Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Michella_1991 schreef:
01-08-2020 15:35
Wat een fucking aso ben je om om 15.30 uur de hele straat mee te laten genieten van dat geschuur van je, begin dan op tijd!
Ben jij wel echt?
Ze mogen niet 's ochtends klussen, niet 's avonds en nu ook niet overdag?
Het wordt teveel.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 01-08-2020 16:30
94.54% gewijzigd
Michella_1991 schreef:
01-08-2020 15:35
Wat een fucking aso ben je om om 15.30 uur de hele straat mee te laten genieten van dat geschuur van je, begin dan op tijd!

:rofl:


Investeer eens in een paar goede oordoppen.
Michella_1991 schreef:
01-08-2020 15:35
Wat een fucking aso ben je om om 15.30 uur de hele straat mee te laten genieten van dat geschuur van je, begin dan op tijd!

6.30 uur ?
lemoos2 schreef:
01-08-2020 14:41
Zo dan. Zoon en twee buurjongetjes zitten een uur lang gegijzeld door een buurmeisje in het zwembad verplicht toe te kijken naar al haar ‘skills’. “Kijk dan! Hallooo kijk je wel? Kijk, ik doe het nog eens”

Drie aangeschoten duifjes die met een lang gezicht naar de prima ballerina moeten kijken en ook nog blijven zitten ook :rofl:

Enter nichtje, trekt al lopend haar sandalen en jurk uit en smijt links en rechts wat kleding, gilt ‘Halloooooo’ en springt in dat zwembad. Bekijkt één kunstje en vraagt dan: “Maar kun je ook echt iets speciaals? Iets wat niemand kan?”. En hoppa, buurmeisje dodelijk beledigd gehuld in badlaken vertrekt. Nichtje: “Ooooh eindelijk fatsoenlijk plek”

Negen jaar is ze :-D
Heerlijk dit. :-D
Betty_Slocombe schreef:
01-08-2020 15:37
Ben jij wel echt?
Ze mogen niet 's ochtends klussen, niet 's avonds en nu ook niet overdag?
Ze mogen ook niet zuchten....of ademhalen of wat dan ook maar het minste geluid geeft :nope:
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
01-08-2020 15:37
Ben jij wel echt?
Ze mogen niet 's ochtends klussen, niet 's avonds en nu ook niet overdag?
+10.000
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Peixe schreef:
01-08-2020 15:51
:rofl:


Investeer eens in een paar goede oordoppen.
Dit dus. Of zo'n noice canceling ding. Meid wat heb je toch een leven.
Michella_1991 schreef:
01-08-2020 15:35
Wat een fucking aso ben je om om 15.30 uur de hele straat mee te laten genieten van dat geschuur van je, begin dan op tijd!
Ga asjeblieft ergens wonen waar geen mensen zijn. Tsjongejongejongejongejonge
Iemand uitschelden voor aso terwijl hij overdag op een doodnormale tijd aan het schuren is... Dan ben je zelf een aso. :bonk:
Een verwende prinses-op-de erwt-aso.
De wereld draait niet om jou
herfstappeltaart schreef:
31-07-2020 12:29
Helemaal eens en ik ben ook nog wèl bang om ziek te worden (longpatiënt)
Vooral daarom dus, om te voorkomen dat je mensen die er zoals jij heel erg ziek van kunnen worden niet aan te steken.
Joh de crisis was net begonnen en ik was bij de AH en ik hield netjes afstand van een wat oudere dame, die vervolgens zegt 'ik heb niks hoor..' :facepalm: :frusty: :hamer:
Stomme doos, ik houd juist rekening met jou, ik wil jou niet ziek maken...
En nogmaals ik heb er ook geen zin in maar demonstraties tegen de Corona maatregelen, kom op nou toch, dan ben je echt behoorlijk van de pot gepleurd...
Daar trekt dat virus zich geen ene mallemoer van aan zal ik je vertellen...
Zo. Dat ben ik ook weer kwijt :proud:
Phoebemeaculpa schreef:
01-08-2020 16:34
Vooral daarom dus, om te voorkomen dat je mensen die er zoals jij heel erg ziek van kunnen worden niet aan te steken.
Joh de crisis was net begonnen en ik was bij de AH en ik hield netjes afstand van een wat oudere dame, die vervolgens zegt 'ik heb niks hoor..' :facepalm: :frusty: :hamer:
Stomme doos, ik houd juist rekening met jou, ik wil jou niet ziek maken...
En nogmaals ik heb er ook geen zin in maar demonstraties tegen de Corona maatregelen, kom op nou toch, dan ben je echt behoorlijk van de pot gepleurd...
Daar trekt dat virus zich geen ene mallemoer van aan zal ik je vertellen...
Zo. Dat ben ik ook weer kwijt :proud:
Ik merk dat die demonstranten vooral mensen zijn die geen werk hebben, en dus hele dagen thuis zitten. Ik ken er ook een paar exemplaren van, die ook tegen al die maatregelen en de overheid zijn. ze hebben geen van allen werk en zitten de godganse dag nieuwsberichten te lezen over dat kutcorona. Dan heb je toch geen leven?
Kwebbeltje91 schreef:
01-08-2020 16:36
Ik merk dat die demonstranten vooral mensen zijn die geen werk hebben, en dus hele dagen thuis zitten. Ik ken er ook een paar exemplaren van, die ook tegen al die maatregelen en de overheid zijn. ze hebben geen van allen werk en zitten de godganse dag nieuwsberichten te lezen over dat kutcorona. Dan heb je toch geen leven?
Daarom doen ze ook mee aan die demonstraties, omdat ze geen leven hebben...
Ondertussen ligt Covid 19 waarschijnlijk in een stuip van het lachen maar goed.
Alle reacties Link kopieren
Het is overmorgen volle maan.
En ik kan niet slapen.
Toeval?
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
02-08-2020 00:28
Het is overmorgen volle maan.
En ik kan niet slapen.
Toeval?
Ja ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
02-08-2020 00:33
Ja ;)
nou ja, eigenlijk geen idee, maar zit me wat te vervelen, had even goed nee kunnen zeggen :-x
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
02-08-2020 00:35
nou ja, eigenlijk geen idee, maar zit me wat te vervelen, had even goed nee kunnen zeggen :-x
Nou, dan hou ik je dan toch eventjes bezig.

Weet jij waar de Donau een wals wordt?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 00:37
Nou, dan hou ik je dan toch eventjes bezig.

Weet jij waar de Donau een wals wordt?
in Wenen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
02-08-2020 00:55
in Wenen?
Nope. :-D
Ik heb het verkeerd opgeschreven, het is: Weet jij waar de Donau een wals werd?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 01:02
Nope. :-D
Daar rekende ik al op ;) vast zo'n vergezocht antwoord wat ik nu wel wil weten. Jij denkt zeker : ik niet slapen, nlies ook niet slapen ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
02-08-2020 01:10
Daar rekende ik al op ;) vast zo'n vergezocht antwoord wat ik nu wel wil weten. Jij denkt zeker : ik niet slapen, nlies ook niet slapen ;)
In de fantasie van Straus. ;-)
Ik ga eventjes het beeldscherm uit mijn ogen wegrusten en dan ga ik slapen.


Welterusten voor straks Nlies.


Doei!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 01:11
In de fantasie van Straus. ;-)
;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
02-08-2020 01:13
Ik ga eventjes het beeldscherm uit mijn ogen wegrusten en dan ga ik slapen.


Welterusten voor straks Nlies.


Doei!
truste en houdoe
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven