Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Knuffelende Tatum in Viva in coronatijdp

12-09-2020 10:06 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel toevallig lees ik weer eens de Viva. Nummer 36 van 2 september. Bij het interview 'In bed met' staan in deze coronatijd dezelfde soort foto's als altijd bij dit artikel, namelijk een Tatum die het knuffelig gezellig heeft met haar gesprekspartner. Het interview is recent gehouden, er staat een vraag in over de coronacrisis. De foto's dan ook, neem ik aan (en anders gebruik je ze nu beter niet).

Ik vind dat Viva hiermee een verkeerd signaal afgeeft.


[url=https://postimg.cc/S2X6gcJJ]
Alle reacties Link kopieren
ik neem aan dat beide van te voren een test hebben gedaan
bovendien zitten ze achter elkaar.
Misschien zijn ze allebei getest voor t interview.
Duomarker schreef:
12-09-2020 10:14
Misschien zijn ze allebei getest voor t interview.
Zet dat er dan bij. Want zo is het WEER een vrijbrief voor de simpele ziel.

Gisteren hier op het bedrijventerrein achter werd er door een fotograaf een groepsfoto van de afdeling gemaakt. 50 lui boven op elkaars lip. Leuk man. Lekker coronaproof ook.
Ik vind dat je hiermee een volledig verkeerd signaal afgeeft.
Je bent een soort verklikker of zo?
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet je dat er bij zetten ,je kan toch ook logisch nadenken

Bij Wie is de Mol houden ze ook geen afstand, knuffelen ze elkaar, en zitten ze bij elkaar op de hotelkamer. Ik ga er dan van uit dat deze mensen van te voren getest zijn, ik hoef daar geen bewijs voor.
VGM1980 schreef:
12-09-2020 10:25
Waarom moet je dat er bij zetten ,je kan toch ook logisch nadenken

Bij Wie is de Mol houden ze ook geen afstand, knuffelen ze elkaar, en zitten ze bij elkaar op de hotelkamer. Ik ga er dan van uit dat deze mensen van te voren getest zijn, ik hoef daar geen bewijs voor.
Nou hier overschat je toch 90 procent van de Nederlandse bevolking schromelijk hoor.

En wie is de mol is eerder opgenomen he. Mijne gute liebe
VGM1980 schreef:
12-09-2020 10:25
Waarom moet je dat er bij zetten ,je kan toch ook logisch nadenken

Bij Wie is de Mol houden ze ook geen afstand, knuffelen ze elkaar, en zitten ze bij elkaar op de hotelkamer. Ik ga er dan van uit dat deze mensen van te voren getest zijn, ik hoef daar geen bewijs voor.
Dat is in het najaar van 2019 al opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
12-09-2020 10:28
Dat is in het najaar van 2019 al opgenomen.


ahh okay, wist ik niet!
Yggdrasil schreef:
12-09-2020 10:21
Zet dat er dan bij. Want zo is het WEER een vrijbrief voor de simpele ziel.

Gisteren hier op het bedrijventerrein achter werd er door een fotograaf een groepsfoto van de afdeling gemaakt. 50 lui boven op elkaars lip. Leuk man. Lekker coronaproof ook.
Ik vind dat je hiermee een volledig verkeerd signaal afgeeft.

Man, man, man, over denigrerend gesproken
Yggdrasil schreef:
12-09-2020 10:21
Zet dat er dan bij. Want zo is het WEER een vrijbrief voor de simpele ziel.

Gisteren hier op het bedrijventerrein achter werd er door een fotograaf een groepsfoto van de afdeling gemaakt. 50 lui boven op elkaars lip. Leuk man. Lekker coronaproof ook.
Ik vind dat je hiermee een volledig verkeerd signaal afgeeft.
Wat een toeval dat je dat allemaal op dat bedrijventerrein hebt gezien.
VGM1980 schreef:
12-09-2020 10:25
Waarom moet je dat er bij zetten ,je kan toch ook logisch nadenken

Bij Wie is de Mol houden ze ook geen afstand, knuffelen ze elkaar, en zitten ze bij elkaar op de hotelkamer. Ik ga er dan van uit dat deze mensen van te voren getest zijn, ik hoef daar geen bewijs voor.
Dat is afgelopen november opgenomen
Alle reacties Link kopieren
Het is misschien kort door de bocht gezegd, maar er zijn er inderdaad genoeg die niet logisch nadenken, en inderdaad heel simpel denken “als het in het blad mag mag ik het ook”. Ook genoeg mensen die wel hun gezond verstand gebruiken en gewoon afstand blijven houden, maar dat doet lang niet iedereen. De meeste hier op het forum zijn nuchter en slim genoeg om te weten wat verstandig is, maar helaas geldt dat niet voor iedereen.
Ik vind dat media zoals tijdschriften/kranten en ook sociale media daar wel rekening mee moeten houden met het plaatsen van dit soort foto’s. Het kan voor een deel van de mensen een verkeerd beeld afgeven, en juist in deze tijd moet het zo duidelijk mogelijk zijn dat die 1,5meter moet worden nageleefd (Persoonlijke meningen even daar gelaten).
In mijn ogen hadden andere foto’s (of een vermelding van een test ofzo) gepast geweest.
Serieus verantwoording afleggen aan wie voor wie? Kom op zeg..
Ik zat van de week naar "Rooijakkers over de vloer" te kijken (ook opgenomen in coronatijd, aangezien daar over gesproken werd) en daar werd ook duidelijk geen afstand gehouden. Ik vind dat ook een beetje gek. Media hebben toch ook wel een voorbeeldrol in deze?
Alle reacties Link kopieren
Acteurs en modellen hoeven geen afstand te houden in hun werk (zijn volgens mij wel test regels voor) dus dit lijkt me daar onder vallen.
Natuurlijk had Viva ook een statement kunnen maken door ze aan uiteinden van het bed te fotograferen maar het hoeft niet.
Serieuze vraag, hoe zit het dan met de incubatietijd? Als je getest bent zegt dat toch niet dat je niet alsnog binnen tien dagen ziek kunt worden?
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil schreef:
12-09-2020 10:21
Zet dat er dan bij. Want zo is het WEER een vrijbrief voor de simpele ziel.

Gisteren hier op het bedrijventerrein achter werd er door een fotograaf een groepsfoto van de afdeling gemaakt. 50 lui boven op elkaars lip. Leuk man. Lekker coronaproof ook.
Ik vind dat je hiermee een volledig verkeerd signaal afgeeft.

Gelukkig alleen aan de simpele ziel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
https://www.ad.nl/show/bieden-samenwone ... gle.com%2F

Misschien doen ze het zo.

https://www.volkskrant.nl/cultuur-media ... gle.com%2F
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 12-09-2020 11:13
35.68% gewijzigd
Dan dien je een klacht in bij Viva over hun verkeerde signaal, pffff.
Ik geef Tatum groot gelijk. Ik zal bij Rob ook niet op afstand blijven 😄
Alle reacties Link kopieren
Foto is van november :facepalm: . Eerst even je huiswerk doen voordat je onrust gaat stoken.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje een storm in een glas water...

Je ziet een foto in een tijdschrift waarin twee mensen dicht bij elkaar zitten en neemt op basis van de foto en de bijbehorende tekst aan dat de foto recent gemaakt is en dus dan ook niet coronaproof kan zijn. Waar baseer je dat op?

Allereerst weet je niet of de foto recent gemaakt is. Verder weet je niet of de mensen op de foto niet getest zijn. Etc, etc...

Het is net hetzelfde als met de mensen die roepen dat WIDM ook niet coronaproof is. Men roept maar wat, dikke stemmingmakerij, maar hoogstwaarschijnlijk houden ze zelf wel verjaardagen met 20 man visite.
FitsSprits schreef:
12-09-2020 11:34
Ik vind het een beetje een storm in een glas water...

Je ziet een foto in een tijdschrift waarin twee mensen dicht bij elkaar zitten en neemt op basis van de foto en de bijbehorende tekst aan dat de foto recent gemaakt is en dus dan ook niet coronaproof kan zijn. Waar baseer je dat op?

Allereerst weet je niet of de foto recent gemaakt is. Verder weet je niet of de mensen op de foto niet getest zijn. Etc, etc...

Het is net hetzelfde als met de mensen die roepen dat WIDM ook niet coronaproof is. Men roept maar wat, dikke stemmingmakerij, maar hoogstwaarschijnlijk houden ze zelf wel verjaardagen met 20 man visite.

En hier doe jij hetzelfde :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven