Eindelijk een seksspeeltje

13-07-2020 12:36 48 berichten
Hoi hoi. Mijn vriendin en ik hebben na een tijd overleg toch besloten om een strapon te nemen. Nu had ik mijn oog gezet op eentje bij easy toys, maar die kan helaas pas in augustus bezorgd worden staat er. Omdat wij binnekort met zijn 2en op vakantie gaan, leek het mij handig om hem dan uit te proberen. Dus ik kwam een andere tegen op een andere site, alleen staan er geen recenties bij. Kan ik dit dan wel vertrouwen? (Het is mijn eerste keer dus ik heb er niet heel veel verstand van). En waar moet ik op letten bij het harnas? Hieronder de link (ik weet niet of dit mag, anders haal ik het weer weg).

Groetjes,

https://www.sextoyland.nl/sextoys/dildo ... 49371.html
Uhm, het ding kost 20 euro. Lijkt me dat je hem voor die prijs gewoon kunt uitproberen. Als het niet bevalt heb je geen honderd euro weggegooid.

Of wilde je gewoon graag even delen dat jij en je vriendin een strapon gaan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Voor die prijs zou ik geen kwaliteit verwachten, maar als het puur is om uit te testen hoeft dat geen probleem te zijn.
Ik heb alleen mijn twijfels over de manier waarop de dildo aan het broekje zit. De meesten hebben namelijk een gat waar je hem doorheen steekt. Dit systeem ken ik alleen van hele dure strapons en ik vraag me dan ook af of dat goed blijft zitten als je er mee bezig bent en hij niet los laat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Je eerste speeltje en dan ga je voor zoiets???
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
13-07-2020 12:54
Je eerste speeltje en dan ga je voor zoiets???
Want er staat in de statuten dat je eerste speeltje altijd een simpele vibrator moet zijn, ongeacht waar je fantasieën liggen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Overigens TO ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met anaal, maar zorg voor gebied glijmiddel en laat haar jou desnoods van te voren vingeren om wat op te rekken en ram hen er niet in één keer in. En auw is echt een stoppen in dit geval ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om een vrouw vrouw relatie. Dus of het perse anaal gaat vraag ik me af. En dan snap ik de strapon ook wel weer.

Ik zou persoonlijk (heb 0 ervaring met die dingen) niet kiezen voor 1tje die je erop klikt. En ik zou even kijken of er modellen speciaal voor vrouwen zijn, want bij deze las ik wel dat hij voor vrouw vrouw is, maar ook een beginners dildo en dan vermoed ik dat hij voor anaal is. En dan zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen omdat je hem te klein vindt.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
13-07-2020 13:05
Het gaat om een vrouw vrouw relatie. Dus of het perse anaal gaat vraag ik me af. En dan snap ik de strapon ook wel weer.

Ik zou persoonlijk (heb 0 ervaring met die dingen) niet kiezen voor 1tje die je erop klikt. En ik zou even kijken of er modellen speciaal voor vrouwen zijn, want bij deze las ik wel dat hij voor vrouw vrouw is, maar ook een beginners dildo en dan vermoed ik dat hij voor anaal is. En dan zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen omdat je hem te klein vindt.
Ahhh dat had ik gemist. Dan mag TO mijn vorige post negeren :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
merano schreef:
13-07-2020 12:54
Je eerste speeltje en dan ga je voor zoiets???
Ik wilde het uitproberen samen met mijn vriendin. Daarnaast heb ik ook nog nooit seks gehad met een jongen/man, maar ben altijd wel nieuwsgierig geweest
Alle reacties Link kopieren
Klopt het dat het gaat om vrouw-vrouw? In dat geval is een duo misschien wel een veel leukere keus.
Het is volgens mij een geen klick-systeem maar een schroefdraad (screw you!). En vrouwen kunnen ook analyseren dus zo gek is dat advies van popje toch niet?

Mij lijkt deze vooral erg klein met een lengte van 12,5 cm. Nou zou je kunnen zeggen dat je misschien ook niet te groot hoeft te beginnen, maar zo'n kleintje maakt het gewoon veel lastiger om te sturen en om mee te bewegen. Voor je 't weet zit je te de hele tijd te hannesen, durf je bijna niet te bewegen en is de lol er snel af.

Het is volgens mij veel fijner om een wat grotere afmeting te hebben zodat je meer bewegingsvrijheid hebt.

Ik denk dat je voor dit geld in elk geval niet te veel kan verwachten. En mijn ervaring is dat goedkope speeltjes over het algemeen zelfs om te proberen niet werken. Je kan er alleen maar op afknappen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
sprankelend schreef:
13-07-2020 13:18
Klopt het dat het gaat om vrouw-vrouw? In dat geval is een duo misschien wel een veel leukere keus.
De kwaliteit van duo's zijn vaak laag. Vooral omdat het heel moeilijk is om hem zowel voor de gever als de ontvanger in de goede hoek te zetten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
gewoon uitproberen en is het niets: doekje erover en terug sturen...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet veel van verwachten, voor die prijs. Zonde van je geld.
Heb je hier al gekeken?
https://mailfemale.com/shop/sex-toys/se ... dogordels/
Ze hebben een winkel in Amsterdam.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 13-07-2020 16:57
1.03% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
grenada schreef:
13-07-2020 16:26
gewoon uitproberen en is het niets: doekje erover en terug sturen...
Ik hoop toch niet dat je dit serieus meent o_o
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
13-07-2020 16:55
Ik hoop toch niet dat je dit serieus meent o_o

Zeg dat wel. Rare grap. Dit kan bij geen enkele webshop, toch (O)
nounou
sprankelend schreef:
13-07-2020 13:18
Klopt het dat het gaat om vrouw-vrouw? In dat geval is een duo misschien wel een veel leukere keus.
M'n vriendin wilt niet dat ik hem bij haar gebruik. Daarom de gedachte van een strapon :-)
Pandabeertje8 schreef:
13-07-2020 17:40
M'n vriendin wilt niet dat ik hem bij haar gebruik. Daarom de gedachte van een strapon :-)

Hebben jullie tot nu toe helemaal nog geen andere speeltjes geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Maareh, graag gedaan hoor, Pandabeertje, die tip van mij :-?

Leuk altijd, die mensen die een topic openen maar amper reageren, zelfs als dat om heel concrete zaken gaat.
nounou
Alle reacties Link kopieren
Iets zegt mij dat ik binnenkort rare advertenties te zien krijg op Facebook na al die links :rofl:

Verder, zou dan ook even in goed glijmiddel investeren, TO. Zelfs al word jij vanzelf vrij nat, uit ervaring gesproken is het wel handig met een speeltje.
leeg
-Shifty- schreef:
13-07-2020 17:54
Hebben jullie tot nu toe helemaal nog geen andere speeltjes geprobeerd?
Nee dit is mijn en haar eerste
Zazamaenade schreef:
13-07-2020 20:31
Maareh, graag gedaan hoor, Pandabeertje, die tip van mij :-?

Leuk altijd, die mensen die een topic openen maar amper reageren, zelfs als dat om heel concrete zaken gaat.
Bedankt voor de tip hoor! :-) Zo lang duurde het toch niet voordat ik reageerde? :?:
Helena_z schreef:
13-07-2020 20:34
Iets zegt mij dat ik binnenkort rare advertenties te zien krijg op Facebook na al die links :rofl:

Verder, zou dan ook even in goed glijmiddel investeren, TO. Zelfs al word jij vanzelf vrij nat, uit ervaring gesproken is het wel handig met een speeltje.
Hahahah

Is goed, dan doe ik dat er bij. Ik las ook iets over een toycleaner? Is dat ook nodig?
Alle reacties Link kopieren
Pandabeertje8 schreef:
14-07-2020 18:47
Bedankt voor de tip hoor! :-) Zo lang duurde het toch niet voordat ik reageerde? :?:

Ja sorry, ik was een beetje geïrriteerd over je selectieve reactie.
nounou
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
13-07-2020 17:54
Hebben jullie tot nu toe helemaal nog geen andere speeltjes geprobeerd?
De nick.....Pandabeertje......

Die staan bekend om hun vlammende seksleven.......?

:-D
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven