Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
missmeisje schreef:
31-07-2020 17:50
Nee, niet eens gezoend!
Ja, dan...
Alle reacties Link kopieren
Aviendha schreef:
31-07-2020 18:02
Tenzij zn mobiel leeg is en hij zn oplader niet mee naar werk heeft. Dit zou mij echt kunnen overkomen.
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.
Wel een beetje toevallig dat dat dan juist vandaag gebeurt.
MarindaH schreef:
31-07-2020 18:06
Als je berichtjes niet eens aankomen is de kans groter dat z'n telefoon gewoon kaduuk is toch?

Ik zou gaan kijken bij het station. Trots is overrated.
Ik wil eigenlijk heel graag dat het zoiets is
sunshineandblueskies schreef:
31-07-2020 18:05
Nou er is nu nog geen sprake van een daadwerkelijke lulsmoes hè. Er is helemaal geen communicatie vanaf zijn kant en wij kunnen alleen maar gissen naar het waarom.
Ja, jij was aan het gissen.
Alle reacties Link kopieren
https://faq.whatsapp.com/general/securi ... ne?lang=nl


Het laatste punt: 'Oproepen die je wilt plaatsen zullen niet tot stand worden gebracht.' TO zegt dat hij wel overgaat. Ze is dus niet geblokkeerd.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
LitaLily schreef:
31-07-2020 18:07
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.
Wel een beetje toevallig dat dat dan juist vandaag gebeurt.
Qua weekdagen is de kans ongeveer 1 op 7. maar maandag hadden ze ook een date dus 2 op 7.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:08
Ja, jij was aan het gissen.


Waar dan?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
MarindaH schreef:
31-07-2020 18:06
Als je berichtjes niet eens aankomen is de kans groter dat z'n telefoon gewoon kaduuk is toch?

Ik zou gaan kijken bij het station. Trots is overrated.
Ik denk dat blokkeren een veel grotere kans is.
Alle reacties Link kopieren
LitaLily schreef:
31-07-2020 18:00
Je zou hem een sms'je kunnen sturen. Die zou wel moeten aankomen toch?

Je kunt zelfs de ontvangstbevestiging bij SMS gratis en voor niks aanzetten.
Dat zou ik dan wel weer doen. Dan weet je of de telefoon leeg is of niet. :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even bij het station gaan kijken. Zolang het niet Utrecht of Amsterdam CS is.
sunshineandblueskies schreef:
31-07-2020 18:02
Ja ik zou dan weer wel even naar het station fietsen. Niet om een uur te wachten, maar ergens tussen 18.30 en 19.00 of zo. Dan weet je het in ieder geval zeker. Is hij er niet? Blokkeren die handel en door met je leven. Dan kan hij achteraf ook niet met een lulmoes aankomen waardoor je nog maanden blijft aanmodderen met hem en dan, zoals zovelen, hier een nieuw topic opent met 'moet ik hem nog een kans geven?'
Hier. Jeweetwel. Dat stukje waar ik op reageerde. :rofl:


Over hem en haar.
Er kan natuurlijk ook echt wat zijn. Telefoon kwijt oid.
Ik zou even afwachten TO, meer kun je nu niet.
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
31-07-2020 18:09
Je kunt zelfs de ontvangstbevestiging bij SMS gratis en voor niks aanzetten.
Dat zou ik dan wel weer doen. Dan weet je of de telefoon leeg is of niet. :lightbulb:
Goeie!
C⨀urage schreef:
31-07-2020 18:09
Je kunt zelfs de ontvangstbevestiging bij SMS gratis en voor niks aanzetten.
Dat zou ik dan wel weer doen. Dan weet je of de telefoon leeg is of niet. :lightbulb:
Oooh goeie tip! Wist ik helemaal niet, maar is wel erg handig.
sunshineandblueskies schreef:
31-07-2020 18:08
https://faq.whatsapp.com/general/securi ... ne?lang=nl


Het laatste punt: 'Oproepen die je wilt plaatsen zullen niet tot stand worden gebracht.' TO zegt dat hij wel overgaat. Ze is dus niet geblokkeerd.
:cheer2:
MarindaH schreef:
31-07-2020 18:06
Als je berichtjes niet eens aankomen is de kans groter dat z'n telefoon gewoon kaduuk is toch?

Ik zou gaan kijken bij het station. Trots is overrated.
Dan belt of appt hij met de telefoon van een vriend om de situatie uit te leggen of propt zijn simkaart in een wegwerp telefoon.
Hij kan haar hoe dan ook bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
31-07-2020 18:09
Hier. Jeweetwel. Dat stukje waar ik op reageerde. :rofl:


Over hem en haar.


Uh, dat is geen gissen hoor. Dat is een fictieve afloop van het verhaal.
Gissen is iets proberen te raden of het uitspreken van een vermoeden. Dat doe ik nergens.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
sunshineandblueskies schreef:
31-07-2020 18:08
https://faq.whatsapp.com/general/securi ... ne?lang=nl

Het laatste punt: 'Oproepen die je wilt plaatsen zullen niet tot stand worden gebracht.' TO zegt dat hij wel overgaat. Ze is dus niet geblokkeerd.
Nee de telefoon gaat wel over maar de verbinding komt niet tot stand. Probeer maar uit.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik moet wel lachen om jullie.;)

Het is ook wel gissen. Er zijn een aantal opties mogelijk. Ik twijfel dus of ik geblokkeerd ben, hoe kom ik daar nu achter? Google zegt hier verschillende dingen over. Ik moet er ook aan denken dat hij gisteren aangaf zich niet lekker te voelen, hij dacht aan een buikgriep of iets verkeerds gegeten. Straks ligt ie met ‘n blindendarmontsteking in het ziekenhuis... 🙈
Kroonprinses schreef:
31-07-2020 18:11
Dan belt of appt hij met de telefoon van een vriend om de situatie uit te leggen of propt zijn simkaart in een wegwerp telefoon.
Hij kan haar hoe dan ook bereiken.
Moet hij wel haar nummer uit z'n hoofd weten en sinds 1998 weet niemand meer andermans nummer uit het hoofd.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
31-07-2020 18:12
Nee de telefoon gaat wel over maar de verbinding komt niet tot stand. Probeer maar uit.

Oh neeeee daar gaat mijn mooie theorie :'-(
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Dat trots overrated is zien we inderdaad hier dagelijks voorbij komen. De relatietopics waarbij de trots overrated was vliegen je om de oren.


En als hij TO echt niet aan het ghosten is en zijn echt al een dag helemaal telefoon stuk of leeg was en dan toch zonder zelf te weten of ze er is want geen concrete afspraak die trein in stapt...dan hoor je dat snel genoeg. En zal hij daar echt niet boos over zijn.

Tenminste normale leuke mensen niet.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 18:16
10.87% gewijzigd
VANTA schreef:
31-07-2020 18:13
Moet hij wel haar nummer uit z'n hoofd weten en sinds 1998 weet niemand meer andermans nummer uit het hoofd.
Ik weet alleen die van 1 ex want die heeft nog hetzelfde nr als in 2005 en dat vond mijn laatste ex niet zo leuk toen we gingen duiken (geen telefoon bij) en ik een emergency contact moest opgeven :whistle:
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:13
Haha ik moet wel lachen om jullie.;)

Het is ook wel gissen. Er zijn een aantal opties mogelijk. Ik twijfel dus of ik geblokkeerd ben, hoe kom ik daar nu achter? Google zegt hier verschillende dingen over. Ik moet er ook aan denken dat hij gisteren aangaf zich niet lekker te voelen, hij dacht aan een buikgriep of iets verkeerds gegeten. Straks ligt ie met ‘n blindendarmontsteking in het ziekenhuis... 🙈
Heb je al geprobeerd met een ander nummer te bellen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even aan mijn man (type trouwe hond) voorgelegd. Die vindt het allemaal klinken alsof hij wel van plan was te komen.

Ik denk dus echt dat of z'n telefoon leeg is (hopelijk niet omdat hij in het ziekenhuis is beland) of kapot.

En ik weet mijn mans nummer pas sinds een jaar ofzo uit mijn hoofd, dus mijn date van een week oud even met een telefoon van vriend bellen, zou mij niet lukken.

TO: weet je in welke plaats hij woont? Z'n adres? En heeft ie in ieder geval dan wel LinkedIn?
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven