het zuur komt het zoet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
11-07-2020 09:18
Solo, er is naar je posting gekeken en de conclusie is dat je niet racistisch bent.
En ik mag hopen dat er op z'n minst een waarschuwing wordt gegeven aan de forummer met de grootste bek als het gaat om racisme.
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:17
Ik denk dat ze voor het eind van de dag van 3 napraattopics er 1 hebben gemaakt. Ik hoop alleen niet dat napraat 3.0 dan samengevoegd gaat worden met de andere 2. :-D
Dat zou niet goed zijn nee :proud:
Vind het wel jammer dat Nemain op anoniem is en dat er daarna toch wel weer nagepraat mag worden in de Napraat 1.0. :-?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.


Ik kan niet quoten, want topic gesloten, maar zo eens met Maud. Ongelooflijk.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 11-07-2020 09:24
0.10% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 09:22
Vind het wel jammer dat Nemain op anoniem is en dat er daarna toch wel weer nagepraat mag worden in de Napraat 1.0. :-?
Dat wist ik niet, jammer idd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi.
Alle reacties Link kopieren
Nemain komt toch wel weer terug?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven