Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb de vlog weer een keer bekeken. Gilt Junior echt de hele dag zo door alles heen? Allemachtig! Ze doen niet eens een poging hem te leren dat hij niet zo hoeft te tetteren!
        Makiko jouw verslag vult aan wat ik niet kon verstaan :)
        Jan tegen Eline: waren je centjes op? Terwijl ze een heel leuk cadeautje gaf.
        Alle reacties Link kopieren
        Mooi huis van de Kraantjes, en zo georganiseerd en netjes. Alsnog moeten drie kleintjes samen op een kamer, dan zou ik Olaf die babykamer geven denk ik. Ik kan me trouwens niet herinneren dat zij ook een Stan hebben? Kwam die wel in beeld?
        Alle reacties Link kopieren
        Junior tettert inderdaad de hele dag zo. Het lijkt of ze het allemaal niet meer horen.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Kreeg Guusje nou een televisie? Het lijkt me best gênant trouwens als je moeder steeds met zulke decolletés rondloopt.
        Alle reacties Link kopieren
        Mijn god... die huistour van de Kraantjes met die jankende en gillende kinderen! Zo wil je toch niet op internet staan. Ik had zo’n tour mooi gedaan als de kinderen lekker in de tuin aan het spelen waren ofzo. Of zouden ze het daar normaal vinden dat er zoveel gehuild en gegild wordt?
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        25-08-2020 08:38
        Kreeg Guusje nou een televisie? Het lijkt me best gênant trouwens als je moeder steeds met zulke decolletés rondloopt.
        Ja, Guusje kreeg ongeveer dezelfde tv die ik thuis heb, wat een groot cadeau voor een meisje van 9.
        Die decolletés zijn de schuld van Fred van Leer, die heeft Sofie verteld dat dat sexy is...
        't Is al met al een heel gedoe
        Een heel flauwe opmerking van Jan, over het cadeau van Eline. Maar... voor een kind van 9 is het wel veel leuker als de cadeautjes ingepakt zijn. Dus ik had de cadeautjes ingepakt in het mandje gedaan.

        Wat een geleur weer, over opnieuw Floor volgen op Insta, omdat haar account weg was gehaald. Laat vriendinnetjes haar volgen ipv onbekende fans. En wat een rare foto. Is dat om de aandacht terug naar Guusje te krijgen ofzo?
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        25-08-2020 10:09
        Ja, Guusje kreeg ongeveer dezelfde tv die ik thuis heb, wat een groot cadeau voor een meisje van 9.
        Die decolletés zijn de schuld van Fred van Leer, die heeft Sofie verteld dat dat sexy is...
        Ik vind het ordinair staan, hotter than my daughter 😉 Is dat ergens te zien dat
        ze bij Fred is?
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        25-08-2020 10:40
        Ik vind het ordinair staan, hotter than my daughter 😉 Is dat ergens te zien dat
        ze bij Fred is?
        Ja, daar ben ik ook reuze benieuwd naar. Er zijn een tijdje geleden opnames geweest, maar we hebben nog geen terugkoppeling gehad over een uitzending :-)
        't Is al met al een heel gedoe
        Tadelief schreef:
        25-08-2020 07:55
        Jan tegen Eline: waren je centjes op? Terwijl ze een heel leuk cadeautje gaf.
        Ik ben de vlog eens gaan kijken. Jan maakte die opmerking niet naar Eline (die gaf het mandje met losse cadeautjes) maar naar Merel. 't Blijft lastig voor de VIVA-forummers... om mensen niet woorden in de mond te leggen en achteraf recht te praten.
        doktervanderploeg schreef:
        25-08-2020 13:16
        Ik ben de vlog eens gaan kijken. Jan maakte die opmerking niet naar Eline (die gaf het mandje met losse cadeautjes) maar naar Merel. 't Blijft lastig voor de VIVA-forummers... om mensen niet woorden in de mond te leggen en achteraf recht te praten.
        Doet niet aan het feit af dat het een onpedagogische en sarcastische opmerking van Jan was, evenals de vraag aan Guusje welk cadeau ze het mooist vond.

        Sofie die haar werkende dochter van 15 jaar zegt dat ze geen taart in de bakkerij mag versieren omdat ze dan toch haar tijd loopt te verdoen met kletsen met anderen. Ook al zo'n vriendelijke opmerking.

        Jan die smalend (als zijn zoon vertelt wat hij die dag gedaan heeft) tegen Noud zegt, morgen zeker weer de beheerder hier op de stoep.

        Iedereen aan het ontbijt, behalve Merel, die ligt nog in bed. Tafel mag worden afgeruimd als mama uitgegeten is en Merel zoekt het zelf maar uit.

        In EHV was het motto, we ontbijten ALTIJD gezamenlijk aan tafel.

        Met steeds meer puberkinderen wordt het lastiger de schone schijn van het 'nette' gezin vol te houden. :mrgreen:
        Alle reacties Link kopieren
        Lente19251003 schreef:
        25-08-2020 08:51
        Mijn god... die huistour van de Kraantjes met die jankende en gillende kinderen! Zo wil je toch niet op internet staan. Ik had zo’n tour mooi gedaan als de kinderen lekker in de tuin aan het spelen waren ofzo. Of zouden ze het daar normaal vinden dat er zoveel gehuild en gegild wordt?
        Ik denk dat ze het zelf amper nog horen. Zou Anne ook autisme hebben? Dat ze zoveel gilt?
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        25-08-2020 14:30
        Ik denk dat ze het zelf amper nog horen. Zou Anne ook autisme hebben? Dat ze zoveel gilt?
        Hoezo ook autisme? Heeft ze nog iets anders dan?
        Alle reacties Link kopieren
        doktervanderploeg schreef:
        25-08-2020 13:16
        Ik ben de vlog eens gaan kijken. Jan maakte die opmerking niet naar Eline (die gaf het mandje met losse cadeautjes) maar naar Merel. 't Blijft lastig voor de VIVA-forummers... om mensen niet woorden in de mond te leggen en achteraf recht te praten.
        Jemig, man, oké joh. En dan is het ineens wel een aardige opmerking?
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        25-08-2020 15:18
        Jemig, man, oké joh. En dan is het ineens wel een aardige opmerking?
        Merel zegt: 'van mij krijg je ook nog wel een cadeautje hoor'
        Jan zegt: 'maar? Je geld was op?'
        Merel zegt :'nee..'

        Dan snap ik die opmerking van Jan wel.
        Alle reacties Link kopieren
        doktervanderploeg schreef:
        25-08-2020 13:16
        Ik ben de vlog eens gaan kijken. Jan maakte die opmerking niet naar Eline (die gaf het mandje met losse cadeautjes) maar naar Merel. 't Blijft lastig voor de VIVA-forummers... om mensen niet woorden in de mond te leggen en achteraf recht te praten.
        Ik werd waarschijnlijk afgeleid door het constante gejengel van Jan Junior. Excuses voor mijn fout dokter.
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        25-08-2020 15:03
        Hoezo ook autisme? Heeft ze nog iets anders dan?
        Nee maar haar broer wel toch? Misschien zit het wat in de familie?
        Dolarde schreef:
        25-08-2020 16:22
        Nee maar haar broer wel toch? Misschien zit het wat in de familie?
        Hu wie dan?

        Quinten heeft ADHD geen autisme
        Alle reacties Link kopieren
        Rnacie schreef:
        25-08-2020 17:33
        Hu wie dan?

        Quinten heeft ADHD geen autisme
        Ja ADHD, volgens mij is er niemand met autisme in het gezin.
        Alle reacties Link kopieren
        Rnacie schreef:
        25-08-2020 17:33
        Hu wie dan?

        Quinten heeft ADHD geen autisme
        Ja ADHD, volgens mij is er niemand met autisme in het gezin.
        Alle reacties Link kopieren
        O dan vergis ik me, maar ze gilt wel erg veel!
        Alle reacties Link kopieren
        CatLady33 schreef:
        25-08-2020 15:51
        Merel zegt: 'van mij krijg je ook nog wel een cadeautje hoor'
        Jan zegt: 'maar? Je geld was op?'
        Merel zegt :'nee..'

        Dan snap ik die opmerking van Jan wel.
        Ja, ik snapte niet zo goed wat Merel bedoelde, ze had al cadeautjes gegeven waarvoor nauwelijks aandacht was omdat Junior ertussen werd geworpen met een cadeau.
        't Is al met al een heel gedoe
        Pingu schreef:
        25-08-2020 17:56
        Ja, ik snapte niet zo goed wat Merel bedoelde, ze had al cadeautjes gegeven waarvoor nauwelijks aandacht was omdat Junior ertussen werd geworpen met een cadeau.
        Misschien bedoelt ze nóg een kadootje, dus een extra kadootje
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        25-08-2020 17:44
        O dan vergis ik me, maar ze gilt wel erg veel!
        Doet mijn kleine nichtje ook als ze thuis is (gezin met 9 kinderen), maar zodra bij familie logeert waar geen of minder kinderen zijn is ze rustig.
        Makiko, wat doe je dat toch leuk. Ik ben echt een hele grote fan van jou. Ik was vandaag naar sgool, en daarna heb ik ju leuke stukje gelezen. Wat jammer dat de vakantie bijna klaar is! Nou, ik ga stoppen. Houdoe en tot morgen!

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven