Coronavirus COVID-19 alle pijlers

irritatie om gedrag man

19-09-2020 12:12 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen klonk man vol dus ik vraag hem, ben je verkouden? Nee zegt hij. Okay, zeg ik, dan komt het vast dat je net uit bed bent. Ik heb zoon naar zwemles gebracht en hij zou hem halen dus dat heeft hij gedaan. Zeg hij, ik ben toch wel verkouden en voelde het gisteren al. Dus ik denk, wtf, en je liegt 's morgens als ik ernaar vraag en je gaat gewoon de deur uit met klachten!
Dan belt hij met de GGD voor een test en kan dinsdag hier terecht. Vraag ik, kon je ergens anders niet eerder terecht? O, niet aan gedacht om te vragen. Dat vraag je toch, je wilt toch zsm weten waar je aan toe bent?!
Ik moet ongesteld worden dus misschien ligt het aan moe maar ik ben hier best geïrriteerd om 🤨
snap ik
Alle reacties Link kopieren
En nu?
Alle reacties Link kopieren
Veel mensen met klachten moeten van hun werkgever gewoon werken zo lang ze geen koorts hebben.
Alle reacties Link kopieren
Zou mij ook irriteren
Alle reacties Link kopieren
Moet je persee testen als je verkouden bent en mag je dan ook de deur niet uit?
Dinsdag is relatief snel, zeker als het gewoon bij jullie in de buurt is. Snap je irritatie niet zo.
Alle reacties Link kopieren
scheiden, scheiden, scheiden!!!
wat denkt-ie wel
en de kinderen ziet hij ook mooi nooit meer!
Dinsdag is al heel snel als hij vandaag een afspraak maakt
En helemaal eens met lilalinda De horror wat een vent.
Meteen mores leren.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, stel je niet zo aan!
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
Joelle1980 schreef:
19-09-2020 12:22
Moet je persee testen als je verkouden bent en mag je dan ook de deur niet uit?

Heb je het nieuws de afgelopen tijd nog gevolgd?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ga daar heel anders mee om. Gisteren gingen we naar de tandarts en mijn dochter zat nogal te snuffen en had een kriebel in haar keel. Toen heb ik gezegd dat ze dat bij de tandarts even moest proberen in te houden omdat we anders weer weg moesten. Vandaag had ze nergens meer last van, dus wij gaan echt niet bij het eerste beetje snotterige gevoel testen. We zien amper mensen en houden altijd afstand, dus de kans op Corona lijkt me nagenoeg afwezig.
Alle reacties Link kopieren
Ppfff :O wat een drama !
Carpe diem
ik hoop niet dat jullie 10 dagen met elkaar binnen hoeven te zitten op elkaars lip.
Firedragon schreef:
19-09-2020 12:26
Jeetje, stel je niet zo aan!
nou met 2000 besmettingen op een dag
aanstellen ???
lilalinda schreef:
19-09-2020 12:23
scheiden, scheiden, scheiden!!!
wat denkt-ie wel
en de kinderen ziet hij ook mooi nooit meer!
Echt hoor.
hij gaat vreemdt
Mumper schreef:
19-09-2020 12:28
hij gaat vreemdt
Hmm :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
19-09-2020 12:28
hij gaat vreemdt
met de testmevrouw
lilalinda schreef:
19-09-2020 12:30
met de testmevrouw
Toyboytestmeneren hier :yes:
Wat een gezeur. Hij liegt...nou vreselijk. Hij was net wakker en misschien nog even geen zin in gezeur.
Scheiden ja. Ik vind je nog mild.
Vergeet de sloten niet te vervangen.
PoezzinBoots schreef:
19-09-2020 12:31
Wat een gezeur. Hij liegt...nou vreselijk. Hij was net wakker en misschien nog even geen zin in gezeur.
Ja moet je aan je moeder vrouw vertellen of je een snottebel hebt of niet.
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef:
19-09-2020 12:27
nou met 2000 besmettingen op een dag
aanstellen ???
Een derde daarvan is in drie steden, waar mensen in donkere kroegen tegen elkaar aan lopen te hijgen.
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef:
19-09-2020 12:27
nou met 2000 besmettingen op een dag
aanstellen ???
Ja met aanstellen bedoel ik dat de man van TO blijkbaar had moeten melden dat hij een snottebel had, waar hij overigens pas later op de dag echt achter kwam. En dan ook nog voor leugenaar uitgemaakt worden. En dan gelijk laten testen omdat je een beetje verkouden bent? Ja dat vind ik overdreven. Je kan op zijn minst afwachten of er nog meer verschijnselen optreden. Half nederland is rond deze tijd verkouden. Maar goed, als je je dan toch laat testen, dan is dinsdag toch een mooie dag? Die mensen hebben het heel erg druk (understatement).
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven