1 is genoeg - kletstopic

01-06-2018 11:24 3002 berichten
Het lijkt me leuk om te kletsen met andere ouders die ook maar 1 kindje hebben. Over de uitdagingen die hierbij komen kijken, maar ook de leuke momenten of misschien juist de (voor)oordelen waar je tegenaan loopt. Ik denk dat er genoeg over te kletsen is. :)

Dit topic is dus niet bedoelt voor ervaringen van mensen die zelf enigst kind waren of die mensen kennen die enigst kind waren, maar voor ouders die momenteel één kindje opvoeden.


We willen hier gezellig kletsen en niet discussieren. Voor discussie over enig kinderen kun je hier terecht: kinderen/gezinsplanning-discussietopic/ ... ges/417680


Wie schrijven er mee?

* Aspirientje: zoon van 4 jaar
* Baggal, dochter Oktober 2017 (ICSI)
* Beschuitjemetjam - zoon 3 jaar
* Ceester: zoon van 5
* Enigme: zoon mei 2014
* Fanatic: dochter November 2009
* Haasjehop: zoon December 2015
* Haaknaald: zoon van 14 maanden
* Miss.Speeseend - zoon van 2
* Nienke - zoon februari 2016
* Lila30: zoon van 14 maanden
* Rosings, dochter van Juli 2017
* Selectia: zoon van 2
* Snorriemorrie: zoon November 2013
* Westerpavilioen: zoon Oktober 2017
* Zonnebloem8850: dochter van 1,5 jaar
anoniem_369996 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 17:04
49.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
20-07-2020 09:45
Ok, ik weet niet of ik nou te overgevoelig reageer, maar mijn moeder zet net bij een foto van mijn zus op whats app: leuk zeg, zo'n echt gezinnetje.... WAT DE FUCK? (6)
Dat is echt gewoon gevoelloos... dan mag het je moeder zijn, maar behoorlijk ongevoelig als je weet dat je andere dochter verdriet heeft om het hebben van "maar" 1 kind....

Is er een soort van strijd gaande tussen jou en je zus?
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
20-07-2020 10:18
het was nog niet eens op facebook, ze zette het in een whats app gesprek waarvan ze ook wist dat ik er ook in zit. Het is gewoon enorm insensitive van haar. Maar als ik er iets van zeg ben ik weer dramatisch aan het doen. :cry:
afstand nemen

jullie zijn een hartstikke leuk gezin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven