Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-08-2020 22:25
:proud: ja appen is alleen voor tieners hoor.

Oma vertel eens
Dat staat er toch niet. Pak je leesbril. :proud:
Heb je een vriend?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Je bent overduidelijk geblokt. Je kan in dat geval nog steeds een foto zien, hangt af van zijn instellingen in Whatsapp. Waarom steek je zoveel energie in iemand die je amper kent?
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
01-08-2020 22:50
Dat staat er toch niet. Pak je leesbril. :proud:
Heb je een vriend?
En jij?

Vind je verder wel grappig. Appen: de doodsteek voor de romantiek.
En dan ook nog door jou opgeschreven: daadkrachtige mannen appen niet.
En doorpakken met dat daten, maandag afgesproken, dan is de volgende date de vrijdag erop véél te laat.

Het is wèl een eigen stijl van daten die je daar neer zet.
Heb je er lol in?
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
01-08-2020 23:19
En jij?

Vind je verder wel grappig. Appen: de doodsteek voor de romantiek.
En dan ook nog door jou opgeschreven: daadkrachtige mannen appen niet.
En doorpakken met dat daten, maandag afgesproken, dan is de volgende date de vrijdag erop véél te laat.

Het is wèl een eigen stijl van daten die je daar neer zet.
Heb je er lol in?
Haha alle mannen die ik ken, jong en oud hebben een schruft hekel aan appen.
Maaar... zodra ze verliefd worden of een vrouw daten die ze echt niet tussen de vingers door willen laten glippen, dan kunnen ze het ineens wel. 🥳

En ik vind binnen vier dagen weer een date ook best vlotjes. Als die door zou gaan ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! En ben ook erg benieuwd naar de afloop!!
Julus schreef:
01-08-2020 21:49
Ja of op vliegtuigstand. Dan komen berichtjes ook niet binnen. Mijn vriendin doet dit altijd. Dan zie je ook 1 vinkje maar natuurlijk wel nog profielfoto want je bent niet geblokkeerd.
Of dit inderdaad
Let op:
Voordeel van vliegtuigstand en een berichtje ontvangen is dat je als je 'm hebt ontvangen en je telefoontje op vliegtuigstand zet is dat je 'stiekem' het berichtje kunt lezen en als je je mobieltje van vliegtuigstand zet dan blijft 't bij het oude; op ongelezen.
Voor als je mot hebt met degene met wie je chat, die ander denkt dan dat je 'm niet gelezen hebt ( maar dat is lekker wel zo |-) )
Eggo schreef:
01-08-2020 23:44
Of dit inderdaad
Bij blokkering zie je vaak wel nog een foto, je ziet alleen geen updates meer (bv nieuwe foto)

TO, heb je dit al geprobeerd? Hem toevoegen aan een groep? Dit is 100% accuraat om uit te sluiten dag je geblokkeerd bent.

You can open WhatsApp and create a new group.
Search for your suspected contact and attempt to add them to your newly-created group.
If you have not been blocked, the contact is added normally to the group.
If you have been blocked, you get a message stating “You are not authorized to add this contact”. This means, without a doubt, that you have been blocked.
Henk-en-Roelie schreef:
01-08-2020 23:48
Let op:
Voordeel van vliegtuigstand en een berichtje ontvangen is dat je als je 'm hebt ontvangen en je telefoontje op vliegtuigstand zet is dat je 'stiekem' het berichtje kunt lezen en als je je mobieltje van vliegtuigstand zet dan blijft 't bij het oude; op ongelezen.
Voor als je mot hebt met degene met wie je chat, die ander denkt dan dat je 'm niet gelezen hebt ( maar dat is lekker wel zo |-) )
Dit klopt idd. Vriendin doet dit met sommige mensen. Dan reageert ze later en dan zien ze geen blauwe vinkjes.
Farizia schreef:
01-08-2020 23:49
Bij blokkering zie je vaak wel nog een foto, je ziet alleen geen updates meer (bv nieuwe foto)

TO, heb je dit al geprobeerd? Hem toevoegen aan een groep? Dit is 100% accuraat om uit te sluiten dag je geblokkeerd bent.

You can open WhatsApp and create a new group.
Search for your suspected contact and attempt to add them to your newly-created group.
If you have not been blocked, the contact is added normally to the group.
If you have been blocked, you get a message stating “You are not authorized to add this contact”. This means, without a doubt, that you have been blocked.
Kun je zonder toestemming aan groepen toegevoegd worden?
redbulletje schreef:
01-08-2020 23:53
Kun je zonder toestemming aan groepen toegevoegd worden?
Ja.
missmeisje schreef:
01-08-2020 22:38
2 dagen per ongeluk op vliegtuigstand zou ik knap vinden.;) Ook meegenomen dat we dus eigenlijk gisteren een afspraak hadden.

Geen nieuws helaas. Mijn berichten zijn nog steeds niet aangekomen en heb geen reactie van z’n zus.
o.m.g.
Julus schreef:
01-08-2020 23:52
Dit klopt idd. Vriendin doet dit met sommige mensen. Dan reageert ze later en dan zien ze geen blauwe vinkjes.
Dan moet je daarna telefoon wel op vliegtuigstand laten staan. Anders worden de vinkjes alsnog blauw.

Net getest met vriend.
Tvp
Farizia schreef:
01-08-2020 23:49
Bij blokkering zie je vaak wel nog een foto, je ziet alleen geen updates meer (bv nieuwe foto)

TO, heb je dit al geprobeerd? Hem toevoegen aan een groep? Dit is 100% accuraat om uit te sluiten dag je geblokkeerd bent.

You can open WhatsApp and create a new group.
Search for your suspected contact and attempt to add them to your newly-created group.
If you have not been blocked, the contact is added normally to the group.
If you have been blocked, you get a message stating “You are not authorized to add this contact”. This means, without a doubt, that you have been blocked.
Goed idee TO! Dan weet je waar je aan toe bent.
redbulletje schreef:
01-08-2020 23:53
Kun je zonder toestemming aan groepen toegevoegd worden?
Ja maar je krijgt wel de kans om te weigeren dacht ik
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
01-08-2020 22:38
2 dagen per ongeluk op vliegtuigstand zou ik knap vinden.;) Ook meegenomen dat we dus eigenlijk gisteren een afspraak hadden.

Geen nieuws helaas. Mijn berichten zijn nog steeds niet aangekomen en heb geen reactie van z’n zus.
Wat? Heb je serieus zn zus bericht? :facepalm:
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
ordinaire tvp!
even an end has a start
Alle reacties Link kopieren
Farizia schreef:
02-08-2020 00:57
Ja maar je krijgt wel de kans om te weigeren dacht ik
Nee. Maar je kan de groep wel verlaten natuurlijk.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
TVP, omdat ik wil weten hoe dit afloopt.
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder dat jullie blijven denken dat ik geblokt ben...
Maargoed, ik heb jullie theorie van het toevoegen aan een groepsapp geprobeerd - ik kan m gewoon toevoegen. Als ik ooit nog contact met m krijg zal ik dan wel moeten uitleggen waarom ik een whatsappgroepje met m gemaakt heb. 😂

1 vinkje geeft volgens mij aan dat zijn telefoon dus uit staat. Ofwel, hij is zo ziek dat hij al 3 dagen niet bij zijn telefoon kan. Of hij appte me al die tijd met een andere telefoon en heeft die nu weggelegd (misschien is z’n vriendin thuis gekomen). Dat laatste scenario is misschien wel logischer. Ik kom er wellicht nooit achter...
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt dus zijn zus geappt ?
Alle reacties Link kopieren
Tvp, ben erg benieuwd hoe dit verder gaat.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
missmeisje schreef:
02-08-2020 06:48
Wat bijzonder dat jullie blijven denken dat ik geblokt ben...
Maargoed, ik heb jullie theorie van het toevoegen aan een groepsapp geprobeerd - ik kan m gewoon toevoegen. Als ik ooit nog contact met m krijg zal ik dan wel moeten uitleggen waarom ik een whatsappgroepje met m gemaakt heb. 😂

1 vinkje geeft volgens mij aan dat zijn telefoon dus uit staat. Ofwel, hij is zo ziek dat hij al 3 dagen niet bij zijn telefoon kan. Of hij appte me al die tijd met een andere telefoon en heeft die nu weggelegd (misschien is z’n vriendin thuis gekomen). Dat laatste scenario is misschien wel logischer. Ik kom er wellicht nooit achter...
Precies. Het gaat erom waarom hij niet probeert je even te bereiken. En hoe langer dat duurt, hoe meer het erop lijkt dat hij toch niet zo okay is. Behalve dat het rot is, zou ik ernstig behoefte hebben aan een verklaring. Ik snap dus best dat je van alles probeert, bv die zus een bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Geheim agent op een missie? Hij kan je wel zeggen waar hij is, maar dan moet hij je doden.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven