Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20

01-07-2020 19:20 1573 berichten
Een nieuw 20e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 19 seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... ges/435601
anoniem_64cfe1fa128db wijzigde dit bericht op 01-07-2020 19:46
Reden: correctie
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
06-07-2020 09:59
Dáár zit het verschil.

Reserveren deden we vrijwel nooit, en Teleurstellingen namen we op de koop toe.

Wat betreft die traceerbaarheid van gastenlijsten ben ik het wel met je eens, echter wil ik wel graag zien hoe dat in de praktijk werkt. Juist zo'n club is een plek waar mensen graag anoniem blijven en dus mogelijk valse namen etc. opgeven.
Valse naam maakt niet uit, als ze maar bereikbaar zijn en zelf ook de club benaderen als ze corona blijken te hebben.
Al twijfel ik daar ook over.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Er staan wel foto's van de vernieuwde tuin op. Is dat nou die fantastische tuin waar iedereen het over heeft? Ik vind het nogal smakeloos. Dan ziet het er bij PartyPlayers op de foto's een stuk beter uit. Maar de tuin van Eroroma is het mooist.

Eroroma is duidelijk over de regels, bij PP zal het nog wel volgen, Fata schrijft er alleen over dat ze zich houden aan de regels.
lollypopje schreef:
06-07-2020 10:02
Valse naam maakt niet uit, als ze maar bereikbaar zijn en zelf ook de club benaderen als ze corona blijken te hebben.
Al twijfel ik daar ook over.


En juist daarom sla ik de clubs nog even over.
2east schreef:
06-07-2020 09:55
Nou, deze "oen" heeft zojuist de site van fata gecheckt en er staat niks over Corona en te nemen of genomen maatregelen.....

Voor zover ik kan zien hebben ze de site gewoon weer in de lucht geslingerd. Er staat ook niks over 'wij zijn weer open'. En inderdaad staat er ook niks over corona maatregelen. Maar als je op basis daarvan zou concluderen dat er voor de fata geen corona-maatregelen gelden zou ik dat ook niet bepaald slim van je vinden.

In dit geval is het dan tevens gemakzuchtig van de fata .. wat weer klopt bij mijn beeld van de fata.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
06-07-2020 10:07
Voor zover ik kan zien hebben ze de site gewoon weer in de lucht geslingerd. Er staat ook niks over 'wij zijn weer open'. En inderdaad staat er ook niks over corona maatregelen. Maar als je op basis daarvan zou concluderen dat er voor de fata geen corona-maatregelen gelden zou ik dat ook niet bepaald slim van je vinden.

In dit geval is het dan tevens gemakzuchtig van de fata .. wat weer klopt bij mijn beeld van de fata.
Vorig jaar juni laatste keer geweest, vooral om te beseffen; "o ja! Dáárom kwam ik hier niet meer......"
jouw leven is een keuze
Er is een extra pagina voorgeplakt, gewoon www.fata-morgana.nl (zonder /nl/start erachter dus). Daar staat dat ze weer open gaan, en dat ze zich houden aan de richtlijnen want gezondheid is belangrijk. Klik hier voor meer nieuws, en dan zie je de nieuwe tuin, en daaronder kun je klikken op 'ga naar de website' en dan kom je op .nl/nl/start
Alle reacties Link kopieren Quote
Marana schreef:
06-07-2020 10:06
En juist daarom sla ik de clubs nog even over.
dat dus, en stapje er vóór "licht grieperig, maar al zo lang niet in een club geweest, we gaan gewoon!"
jouw leven is een keuze
2east schreef:
06-07-2020 10:15
dat dus, en stapje er vóór "licht grieperig, maar al zo lang niet in een club geweest, we gaan gewoon!"

Dat dus inderdaad.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 06-07-2020 10:20
87.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Marana schreef:
06-07-2020 10:06
En juist daarom sla ik de clubs nog even over.
Ik ben sowieso voorzichtiger, maar als ik dat niet was zou ik om die reden ook clubs mijden.

Kom om dezelfde reden ook niet in de spits in het ov. Gewoon omdat je ziet dat mensen het zat zijn en dus te laks worden en de coronaregels negeren, want zij lopen geen risico denken ze.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
06-07-2020 10:15
dat dus, en stapje er vóór "licht grieperig, maar al zo lang niet in een club geweest, we gaan gewoon!"
Nouja dat dus.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
2east schreef:
06-07-2020 09:55
Nou, deze "oen" heeft zojuist de site van fata gecheckt en er staat niks over Corona en te nemen of genomen maatregelen.....
Je hebt gecheckt dus dan ben je toch geen oen?
De oen in deze situatie is de Fata, met hun niet te vinden infopagina over corona.
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom zo negatief over de fata? Ben ik wel benieuwd naar! Wij vinden dat echt een mooie club maar de reis afstand is groot..
Alle reacties Link kopieren Quote
Sunshine19 schreef:
06-07-2020 22:56
Waarom zo negatief over de fata? Ben ik wel benieuwd naar! Wij vinden dat echt een mooie club maar de reis afstand is groot..
Fata is een hartstikke mooie tent als je van rood pluche en goedkope chinese ero-kitsch houdt.

Maar met een beetje geluk heb je dat niet in de gaten, omdat je, net als het merendeel van de bezoekers, je eigen persoonlijkheid chemisch hebt opgeleukt, daar je anders niet in je Marlies-Dekkers-je bier durft te bestellen......, laat staan neuquen met meneren die niet jouw meneer zijn.......

Maar leuke tent verder hoor!

Vooral zèlf gaan kijken en beeld bepalen.
jouw leven is een keuze
😂
Alle reacties Link kopieren Quote
2east schreef:
06-07-2020 23:11
Fata is een hartstikke mooie tent als je van rood pluche en goedkope chinese ero-kitsch houdt.

Maar met een beetje geluk heb je dat niet in de gaten, omdat je, net als het merendeel van de bezoekers, je eigen persoonlijkheid chemisch hebt opgeleukt, daar je anders niet in je Marlies-Dekkers-je bier durft te bestellen......, laat staan neuquen met meneren die niet jouw meneer zijn.......

Maar leuke tent verder hoor!

Vooral zèlf gaan kijken en beeld bepalen.
Sorry, je mag best een mening hebben, maar nu zet je anderen, die wel graag de fata bezoeken, wel erg te kakken.
Dat is toch niet nodig?
Fata is een leuke, laagdrempelige club. Ideaal om te beginnen. Vooral na de renovatie netjes. Geen rode pluche meer te bekennen.
We zijn er vorig jaar nog eens geweest. Eigenlijk ook niet ons ding, maar we waren in de buurt. En het was ons 100% meegevallen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
thanx schreef:
07-07-2020 08:26
Sorry, je mag best een mening hebben, maar nu zet je anderen, die wel graag de fata bezoeken, wel erg te kakken.
Vind ik ook en ik lees dat wel vaker over clubs. Monique is stom, Mystique is kroeg, Showboat is tokkie. Alleen de fun mag. Ofzo.
Jammer idd.
...
Fun is kitsch :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
07-07-2020 12:13
Fun is kitsch :biggrin:

Ook in de fun kom ik zo af en toe.
Enigste wat ik daar vind is veel oudere (dikke, kalende) mannen met jonge slanke grietjes.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren Quote
thanx schreef:
07-07-2020 16:52
Ook in de fun kom ik zo af en toe.
Enigste wat ik daar vind is veel oudere (dikke, kalende) mannen met jonge slanke grietjes.
Dat zal niet snel veranderen, Ik zie ons niet snel naar een club gaan. Denk dat er dan minstens medicatie moe bestaan die corona “geneest”. Voor seks kun je als man en vrouw allerlei voorbehoedsmiddelen gebruiken, maar seks in coronatijd met wild vreemden? Ons even niet gezien. Ons vaste stel heeft dezelfde risicogroep en naast elkaar daten we met niemand.
Delen is het mooiste wat er is...
thanx schreef:
07-07-2020 16:52
Ook in de fun kom ik zo af en toe.
Enigste wat ik daar vind is veel oudere (dikke, kalende) mannen met jonge slanke grietjes.

Ik ben er nooit geweest hoor. Ik dacht laat ik er ook wat commentaar ingooien over de fun. Dat nivelleert het allemaal een beetje :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er iemand gisteravond naar de Fata geweest? Ik ben wel benieuwd maar de gang van zaken daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daaaan schreef:
11-07-2020 18:11
Is er iemand gisteravond naar de Fata geweest? Ik ben wel benieuwd maar de gang van zaken daar.
Of is erbüberhaupt al iemand ergens anders geweest?


Of durven mensen niet toe te geven dat ze gaan, gegaan zijn of willen, bang voor commentaar van mensen die het belachelijk vinden?
Kom kom. Zo zwaar werd het allemaal niet gesteld. Er werd gesteld dat het redelijk naïef is om te veronderstellen dat het dus veilig is omdat ze open mogen, terwijl je tevens weet dat dat 'open mogen' gebaseerd is veiligheidsregels die ze nevernooitniet gaan waar maken. Als je daar bewust voor kiest is dat helemaal niet belachelijk maar gewoon een bewust risico wat je zelf neemt. Maar je moet gewoon niet zo naïef zijn om te denken dat je geen verhoogd risico op zoekt.
Ik mijd het ov al.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Shifty- schreef:
11-07-2020 21:19
Kom kom. Zo zwaar werd het allemaal niet gesteld. Er werd gesteld dat het redelijk naïef is om te veronderstellen dat het dus veilig is omdat ze open mogen, terwijl je tevens weet dat dat 'open mogen' gebaseerd is veiligheidsregels die ze nevernooitniet gaan waar maken. Als je daar bewust voor kiest is dat helemaal niet belachelijk maar gewoon een bewust risico wat je zelf neemt. Maar je moet gewoon niet zo naïef zijn om te denken dat je geen verhoogd risico op zoekt.
Precies dat. Dus ben er wel benieuwd naar hoe het was voor de mensen die zijn gegaan. Was deze scepsis onterecht of niet?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven