Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
RTL Boulevard trapt hier steeds in trouwens. Laatst ook al dat Kailyn een meisje zou krijgen. Was ook clickbait van een artikel waarin ze zei dat ze voor een evt. volgende baby embryo selectie zou overwegen voor een meisje.

Ik heb Boulevard een bericht gestuurd op Instagram. Dit is de zoveelste keer, kan gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zal ik het hier ook maar wissen dan :-D
_melon schreef:
04-06-2020 14:02
Ik weet niet welke pagina dat stuk hierboven heeft geschreven, maar die post op haar Insta verwijst naar een clickbait artikel uit februari.

Iemand heeft z'n huiswerk niet gedaan.
:bonk:

Catelynn is niet zwanger.
:yes: Ik had het door deze keer!!!! Ik begin het te leren.
Het is wel echt misleidend. Op de foto van de echo staat de naam van Caitlyn.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
04-06-2020 17:24
:yes: Ik had het door deze keer!!!! Ik begin het te leren.
Het is wel echt misleidend. Op de foto van de echo staat de naam van Caitlyn.
Goedzo!!! Ja Photoshop of een oude echo idd.
Ik vond Ryan gisteren voor het eerst lief doen tegen zijn kinderen. Het leek echt oprecht.

Mackenzie (de teenmom) trek ik steeds slechter. Ze is zo dramatisch en ik vind haar niet leuk tegen haar kinderen of juist heel overdreven leuk doen. Die man van haar is een emotieloze klootzak. Ik zie geen liefde tussen die twee.

Amber stort zich weer eens in een realtie. Als je iemand zoekt via internet waarom dan iemand uit België?!!!! En die komt dan gelijk voor 3 maanden over. Pfff.
Gary is wel echt lief voor Amber. Ook top van Kristina.

Macy verwacht altijd zoveel van Bentley vind ik. Hij moet zich altijd gedragen en voor zijn broertjes en zusjes zorgen.

Bij Caitlyn en Tyler lijkt het nu erg goed te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bah zeg zie net dat stuk dat Bentley moet afvallen.
Afvallen.
Serieus?!?! Het is nog maar een KIND!
Zit volop in de groei... arm menneke.
Had een tijd geleden al wat gelezen hierover, weet niet hoe het nu in real time is, kan hij zich nu wel normaal ontwikkelen?
Noopes schreef:
30-06-2020 21:44
Bah zeg zie net dat stuk dat Bentley moet afvallen.
Afvallen.
Serieus?!?! Het is nog maar een KIND!
Zit volop in de groei... arm menneke.
Had een tijd geleden al wat gelezen hierover, weet niet hoe het nu in real time is, kan hij zich nu wel normaal ontwikkelen?
Ja, echt he?! En de opmerkingen die Maci erover maakt. "Je verpest alles op deze manier" (Omdat hij een muffin op had en chocomel) en "We kunnen jou ook niks leren". Dat is zo schadelijk voor een kind. Ik heb al eerder hier getypt dat Maci de lat hoog legt voor Bentley. Ik ben benieuwd hoe hij met die druk om blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bentley is zo'n leuk joch, ik vind ook dat er veel verwacht wordt van hem, zeker tov de kleintjes in beide families. Terwijl hij toch ook een ingewikkelde jeugd heeft met (vooral) zijn vader en zijn hele leven op tv. Bijvoorbeeld dat gesprek met Taylor over vriendinnetjes, hoe gênant om dat als (bijna) puber op tv te moeten voeren...
Alle reacties Link kopieren Quote
Bentley zat op een strikt dieet omdat hij koste wat het kost in een lagere gewichtsklasse wilde blijven voor het worstelen. Maci heeft er een hele uitleg over gegeven toen deze aflevering een paar weken geleden in USA op tv was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kailyn uit Teen Mom bevallen van vierde kindje


Er is weer een nieuwe 'Teen Mom'-baby ter wereld gekomen! Kailyn Lowry (28) is voor de vierde keer mama geworden, bevestigt de realityster aan 'E! News'.

De babykoorts is nog niet gezakt in de Teen Mom-wereld. Kailyn is voor de vierde keer bevallen en je raadt het haast al: het is wéér een jongetje geworden. Het kindje is op 30 juli thuis geboren, laat ze weten. "We hebben nog geen naam, maar we zijn allemaal gezond en tot over onze oren verliefd", vertelt ze erbij. "Ik kan bevallen tijdens een wereldwijde pandemie nu van mijn bucket list afstrepen."

 
Kailyn werd bekend doordat ze meedeed aan 16 & Pregnant, waarin ze haar zoontje Isaac (inmiddels 10) kreeg met haar toenmalige vriend Jo Rivera. Tijdens Teen Mom strandde hun relatie en kreeg ze samen met haar toenmalige echtgenoot Javi haar tweede zoontje, Lincoln (6jaar). Met Chris Lopez, die werkte aan het realityprogramma, kreeg ze nog zoontje Lux (2). Haar nieuwste zoontje krijgt ze ook samen met Chris. 
Alle reacties Link kopieren Quote
Chelsea is weer zwanger!
Wat is die Kaylin toch verschrikkelijke white trash.

Leuk voor Chelsea en Cole!
sneeuwwitje1 schreef:
05-08-2020 20:20
Chelsea is weer zwanger!
Hoe weet jij dat?
Ik heb het al gevonden! Op de instagram van Chelsea. Ik wilde even zeker weten dat het geen clickbait was.
Leuk voor ze! Ik had het niet verwacht omdat Chelsea van die angst aanvallen heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
05-08-2020 20:51
Hoe weet jij dat?
Ik heb het al gevonden! Op de instagram van Chelsea. Ik wilde even zeker weten dat het geen clickbait was.
Leuk voor ze! Ik had het niet verwacht omdat Chelsea van die angst aanvallen heeft.
Dat gaat een heel stuk beter heb ik laatst gelezen op haar Insta!
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
05-08-2020 20:51
Hoe weet jij dat?
Ik heb het al gevonden! Op de instagram van Chelsea. Ik wilde even zeker weten dat het geen clickbait was.
Leuk voor ze! Ik had het niet verwacht omdat Chelsea van die angst aanvallen heeft.
Haha, nee geen clickbait. Die heb ik inmiddels wel door 😅
Wel mooi hoe ze het bekend maakten op hun insta, zo vastgelegd in hun nieuwe huis wat ze aan het bouwen zijn.
_melon schreef:
05-08-2020 21:00
Dat gaat een heel stuk beter heb ik laatst gelezen op haar Insta!
Dat is fijn. Ze heeft een leuk gezinnetje!
Chelsea heeft wel veel laten verbouwen. Echt zo zonde! Ik vond haar heel knap. Ze was altijd al onzeker over haar uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
06-08-2020 13:11
Dat is fijn. Ze heeft een leuk gezinnetje!
Chelsea heeft wel veel laten verbouwen. Echt zo zonde! Ik vond haar heel knap. Ze was altijd al onzeker over haar uiterlijk.
wat heeft ze laten doen dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
06-08-2020 13:11
Dat is fijn. Ze heeft een leuk gezinnetje!
Chelsea heeft wel veel laten verbouwen. Echt zo zonde! Ik vond haar heel knap. Ze was altijd al onzeker over haar uiterlijk.
Heb niet het idee dat zij verbouwingen heeft gedaan
Wel is ze ontzettend veel afgevallen waardoor heel haar gezicht er anders uit is gaan zien...
Alle reacties Link kopieren Quote
Catelynn en Tyler is het leukste koppel vind ik...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren Quote
lichtbron schreef:
08-08-2020 11:57
Catelynn en Tyler is het leukste koppel vind ik...
Vond ik eerst ook maar ik kwam daar een beetje van terug. Hun relatie staat volgens mij alleen maar in het teken van problemen (van zowel henzelf als van anderen), ik heb eerder het idee dat ze behoorlijk geestelijk afhankelijk van elkaar zijn, dan dat het een gezonde relatie is. Volgens mij was Tyler vooral jarenlang haar therapeut en steunpilaar, echt gezond is dat niet...

Ik vind Chelsea en Cole zoveel leuker en stabieler
Alle reacties Link kopieren Quote
fanatic schreef:
08-08-2020 11:48
Heb niet het idee dat zij verbouwingen heeft gedaan
Wel is ze ontzettend veel afgevallen waardoor heel haar gezicht er anders uit is gaan zien...
Alleen tanden en botox.

Chelsea en Cole krijgen een meisje trouwens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tanden is natuurlijk niet heel raar... haar vader doet iets in de tanden business.
Dus dat viel te verwachtn.

wist niet dat ze botox had gedaan. Vind het niet super opvallen. Als ze maar niet haar lippen op gaat laten spuiten met allerlei troep. Of fillers in haar gezicht. Dat zou ik echt zonde vinden
Alle reacties Link kopieren Quote
Haar vader doet haar botox ook haha! Heeft ze wel eens Instagram stories van gehad. Grappig wel!

Maar echt verbouwd, nee dat niet. Natuurlijk is haar gezicht veranderd. Ze was ten tijde van Aubree als newborn lang zo slank niet en ook nog wat puppyvet in het gezicht. Dat is nu (al jaren) weg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Desayuno schreef:
08-08-2020 14:03
Vond ik eerst ook maar ik kwam daar een beetje van terug. Hun relatie staat volgens mij alleen maar in het teken van problemen (van zowel henzelf als van anderen), ik heb eerder het idee dat ze behoorlijk geestelijk afhankelijk van elkaar zijn, dan dat het een gezonde relatie is. Volgens mij was Tyler vooral jarenlang haar therapeut en steunpilaar, echt gezond is dat niet...

Ik vind Chelsea en Cole zoveel leuker en stabieler
Dit heb ik dus ook. Hun relatie zit ook vol met ellende van andere mensen (butch, de moeder van cait, die vriendin van hun die bij ze inwoont) echt wat een ellende.

Hebben jullie de nieuwe trailer al gezien van teen mom 2?
wordt ook weer wat moois.... Brianna weer met Luis, en ze krijgt een extra kado van hem
O god mogen we dan ook weer van Janelle gaan genieten :facepalm:

Janelle en Farrah spannen wat mij betreft wel de untieme kroon van dysfunctionaliteit. (is dat een woord)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven