Entertainment alle pijlers

Cillian Murphy’s: hot or not?

16-09-2020 14:51 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pasgeleden heb ik peaky blinders gekeken en wat een lekker ding is Cillian Murphy, of eigenlijk vooral het karakter Tommy Shelby. Een vriendin van mij vindt hem alleen echt niet aantrekkelijk en vindt dat hij een raar gezicht heeft.
Wat vinden jullie?
Ik weet helaas niet hoe je plaatjes kan plakken maar KIJK DAN :D

https://faroutmagazine.co.uk/cillian-mu ... time-list/

https://nl.pinterest.com/pin/4971552463 ... =1b17iOecj
Alle reacties Link kopieren
Ik zag 'm voor het eerst in Red Eye en toen vond ik hem al behoorlijk intrigerend.
Afbeelding

Dus wat mij betreft: hot.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat een heleboel vrouwen hem woest aantrekkelijk vinden, maar ik vind hem helemaal niks. Echt op de manier dat mijn libido ervan naar het vriespunt daalt :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Hot!!!
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
pamelacourson schreef:
16-09-2020 14:55
Ik weet dat een heleboel vrouwen hem woest aantrekkelijk vinden, maar ik vind hem helemaal niks. Echt op de manier dat mijn libido ervan naar het vriespunt daalt :mrgreen:
Dat heb ik ook. Vind hem echt niks.
Alle reacties Link kopieren
HOT!
Ik krijg echt de creeps van hem. Brrrrrr. Komt door zijn rol in Red Eye.
Hot.
Vooral die blauwe ogen. Ik heb hem ook ontdekt door Peaky Blinders.
Een deel van de aantrekkingskracht zit ook wel in de rol denk ik.

En z'n stem. En in interviews z'n Ierse accent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem hot! Vooral fijn om een keer een man te zien die juist anders dan anderen is en niet een beetje de 'standaard' mooie man is.
Als je hem leuk vindt zou je 21 days later moeten checken.
Zowiezo een van mijn favo films en hij speelt de hoofdpersoon die uit een coma ontwaakt...volledig naakt.
Kan je gelijk even de merchandise bekijken :proud:

Ik vind hem niet onaantrekkelijk en een heel goeie acteur,
maar echt heet word ik er persoonlijk ook weer niet van.
Oeh getsie, nee :nope:
Hot!
Alle reacties Link kopieren
Een vriend van mij weigert Peaky Blinders te kijken omdat hij erin zit.

Ik heb een zwak voor dit soort mannen (on screen)
Afbeelding

Ik zit nog steeds te wachten tot ik zoiets tegenkom, dan mag je Cilian houden ;-)
Not
DontYouHatePants schreef:
16-09-2020 15:32
Afbeelding

Ik zit nog steeds te wachten tot ik zoiets tegenkom, dan mag je Cilian houden ;-)

Yak
Week bekkie

Not!
Vind hem heel aantrekkelijk in zijn rol als tommy maar als je hem ziet als zichzelf weer niet.
Not. Hij heeft wat ik een skelethoofd noem, met van die heel diepliggende ogen achterin zijn oogkassen.
Alle reacties Link kopieren
HOT! wat een woest aantrekkelijke man! Die ogen! Maar helaas zijn de meningen tussen mijn vriendinnen ook verdeeld, sommigen vinden hem echt niet mooi.
We're a close family, always within punching distance
Alle reacties Link kopieren
Nee, voor mij is het een NOT
herfstappeltaart schreef:
16-09-2020 15:55
Yak
Nee joh O_O
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft iets. Maar hij is hot door zijn rol als Thomas Shelby. Ik heb hem ook eens in een andere rol gezien, toen vond ik er niks aan. Maar dat heb ik ook met de hoofdrolspeler van de serie Outlander, god, wat een kerel is hij als Jamie Fraser. Daar kan ik wel warm van worden. Maar als ik hem dan zie buiten de serie..mwhaa..
Alle reacties Link kopieren
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
HOT.
RockOla schreef:
16-09-2020 16:22
Hij heeft iets. Maar hij is hot door zijn rol als Thomas Shelby. Ik heb hem ook eens in een andere rol gezien, toen vond ik er niks aan. Maar dat heb ik ook met de hoofdrolspeler van de serie Outlander, god, wat een kerel is hij als Jamie Fraser. Daar kan ik wel warm van worden. Maar als ik hem dan zie buiten de serie..mwhaa..

Dit ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven