Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Ik weet niet wat je had afgesproken, maat je zou toch gewoon op het afgesproken tijdstip naar de afgesproken plek kunnen komen?
Maar heb je een concrete afspraak staan? Dan zou ik wel gaan denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat je kunt doen is afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is zijn telefoon kapot/leeg/kwijt? Zou wel gewoon naar de afgesproken plek komen.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Ninoea schreef:
31-07-2020 17:33
Ik weet niet wat je had afgesproken, maat je zou toch gewoon op het afgesproken tijdstip naar de afgesproken plek kunnen komen?
We hadden ongeveer een tijd afgesproken, rond 18/19 uur, geen plek. Die tijd hadden we maandag mondeling besproken. Hij zou met de trein komen. Maar om dan nu op het station te gaan wachten...
te vervelend poehee
Heb je een tijd en plek afgesproken? Zo ja, zou ik heen gaan. Zo niet, heel apart inderdaad!
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:36
We hadden ongeveer een tijd afgesproken, rond 18/19 uur, geen plek. Die tijd hadden we maandag mondeling besproken. Hij zou met de trein komen. Maar om dan nu op het station te gaan wachten...
Och dat is vervelend. Nee dat ga je ook niet doen. Is nu al bijna 18:00....
Tip voor de volgende keer: maak meteen concrete afspraken.
ga er maar vanuit dat de date niet doorgaat, en je merkt vanzelf of hij nog contact opneemt.
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:36
We hadden ongeveer een tijd afgesproken, rond 18/19 uur, geen plek. Die tijd hadden we maandag mondeling besproken. Hij zou met de trein komen. Maar om dan nu op het station te gaan wachten...
Oo wat irritant zeg. Ik zou ook geen uur wachten maar om half 7 misschien wel even een kijkje nemen. Puur omdat ik de kans groter acht dat er iets met zn telefoon is dan dat hij opeens dood is neergevallen of je toch opeens niet meer wil zien.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Zal zn extra telefoon wel zijn en die staat nu misschien uit omdat hij denkt dat de afspraak staat.
Alle reacties Link kopieren
Maar jullie hadden dus half half een algemene tijd afgesproken en geen concreet plan wat dan te gaan doen (uit eten, terrasje, etc)?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
We zouden naar een strandje bij mij in de buurt gaan, wat eten en drinken mee nemen. Ik had al wat biertjes gehaald.
Als zijn telefoon kapot is, dan denk ik, dan kan hij me toch proberen op een andere manier te bereiken? Ik ben opzich wel te vinden via Google...
Maar ik zou het echt bijzonder vinden als hij er ineens geen zin meer in zou hebben, hij was zo enthousiast! Daarom maak ik me dus een beetje zorgen. Stom misschien...
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
31-07-2020 17:38
Tip voor de volgende keer: maak meteen concrete afspraken.
Check!;)
Alle reacties Link kopieren
Een bericht sturen dat je je afvraagt wat er aan de hand is en of hij contact met je wil opnemen. Verder kun je niet zoveel doen helaas.
Dat je de foto nog kunt zien zegt niets over wel of niet geblokkeerd zijn. Je ziet alleen de updates niet meer.
o die is een leuker exemplaar tegen gekomen
Alle reacties Link kopieren
Zijn vrouw heeft ontdekt dat ie date met andere vrouwen?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Misschien is ie vandaag wel op een plek waar geen / heel slecht bereik is. Zou in ieder geval wel even het station checken straks.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Misschien is hij een andere vrouw tegengekomen die hij leuker vindt, maar wil hij jou niet keihard afwijzen.

Niet vervelend bedoeld naar jou hoor, maar voor plotseling negeren en soms zelfs blokkeren is een term: ghosten
dropfruitje wijzigde dit bericht op 31-07-2020 17:48
0.45% gewijzigd
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
31-07-2020 17:46
Misschien is ie vandaag wel op een plek waar geen / heel slecht bereik is. Zou in ieder geval wel even het station checken straks.
Als je niet weet wanneer ie toekomt is dat nogal moeilijk.

Ik zou daar namelijk geen hele avond gaan posten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Lul
Alle reacties Link kopieren
Heb je sex gehad op je eerste date?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven