Mode & Beauty alle pijlers

Warme schoenen voor de winter

12-09-2020 13:35 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontjes zitten allebei op voetbal. Dat betekend dat ik in de winter bijna 2,5 uur langs de lijn sta. Probleem, kouden voeten! Heeft er iemand tips voor lekkere warme winterschoenen?
missrose schreef:
13-09-2020 20:21
Sorry cateautje, druk druk weekend! Bedankt voor de tips! Ik zie uggs veel voorbij komen. Die heb ik ook maar zelfs daar krijg ik na een uur langs de lijn koude voeten in.
Die jij cateautje in je post hebt gezet zien er ook nog wel stoer uit. Heb jij daar zelf ervaring mee?
Dit voetwarmers die Apatura gebruikt lijken me ook wel top. Misschien dat ook maar eens proberen.
Ik heb en voor mij zijn ze vaak te warm.
Alle reacties Link kopieren
O en hou je kuiten warm.
Warme kniekousen, beenwarmers onder een wijde broek of een panty onder je legging.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
13-09-2020 20:27
Ik heb en voor mij zijn ze vaak te warm.
Ik ben een koukleum dus dan zouden ze voor mij haast goed moeten zijn!
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
13-09-2020 20:30
O en hou je kuiten warm.
Warme kniekousen, beenwarmers onder een wijde broek of een panty onder je legging.
Heb inderdaad meestal lange kniekousen aan, en vaak 2 leggings over elkaar.

Heb de schoenen die cateautje aanraadde besteld. Waren de laatste. Ben benieuwd!
En Rose, heb je ze binnen? Hoe bevallen ze? Zitten heerlijk comfortabel hè? Ze lopen ook zo lekker. :-D
Alle reacties Link kopieren
gruffalo schreef:
13-09-2020 10:51
ik heb vorig jaar Panama Jacks gekocht in variant Phoebe travelling. Met bont gevoerd, dikke zool, stevige maar mooie boots. Erg warm, ben er heel blij mee!
Ik zou ook voor Panama jacks gaan
mabelle schreef:
15-09-2020 09:04
Ik zou ook voor Panama jacks gaan
Sokken in een propje bij de Panama's.
Vind zelf deze echt veel mooi/stoer/hipper en lopen ook veel fijner dan de meeste andere warme schoenen. En ook heerlijk gevoerd. Zijn redelijk spatwaterdicht maar ik heb ze wel even extra gesprayt met speciale waterafstotende spray voor leer.

Panama Jacks Felina boots

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-09-2020 11:29
Vind zelf deze echt veel mooi/stoer/hipper en lopen ook veel fijner dan de meeste andere warme schoenen. En ook heerlijk gevoerd. Zijn redelijk spatwaterdicht maar ik heb ze wel even extra gesprayt met speciale waterafstotende spray voor leer.

Panama Jacks Felina boots

Afbeelding
Ja, die heb ik ook. Ik heb ze behandeld met waterproofspray. Nog nooit natte voeten in gehad.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, ik heb ze binnen! Heb ze even kort gepast. Ze zaten lekker. Maar echt op gelopen heb ik nog niet. Het is nu natuurlijk ook zo mooi weer. Ze voelde lekker warm dus ben benieuwd of ze bevallen straks langs de voetballijn. Bedankt voor de tips allemaal.
Gefeliciteerd met je aankoop Rose. Je krijgt er geen spijt van.

Zal je niet vergeten ze in te spuiten? Dan blijven ze het mooist.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
17-09-2020 08:23
Gefeliciteerd met je aankoop Rose. Je krijgt er geen spijt van.

Zal je niet vergeten ze in te spuiten? Dan blijven ze het mooist.
Met waterdichtspray denk ik hé? Moet ik die even gaan halen!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook nog tips voor sokken?
Alle reacties Link kopieren
Echt wollen sokken!!

Maar ik denk dat dé truc is, dat je in beweging moet blijven. Van uren stil staan krijgt iedereen koude kakkers. Dus loop ieder kwartier (of zo) een rondje om het veld. En neem een thermosbeker/kan met lekkere warme chocomel mee! Cacao verwarmt ook :)

De beste manier om warm te worden (hoewel warm blíjven dus beter is) is van binnenuit.

En wol dragen. 100% wol dan, he ;) Wollen sokken, wollen beenwarmers (want inderdaad, ook echt zorgen dat je kuiten warm blijven).

Van synthetische spullen ga je zweten, waarna je afkoelt als je weer stil staat, en het dus alleen maar kouder krijgt.
katoenen sokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven