Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Verveel me stuk

15-09-2020 12:02 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog tot zowieso vrijdag in quarantaine. Woensdag krijg ik een test en hopelijk negatief.

Nu is het zo dat ik op een mini studio woon. En ik me helemaal te pletter verveel.

Weet iemand leuke films, series, spelletjes, bezigheden?

Ik kan echt niet stil zitten, wordt helemaal naar ervan.
TheBitchNextDoor
Heb je geen thuiswerk te doen?
Niet iedereen kan thuiswerken
Alle reacties Link kopieren
Het wordt tijd voor een apart topic:
Het wachtbankje - Tussen Corona-test en Uitslag

:)
Alle reacties Link kopieren
niemand die even een legpuzzel kan brengen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
op youtube vlogs kijken
boek lezen
vind je het leuk om te bakken?
kasten uitmesten
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-09-2020 12:13
Het wordt tijd voor een apart topic:
Het wachtbankje - Tussen Corona-test en Uitslag

:)

:rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ga een vreemde taal leren
Kijk in het Netflix kijken f Videoland topic naar tips voor series of films
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sportvideos 'at home' op YouTube? Ik heb er tijden lang iedere ochtend en avond een gedaan.

Ik word zelf heel vrolijk van de Kukuwa fitness videos, wie weet jij ook wel.

Heb je een vriezer? Misschien kun je een heel lading verschillende soorten koekjes gaan bakken, heb je maanden lol van ;-)

En je moet er van houden, maar misschien dat je diamond painting wel leuk vind?
Schoonmaken
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk eens die klussen doen waar je nooit aan toe komt: kledingkast uitmesten, schuur opruimen, keuken uitmesten en schoonmaken? En dan elke dag 1 grote taak. Verder netflix en videoland, die vriendin bellen die je te weinig spreekt, administratie uitzoeken, en ervan proberen te genieten dat je nu even verplicht niks hoeft?
Alle reacties Link kopieren
origami
Alle reacties Link kopieren
Je kan alles waar je nog geen abonnement hebt een gratis proefabonnement nemen. Kobo Plus, Videoland, Netflix, Disney+, Tijdschrift.nl. Wie weet zit er nog wel iets bij wat je daarna wil houden, maar anders heb je in elk geval voor nu een heleboel films, boeken en tijdschriften tot je beschikking.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
O, mijn persoonlijke guilty pleasure: verhalen lezen op Reddit in de categorie AmITheAssHole?

Staan heel veel interessante dilemma's op en de antwoorden zijn ook heel leuk om te lezen. Ik kan er uren zoet mee zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Schoonmaken, vreemde taal leren, recepten uittesten, lezen
Alle reacties Link kopieren
Ik was even aan het verdrinken in zelfmedelijden haha. Ik ga zo de hele boel poetsen en opruimen
TheBitchNextDoor
Good girls op Netflix
Louis Theroux documentaires
Alle reacties Link kopieren
Op Netflix: The home edit: get organized

Wedden dat je je hele huis wil opruimen
Stofnest schreef:
15-09-2020 12:31
Ik was even aan het verdrinken in zelfmedelijden haha. Ik ga zo de hele boel poetsen en opruimen
Tis ook ruk als je verplicht thuis moet blijven. Goed dat je dat wel gaat doen. (En niet zoals die knul afgelopen vrijdag in de bus: mondkapje alleen over zijn mond, productieve hoest en om de 30 seconden een duidelijke snotneus ophalen....)

Stiekem zou ik wel met je willen ruilen. Ik zit al een half jaar met 5 thuiswerkers/studeerders in een huis en snak naar een paar uurtjes of dagen helemaal alleen :biggrin: .

Heb je een balkon? Dan daar je eigen ministrandje van maken, zonnebril op en bakken maar.

Zet alle achterstallige klusjes waar je nooit tijd voor hebt op losse papiertjes. Die opvouwen en in een bak doen. Iedere keer als je begint te mopperen dat je je échte vreselijk verveelt pak je een briefje en ga je dat doen.
Laat een vriendin een pot muurverf en roller halen. Verf je studio in een nieuwe (knal)kleur.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
15-09-2020 12:26
O, mijn persoonlijke guilty pleasure: verhalen lezen op Reddit in de categorie AmITheAssHole?

Staan heel veel interessante dilemma's op en de antwoorden zijn ook heel leuk om te lezen. Ik kan er uren zoet mee zijn.

Eens. AITA heeft leuke discussies. Ook leuk op Reddit: explain like I'm five.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Ik heb ook in quarantaine gezeten in een kleine studio, dus ik snap je helemaal.
Ik heb al heel wat goeie tips voorbij zien komen, zoals klussen in huis, dingen bakken, films, boeken ed.

Wat ik zelf verder nog heb gedaan om me te vermaken is dit:

https://www.bol.com/nl/p/ravensburger-s ... 038606150/

Beetje schilderen en dan youtube op met spannende verhalen om naar te luisteren (ik hou van spannend, maar ze hebben natuurlijk van alles en nog wat op youtube)

https://www.youtube.com/user/MrCreepyPasta
Alle reacties Link kopieren
O ja, dat is ook leuk, maar AITA vind ik wel nog onderhoudender. Echt verbazend wat voor verhalen daar soms voorbij komen. Extra leuk als ze nog komen vertellen wat ze uiteindelijk hebben besloten naar aanleiding van de reacties.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
15-09-2020 12:59
O ja, dat is ook leuk, maar AITA vind ik wel nog onderhoudender. Echt verbazend wat voor verhalen daar soms voorbij komen. Extra leuk als ze nog komen vertellen wat ze uiteindelijk hebben besloten naar aanleiding van de reacties.

Klopt! Er komen de meest bijzondere kwesties voorbij :P
Als ik er eenmaal begin met lezen kan ik uren doorgaan. Doe ik dus niet al te vaak, maar als je alle tijd van de wereld hebt zoals TO nu heeft...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
En dan te bedenken dat je het allemaal voor niks doet omdat het virus niet gevaarlijk genoeg is om deze maatregelen te verantwoordenen en dat ze de economie kapot maken, dus gehoorzamen en testen en thuisblijven maakt veel meer kapot dan je lief is.
Ik vind dat we moeten stoppen met dit kabinet te faciliteren in haar verslaving naar meer macht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven