Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Fleurtje_5 schreef:
29-07-2020 23:46
Inderdaad. Goeie vraag.

Daar gaat die zaak toch niet over.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
29-07-2020 23:55
Daar gaat die zaak toch niet over.

Nee maar je kunt er donder op zeggen dat ze het ergens verwerken in de stukken. En dat dan vervolgens breed uitmeten in hun eigen krant.
Hamer schreef:
30-07-2020 00:23
Nee maar je kunt er donder op zeggen dat ze het ergens verwerken in de stukken. En dat dan vervolgens breed uitmeten in hun eigen krant.

Da's ook waar.
Doet het duo ook trouwens: allerlei er niet toe doende grieven benoemen in de stukken.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
30-07-2020 00:29
Da's ook waar.
Doet het duo ook trouwens: allerlei er niet toe doende grieven benoemen in de stukken.

Precies. Beide partijen zijn berekenend.
Alle reacties Link kopieren
Dit is ook interessant. Reactie van Meghan's advocaat.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -Mail.html

Zoals eerder al eens gespeculeerd hier, geeft Meghan's advocaat nu toe dat er slechts 1 'vriend' destijds het interview met People heeft gehouden en zei namens 4 andere vrienden te spreken. Die ene vriend is de enige die een schriftelijke verklaring heeft afgelegd, welke beschikbaar is voor de rechter. Op People's cover stond er duidelijk dat er meerdere real best friends van Meghan bij het interview betrokken waren. Als daarover gelogen is door Meghan komt dit als een boomerang terug. Toen ze de rechtzaken startte is ze blijkbaar slecht geinformeerd of heeft het advies niet serieus genomen, natuurlijk gaan ze nu graven in wie die 5 'vrienden' zijn en of het artikel slechts het verhaal is van 1 vriend die er 4 bijgelogen heeft. Zij blijft juridisch proberen om ze anoniem te houden. Slim van d'r weer dit. :-?


"He said: 'We say at least four of the five sources have no real role at all on the issue raised by the defendant's defence regarding the interview with People magazine in the US.'

He added that one of the five, known only as Friend B, had provided a witness statement to the court in support of the application.

Mr Rushbrooke said Friend B was 'the best possible person' to provide evidence as 'she is the one who actually orchestrated the interviews'.

He told the court: 'These were confidential sources who gave the interviews on condition of anonymity.'
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
28-07-2020 13:10
Pa Markle doet zijn zegje:

Thomas Markle: Harry en Meghan moeten niet zeuren
ANP Producties
2 uur geleden

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

[afbeelding]

..........................
Thomas doet zijn uitspraken in het licht van de komst van het boek Finding Freedom: Harry and Meghan and the Making of a Modern Royal Family, waar de Britse media al dagenlang niet over uitgepraat raken, en suggereert dat de hertog en hertogin wel degelijk bij het boek betrokken zijn geweest.

"Dit is het slechtste moment ooit om over van alles te jammeren en te klagen", stelt de 76-jarige Thomas tegenover The Sun. "Overal lijden mensen als gevolg van de coronapandemie. Ik hou van mijn dochter, maar ik kan niet waarderen wie ze is geworden."

.....................

......etc.etc.etc......
Pa Markle houdt er een rare manier van 'houden' van op na. Ookal vertrouw ik haar niet, dat hij dit zijn kind aan doet is natuurlijk extreem ongepast en onnodig. Wel interessant dat hij toch weer uitspraken doet via de pers. Dan zijn er geen stiekeme verzoeningen geweest wat ik ergens wel had verwacht.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
28-07-2020 10:45
Inderdaad mdh, dat is het bericht met de trouwdagfoto's wat ik had gezien. Dan is het toch extra pijnlijk voor haar vader dat Harry op de radio zegt 'dit de familie is die ze nooit had'. Het arme schaap:

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... dding.html
.....................................

Afbeelding
In an exclusive interview, Thomas Markle revealed this photo of himself with his daughter at her first wedding - banishing rumours he didn't attend


‘There are no pictures out there of me at the wedding because it was on the beach and everyone else was in their 30s and I was in my 60s’, Mr Markle said last night, before showing The Mail on Sunday a photograph – published here for the first time. It shows him posing proudly with Meghan just moments before he and his ex-wife Doria walked her across the sand to marry Trevor.


...........etc.etc.etc..............

Afbeelding
Mr Markle said he did take a starring role at Meghan’s very different first wedding to Hollywood producer Trevor Engelson in 2011, which took place under swaying palm trees on a Jamaican beach

................etc.etc.etc..........
Was dat wel op de trouwdag die foto met pa? Ze draagt de jurk daar zonder riem, ze draagt haar haar anders, met scheiding in het midden en het zit plat. Op de huwelijksfoto met haar ex zit het heel anders. Maar los daarvan, als je als ouder op het huwelijk van je kind bent geweest heb je toch een foto van jou met het pas getrouwde stel samen.
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 30-07-2020 18:37
3.59% gewijzigd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Zou het ook nog kunnen dat 4 kunnen dat vier vriendinnen geen zin hebben betrokken te raken bij deze rechtszaak en dat er maar één, “Friend B”, bereid was een verklaring af te leggen?

Raar argument trouwens, dat Meghan gebruikt; de vriendinnen zijn “jonge moeders en hebben recht op privacy”.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
30-07-2020 18:37
Zou het ook nog kunnen dat 4 kunnen dat vier vriendinnen geen zin hebben betrokken te raken bij deze rechtszaak en dat er maar één, “Friend B”, bereid was een verklaring af te leggen?

Raar argument trouwens, dat Meghan gebruikt; de vriendinnen zijn “jonge moeders en hebben recht op privacy”.
Ja zou zeker kunnen. Maar dit zou ze hebben geweten voordat ze de rechtzaak startte. Dat is dan een enorm risico wat ze heeft genomen, want natuurlijk gaat de tegenpartij ze willen laten getuigen. Zo kan een rechter er ook naar kijken. Je hebt met deze rechtzaak zelf dit risico meegenomen in je overweging, blijkbaar vond je het zelf niet zwaarwegend genoeg, waarom zou de rechtbank dat dan alsnog wel moeten vinden.

Dat 'jonge moeders' vind ik ook een raar argument. Ze moeten van niks iets maken, dan krijg je dat soort sentimentele drogredenen. Zo van, Rechter besef wat u doet, dit heeft impact op de jeugd van een aantal jonge kinderen.

Het lijkt me dat je vrienden zo meeslepen in je ellende de vriendschap geen goed doet.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
30-07-2020 19:01
Ja zou zeker kunnen. Maar dit zou ze hebben geweten voordat ze de rechtzaak startte. Dat is dan een enorm risico wat ze heeft genomen, want natuurlijk gaat de tegenpartij ze willen laten getuigen. Zo kan een rechter er ook naar kijken. Je hebt met deze rechtzaak zelf dit risico meegenomen in je overweging, blijkbaar vond je het zelf niet zwaarwegend genoeg, waarom zou de rechtbank dat dan alsnog wel moeten vinden.

Dat 'jonge moeders' vind ik ook een raar argument. Ze moeten van niks iets maken, dan krijg je dat soort sentimentele drogredenen. Zo van, Rechter besef wat u doet, dit heeft impact op de jeugd van een aantal jonge kinderen.

Het lijkt me dat je vrienden zo meeslepen in je ellende de vriendschap geen goed doet.

Het welbekende "Think of the children!" argument. 8-)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
[quote=Hetvrijewoord post_id=31710706 time=1596133037 user_id=318965]
Het welbekende "Think of the children!" argument. 8-)


:lol: :rofl: idd
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Het is voor een feministe ook nog eens een slecht excuus om aan te dragen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
30-07-2020 20:37
Het is voor een feministe ook nog eens een slecht excuus om aan te dragen.
Ja dat vind ik ook. Waarschijnlijk een argument met een hoog humanitarian gehalte :P
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hier word je toch ontzettend moe van als je in de schoenen van Kate of William staat. Dit zijn toch Samantha-achtige roddels maar die komen niet van de kant van Samantha.

Beau Monde
Kate en William: 'Meghan werd met open armen ontvangen'
Dian Beltman
58 min geleden


https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

Afbeelding

In het boek worden prins William en hertogin Kate neergezet als "koud en afstandelijk", maar hier steken vrienden van het stel een stokje voor, zo zouden de hertog en hertogin van Cambrigde Meghan 'met open armen in de familie opgenomen hebben'. Ook zouden Kate en Wills volgens het nieuwe boek één van de redenen zijn van het royal vertrek van de Sussex'jes. De bronnen vertellen dat het stel 'niet blij is met zulke leugens'. Oh dear..

..........etc.etc.etc..................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
30-07-2020 18:12
Dit is ook interessant. Reactie van Meghan's advocaat.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... -Mail.html

Zoals eerder al eens gespeculeerd hier, geeft Meghan's advocaat nu toe dat er slechts 1 'vriend' destijds het interview met People heeft gehouden en zei namens 4 andere vrienden te spreken. Die ene vriend is de enige die een schriftelijke verklaring heeft afgelegd, welke beschikbaar is voor de rechter. Op People's cover stond er duidelijk dat er meerdere real best friends van Meghan bij het interview betrokken waren. Als daarover gelogen is door Meghan komt dit als een boomerang terug. Toen ze de rechtzaken startte is ze blijkbaar slecht geinformeerd of heeft het advies niet serieus genomen, natuurlijk gaan ze nu graven in wie die 5 'vrienden' zijn en of het artikel slechts het verhaal is van 1 vriend die er 4 bijgelogen heeft. Zij blijft juridisch proberen om ze anoniem te houden. Slim van d'r weer dit. :-?


"He said: 'We say at least four of the five sources have no real role at all on the issue raised by the defendant's defence regarding the interview with People magazine in the US.'

He added that one of the five, known only as Friend B, had provided a witness statement to the court in support of the application.

Mr Rushbrooke said Friend B was 'the best possible person' to provide evidence as 'she is the one who actually orchestrated the interviews'.

He told the court: 'These were confidential sources who gave the interviews on condition of anonymity.'

En dit ook. :facepalm:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Er komt een moment dat Harry zich achter de oren krabt en zich afvraagt hoe het zo ver heeft kunnen komen dat hij en zijn broer uit elkaar gedreven zijn. Dat is het moment dat hij twijfelt aan zijn huwelijk met Meghan. Misschien zelfs wel spijt heeft.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
30-07-2020 21:24
Ja dat vind ik ook. Waarschijnlijk een argument met een hoog humanitarian gehalte :P
Heheh :lol:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
31-07-2020 10:41
Er komt een moment dat Harry zich achter de oren krabt en zich afvraagt hoe het zo ver heeft kunnen komen dat hij en zijn broer uit elkaar gedreven zijn. Dat is het moment dat hij twijfelt aan zijn huwelijk met Meghan. Misschien zelfs wel spijt heeft.
Zal ie vast al wel eens gehad hebben. Zoveel issues door zijn vrouw. Maar ja, hij zit als een hond aan de lijn. Kan geen kind op.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
31-07-2020 10:41
Er komt een moment dat Harry zich achter de oren krabt en zich afvraagt hoe het zo ver heeft kunnen komen dat hij en zijn broer uit elkaar gedreven zijn. Dat is het moment dat hij twijfelt aan zijn huwelijk met Meghan. Misschien zelfs wel spijt heeft.

Harry zal dat nooit toegeven. Daar is hij te trots voor denk ik. Het ligt natuurlijk altijd aan de anderen.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
31-07-2020 15:06
Harry zal dat nooit toegeven. Daar is hij te trots voor denk ik. Het ligt natuurlijk altijd aan de anderen.
Ik denk dat de Harry die niet gehersenspoeld is graag verzoening wil en zijn familie en vrienden enorm mist.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ik geloof er niks van dat Harry gehersenspoeld is, hij worstelt al jaren met het leven van en binnen het koningshuis met alles wat erbij komt kijken. daar heeft hij ook nooit een geheim van gemaakt. Hij heeft een escape kaart gevonden en een vrouw die hem steunt.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
26-04-2020 14:33
Binnenkort gaan we alle verhalen in dit topic lezen vanuit het het perspectief van HenM: ze brengen een biografie uit geschreven door hen goedgezinde journalisten.

https://www.thesun.co.uk/news/11482952/ ... hy-royals/

Op zoek naar een leuke foto van Harry en William kwam ik deze link tegen. Echt he. Die eerste regels over die bom die de koninklijke familie pijn zou gaan doen. Wat spijtig. Ik moest meteen aan dat artikel denken waarin Kate en William beschuldigd worden.

:|
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
31-07-2020 17:16
Ik geloof er niks van dat Harry gehersenspoeld is, hij worstelt al jaren met het leven van en binnen het koningshuis met alles wat erbij komt kijken. daar heeft hij ook nooit een geheim van gemaakt. Hij heeft een escape kaart gevonden en een vrouw die hem steunt.
Heeft hij gezegd dat hij zijn familie en een groot aantal van zijn vrienden de rug wilde toekeren? Dat hij wilde dat zijn kind zonder zijn familie zou opgroeien? Een escape kaart van de wal in de sloot. Hun kind is nog geen jaar of al uitgebuit want mama noemt hun stichting die ook hun salarissen moet uitkeren naar zoontje van nog geen jaar. En dan raar opkijken als paparazzi op foto's van hem jagen. Ze steunt Harry niet, ze heeft een eigen agenda. Zonder al die rechtzaken waar ze van alles bijhaalt hadden ze een prettig leven kunnen leiden. Als een man dit gedrag vertoont is het gelijk duidelijk dat hij dominant is, hij houdt zijn vrouw dan bij haar familie weg, dat is een red flag. Eigenlijk is het vooral erg seksistisch om te denken dat Meghan een zielige vrouw is die niet wist waar ze aan begon.

https://www.youtube.com/watch?v=6oB33-Albk8
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
31-07-2020 17:16
Ik geloof er niks van dat Harry gehersenspoeld is, hij worstelt al jaren met het leven van en binnen het koningshuis met alles wat erbij komt kijken. daar heeft hij ook nooit een geheim van gemaakt. Hij heeft een escape kaart gevonden en een vrouw die hem steunt.
Heb je trouwens bronnen waaruit blijkt dat hij bij zijn familie weg wilde? Het leven als royal gaf hem vooral veel mogelijkheden die hij omarmde en waar hij van hield, o.a. zijn activiteiten voor stichtingen en veteranen.

Wat je zegt is verder ook tegenstrijdig omdat zij 'active royals' wilden blijven. Ze hadden het plan hun cottage aan te houden voor hun frequente bezoeken aan de UK. Er moest o.a. gekeken worden hoe ze op beiden locaties goed beveiligd konden worden. Maar daar ging de Queen niet mee akkoord. Harry moest daardoor tegen zijn wens in afscheid nemen van o.a. zijn activiteiten voor veteranen. Dit viel hem zichtbaar zwaar terwijl Meghan vooral bezig was er op haar mooist uit te zien. Hoe erg leef je dan met je man mee? Zij staat zichtbaar stralend genietend op alle foto's. Noem je dat steunen? Op zo een emotioneel afscheid voor je man gedraag je je veel ingetogener.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Mensen.

Over 5 jaar liggen ze in scheiding en komt Harry ons vertellen dat het allemaal aan de roddelpers heeft gelegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven