Entertainment alle pijlers

NMLK: wat zijn jullie ervaringen?

20-07-2020 22:46 125 berichten
Omdat er alleen oude ( gesloten) topics over NMLK zijn, maak ik een verse aan.

Ik ben sinds kort lid geworden van NMLK en heb mijn eerste activiteit gehad en me aangemeld voor nog 2 activiteiten voor deze week.
Het is dus nog allemaal nieuw voor mij, maar mijn eerste indruk was redelijk positief.

Wie is ook lid en wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Ligt het niet op z'n gat door corona? In mijn stad zijn niet veel activiteiten momenteel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me vorig jaar aangemeld maar door omstandigheden nog geen activiteiten meegedaan. Ik verwacht dat ik de komende maanden dat wel kan/wil gaan doen dus ik lees/schrijf graag mee.

Hoe waren jouw ervaringen tot nu toe?
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben anderhalf jaar lid.
Mijn ervaring is erg positief. Er zijn veel leuke activiteiten waar je je voor aan kunt melden. Je kunt ook zelf van alles organiseren. Sommigen zijn daar heel actief in, anderen organiseren nooit zelf iets. Dat maakt allemaal niet uit.
Veel leuke, gezellige vrouwen, de mannen zijn wat minder.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat het contact wat oppervlakkig blijft. Ik heb veel mensen leren kennen met ook wel bijzondere gesprekken, maar echte vriendschappen worden het niet.
Een vrouw is nu wel wat meer een vriendin geworden en we spreken soms ook wel samen af bij NMLK.
Maar het gaat dus het meest om de activiteit en minder om de nieuwe mensen leren kennen vind ik persoonlijk.
Er wordt ook wel gezegd dat sommige borrels nogal een kliek is waar je niet tussen komt, maar dat merk ik niet.
zenga schreef:
20-07-2020 23:09
Ik lees even mee. Ligt het niet op z'n gat door corona? In mijn stad zijn niet veel activiteiten momenteel.
Er zijn ontzettend veel activiteiten, vind ik. Over het algemeen. In mijn stad waren er ook geen en nu opeens een paar nieuwe zag ik.
wiriehorn schreef:
20-07-2020 23:11
Ik heb me vorig jaar aangemeld maar door omstandigheden nog geen activiteiten meegedaan. Ik verwacht dat ik de komende maanden dat wel kan/wil gaan doen dus ik lees/schrijf graag mee.

Hoe waren jouw ervaringen tot nu toe?
Leuk dat je het ook wil gaan doen. Mijn eerste activiteit werd erg goed ontvangen en dat is al heel leuk. En ik vond het gezellig. Nieuwe mensen, nieuwe verhalen en lekker een middag buiten geweest.
Wel waren het niet echt mijn types. Toch zeker een positief gevoel er aan overgehouden.
Maar elke groep heeft zijn eigen dynamiek natuurlijk.
dido68 schreef:
20-07-2020 23:11
Ik ben anderhalf jaar lid.
Mijn ervaring is erg positief. Er zijn veel leuke activiteiten waar je je voor aan kunt melden. Je kunt ook zelf van alles organiseren. Sommigen zijn daar heel actief in, anderen organiseren nooit zelf iets. Dat maakt allemaal niet uit.
Veel leuke, gezellige vrouwen, de mannen zijn wat minder.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat het contact wat oppervlakkig blijft. Ik heb veel mensen leren kennen met ook wel bijzondere gesprekken, maar echte vriendschappen worden het niet.
Een vrouw is nu wel wat meer een vriendin geworden en we spreken soms ook wel samen af bij NMLK.
Maar het gaat dus het meest om de activiteit en minder om de nieuwe mensen leren kennen vind ik persoonlijk.
Er wordt ook wel gezegd dat sommige borrels nogal een kliek is waar je niet tussen komt, maar dat merk ik niet.
Goed om jouw ervaringen te lezen. Ik kan me voorstellen dat als je telkens met nieuwe mensen bent, het niet snel zal verdiepen. En dat de insteek ook nogal verschillend kan zijn: ga je voor de activiteiten of voor mensen leren kennen? Leuk dat je nu een vriendin hebt via NMLK. Ik sprak 2 mannen die al heel lang lid zijn en die meerdere keren per week activiteiten doen. Ook ver buiten hun regio trouwens. Eentje van hen heeft nu weer een nieuwe relatie opgedaan. Dat is niet mijn doel.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat idee heb ik dus ook, dat de mannen bij NMLK stiekem op zoek zijn.
Daar is NMLK niet voor bedoeld.
Ik heb met een paar dezelfde mensen ook wel vaker afgesproken, ook keren samen gereisd met een groepje.
Was echt heel gezellig maar toch verder gaat het eigenlijk niet, buiten NMLK om.
Door corona lag alles wel even wat stil inderdaad.
Ik ben zelf ook lid geworden nadat mijn relatie over is gegaan en ik behoefte had om mijn wereld te vergroten. Ik ben over het algemeen tevreden, want het dient voor mij z'n doel, nl. met andere mensen leuke activiteiten ondernemen.
Ik merk wel dat ik maar met een kleiner aantal mensen een klik heb en dat de rest er meer is voor de opvulling om het maar even lomp te zeggen. Over het algemeen heb ik het naar mijn zin en zitten er genoeg leuke activiteiten tussen. Ik doe meestal mee met activiteiten in de regio Nijmegen - Arnhem, omdat daar voor mij de meeste activiteiten georganiseerd worden die ik leuk vind. Qua mannen moet je niet bij NMLK zijn haha. Niet dat dat mijn doel was of is, maar de meeste mannen zijn niet per se een enorme aanvulling als je het mij vraagt. Wel enorm dapper dat ze zich niet laten afschrikken van het idee dat je als man sneu bent om je bij zoiets aan te sluiten. Maar het gehalte aan sociaal minder handig is vrij groot.
dido68 schreef:
20-07-2020 23:58
Ja dat idee heb ik dus ook, dat de mannen bij NMLK stiekem op zoek zijn.
Dat idee heb ik ook bij een redelijk aantal mannen. Toch in korte tijd voorstellen gehad om 1 op 1 af te spreken (fietsen, wandelen), terwijl ik de betreffende mannen dan amper heb meegemaakt. Lijkt dan toch eerder een wanhoopspoging om een vrouw aan de haak te slaan en ik ben niet de enige vrouw die zich dat verwonderd heeft afgevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een tijdje geen lid maar voor Corona veel leuke activiteiten gedaan en leuke mensen ontmoet. Ja, er zijn wel eens mannen opzoek maar deze zijn in de minderheid. Flirten is niet verboden. Het is aan jezelf of je in groepjes blijft afspreken of één op één. Indien je niet wil daten, houdt het dan bij de activiteiten in groepjes van 6 of meer. Niemand verplicht je om 1 op 1 met iemand op pad te gaan, daar ben jezelf bij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik kwam er niet eens op dus geen idee. Vond het zo bizar dat ze zo'n streng selectieproces hebben. Je moest HBO denk niveau hebben en als je binnen 24 uur geen bericht had ontvangen was je niet geselecteerd. Zo maf. Ik was er al direct klaar mee. Waarom niet gewoon iedereen accepteren? Het leek me leuk, nieuwe mensen ontmoeten maar die kans krijg je blijkbaar dus niet eens.
Ik ben lid sinds begin 2018.
Mijn vriendenkring heb ik vooral in het buitenland en daar ben ik ook heel regelmatig.
Ik ben vooral lid geworden om leuke dingen te ondernemen hier in NL in het weekend en ook om dingen te doen die ik wel enorm leuk vind maar minder gezellig alleen zoals n rondleiding of uit eten.

Komend weekend heb ik mijn vijftigste activiteit. Over het algemeen blijven de contacten ook bij mij wel grotendeels beperkt tot bij NMLK zelf. Maar ik zie wel bij dezelfde soort activiteiten vaker dezelfde deelnemers terug en daardoor hebben we dan wel meer persoonlijker contact omdat je elkaar toch n beetje leert kennen.,

Mannen inderdaad wisselend, er zitten hele gezellige en normale bij maar ook zeker wanhopige daters (eentje gaf dat zelfs grif toe dat hij bij NMLK zit om n vriendin te scoren). Heb ook al n paar x mannen moeten afwijzen die al gelijk 1 op 1 wilden afspreken. En inderdaad ook wel veel sociaal onhandige mannen waar ik niet zoveel mee kan. Maar ik ben ook echt lid voor de activiteiten. Leuk als er iemand bij zit met wie er n vriendschap ontstaat maar dat is niet mijn hoofdreden voor mijn lidmaatschap.

Van de 49 activiteiten die ik heb gedaan had ik maar bij 1 dat het echt met niemand klikte en me afvroeg 'wat doe ik hier'. Bij al die andere activiteiten had ik altijd wel aanspraak en een klik met mensen.
Moet ook wel zeggen dat ik zelf vrij makkelijk contact maak (ben toch wel spontaan en extravert) .

Ik heb 2 x een soort kliek-gevoel gehad bij activiteiten maar voelde me daar niet bij hangen omdat ik zelf dus ook vrij makkelijk klets dus altijd wel aansluiting vindt bij iemand.

Ik vind het in elk geval een superleuke aanvulling op mijn leven en blijf zeker nog lang lid. Heb toch regelmatig wat te doen en het aanbod is heel gevarieerd. En idd handig dat je ook zelf wat kan organiseren, als je bv naar n concert wil en niemand mee wil uit je eigen omgeving, dan zet je hem daar op en haken er altijd wel mensen aan.
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 21-07-2020 23:34
9.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen HBO (denkniveau) en ook gewoon MBO opgegeven.
Ze zeggen dat je soms wordt afgewezen op je foto of ineens je lidmaatschap niet meer mag verlengen omdat jouw leeftijdsgroep te vol zit. Ik ken echt verschillende leden die zelf heel actief zijn in het organiseren van activiteiten of zich overal voor aanmelden en dan niet meer konden verlengen. Terwijl er ook mensen lang lid blijven en zich een tijd nergens voor opgeven.
Begrijp dat niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal pogingen mij überhaupt aan te kunnen melden lukte het nog steeds niet. Ben er lichtelijk klaar mee. Jammer, ik ben juist heel erg toe aan het leren kennen van nieuwe mensen.
dido68 schreef:
21-07-2020 08:09
Ik heb ook geen HBO (denkniveau) en ook gewoon MBO opgegeven.
Ze zeggen dat je soms wordt afgewezen op je foto of ineens je lidmaatschap niet meer mag verlengen omdat jouw leeftijdsgroep te vol zit. Ik ken echt verschillende leden die zelf heel actief zijn in het organiseren van activiteiten of zich overal voor aanmelden en dan niet meer konden verlengen. Terwijl er ook mensen lang lid blijven en zich een tijd nergens voor opgeven.
Begrijp dat niet zo.
Ik vind het maar raar. Ik heb ook MBO opgegeven en kwam er dus niet in. Van mij hoeft het dan ook al niet meer als het zo moet.
Vaag gedoe.
Wat raar zeg, dat aanmelden niet lukt. Zou dat echt te maken hebben met criteria? En wie controleert of je echt HBO gedaan hebt?

Leuk om al die positieve ervaringen te lezen. Zolang je Carlo en zijn vriendjes mijdt kun je volgens mij lang plezier hebben daar.
Polderbewoner schreef:
21-07-2020 08:34
Na een aantal pogingen mij überhaupt aan te kunnen melden lukte het nog steeds niet. Ben er lichtelijk klaar mee. Jammer, ik ben juist heel erg toe aan het leren kennen van nieuwe mensen.
Heb je een lidmaatschap genomen? Of alleen geregistreerd en daar geen reactie op gekregen?
Julus schreef:
21-07-2020 10:25
Zolang je Carlo en zijn vriendjes mijdt kun je volgens mij lang plezier hebben daar.
Haha die mijd ik inderdaad al die tijd al. :-D
Maar is ook super makkelijk, er is zoveel te doen overal dat je die niet snel tegenkomt, ik denk alleen bij een officieel NMLK event. Maar ik doe eigenlijk alleen mee aan door deelnemers aangemaakte events in kleine groepen. (max 15)
Alle reacties Link kopieren
je moet er niet te veel van verwachten -echte vriendschappen bijvoorbeeld zal toch echt een tijd duren
maar als je graag er op uit wil, nieuwe dingen wil ondernemen en het je niet zo veel uitmaakt met wie je dat gaat doen, dan is het erg leuk
en na een tijdje ontstaat er toch een band met de mensen die je vaker ziet

wat ik er het leukst aan vind persoonlijk is dat je met heel diverse mensen praat en dat je merkt dat soms je eerste indruk van iemand ook wel echt fout kan zijn - dat je dan aan de praat komt met iemand waar je in het dagelijkse leven niet meteen op af zou stappen, maar waarmee je dan toch meer gemeen blijkt te hebben dan verwacht
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Nou het gerucht gaat dus dat Carlo ook selecteert op foto's en duidelijk dol is op mooie vrouwen.
Ongelooflijk. NMLK bestaat een jaartje of 15? Ik krijg de indruk dat hij het heeft opgezet om aan eigen behoeften te voldoen. Ik vind het bijzonder dat een oprichter zelf naar activiteiten gaat, en dit al 15 jaar lang. Dat hij niet helemaal normaal is is wel duidelijk. Maar dat hij kan bepalen obv zijn eigen kromme en foute redenering dat je uit de club wordt geknikkerd is bizar.

Ik wil voornamelijk de activiteiten in kleine groepen doen maar ga ook naar het buitenspelen binnenkort. Spellen doen of gewoon relaxen. Hoop niet dat ik hem tegenkom want ik kan slecht tegen zulke types.
dido68 schreef:
21-07-2020 11:37
Nou het gerucht gaat dus dat Carlo ook selecteert op foto's en duidelijk dol is op mooie vrouwen.
Dat is idd een groot gerucht haha. Die Carlo komt regelmatig ter sprake en vaak hoor ik weinig positiefs. I couldn't care less. Ik kom daar voor de activiteiten en heb die hele Carlo nog nooit gezien.
Ik maak me er ook niet zo druk om. Ik heb net weer een activiteit aangemaakt en zag dat ik pluimen had gekregen voor die vorige. Grappig, ik wist niet dat het zo werkte.
Alle reacties Link kopieren
Is het alleen voor jongeren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven