Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Wat mij zo opvalt is dat de ouders maar ook de kinderen zo slecht engels spreken. Dat is toch niet van deze tijd dat je dat niet spreekt? Misschien moeten ze ook maar dat vertaalprogramma gebruiken en de uitspraak is om te janken. Niet alleen om met je au pair te communiceren maar gewoon anno nu. Ze kunnen gewoon geen gesprek voeren met die au pair.Ze maken zich er ook makkelijk vanaf door niet te helpen met huiswerk,is ook niet zo belangrijk want je ken altaid bakker worre. Man,man ,man ,man... :facepalm: Madelief en Floor vind ik allebei buitenbeentjes ,zij zijn slimmer dan hun ouders bij elkaar.
        Dat infantiele van Jan ook steeds Hallo Floor ,Hallo Mereltje ,Hallo Eline. Ik weet niet hoe jullie in huis doen tegen je kinderen maar ik roep niet steeds hallo ,naam tegen mijn kinderen als ik ze in het oog krijg. Je ziet de oudste 4 ook steeds vaker wegdraaien of expres niet kijken maar de hint wordt genegeerd hij roept gewoon net zo lang en genant door dat ze maar weer reageren. Maaaaar ze moeten niet meedoen , daar in laten ze de keus bij de kindjes zelf ! Is de dokter trouwens weg nu ze een nieuwe editor hebben?
        Alle reacties Link kopieren
        De post verder van de Jelies is niet zo slim ,de kinderen hebben een nachtje overgegeven, zijn niet naar school geweest .
        Vandaag nog thuis gehouden maar wel naar de kermis en lolly,suikerspin naar binnen werken en anderen naar de training. Bij ons was de regel : ziek thuis van school ? dan nergens heen als evt. de huisarts ,ook niet als je je beter voelt die dag .
        Nidorina schreef:
        16-09-2020 22:29
        OMG.

        Guusje geeft aan Sissy een kaart met zelfgeschreven tekst in het Spaans. Met Google translate. Zoooo lief!

        Maar Madelief geeft een kaart nog in het plastic en papieren zakje van boekhandel😅 Kunnen papa en mama niet meekijken ofzo? Kaart zonder eigen naam erin, in het plastic.. interesseren de ouders zich 0,0 in wat hun dochtertje uitgekozen heeft? Neem aan dat ze niet zelf naar de boekhandel gegaan is?
        Dat denk ik dus wel, waarschijnlijk met een zusje. Daar begrijp ik dus ook niks van.
        Zo bleek Floor geen cadeautje te hebben want geen tijd gehad. Hoe kun je kinderen van die leeftijd nu zelf verantwoordelijk maken voor de cadeau´s voor gezinsleden? Kijk in ieder geval even wat er gekocht is en zorg dat iedereen een cadeautje te geven heeft, zeker de jongsten.
        Guusje met Google translate in de weer vond ik geweldig. Zoiets had Sofie toch ook kunnen doen? Zet bv Feliz cumpleaños op die taart!
        Fijn Sissy eindelijk eens breeduit te zien glimlachen.
        Alle reacties Link kopieren
        scottiewinkie schreef:
        16-09-2020 23:00
        Wat mij zo opvalt is dat de ouders maar ook de kinderen zo slecht engels spreken. Dat is toch niet van deze tijd dat je dat niet spreekt? Misschien moeten ze ook maar dat vertaalprogramma gebruiken en de uitspraak is om te janken. Niet alleen om met je au pair te communiceren maar gewoon anno nu. Ze kunnen gewoon geen gesprek voeren met die au pair.Ze maken zich er ook makkelijk vanaf door niet te helpen met huiswerk,is ook niet zo belangrijk want je ken altaid bakker worre. Man,man ,man ,man... :facepalm: Madelief en Floor vind ik allebei buitenbeentjes ,zij zijn slimmer dan hun ouders bij elkaar.
        Dat infantiele van Jan ook steeds Hallo Floor ,Hallo Mereltje ,Hallo Eline. Ik weet niet hoe jullie in huis doen tegen je kinderen maar ik roep niet steeds hallo ,naam tegen mijn kinderen als ik ze in het oog krijg. Je ziet de oudste 4 ook steeds vaker wegdraaien of expres niet kijken maar de hint wordt genegeerd hij roept gewoon net zo lang en genant door dat ze maar weer reageren. Maaaaar ze moeten niet meedoen , daar in laten ze de keus bij de kindjes zelf ! Is de dokter trouwens weg nu ze een nieuwe editor hebben?
        Heb je er zin aan......ook zo irritant.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        16-09-2020 23:10
        Dat denk ik dus wel, waarschijnlijk met een zusje. Daar begrijp ik dus ook niks van.
        Zo bleek Floor geen cadeautje te hebben want geen tijd gehad. Hoe kun je kinderen van die leeftijd nu zelf verantwoordelijk maken voor de cadeau´s voor gezinsleden? Kijk in ieder geval even wat er gekocht is en zorg dat iedereen een cadeautje te geven heeft, zeker de jongsten.
        Guusje met Google translate in de weer vond ik geweldig. Zoiets had Sofie toch ook kunnen doen? Zet bv Feliz cumpleaños op die taart!
        Fijn Sissy eindelijk eens breeduit te zien glimlachen.
        Sissy wil liever niet in beeld,begrijpelijk.Ik vond het ook leuk dat we haar eens zagen en zagen reageren .Ook op die leeftijd dat grapje ( wat Sofie dan in slecht engels weer moest verpoepen) en Pa en ma maar weer uitleggen waarom ze waar gingen eten en wie wat en hoe.Ze zijn duidelijk wel bezig met reacties op hun vlog al doen ze net alsof ze zijn zoals we ze zien.Als je hier nu typt dat je het leuk vindt Sissy te zien dan wordt die arme vrouw gelijk in beeld gebracht . Net als Madelief ,voorlezen,haren kammen en noem maar op. Leuk idee om de tekst op de taart in het spaans te doen Rosalind. Sissy moet nog even blijven ,ze hebben haar hard nodig bij hun spaans vakantiehuisje.En misschien kreeg ze die telefoon wel omdat hier wordt gezegd dat Sissy genegeerd wordt daar . Sofie denkt dat ze met spullen kopen ,liefde kan kopen.
        scottiewinkie wijzigde dit bericht op 16-09-2020 23:21
        Reden: Hoofdletter van naam vergeten
        0.14% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogels55 schreef:
        16-09-2020 23:17
        Heb je er zin aan......ook zo irritant.
        Dat is een automatisme ,stopwoord/zinnetje.Antwoord wordt meestal niet afgewacht.Allemaal zo nep
        Alle reacties Link kopieren
        scottiewinkie schreef:
        16-09-2020 23:20
        Sissy wil liever niet in beeld,begrijpelijk.Ik vond het ook leuk dat we haar eens zagen en zagen reageren .Ook op die leeftijd dat grapje ( wat Sofie dan in slecht engels weer moest verpoepen) en Pa en ma maar weer uitleggen waarom ze waar gingen eten en wie wat en hoe.Ze zijn duidelijk wel bezig met reacties op hun vlog al doen ze net alsof ze zijn zoals we ze zien.Als je hier nu typt dat je het leuk vindt Sissy te zien dan wordt die arme vrouw gelijk in beeld gebracht . Net als Madelief ,voorlezen,haren kammen en noem maar op. Leuk idee om de tekst op de taart in het spaans te doen Rosalind. Sissy moet nog even blijven ,ze hebben haar hard nodig bij hun spaans vakantiehuisje.En misschien kreeg ze die telefoon wel omdat hier wordt gezegd dat Sissy genegeerd wordt daar . Sofie denkt dat ze met spullen kopen ,liefde kan kopen.

        Dat was toch die vorige aupair die niet in beeld wilde. Heb het nog niet over Sissy gehoord.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogels55 schreef:
        16-09-2020 21:50
        Ik vind dat moeder Jelies ook een beetje op moet letten wat ze allemaal op Instagram plant. Ongelukje dit ongelukje dat, Harrie heeft weer een ongelukje gehad dat vinden kinderen van die leeftijd echt niet leuk als klasgenoten dat op internet lezen. Zou zoiets echt niet over mijn kind op internet zetten als ze al zo groot zijn.
        Dat bedacht ik me ook inderdaad, leuk voor zo’n kind dat hij dan straks op school hoort ‘hee Harry, lekker in bed geplast vannacht!’ omdat moeders van een klasgenootje dat op insta hebben gelezen.

        En de kinderen wel thuishouden nog door de buikgriep maar wel ‘s middags op de kermis lopen met een mega lolly in de mond. Niet heel snugger. Verder wel een onwijs lief mens en leuke kinderen, lijkt me een heerlijk gezin om in op te groeien met oprechte aandacht en liefde.
        Alle reacties Link kopieren
        Lente19251003 schreef:
        17-09-2020 07:20
        Dat bedacht ik me ook inderdaad, leuk voor zo’n kind dat hij dan straks op school hoort ‘hee Harry, lekker in bed geplast vannacht!’ omdat moeders van een klasgenootje dat op insta hebben gelezen.

        En de kinderen wel thuishouden nog door de buikgriep maar wel ‘s middags op de kermis lopen met een mega lolly in de mond. Niet heel snugger. Verder wel een onwijs lief mens en leuke kinderen, lijkt me een heerlijk gezin om in op te groeien met oprechte aandacht en liefde.
        Ja klopt met alles eens. Reken maar dat ouders van kinderen van school of buurt dat wel lezen.

        Leuk gezin maar moeder moet wel nadenken voor ze wat schrijft of foto's plaatst.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogels55 schreef:
        17-09-2020 05:56
        Dat was toch die vorige aupair die niet in beeld wilde. Heb het nog niet over Sissy gehoord.
        Sissy ook niet .Dat was toen ze net in het land was een vraag steeds van volgers steeds en toen zeiden ze dat ze (nog) niet in beeld wilde.Later werd het Sissy wil niet zo graag in beeld (en werd evengoed gevlogd). ;-)
        Alle reacties Link kopieren
        Nou 'jullie' van dit topic worden bedankt!
        Ik weet dat ik van 'domme' programma's houd (heerlijk ontspannend), en ik had weleens die vader Jay voorbij zien komen maar keek verder nooit naar een huis vol, tot ik dit topic ging lezen :-? :lol:
        Nu heb ik bijna alles gezien en kijk ik zelfs de vlogs van de Nagelkerkjes :-D
        Zo eens met wat er hier geschreven wordt; wat weinig liefde en aandacht voor die kinderen zeg!
        Zo kan ik ook wel een bult kinderen krijgen (niet dat ik dat wil); een nanny, genoeg geld voor zo'n groot huis en alles maar kopen en uitbesteden, steeds op date en uit eten etc.
        Ik heb 2 kinderen en een parttime baan maar ik heb het idee dat ik het drukker heb dan Sofie, die doet volgens mij echt niets.
        Vaak dacht ik ; ah kijk, er wordt gekookt.. Maar dat is dan weer Jan die dat doet.

        Fam. Jelies vind ik leuk, maar zijn er nog nieuwe vlogs/fragmenten te zien? Ik kan op YT niets meer vinden, vloggen zij niet?
        Andrieske1976 schreef:
        15-09-2020 23:33
        Dus hier geeft ze zelf al toe dat ze reclame maakt voor bedrijven, supertriest.
        Wat is er "supertriest" aan tussen de 500 en 1000 euro krijgen om een minuutje of paar minuutjes over een product te lullen?

        Dat kun je "exploiteren van je kinderen" noemen of zien als wat elke "influencer' doet of probeert: geld verdienen met content.

        "Dus hier geeft ze zelf al toe"... Jij gaat er vanuit dat er iets toegegeven wordt. Alsof het een schaamtevol gedrag betreft. Misschien is het een handige manier om geld in De Nagelkerkjes B.V. te stoppen. Het extra spaarpotje voor de acht kinderen.

        Hier, een leuk dansje om je dag te verrijken! https://www.tiktok.com/@denagelkerkjes/ ... 9871854849
        Alle reacties Link kopieren
        Jelies zitten op Facebook.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        17-09-2020 13:15
        Jelies zitten op Facebook.
        Ah, dank je. Ik zal eens kijken, al vind ik dat minder leuk als een vlog kijken, jammer.
        Alle reacties Link kopieren
        glitglam schreef:
        17-09-2020 13:18
        Ah, dank je. Ik zal eens kijken, al vind ik dat minder leuk als een vlog kijken, jammer.
        En Instagram.
        glitglam schreef:
        17-09-2020 13:18
        Ah, dank je. Ik zal eens kijken, al vind ik dat minder leuk als een vlog kijken, jammer.
        Dat vind ik ook, kijken is leuker dan suffe verhaaltjes met foto's lezen op facebook of instagram. Je kunt letterlijk meer zien, hahaha
        Alle reacties Link kopieren
        [quote=doktervanderploeg post_id=31912374 time=1600341111 user_id=388080]
        Wat is er "supertriest" aan tussen de 500 en 1000 euro krijgen om een minuutje of paar minuutjes over een product te lullen?

        Dat kun je "exploiteren van je kinderen" noemen of zien als wat elke "influencer' doet of probeert: geld verdienen met content.

        "Dus hier geeft ze zelf al toe"... Jij gaat er vanuit dat er iets toegegeven wordt. Alsof het een schaamtevol gedrag betreft. Misschien is het een handige manier om geld in De Nagelkerkjes B.V. te stoppen. Het extra spaarpotje voor de acht kinderen.

        Hier, een leuk dansje om je dag te verrijken! https://www.tiktok.com/@denagelkerkjes/ ... 9871854849

        Ik vroeg me al af wat zoiets nou zou opleveren..... verder roep ik Jan uit tot minst swingende vader maar daarom moet hij zeker ook achteraan staan haha
        Ik vind die bak- en bonusvlogs en tiktok-geforceerd gedoe niet interessant en kijk ik niet. Juist met de huis- tuin- en keuken conversaties vermaak ik me, maar vijf minuten opname's in een auto zijn weer oersaai.
        Alle reacties Link kopieren
        Is die foto op instagram nou van Thaila met haar kleindochter of met Miguel als baby? Ze ziet er steeds anders uit tegenwoordig.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        17-09-2020 14:01
        Is die foto op instagram nou van Thaila met haar kleindochter of met Miguel als baby? Ze ziet er steeds anders uit tegenwoordig.
        Is Miguel als baby. Toen had Rob nog haar
        doktervanderploeg schreef:
        17-09-2020 13:11
        Wat is er "supertriest" aan tussen de 500 en 1000 euro krijgen om een minuutje of paar minuutjes over een product te lullen?

        Dat kun je "exploiteren van je kinderen" noemen of zien als wat elke "influencer' doet of probeert: geld verdienen met content.

        "Dus hier geeft ze zelf al toe"... Jij gaat er vanuit dat er iets toegegeven wordt. Alsof het een schaamtevol gedrag betreft. Misschien is het een handige manier om geld in De Nagelkerkjes B.V. te stoppen. Het extra spaarpotje voor de acht kinderen.

        Hier, een leuk dansje om je dag te verrijken! https://www.tiktok.com/@denagelkerkjes/ ... 9871854849
        Wat supertriest is, is dat de ouders normaal geen tijd of zin hebben om de kinderen voor te lezen. Vooral een Junior zou daar heel veel profijt van hebben.
        Maar o, wacht, ze kunnen centjes verdienen met een app waar iemand anders voorleest! Win-win! Ouders hoeven zich helemaal niet meer verplicht te voelen om voor te lezen, ze proberen dat uit, en krijgen er nog geld voor ook!
        Zo’n voorleeshoek is hartstikke leuk hoor, voor de extra. Maar dagelijks je kinderen voorlezen is gewoon hartstikke belangrijk. Als we het hebben over qualitytime: beter met een fijn voorleesboek dan elke week (of meerdere keren per week) naar een restaurant.
        Alle reacties Link kopieren
        Nidorina schreef:
        17-09-2020 14:22
        Is Miguel als baby. Toen had Rob nog haar
        Oh Rob had ik al helemaal niet herkend, wat grappig, Miguel is een jonge vader, 21 pas, maar ja dat was ik ook bij mijn oudste, moeder dan
        doktervanderploeg schreef:
        17-09-2020 13:11
        Wat is er "supertriest" aan tussen de 500 en 1000 euro krijgen om een minuutje of paar minuutjes over een product te lullen?

        Dat kun je "exploiteren van je kinderen" noemen of zien als wat elke "influencer' doet of probeert: geld verdienen met content.

        "Dus hier geeft ze zelf al toe"... Jij gaat er vanuit dat er iets toegegeven wordt. Alsof het een schaamtevol gedrag betreft. Misschien is het een handige manier om geld in De Nagelkerkjes B.V. te stoppen. Het extra spaarpotje voor de acht kinderen.

        Hier, een leuk dansje om je dag te verrijken! https://www.tiktok.com/@denagelkerkjes/ ... 9871854849
        Wat triest is, is dat het spaarpotje belangrijker is dan oprechte aandacht voor de kinderen.
        Expreszo schreef:
        17-09-2020 14:24
        Wat supertriest is, is dat de ouders normaal geen tijd of zin hebben om de kinderen voor te lezen. Vooral een Junior zou daar heel veel profijt van hebben.
        Maar o, wacht, ze kunnen centjes verdienen met een app waar iemand anders voorleest! Win-win! Ouders hoeven zich helemaal niet meer verplicht te voelen om voor te lezen, ze proberen dat uit, en krijgen er nog geld voor ook!
        Zo’n voorleeshoek is hartstikke leuk hoor, voor de extra. Maar dagelijks je kinderen voorlezen is gewoon hartstikke belangrijk. Als we het hebben over qualitytime: beter met een fijn voorleesboek dan elke week (of meerdere keren per week) naar een restaurant.
        Je slaat de spijker op de kop! Niks mis met geld verdienen op internet. De hypocriete manier waarop is tenenkrommend dom. Zelfs het riedeltje voor en achteraf wat die kinderen verplicht moeten opdreunen komt er heel superenthousiast uit, echt wervend, maar niet heus.

        Leuk document voor later, kindjes, komt allemaal op jullie spaarrekening en nu potjepotjepotje iets leuks doen voor de camera!
        Alle reacties Link kopieren
        Dat intro dat met zijn allen gedaan moet worden steeds ;Hallo wij zijn de nagelkerkjes, leuk da je.. etc.
        Waarom 'moeten' die kinderen wat elke keer met zn allen meezeggen?
        Het is duidelijk dat ze daar flauw van zijn (logisch!) , en het komt er verveeld en heeel langgerekt uit.. Dan kunnen ze dat beter met zn tweeen doen, Jan en Sofie, en laat die kinderen lekker.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven