Single, we kletsen hier verder (deel 2)
dinsdag 25 augustus 2020 om 18:41
Voor iedereen die het niet weet ik ben een jongen.
Aangezien mijn vorige tinder match op een fiasco uitloopt maar weer aan tinderen geslagen.
Maar ik zit op elke denkbare app, Tinder, happn, ockupid.
Maar ik krijg gewoon 0 matches. Ik heb op dit moment dit in mijn bio:
Ik werk als IT consultant en in het weekend ga ik graag uit met vrienden. Ik houd van reizen en vind Amerika een heel erg mooi land. Verder kook ik graag en houd ik van lekker eten(voornamelijk pizza en een goede pasta)
Mochten jullie tips hebben graag
Als ik de vorige topics een beetje doorlas hebben hier toch aardig wat mensen wel redelijk wat matches
Aangezien mijn vorige tinder match op een fiasco uitloopt maar weer aan tinderen geslagen.
Maar ik krijg gewoon 0 matches. Ik heb op dit moment dit in mijn bio:
Ik werk als IT consultant en in het weekend ga ik graag uit met vrienden. Ik houd van reizen en vind Amerika een heel erg mooi land. Verder kook ik graag en houd ik van lekker eten(voornamelijk pizza en een goede pasta)
Mochten jullie tips hebben graag
Als ik de vorige topics een beetje doorlas hebben hier toch aardig wat mensen wel redelijk wat matches
anoniem_63f9116596ba7 wijzigde dit bericht op 25-08-2020 19:10
31.40% gewijzigd
dinsdag 25 augustus 2020 om 18:56
Dus als ik mij niet vergis heb je op tinder 1 foto en geen text. Echt zelfs de meest knappe mannen en vrouwen swipe ik dan naar links. Iets met die doet niks, heeft niks te melden. Komt gewoon niet uitnodigend over.butterfly1234 schreef: ↑25-08-2020 18:41Hallo,
Maar ik krijg gewoon 0 matches. Ik heb op dit moment eigenlijk niks in mijn bio staan maar daar gaan de vrouwen niet opeens op af denk ik.
fietsen varen vrouwelijk doen
dinsdag 25 augustus 2020 om 19:11
Heb mijn post hierboven iets aangepast.zeefietser1 schreef: ↑25-08-2020 18:56Dus als ik mij niet vergis heb je op tinder 1 foto en geen text. Echt zelfs de meest knappe mannen en vrouwen swipe ik dan naar links. Iets met die doet niks, heeft niks te melden. Komt gewoon niet uitnodigend over.
dinsdag 25 augustus 2020 om 20:09
@buttefly, voor mij werkt het beter als iemand een grapje of iets leuks in zijn bio heeft staan. Daar swipe ik eerder voor dan zo een standaard verhaaltje. Of zet er een vraag in, heeft de vrouw in kwestie meteen iets leuks om mee te openen. Daarnaast zul je inderdaad meer dan 1 foto moeten plaatsen. Uit 1 foto komt zo weinig naar boven hoe iemand over komt.
dinsdag 25 augustus 2020 om 20:23
Hmm oke, nouja ik kan of vrienden zijn echt slecht in foto's maken. Heb nu een foto dat ik op motorkap van een auto zit en een linkedin foto....Sabbieehhhh schreef: ↑25-08-2020 20:09@buttefly, voor mij werkt het beter als iemand een grapje of iets leuks in zijn bio heeft staan. Daar swipe ik eerder voor dan zo een standaard verhaaltje. Of zet er een vraag in, heeft de vrouw in kwestie meteen iets leuks om mee te openen. Daarnaast zul je inderdaad meer dan 1 foto moeten plaatsen. Uit 1 foto komt zo weinig naar boven hoe iemand over komt.
Maar ik ga ze niet zomaar hier delen ter beoordeling
dinsdag 25 augustus 2020 om 20:45
Voor mij hoeft een man niet perse een bio te hebben. Soms knap ik daar juist op af. Alleen mannen die maar 1 foto hebben die like ik nooit. Ik ga er vaak vanuit dat het dan een account is om even rond te kijken.butterfly1234 schreef: ↑25-08-2020 20:23Hmm oke, nouja ik kan of vrienden zijn echt slecht in foto's maken. Heb nu een foto dat ik op motorkap van een auto zit en een linkedin foto....
Maar ik ga ze niet zomaar hier delen ter beoordeling
Heb je geen leuke vakantie foto of van het uitgaan? Want ik vind een foto met waarop je op een motorkap zit niet erg aantrekkelijk klinken. Maar dat komt meer hoe ik het me voorstel, misschien is het wel een leuke foto hoor.
dinsdag 25 augustus 2020 om 20:50
Zou er sowieso een stuk of 5 normale, spontane foto's op zetten.
Van vakantie, feestje, dat soort foto's.
Ben geen tinder expert, slechts een paar dagen
, maar zo'n bio (in zn algemeen) zegt mij weinig.
Gewoon een vrolijk hoofd met een beetje uitstraling, dan kom je wel een heel eind.
Bio eruit, foto's erin zou ik zeggen.
Van vakantie, feestje, dat soort foto's.
Ben geen tinder expert, slechts een paar dagen
Gewoon een vrolijk hoofd met een beetje uitstraling, dan kom je wel een heel eind.
Bio eruit, foto's erin zou ik zeggen.
dinsdag 25 augustus 2020 om 20:58
Nee ik sta echt bijna nooit op een foto. Ik heb al de vakantiefoto's bekeken maar sta op 1 foto maar daar sta ik heel ruk op.Shiverrr schreef: ↑25-08-2020 20:45Voor mij hoeft een man niet perse een bio te hebben. Soms knap ik daar juist op af. Alleen mannen die maar 1 foto hebben die like ik nooit. Ik ga er vaak vanuit dat het dan een account is om even rond te kijken.
Heb je geen leuke vakantie foto of van het uitgaan? Want ik vind een foto met waarop je op een motorkap zit niet erg aantrekkelijk klinken. Maar dat komt meer hoe ik het me voorstel, misschien is het wel een leuke foto hoor.
dinsdag 25 augustus 2020 om 21:02
Doorgaans kun je beter wel een bio hebben, vrouwen liken over het algemeen geen mannen zonder bio. Het is belangrijk dat je duidelijk op een foto staat, zeker op je eerste foto moet je alleen staan. Actiefoto's en foto's in mooie omgevingen doen het over het algemeen goed en zorg dat je zowel een duidelijke gezichtsfoto als een foto waarop je in zijn geheel staat hebt.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
dinsdag 25 augustus 2020 om 21:07
Dan zou ik toch eens iemand uit je omgeving vragen om op een aantal locaties foto's van je te maken want ik ben bang dat daar het probleem ligt.butterfly1234 schreef: ↑25-08-2020 20:58Nee ik sta echt bijna nooit op een foto. Ik heb al de vakantiefoto's bekeken maar sta op 1 foto maar daar sta ik heel ruk op.
dinsdag 25 augustus 2020 om 21:12
Ja maar ik weet dus nooit iets hoe ik er leuk uitzie die ik ook echt op tinder kan plaatsen.Sabbieehhhh schreef: ↑25-08-2020 21:07Dan zou ik toch eens iemand uit je omgeving vragen om op een aantal locaties foto's van je te maken want ik ben bang dat daar het probleem ligt.
dinsdag 25 augustus 2020 om 21:29
Probeer het spontaan en vrolijk te houden. Natuur, feestjes, terras doen het altijd goed.butterfly1234 schreef: ↑25-08-2020 21:12Ja maar ik weet dus nooit iets hoe ik er leuk uitzie die ik ook echt op tinder kan plaatsen.
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:29
Terras of een foto met eten oid? Die zijn makkelijk te maken die foto's.butterfly1234 schreef: ↑25-08-2020 21:12Ja maar ik weet dus nooit iets hoe ik er leuk uitzie die ik ook echt op tinder kan plaatsen.
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:33
Zeker meer foto's, ikzelf had wat foto's van hoe ik ben als vrouw, wat vakantie foto in de natuur, sportfoto op mijn racefiets, foto van mij op zee.
Had zelf ook niet veel foto's, nu wel, ben heel goed geworden in foto's van mijzelf maken met mijn camera met afstandsbediening. Vragen velen wie maakt die foto's eigenlijk.
En een textje dat ik vriendschap zocht en dat ik graag mag whatsappen, want op zee is vaak ook maar zo eenzaam.
Had zelf ook niet veel foto's, nu wel, ben heel goed geworden in foto's van mijzelf maken met mijn camera met afstandsbediening. Vragen velen wie maakt die foto's eigenlijk.
En een textje dat ik vriendschap zocht en dat ik graag mag whatsappen, want op zee is vaak ook maar zo eenzaam.
fietsen varen vrouwelijk doen
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:36
dinsdag 25 augustus 2020 om 22:39
Ik heb hier pas geleden een topic over geopend dat niet goed viel maar de ervaring van mannen en vrouwen met Tinder verschilt echt als dag en nacht. Voor vrouwen is tinder een snoepwinkel, voor mannen een sollicitatiegesprek. Vrouwen zijn veel te kritisch wat betreft swipen op tinder.
dinsdag 25 augustus 2020 om 23:37
Dat de ervaringen verschillen geloof ik wel.kantlijn schreef: ↑25-08-2020 22:39Ik heb hier pas geleden een topic over geopend dat niet goed viel maar de ervaring van mannen en vrouwen met Tinder verschilt echt als dag en nacht. Voor vrouwen is tinder een snoepwinkel, voor mannen een sollicitatiegesprek. Vrouwen zijn veel te kritisch wat betreft swipen op tinder.
Maar veel te kritisch? Snap wel dat dat niet goed viel.
dinsdag 25 augustus 2020 om 23:45
Mooi gezegd en sluit ik me bij aan! We mogen best trots op onszelf zijn, ook als het niet altijd helemaal als gepland gaat. Heb er vertrouwen in dat het met ons allemaal wel goed gaat komenJulus schreef: ↑24-08-2020 22:57Bij mij is het erg rustig, bewust. Ematching is klaar, want na bijna 5 maanden en amper resultaat is het niet mijn medium gebleken. Ik ben ook niet met Paiq actief dus er zijn geen gesprekken.
Deze week is het magertjes qua activiteiten, maar zondag heb ik zelf iets georganiseerd en die zat dezelfde dag al vol. Ik heb een maand lang veel gedaan en ik heb optimaal vd zomer geprofiteerd bij gebrek aan een vakantie.
Ik vind dat we hier allemaal lekker bezig zijn met ons leven zo leuk mogelijk in te richten. Er worden huizen gekocht en ingericht. Hobby's opgepakt en activiteiten gedaan. Zelfontplooiing op het gebied van daten en mannen. Luisteren naar wat goed voor ons is en wat niet. En tevreden zijn met wat er wel lukt en is. Niets dan goeds dus!
Date is weer terug van z’n lang weekend weg en contact is beetje mwah, lastig aangezien ik alles nu ook onder een vergrootglas leg en neiging om het contact te ‘vergelijken’ met eerder. Maar goed, eens zien of we gaan afspreken (mijn geduld word beetje op de proef gesteld en het vertrouwen ook..)
dinsdag 25 augustus 2020 om 23:55
Snap ik wel. Althans ik swipen ook niet alles naar rechts.
Bekijk foto's en lees tekst. Ook al weet ik dat het soms klinkklare onzin is.
Paar keer geklikt op mannen zonder tekst en de matches daaruit bleken juist de oplichters te zijn. 4 km afstand was ineens Liverpool. Of kreeg een tekst die duidelijk via translate kwam, omdat het nergens op sloeg. Foto's vond ik terug als scammers op google.
Maar ik had dus wel eens een match en ik vermoed van heren die lukraak swipen.
Want voor ik kon reageren waren ze al weg of ze verwijderde mij na de eerste zin.
Dus ja snoepwinkel voor vrouwen...ik kwam er niet van aan

Bekijk foto's en lees tekst. Ook al weet ik dat het soms klinkklare onzin is.
Paar keer geklikt op mannen zonder tekst en de matches daaruit bleken juist de oplichters te zijn. 4 km afstand was ineens Liverpool. Of kreeg een tekst die duidelijk via translate kwam, omdat het nergens op sloeg. Foto's vond ik terug als scammers op google.
Maar ik had dus wel eens een match en ik vermoed van heren die lukraak swipen.
Want voor ik kon reageren waren ze al weg of ze verwijderde mij na de eerste zin.
Dus ja snoepwinkel voor vrouwen...ik kwam er niet van aan
woensdag 26 augustus 2020 om 00:11
Sabbieehhhh schreef: ↑25-08-2020 23:37Dat de ervaringen verschillen geloof ik wel.
Maar veel te kritisch? Snap wel dat dat niet goed viel.
Ik noemde het in dat topic geloof ik goldilocks-swipegedrag. Het moet allemaal precies goed zijn wil een vrouw naar rechts swipen. Mijn topic ging erover dat ik een bovengemiddeld aantrekkelijke man ben, universitair geschoold en een goede baan maar het afgelopen vier maand heb ik geen like meer gekregen. Ik weet wel waardoor dat komt: over het algemeen wordt op tinder sex tegen (de illusie van) liefde uitgeruild. Een tinderswipe naar rechts heeft geen opportuniteitskosten. Voor een hele hoop mannen is daardoor alles naar rechts swipen de meest efficiente weg naar zoveel mogelijk seks. Vrouwen zoeken over het algemeen een partner om mee te settelen, worden gebombardeerd door likes maar hebben vaak niet door dat veel mannen slechts uit zijn op snelle seks en krijgen de indruk dat ze beter in de markt liggen dan dat ze daadwerkelijk liggen. Daardoor swipen vrouwen heel kritisch en krijgt alleen de knapste en beste 20% van de mannen nog likes van vrouwen.
Bijna alle matches die vallen op tinder zijn tussen iemand uit de poule van 20% knapste mannen en 80% knapste vrouwen. Er valt dus grosso modo 80% van de mannen bij de eerste oogopslag buiten de boot. Van die twintig procent knapste mannen is er een heel aantal uit op slechts seks, tenzij eventueel (in 50% van de gevallen) een match met zijn evenknie (een vrouw uit de deelverzameling 20% van de knapste vrouwen). Een hele hoop vrouwen gaan dus de boot in wanneer ze denken te daten met een happily ever after scenario in het achterhoofd maar na een keer seks gedumpt worden. Dat betekent dat voor zo'n 20% van de mannen Tinder erg bevredigend is terwijl voor 80% van de mannen en 90% van de vrouwen Tinder enorm teleurstelt. Vrouwen kunnen echter individueel aan deze teleurstellende feedbackloop ontsnappen door minder kritisch te swipen.
woensdag 26 augustus 2020 om 00:20
Het lastige is dat ik het zelf ook niet zo goed weet, dat snapt hij ook. De tijd zal dat uitwijzen hoop ik.Muis12345 schreef: ↑22-08-2020 22:22
@Flaffy, hoe reageert hij als jij zegt dat jij er geen problemen mee hebt om zo samen te leven (als dat zo is).
Hier geen nieuwe dates, vindt het nog vaag met de afgelopen date. Ik vind het oprecht een gezellige jongen, we klikken ook (niet op relatie gebied). Maar ik merk dat het voor hem toch anders is (al zei hij van niet). Als we elkaar al nu spreken, heeft hij het altijd over iets seksueels getint. Dat alleen hoef ik per se niet. Hij doet ook niet echt een poging om mij te zien. Ik merk dat het van hem allemaal niet hoeft, maar het niet zegt omdat hij het niet wilt uitspreken. Wat denken jullie, erover praten met hem of gewoon laten voor wat t is? Hij gaf namelijk aan wel vrienden te willen/kunnen zijn, maar die kunnen gewoon afspreken en het ook over andere dingen dan alleen seks hebben. Moet ook toegeven dat ik eigenlijk nooit een gesprek begin, omdat ik het idee heb dat hij er geen zin in heeft. Ik weet ook dat ik geen relatie met hem wil, maar vindt hem wel interessant als een normale vriend.
Ik denk dat die vriendschap niet zal werken. Wil hij niet gewoon Friends with benefits?
@Julus, helemaal eens met je post over dat we het zo goed doen. Weliswaar met UPS en downs, maar we komen er wel.
woensdag 26 augustus 2020 om 00:25
Ik probeer zijn angsten inderdaad ook wel wat weg te nemen maar dat is best lastig, want het zit diep. En die toekomst is ook juist zo lastig, want ik vind hem wel echt leuk, maar de tijd zal het uitwijzen.Vivi3338 schreef: ↑22-08-2020 23:09@Flaffy, wel erg heftig zeg! Kan me voorstellen dat het voor hem een pittige keus is, maar als je hem echt leuk vind en toekomst ziet dan kan je wellicht hem geruststellen en zijn angst wegnemen. Maar dat is voor jou ook niet makkelijk natuurlijk mbt zijn ziekte.
Tussen mij en date is het rustig, hij zit nu weer paar dagen in buitenland en dit keer wel even een berichtje dat hij veilig was aangekomen en wat foto’s. Nu wel weer stil, maar probeer het los te laten en gun hem leuke dagen. Wat je zegt @Muis, onzekerheid en angst voor afwijzing/teleurstelling is killing soms en merk dat het toch wel wat dieper zit. Zoeken naar bevestiging.. Komt wellicht ook wel omdat eerste maand snel nieuwe date werd gepland, maar nu met werk/vakanties elke keer tussen pauzes zitten. Als er een date gepland staat, heb ik rust in m’n hoofd maar als het open ligt dan is er onrust. In 1 woord; blehMaar leer ook weer hoop over mezelf..
Blijft toch lastig hè dat hopen en verwachtingen in de datefase. Is er inmiddels een nieuwe date op de planning?
woensdag 26 augustus 2020 om 00:29
@Amme, wat rot zeg, tot liegen aan toe. Knuffel
Zo'n exemplaar ben je beter kwijt dan rijk en gelukkig ben je daar nu al achter gekomen. En wat leuk, ook jij die waarschijnlijk een huis gaat kopen! Ik zal voor je duimen.
En ja, we hebben het er uiteraard wel eerder over gehad maar hij dacht dat hij het wel kon en heeft zich later pas beseft dat hij het niet aandurft.
En ja, we hebben het er uiteraard wel eerder over gehad maar hij dacht dat hij het wel kon en heeft zich later pas beseft dat hij het niet aandurft.