Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            watdachtjehiervan schreef:
            14-07-2020 11:24
            Werken Miquel en zijn vriendin?
            Dat meisje is 17. Ik mag hopen dat ze nog naar school gaat?
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 11:31
            Dat meisje is 17. Ik mag hopen dat ze nog naar school gaat?
            Oja, ze is pas 17. Dan zou school inderdaad beter zijn.
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            14-07-2020 10:11
            Ik denk juist dat er flink wat fans stikjaloers zijn, omdat ze alleen kijken naar het grote huis, de merkkleding en het vele uit eten.
            Ik zou echter voor geen goud met de familie Nagelkerke willen ruilen.
            Ik ben ook jaloers ! Mijn man is 1.93 en ik 1.59 ; ik kan niet op zijn schouder hangen . Of ik moet mijn kinspieren gaan trainen .
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            watdachtjehiervan schreef:
            14-07-2020 11:34
            Oja, ze is pas 17. Dan zou school inderdaad beter zijn.
            Geen idee zie ze altijd op de bank hangen.
            Alle reacties Link kopieren
            breaky , breaky .. Marcel wil aandacht
            Wij willen wekelijks een vragenuurtje introduceren op de zondag.
            Hoe denken jullie daarover?
            Geef jullie mening.

            Ik weet al hoe dat gaat hij geeft alleen antwoord op wat hij wil als je iets vraagt over bepaalde kinderen waar hij mee in de clinch ligt vlieg je er uit .
            Hij baalt denk ik dat de Baumgards wel weer op tv zijn en zij niet .
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            Kweenie het is wel koekendag dan ..

            Ach #doesgek Misschien juist gezellig onder het genot van een koek ..

            Maar even serieus wat ziet die man er slecht uit , dat was al toen hij op tv kwam maar nu is het echt heel erg , de wallen en gelaatskleur zijn echt niet gezond
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske1976 schreef:
            14-07-2020 11:09
            Hier heb ik ook een beetje last van. Een van die jongetjes (die namen zijn niet te onthouden) snapte zijn rekenopdracht niet, staat ma te dreigen dat ie zijn opdracht af moet maken of anders naar boven moet. Uitleggen, ho maar. En dat voortdurende gebekvecht, pffffft.

            Verder wel weer een leuke aflevering.

            Voor de rest zal ik niet teveel zeggen, want ik loop al voor.. :rofl:
            Dat jongste babyzoontje van de Buddenbroekjes wordt op 1 jarige leeftijd al 'oom' door zijn oudste broer. Ook zo grappig.... 😄
            Alle reacties Link kopieren
            OMG :facepalm:

            Ik kijk nu de vlog van gisteren, zegt Junior bij 0.40 nou: 'Baby in mama'???
            Alle reacties Link kopieren
            fruityjuice schreef:
            14-07-2020 12:25
            Dat jongste babyzoontje van de Buddenbroekjes wordt op 1 jarige leeftijd al 'oom' door zijn oudste broer. Ook zo grappig.... 😄
            Ja, net als bij de Baumgards :-D
            Alle reacties Link kopieren
            Ik heb de eerste 3 afleveringen alweer gezien, gelukkig zijn die nog zonder familie kraan, want ik heb moeite om te kijken naar die vreselijke moeder. Ik krijg er de kriebels van.

            Bij baumgart zie je echt als die meiden een bepaalde leeftijd hebben bekijkt ze zich gaan uitzetten en steeds meer op hun moeder gaan lijken.
            Dat jochie shjéquan of hoe je het ook schrijft was naar mij beleving de laatste keer nog een baby en nu al echt een knulletje geworden.
            #doeslief
            Alle reacties Link kopieren
            makiko schreef:
            14-07-2020 12:05
            breaky , breaky .. Marcel wil aandacht




            Ik weet al hoe dat gaat hij geeft alleen antwoord op wat hij wil als je iets vraagt over bepaalde kinderen waar hij mee in de clinch ligt vlieg je er uit .
            Hij baalt denk ik dat de Baumgards wel weer op tv zijn en zij niet .

            Haha ik moet lachen om dat eerste. :lol:
            Alle reacties Link kopieren
            makiko schreef:
            14-07-2020 12:05
            breaky , breaky .. Marcel wil aandacht




            Ik weet al hoe dat gaat hij geeft alleen antwoord op wat hij wil als je iets vraagt over bepaalde kinderen waar hij mee in de clinch ligt vlieg je er uit .
            Hij baalt denk ik dat de Baumgards wel weer op tv zijn en zij niet .
            Ja dat alllemaal. Ik wil graag weten of ie nog een relatie met Ingridt heeft, kun je dat vragen? :P :lol:
            Ik heb daar nog steeds mij twijfels over al probeert Marcel de schijn op te houden.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 12:26
            OMG :facepalm:

            Ik kijk nu de vlog van gisteren, zegt Junior bij 0.40 nou: 'Baby in mama'???
            Verrek, het lijkt er wel op!
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 10:15
            Die fans roepen dan ook wel weer vaak dat ze het zo 'enorm verdienen'. Vind ik niet heel jaloers klinken, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

            Maar die fans denken wel dat het alleen maar rozengeur en maneschijn is bij de Nagelkerkjes, dat zij het leven leiden wat de fans zelf ook willen. Dat dat het 'ideaal is'. Zij zien niet wat wij zien. Maar dat is natuurlijk ook niet heel gek, het grootste deel van de fans zijn kinderen.
            Precies dat.
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            14-07-2020 12:34
            Ja dat alllemaal. Ik wil graag weten of ie nog een relatie met Ingridt heeft, kun je dat vragen? :P :lol:
            Ik heb daar nog steeds mij twijfels over al probeert Marcel de schijn op te houden.
            Dan word je meteen geblokkeerd denk ik :puh:
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            14-07-2020 12:36
            Verrek, het lijkt er wel op!
            Ik denk niet meer dat Sofie zwanger is maar gewoon erg dik, maar ze zullen het er dan veel over hebben denk ik?
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 10:58
            Even gekeken, nee.
            Ik zie dat nergens staan, is het verwijderd?
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            14-07-2020 12:39
            Ik zie dat nergens staan, is het verwijderd?
            Oh, nee, het gaat over de likes/hartjes die Sofie vroeger nog wel eens op Instagram of YouTube gaf.

            Doet ze dus echt nooit meer.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik denk wel dat ze zwanger is.

            Waar betalen de Buddenbruckjes dat eigenlijk allemaal van? Dat kan nooit van dat klussen van Rob zijn. 2 huizen, veel spul in de tuin gekocht, bakbeest van een tv. 400 euro per week aan boodschappen. Van werken in de bouw? Ik vind dat vreemd.
            doorenvogels55 wijzigde dit bericht op 14-07-2020 13:01
            0.36% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            De BB's zijn niet koosjer. Sowieso strijken ze heel veel kindergeld op (ok, dat mag), ze zijn voor het geld ook nog in.Heerlen ingeschreven en ik vertrouw ook hun geldbronnen niet.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Ik heb gisteren ook gekeken. Vond het toch wel leuk om de Baumgards weer te zien.
            maar wel grappig dat ze gelijk weer praten over een eigen zaakje.
            Vind het wel leuk dat die zoon een kok geworden is. Vraag me af wat de rest eigenlijk doet.

            Die buddenbrucks met hun kleine tante sidonia. Dat meisje kan al even goed boeren als haar broers
            en ja Miguel die vader wordt. Het is vroeg. Maar denk dat Thalia en rob ook 21 waren...

            De Jelies vind ik leuk om naar te kijken. het geloof etc spreekt me helemaal niet aan, maar vind het wel mooi hoe zij er kracht uit halen.
            Vind het lieve ouders.

            beter dan de nagelkerkjes... die vinden zichzelf vooral heel geweldig
            Alle reacties Link kopieren
            Ik zit toch te denken: hoe kan Sofie nou wel/niet zwanger zijn?

            We zagen haar met een drankje (maar we zagen haar niet drinken), sushi (maar dat zagen we haar niet eten), maar afgelopen weekend leek ze wel dronken. Maar kan ook van geluk en hormonen zijn, denk ik dan. Dat hangen op de schouders van Jan kan ook vanwege de zwangerschap zijn.

            Dat Junior steeds 'beebie' zegt en gisteren zelfs 'beebie in mama' vind ik verdacht. Ook dat aparte lachje van Noud, toen Junior aan Sofie haar buik zat en beebie zei.

            Er is dus eigenlijk niks wat echt bevestigd dat ze zwanger is, maar ook niets wat bewijst dat ze het niet is.
            Alle reacties Link kopieren
            fanatic schreef:
            14-07-2020 12:53
            Ik heb gisteren ook gekeken. Vond het toch wel leuk om de Baumgards weer te zien.
            maar wel grappig dat ze gelijk weer praten over een eigen zaakje.
            Vind het wel leuk dat die zoon een kok geworden is. Vraag me af wat de rest eigenlijk doet.

            Die buddenbrucks met hun kleine tante sidonia. Dat meisje kan al even goed boeren als haar broers
            en ja Miguel die vader wordt. Het is vroeg. Maar denk dat Thalia en rob ook 21 waren...

            De Jelies vind ik leuk om naar te kijken. het geloof etc spreekt me helemaal niet aan, maar vind het wel mooi hoe zij er kracht uit halen.
            Vind het lieve ouders.

            beter dan de nagelkerkjes... die vinden zichzelf vooral heel geweldig

            Ik denk dat de Baumgards moeten proberen dat eens te realiseren. Denk dat ze er wel geschikt voor zijn. Ik ken Surinamers die hebben zo'n pandje gekocht in de stad eind verderop. Wonen boven, eronder hebben ze een eethuisje en dat is ook de verlenging van hun huis boven. Het maakt niet uit of ze veel of weinig klanten hebben, ze zijn er toch en ze doen het erbij als hobby. Zij werkt fulltime dus inkomen hebben ze sowieso. Alleen zij hebben geen 12 of 13 kinderen,maar 2 dus het kan prima qua ruimte om boven te wonen en slapen. Ik vind dat een hele leuke constructie.
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            14-07-2020 12:46
            De BB's zijn niet koosjer. Sowieso strijken ze heel veel kindergeld op (ok, dat mag), ze zijn voor het geld ook nog in.Heerlen ingeschreven en ik vertrouw ook hun geldbronnen niet.
            Denk je dat ze zich bezig houden met criminele activiteiten?
            Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-07-2020 13:07
            Ik zit toch te denken: hoe kan Sofie nou wel/niet zwanger zijn?

            We zagen haar met een drankje (maar we zagen haar niet drinken), sushi (maar dat zagen we haar niet eten), maar afgelopen weekend leek ze wel dronken. Maar kan ook van geluk en hormonen zijn, denk ik dan. Dat hangen op de schouders van Jan kan ook vanwege de zwangerschap zijn.

            Dat Junior steeds 'beebie' zegt en gisteren zelfs 'beebie in mama' vind ik verdacht. Ook dat aparte lachje van Noud, toen Junior aan Sofie haar buik zat en beebie zei.

            Er is dus eigenlijk niks wat echt bevestigd dat ze zwanger is, maar ook niets wat bewijst dat ze het niet is.

            Let maar op die is zwanger. Jengel is al minder boeiend dus dan moet er een nieuw speeltje komen. Je ziet het aan haar. Maar wordt uiteraard met veel tamtam verkondigd binnenkort. Ik zie de reacties al: is jullie gegund, kan niet beter terecht komen blah blah blah.

            Dat is mijn idee erover.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven