Wij leven met chronische pijn, kletstopic - vervolg
dinsdag 14 juli 2020 om 21:13
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
maandag 17 augustus 2020 om 19:51
Dat was het ook. Hij zei ook niets ongepasts dit keer. Maar ik blijf het jammer vinden dat ik niet even mijn verhaal kwijt kon en een goed gesprek kon voeren over hoe het nu gaat. Dat mis ik echt. Maar een week wachten vond ik ook even geen optie.
maandag 17 augustus 2020 om 20:22
Ik heb ze nu niet meer. Ik had wel met mijn sensors die bleven ook nooit lang zitten, maar ik heb nu een soort lijm doekje. Die doe ik er eerst op mijn arm, laten drogen en dan de sensor er op. Dan blijft het wel 14 dagen zitten. Krijg helaas niet vergoedsuzyqfive schreef: ↑17-08-2020 19:44Dat is met hormoonpleisters ook een probleem want dan werken ze inderdaad niet.
Maar trucje:
Elke keer op een andere plek plakken en de plek voor het plakken heel goed schoonmaken met alcohol 70%. Even laten drogen en dan plakken. Alcohol haal het natuurlijke vettige laagje van je huid.
maandag 17 augustus 2020 om 21:12
Pff je zou het toch hè... het is toch redelijk essentieel als die dingen blijven zitten
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
maandag 17 augustus 2020 om 23:01
Het was weer lekker oppervlakkig. Totaal geen belangstelling voor mijn situatie en vooral veel koetjes en kalfjes. Maar er is geen onvertogen woord gevallen.Nankurunaisa schreef: ↑17-08-2020 21:43Ben benieuwd hoe de verjaardag ging Lise. Hopelijk viel het een beetje mee.
Ik heb nog steeds hoofdpijn van de migraine dus ik was wat minder spraakzaam als normaal maar dat is volgens mij niet opgevallen.
maandag 17 augustus 2020 om 23:04
dinsdag 18 augustus 2020 om 05:57
Dat valt dan gelukkig mee
Maar ik kan me zo voorstellen dat het best een aanslag op je budget is als je opeens een week 20 euro minder te besteden hebt.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 18 augustus 2020 om 06:00
Dat vind ik ook maar ik herken het wel een beetje. Ik denk Lise, dat je gewoon je verwachtingen moet bijstellen. Dat het gewoon nooit diepgaander dan koetjes en kalfjes zal worden. Is bij mijn moeder helaas ook zo.Severus_Snape schreef: ↑17-08-2020 23:06Dubbel lise. Enerzijds fijn geen onvertogen woord, maar wel jammer dat er geen gesprek vanuit oprechte interesse kan zijn over je situatie.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 18 augustus 2020 om 07:50
goedemorgen
Nou, doorzetten dan maar, Nankurunaisa. Al wat gehoord van de sollicitatie?
Jammer dat ze je niet vragen naar je toestand, Lise. Dat is toch een soort eerste beleefdheid. Maar verder denk ik dat je op niet meer moet rekenen dan koetjes en kalfjes (en het weer) Veilige onderwerpen, zeg maar.
Ik hoop dat je migraine wat weg is
Ik werk vanmorgen thuis. Heb ook niet echt veel zin, maarja. Het is wat het is.
Fijne dag iedereen
Nou, doorzetten dan maar, Nankurunaisa. Al wat gehoord van de sollicitatie?
Jammer dat ze je niet vragen naar je toestand, Lise. Dat is toch een soort eerste beleefdheid. Maar verder denk ik dat je op niet meer moet rekenen dan koetjes en kalfjes (en het weer) Veilige onderwerpen, zeg maar.
Ik hoop dat je migraine wat weg is
Ik werk vanmorgen thuis. Heb ook niet echt veel zin, maarja. Het is wat het is.
Fijne dag iedereen
Later is nu
dinsdag 18 augustus 2020 om 08:13
Ik heb geen verwachtingen meer als het om mijn ouders gaat. Het is alleen maar een constatering.
dinsdag 18 augustus 2020 om 08:15
Goedemorgen,
Dag drie van de migraine-aanval. Nog steeds hoofdpijn dus helaas.
Gisteravond de eerste diazepam ingenomen. Ik heb heel goed geslapen, voor het eerst sinds lange tijd. Na alle horrorverhalen in de bijgesloten informatie dacht ik dat ik nu als een zombie zou rondlopen, maar ik merk geen verschil in helderheid gelukkig. Zal wel gewenning zijn
Vanmiddag revalidatie, verder geen plannen. Het is heerlijk koel buiten nog dus we proberen het huis weer een beetje te laten afkoelen.
Dag drie van de migraine-aanval. Nog steeds hoofdpijn dus helaas.
Gisteravond de eerste diazepam ingenomen. Ik heb heel goed geslapen, voor het eerst sinds lange tijd. Na alle horrorverhalen in de bijgesloten informatie dacht ik dat ik nu als een zombie zou rondlopen, maar ik merk geen verschil in helderheid gelukkig. Zal wel gewenning zijn
Vanmiddag revalidatie, verder geen plannen. Het is heerlijk koel buiten nog dus we proberen het huis weer een beetje te laten afkoelen.
dinsdag 18 augustus 2020 om 08:54
Goedemorgen
.
Hier gisteravond nog een plensbui gehad. Wordt alleen beetje gek van die knetterende lucht steeds ‘s avonds. Voelt zo in mijn hoofd.
Straks met dochter van 12 naar de stad. Kind heeft geen normale broek meer om haar kont. De enige goede broek heeft ze laatst verpest met verven. Ze begint donderdag op haar nieuwe school dus mag ze er wel ietsje netter bijlopen
.
Hier gisteravond nog een plensbui gehad. Wordt alleen beetje gek van die knetterende lucht steeds ‘s avonds. Voelt zo in mijn hoofd.
Straks met dochter van 12 naar de stad. Kind heeft geen normale broek meer om haar kont. De enige goede broek heeft ze laatst verpest met verven. Ze begint donderdag op haar nieuwe school dus mag ze er wel ietsje netter bijlopen
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 18 augustus 2020 om 09:02