Van voorvocht zwanger worden

15-07-2020 22:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Een scharrel waar ik een tijdje mee zat is 6 weken zwanger, zij heeft in die tijd meerdere bed partners gehad. Ik heb onveilige seks met haar gehad ik ben alleen niet in haar gekomen, kort voor dat we seks hadden heb ik ook nog geplast.

Is er dan toch een kans dat een meisje dan zwanger kan raken? en hoe groot zou die kans dan kunnen zijn?

Thx
Alle reacties Link kopieren
Ja die kans is er. Hoe groot die kans is weet niemand.
Als je dat moet vragen ben je mog niet klaar voor seks.
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt een vaderschapstest, Henk. Of een abortus.
Je gaat hier natuurlijk niet wijzer worden.
Alle reacties Link kopieren
Van voorvocht zelf kan je niet zwanger raken, wel van de zaadcellen die achterblijven en met het voorvocht mee gaan. Als je daarvoor plast dood dat alle cellen die achter zijn gebleven.

Daarom vraag ik me af hoe groot die kans is.
Alle reacties Link kopieren
Oké dan maar. Ik zet in op 5,8 %.
Alle reacties Link kopieren
Henk001 schreef:
15-07-2020 22:14
Van voorvocht zelf kan je niet zwanger raken, wel van de zaadcellen die achterblijven en met het voorvocht mee gaan. Als je daarvoor plast dood dat alle cellen die achter zijn gebleven.

Daarom vraag ik me af hoe groot die kans is.
Als je het toch al weet, waarom vraag je het dan?
Alle reacties Link kopieren
Niemand kan je dat hier vertellen. Een vaderschapstest is het enige wat je 100% duidelijkheid kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een voorvocht tweeling, zo gerustgesteld?
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
15-07-2020 22:15
Oké dan maar. Ik zet in op 5,8 %.
Echt? Volgens mijn berekeningen kom je toch zeker wel uit op 7,68% namelijk

Henk, volgende keer maar even een rubbertje omdoen en een lesje biologie volgen.....
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
15-07-2020 22:15
Als je het toch al weet, waarom vraag je het dan?
Ik ben meer benieuwd hoe groot de kans is, als je dat niet weet hoef je ook niet te reageren toch?
Alle reacties Link kopieren
Henk001 schreef:
15-07-2020 22:18
Ik ben meer benieuwd hoe groot de kans is, als je dat niet weet hoef je ook niet te reageren toch?
Dan hoeft niemand te reageren. Niemand kan het weten namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Henk001 schreef:
15-07-2020 22:18
Ik ben meer benieuwd hoe groot de kans is, als je dat niet weet hoef je ook niet te reageren toch?
Ja maar als je even nadenkt kun je toch ook wel bedenken dat wij totaal niet weten hoeveel voorvocht er was, hoe sterk jouw zaadcellen zijn, hoe lang je in haar bent geweest etc etc. Dus de vraag is al vrij nutteloos...
Kan iemand dat stukje van Theo Maassen over voorvochtmensen vinden?
Laatst nog naar gezocht maar ik kon het niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
15-07-2020 22:17
Echt? Volgens mijn berekeningen kom je toch zeker wel uit op 7,68% namelijk

Henk, volgende keer maar even een rubbertje omdoen en een lesje biologie volgen.....
Oké oké. Ik zie je en ga mee. Ik verhoog naar 9,6%.
Altijd een vaderschapstest vragen
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
15-07-2020 22:17
Ik heb een voorvocht tweeling, zo gerustgesteld?
Allebei? Niet één van voorvocht en één echte? Dat zou trouwens wel een beetje zielig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Henk001 schreef:
15-07-2020 22:18
Ik ben meer benieuwd hoe groot de kans is, als je dat niet weet hoef je ook niet te reageren toch?

Dat is toch voor een individu niet vast te stellen. Als 100 mensen voor het zingen de kerk uitgaan kun je na 9 maanden uitrekenen hoe groot de kans gemiddeld is. In jouw geval hangt het vooral af van het moment van seks in haar cyclus en of ze het al dan niet vaker met die andere partners gedaan heeft en of hun zaad al dan niet in haar is gekomen. Ik zou zeggen dat de kans dat je de vader bent niet zo heel groot is, maar het is ook niet uitgesloten. Kwantificeren lijkt me door het gebrek aan informatie niet echt te doen.

Het lijkt me wel een onzeker moment voor je, maar ook wel een beetje wat je kunt verwachten als je dergelijke eigenlijk niet-veilige tactieken hanteert.
Alle reacties Link kopieren
Henk001 schreef:
15-07-2020 22:14
Van voorvocht zelf kan je niet zwanger raken, wel van de zaadcellen die achterblijven en met het voorvocht mee gaan. Als je daarvoor plast dood dat alle cellen die achter zijn gebleven.

Daarom vraag ik me af hoe groot die kans is.
Je hebt toch geplast vóór het klaarkomen? Dat heeft toch geen zin verder.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Henk001 schreef:
15-07-2020 22:14
Van voorvocht zelf kan je niet zwanger raken, wel van de zaadcellen die achterblijven en met het voorvocht mee gaan. Als je daarvoor plast dood dat alle cellen die achter blijven..
Dat wordt vast een leuke anekdote om aan je zoon of dochter te vertellen over 15 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Henk001 schreef:
15-07-2020 22:10
en hoe groot zou die kans dan kunnen zijn?
Tussen 0 en 1 (exclusief).
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
15-07-2020 22:22
Oké oké. Ik zie je en ga mee. Ik verhoog naar 9,6%.
Zoveel?! Pffff nu overdrijf je wel hoor, zo extreem hoog kan echt nooit, 8,4% is toch echt wel de max
Jufjoke schreef:
15-07-2020 22:15
Oké dan maar. Ik zet in op 5,8 %.
Je moet de leeftijd meenemen he
LaverneB schreef:
15-07-2020 22:38
Dat wordt vast een leuke anekdote om aan je zoon of dochter te vertellen over 15 jaar.
En we noemen hem Precum
Alle reacties Link kopieren
Ook van voorvocht kan je wel degelijk zwanger raken. 15-40% van de vrouwen die voor het zingen de kerk uit als anti-conceptie gebruikt raakt binnen een jaar toch zwanger.
Van te voren plassen is echt onzin.

Hoe oud ben je?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven