Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Kuchje

01-08-2020 18:46 40 berichten
Sinds gisteravond heb ik last van een kuchje. Het is niet echt heftig hoesten, maar wel een constante kriebel in mijn keel die af en toe tot een kuch / hoestje leid (ongeveer eens per half uur ofzo?)

Ik heb gebeld met de afsprakenlijn en die wilde eerst geen afspraak maken want een kuchje is iets anders dan hoesten zei ze. Maar ik noem kort hoesten altijd een kuchje? Misschien gebruik ik dit woord verkeerd ofzo?

Uiteindelijk heb ik wel een afspraak gemaakt, maar vraag me nu af of ik me aanstel? Of toch beter gewoon zekerheid?
moizer schreef:
01-08-2020 21:55
Maar waarvoor heb je de HAP gebeld dan?
Kan me niet voorstellen dat dat was omdat je zoon een keer flink overgeeft.
En voor een test moet je bij de GGD zijn, daar heeft de HAP niet zoveel over te zeggen toch?

Omdat we ons zorgen maakten over een eventuele zonnesteek. Waarom vind je dat ik me daarvoor moet verantwoorden?
Mia1981 schreef:
01-08-2020 21:32
Was vorige maand. Ze zagen echter geen reden om te testen
Ah,ok!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag getest vanwege flinke verkoudheid en verstopte oren. Kon binnen een uur terecht. Verschilt dat zo per regio?

Sterkte To! En de test is niks erg. Klaar binnen 20 seconden.
Ik ben net terug van de tes. Vond het ook erg meevallen. ik voel het nog wel in mijn neus bij sommige klanken, waardoor ik een beetje nasaal ga praten om dat te voorkomen haha, mijn vader zei dat ik verkouden klonk aan de telefoon. ;-)

Maar het viel inderdaad enorm mee hoor! Nu nog 3 dagen wachten op de uitslag... o_o
mindervanmij schreef:
03-08-2020 11:53
Ik ben net terug van de tes. Vond het ook erg meevallen. ik voel het nog wel in mijn neus bij sommige klanken, waardoor ik een beetje nasaal ga praten om dat te voorkomen haha, mijn vader zei dat ik verkouden klonk aan de telefoon. ;-)

Maar het viel inderdaad enorm mee hoor! Nu nog 3 dagen wachten op de uitslag... o_o
3 dagen,72 uur? Dat vind ik wel erg lang. :O
Ja ik ook, maar wellicht is het de maximale wachttijd?
mindervanmij schreef:
03-08-2020 19:05
Ja ik ook, maar wellicht is het de maximale wachttijd?
Ik dacht 48 uur
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
03-08-2020 19:05
Ja ik ook, maar wellicht is het de maximale wachttijd?

Ik vind het ook lang. Volgens Sjaak de Gouw kan 95% van de mensen binnen 24 terecht voor een test, dat was bij jou al 48 uur ofzo?
En dan ook nog eens 3 dagen wachten op de uitslag. Slecht geregeld.
Heb je dezelfde klachten nog, en hoe is het met je kind?
nounou
Zazamaenade schreef:
03-08-2020 19:21
Ik vind het ook lang. Volgens Sjaak de Gouw kan 95% van de mensen binnen 24 terecht voor een test, dat was bij jou al 48 uur ofzo?
En dan ook nog eens 3 dagen wachten op de uitslag. Slecht geregeld.
Heb je dezelfde klachten nog, en hoe is het met je kind?
Ik ben nu aan het overgeven :@@: Het kuchje lijkt wel minder.

Zoonlief is opzich opgeknapt maar wel hangerig, die is ninja go aan het binge watchen o_o Maar eet gelukkig weer normaal
Zazamaenade schreef:
03-08-2020 19:21
Ik vind het ook lang. Volgens Sjaak de Gouw kan 95% van de mensen binnen 24 terecht voor een test, dat was bij jou al 48 uur ofzo?
En dan ook nog eens 3 dagen wachten op de uitslag. Slecht geregeld.
Heb je dezelfde klachten nog, en hoe is het met je kind?
Iets minder dan 2 dagen. Ik belde zaterdag rond etenstijd en mocht maandag om 11 uur komen. Misschien vonden ze de klachten niet urgent klinken?
mindervanmij,hoe gaat het nu met je? En wanneer krijg jij je uitslag? Beterschap! :redrose:
Ik ben net gebeld, negatief :yes:

Helaas nog wel een misselijk gevoel, maar niet meer aan het overgeven... Dus ik hoop dat ik straks ben opgeknapt voor het lekkere weer.
Alle reacties Link kopieren
Hee wat fijn! En mooi snel.
nounou
mindervanmij schreef:
04-08-2020 16:52
Ik ben net gebeld, negatief :yes:

Helaas nog wel een misselijk gevoel, maar niet meer aan het overgeven... Dus ik hoop dat ik straks ben opgeknapt voor het lekkere weer.
Heeeee super! :cheer2: En rustig aandoen! Beterschap! :redrose:
Ja, veel sneller dan ze hadden gezegd gelukkig. Het ging ook allemaal zo snel, misschien bedoelde ze toch echt MAX 3 dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven