Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3
woensdag 6 mei 2020 om 22:29
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO
)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic
Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd
donderdag 6 augustus 2020 om 21:50
Rouge: dank je
Het moet misschien ook slijten, of het is wel echt, die gevoelens die ik uiteindelijk voor de 'scharrel' (officieel dus geen ex) had. Ik weet het niet... wel een chill idee dat vriend wil weten voor wie ik meer voel. Met andere woorden, ik hoef me even niet op die kakelende hersenpan van mij te focussen en das wel lekker
mn eerste picnic bestelling is binnen, wat heerlijk. Heb ruim besteld dus ik kan in principe ingesneeuwd worden...
(Al is de kans dat dat gebeurt nu de mussen van het dak pleuren niet erg groot maar toch...)
Het moet misschien ook slijten, of het is wel echt, die gevoelens die ik uiteindelijk voor de 'scharrel' (officieel dus geen ex) had. Ik weet het niet... wel een chill idee dat vriend wil weten voor wie ik meer voel. Met andere woorden, ik hoef me even niet op die kakelende hersenpan van mij te focussen en das wel lekker
vrijdag 7 augustus 2020 om 07:55
vrijdag 7 augustus 2020 om 08:33
Lekker Kwebbel!
Je hebt
Leuk Dolfje, varen!
Geen idee waarom maar ik ben helaas ook weer vrij vroeg wakker de laatste dagen
Fijne dag, ik heb lekker ontbeten op mn balkonnetje, met parasol, zo lekker...
Straks lekker naar de kapper ff de boel uitdunnen want het is weer een hele bos...
Ik ga ff yoga doen, namasté
Je hebt
Leuk Dolfje, varen!
Geen idee waarom maar ik ben helaas ook weer vrij vroeg wakker de laatste dagen
Fijne dag, ik heb lekker ontbeten op mn balkonnetje, met parasol, zo lekker...
Straks lekker naar de kapper ff de boel uitdunnen want het is weer een hele bos...
Ik ga ff yoga doen, namasté
vrijdag 7 augustus 2020 om 16:26
Ik ben heel blij dat ons huis nog redelijk koel blijft. Misschien dat vriend en ik nog wel iets gaan doen in de provincie want dat mag geloof ik weer wel.
Ik wil weer terug naar Frankrijk, lekker bij Caen aan het strand rommelen zoals met mijn verjaardag.
Maar goed, dan had ik nu niet twee kittens kunnen opvangen en dat is ook wel weer erg leuk.
Ik wil weer terug naar Frankrijk, lekker bij Caen aan het strand rommelen zoals met mijn verjaardag.
Maar goed, dan had ik nu niet twee kittens kunnen opvangen en dat is ook wel weer erg leuk.
vrijdag 7 augustus 2020 om 17:00
vrijdag 7 augustus 2020 om 19:04
Zo ik heb mezelf in een lauw bad geparkeerd... en daar kom ik weer uit als de temperatuur weer wat normaler is...
Weinig last van geluiden hier, veel mensen zijn op vakantie.
En ze mogen tot medio september wegblijven van mij
Zo ik ga aan de laatste LOTR beginmen, heb Netflix er weer opstaan want ontdekt dat de trilogie daar ook op staat
Weinig last van geluiden hier, veel mensen zijn op vakantie.
En ze mogen tot medio september wegblijven van mij
Zo ik ga aan de laatste LOTR beginmen, heb Netflix er weer opstaan want ontdekt dat de trilogie daar ook op staat
vrijdag 7 augustus 2020 om 19:59
@watervrouw
sluit ik volledig bij aan,
@Marquise, zoiets hoorde ik op de radio, vreselijk, hier in A"dam is het ook niks alles ligt open, binnenstad barst bijna uit zijn voegen
ben 3 jaar geleden in Caen geweest.... vond er niks aan
veel wegen lagen ook open werd overal verbouwd.
@kwebbel, ik ook ik zou heel graag zo'n bad op pootjes willen(liefst leeuwenpootjes ben een barok freak
)
was even vergeten hoe heet het is, vanmorgen was het lekker, en op kantoor is het gewoon koud standje koelkast. toen ik buiten kwam dacht ik wel even goeiedag zeg
ik heb haat voor iedereen die een tuin/balkon heeft met een pierenbad of iets wat op een zwembadje lijkt ikwilook
mijn kat is schijtvervelend dus heb een fles water over zijn hoofd gekieperd vond hij niet zo leuk... loopt nu met een half natte vacht rond
heb nog even gedouced toen ik thuis kwam was helemaal nat en plakkerig bleh
@Marquise, zoiets hoorde ik op de radio, vreselijk, hier in A"dam is het ook niks alles ligt open, binnenstad barst bijna uit zijn voegen
ben 3 jaar geleden in Caen geweest.... vond er niks aan
@kwebbel, ik ook ik zou heel graag zo'n bad op pootjes willen(liefst leeuwenpootjes ben een barok freak
was even vergeten hoe heet het is, vanmorgen was het lekker, en op kantoor is het gewoon koud standje koelkast. toen ik buiten kwam dacht ik wel even goeiedag zeg
ik heb haat voor iedereen die een tuin/balkon heeft met een pierenbad of iets wat op een zwembadje lijkt ikwilook
mijn kat is schijtvervelend dus heb een fles water over zijn hoofd gekieperd vond hij niet zo leuk... loopt nu met een half natte vacht rond
heb nog even gedouced toen ik thuis kwam was helemaal nat en plakkerig bleh
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 7 augustus 2020 om 20:24
Watervrouw; hier hetzelfde. Ik heb nog wat winkels die ik wil bezoeken maar dat doe ik wel als het niet meer zo'n sahara is. En anders schuif ik het door naar mijn vakantie.
Haha Rouge ik zie het helemaal voor me, dat bad
Net mijn vuilniszak weggegooid. Kom ik terug, zie ik dat de zak lekte
Daar gaat mijn rustige avond.
Nou ja, nu aan een glas thee. Het schijnt toch goed te zijn om ook warme dranken te drinken met deze temperaturen.. Dus dan doen we dat maar
Haha Rouge ik zie het helemaal voor me, dat bad
Net mijn vuilniszak weggegooid. Kom ik terug, zie ik dat de zak lekte
Nou ja, nu aan een glas thee. Het schijnt toch goed te zijn om ook warme dranken te drinken met deze temperaturen.. Dus dan doen we dat maar
vrijdag 7 augustus 2020 om 21:11
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, de slaapkamer is gewoon veel koeler en de ven blaast daar de hele dag
zaterdag 8 augustus 2020 om 07:48
Gaaaaaaaaapp (net wakker) goedemorgen.
Wat betreft 'ex' en vriend, het valt mee, ik was even emotioneel en mijn hoofd maakte het verleden tussen ons mooier dan het was en ik heb geen diepe gevoelens meer voor hem.
Vriend is wel gekwetst, heb een goed gesprek gehad met hem gisteravond. Hij heeft wel even tijd en ruimte nodig.
Goedemorgen. Goed geslapen maar pffff tis wel warm.
Ondanks dat ging katlief gisteravond achter een vlieg aan
Vond ik wel handig want hij zoemde en dat is irritant.
Handig personeel heb ik
. (Al snap ik niet dat ze daar puf voor heeft met deze hitte)
Wat betreft 'ex' en vriend, het valt mee, ik was even emotioneel en mijn hoofd maakte het verleden tussen ons mooier dan het was en ik heb geen diepe gevoelens meer voor hem.
Vriend is wel gekwetst, heb een goed gesprek gehad met hem gisteravond. Hij heeft wel even tijd en ruimte nodig.
Goedemorgen. Goed geslapen maar pffff tis wel warm.
Ondanks dat ging katlief gisteravond achter een vlieg aan
Handig personeel heb ik
zaterdag 8 augustus 2020 om 08:47
Fijn dat je toch een goed gesprek met hem hebt gehad Phoebe. Lastig he, die emoties.
Ik heb k*t geslapen. Of nou ja, wel goed geslapen maar best heftig gedroomd. Werd badend in het zweet wakker.
Nu aan de koffie, straks even naar de winkel. Ik ga vanavond aan de bbq met iemand, nog even de laatste dingen halen. Nu is de temperatuur nog te doen.
Ik heb k*t geslapen. Of nou ja, wel goed geslapen maar best heftig gedroomd. Werd badend in het zweet wakker.
Nu aan de koffie, straks even naar de winkel. Ik ga vanavond aan de bbq met iemand, nog even de laatste dingen halen. Nu is de temperatuur nog te doen.
zaterdag 8 augustus 2020 om 09:04
@ Phoebes, mijn kat had laatst voor het eerst een vlieg tepakken, ging super snel voor ik met mijn ogen knipperde was het weg . ik zat er echt stomverbaasd naar te kijken.
Dat bedoelde ik dus in je hoofd maak je het altijd mooier dan dat het is....,
@kwebbel ik had ook moeite om in slaap te vallen..., was al om half 10 op bed gaan liggen beetje netflixen en ben om 00.00 gaan slapen maar lukte niet echt was zo warm.
Dat bedoelde ik dus in je hoofd maak je het altijd mooier dan dat het is....,
@kwebbel ik had ook moeite om in slaap te vallen..., was al om half 10 op bed gaan liggen beetje netflixen en ben om 00.00 gaan slapen maar lukte niet echt was zo warm.
zaterdag 8 augustus 2020 om 09:24
ik deed hazeslaapjes geloof ik, moest ik maar niet als avondmens ochtendboodschappen willen doen, slaap wel vaker onrustig als ik vroeger dan anders op moet staan. Heb de boodschappen uitgesteld naar morgen
De twee-drie dingen die ik dit weekend moet doen kan ik best uitsmeren over twee dagen toch?
Als ik in de loop van vandaag offline ga voor een leesboek zullen er best wat siesta's volgen geloof ik. Zondag een beetje opletten dat het dag-nachtritme (weer) klopt, maar op zaterdag mag dat ritme best om zeep
De twee-drie dingen die ik dit weekend moet doen kan ik best uitsmeren over twee dagen toch?
Als ik in de loop van vandaag offline ga voor een leesboek zullen er best wat siesta's volgen geloof ik. Zondag een beetje opletten dat het dag-nachtritme (weer) klopt, maar op zaterdag mag dat ritme best om zeep