Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Is het een klein strandje? Dan kun je toch gaan en even afwachten. Als je nog wat van hem hoort moet hij wel een goed excuus hebben.
Sjaantje37 schreef:
31-07-2020 17:48
Heb je sex gehad op je eerste date?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
31-07-2020 17:47
Als je niet weet wanneer ie toekomt is dat nogal moeilijk.

Ik zou daar namelijk geen hele avond gaan posten.

Tussen 18 en 19 zou hij er zijn. Ik zou dan om 19 uur even kijken. Als hij er dan niet is weet je genoeg. Als hij er eerder dan 19 uur is en hij is echt geïnteresseerd, dan wacht ie wel.

Zou toch jammer zijn als het idd alleen een lege telefoon of slecht bereik is, maar TO van het slechtste uitgaat en niet naar het station gaat.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
31-07-2020 17:48
Heb je sex gehad op je eerste date?
Nee, niet eens gezoend!
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
31-07-2020 17:49
Is het een klein strandje? Dan kun je toch gaan en even afwachten. Als je nog wat van hem hoort moet hij wel een goed excuus hebben.
Moet ie dat strand wel weten te vinden.

Als ie de stad niet kent wordt dat ook een moeilijke en neem ik aan dat opstartster als gids ging functioneren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik zou wel gaan denk ik. Dan weet je het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Woon je vlakbij het station? Dan zou ik wel even kijken rond half 7. Ik zou er echter geen half uur voor gaan fietsen/wandelen.
safrat schreef:
31-07-2020 17:44
Dat je de foto nog kunt zien zegt niets over wel of niet geblokkeerd zijn. Je ziet alleen de updates niet meer.
Je ziet de foto pas niet meer op het moment dat hij hem verandert.
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:50
Nee, niet eens gezoend!
Ja dan is dat het natuurlijk. Wel sex = te makkelijk, geen sex = te moeilijk. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
31-07-2020 17:50
Tussen 18 en 19 zou hij er zijn. Ik zou dan om 19 uur even kijken. Als hij er dan niet is weet je genoeg. Als hij er eerder dan 19 uur is en hij is echt geïnteresseerd, dan wacht ie wel.

Zou toch jammer zijn als het idd alleen een lege telefoon of slecht bereik is, maar TO van het slechtste uitgaat en niet naar het station gaat.
‘Tussen 18 en 19’ vind ik een rare afspraak. Ik zou geen zin hebben om een uur te wachten op iemand die misschien om 19 uur komt aanzetten.
Als hij er is belt hij ook wel neem ik aan, als hij jou niet ziet.
RainyDays schreef:
31-07-2020 17:46
Misschien is ie vandaag wel op een plek waar geen / heel slecht bereik is. Zou in ieder geval wel even het station checken straks.
hij zat in een Limburgse Mergelgrot? De hele dag?
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:42
Maar ik zou het echt bijzonder vinden als hij er ineens geen zin meer in zou hebben, hij was zo enthousiast! Daarom maak ik me dus een beetje zorgen. Stom misschien...
Helemaal niet stom hoor, ik hoop voor je dat het iets anders is dan ghosten
Alle reacties Link kopieren
Dus... hij zou me wél geblokkeerd kunnen hebben? Dat zou ik echt wonderlijk vinden.

Wat fijn dat er zoveel reacties komen! Ben wel verbaasd dat velen van jullie zeggen dat ik naar het station moet gaan. Dat station is voor mij 5 min fietsen. Maar zou me ook echt dom voelen als ik voor niks zit te wachten...
S-Meds schreef:
31-07-2020 17:53
hij zat in een Limburgse Mergelgrot? De hele dag?
Wel lekker koel
minnimouse schreef:
31-07-2020 17:52
‘Tussen 18 en 19’ vind ik een rare afspraak. Ik zou geen zin hebben om een uur te wachten op iemand die misschien om 19 uur komt aanzetten.
Als hij er is belt hij ook wel neem ik aan, als hij jou niet ziet.
Ach, een uurtje wachten zou ik wel doen. Buiten zitten is nu bepaald geen straf vind ik. Wel kut als hij niet komt.
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:50
Nee, niet eens gezoend!
je hoort wel weer van hem als hij uitgekeken is op zijn nieuwe aanwinst
Elfje* schreef:
31-07-2020 17:54
Ach, een uurtje wachten zou ik wel doen. Buiten zitten is nu bepaald geen straf vind ik. Wel kut als hij niet komt.
natuurlijk komt hij niet. Hij leest haar berichten niet eens
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
31-07-2020 17:52
‘Tussen 18 en 19’ vind ik een rare afspraak. Ik zou geen zin hebben om een uur te wachten op iemand die misschien om 19 uur komt aanzetten.
Als hij er is belt hij ook wel neem ik aan, als hij jou niet ziet.
Ik zou dan weer precies willen weten van welk treinstation / welke richting ie komt.

Kan ik thuis tenminste in de gaten houden of die trein vertraging heeft.
En welke trein hij neemt.

(Maar ik ben dan ook zo'n freak die de treinuren van de helft van de regio van buiten kent :-).
Bij gebrek aan een rijbewijs en auto.)


Maar als er geen concreet uur is gezegd zou ik toch ook geen uur of half uur gaan zitten wachten.
In 't beste geval zou ik proberen op te zoeken / te gokken wanneer zijn trein mogelijk "landt".
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:53
Dus... hij zou me wél geblokkeerd kunnen hebben? Dat zou ik echt wonderlijk vinden.

Wat fijn dat er zoveel reacties komen! Ben wel verbaasd dat velen van jullie zeggen dat ik naar het station moet gaan. Dat station is voor mij 5 min fietsen. Maar zou me ook echt dom voelen als ik voor niks zit te wachten...
Boeiend, dan fiets je voor niks 5 minuten heen en weer en blijkt dat ie je niet meer hoeft te zien. Dan ben jij niet dom hoor. Tis alleen klote. Maar voor hetzelfde geld is alleen zn telefoon stuk en heb je een leuke avond.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Murrmurr schreef:
31-07-2020 17:36
te vervelend poehee
Zeg dat wel.

TO, in deze tijd is het niet zo moeilijk om contact te houden. Ik vrees dat hij je geblokkeerd heeft en iets beters heeft gevonden.
Je kan ook niet gaan natuurlijk. Daar moet hij dan maar begrip voor hebben mocht hij voor niets komen. Het loopt in de soep vanwege zijn onbereikbaarheid.
S-Meds schreef:
31-07-2020 17:54
natuurlijk komt hij niet. Hij leest haar berichten niet eens
Ja dat is waar.

Mss op het laatste moment dat hij wat van zich laat horen. Ik ken er nog zo een.
Nou, lekker je vriendinnen bellen en wat anders gaan doen. En hem blokkeren.
Dan ga je ook niet elke 10 minuten kijken omdat je stiekem toch hoopt dat hij nog gaat reageren.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
31-07-2020 17:56
Je kan ook niet gaan natuurlijk. Daar moet hij dan maar begrip voor hebben mocht hij voor niets komen. Het loopt in de soep vanwege zijn onbereikbaarheid.
Of hij kan altijd bellen als ie op 't station staat.
Als het dan toch maar 5 minuten fietsen is wacht ie maar 10 minuten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
VANTA schreef:
31-07-2020 17:56
Je kan ook niet gaan natuurlijk. Daar moet hij dan maar begrip voor hebben mocht hij voor niets komen. Het loopt in de soep vanwege zijn onbereikbaarheid.
het is 2020, niemand is onbereikbaar tenzij je onbereikbaar wilt zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven