Allerlekkerste lunch/diner in Den Haag?

19-09-2020 20:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn moeder en ik gaan binnenkort twee dagen naar Den Haag, met overnachting in een chic hotel, voor ons beider verjaardagen. Op vrijdag willen we ergens lunchen en ‘s avonds uit eten, op zaterdag alleen lunchen (we gaan eind van de middag weer naar huis).

Ik geloof meer in ervaringen dan in mooie verhalen op de website, dus ik ben ook alle reviews al aan het afstruinen, maar jullie zijn ook altijd zo behulpzaam :)

Waar heb jij de lekkerste lunch gegeten in Den Haag? En waar het lekkerste diner? Scheveningen mag ook!

We zijn beiden geen fijnproevers, dus de restaurants hoeven geen absolute culinaire hoogstandjes te serveren. Goed, lekker, betaalbaar eten zijn wij dol op :lol:

Alvast bedankt voor de tips!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Little V
Mama Kelly's
Catch by Simonis
Friet District
Vincenzo's Osteria
Foodhallen
Millers
Alle reacties Link kopieren
Lunch opties
Walter Benedict
De Twee heren
Jamey Bennet
Palmette
allemaal in het centrum

Diner
De Dagvissser (oude haven Scheveningen)
Bistro mer
La Liguria (italiaan met leuk terras)
Raffles (indonesisch)
De Bistrooh
Alle reacties Link kopieren
Dineren kun je heerlijk aan de Dr. Lelykade in de haven van Scheveningen, als je van vis houdt bijvoorbeeld bij Catch. Ook heerlijk dineren daar is het bij Waterproef. Als je van shared dining houdt doe je dat ook daar bij Suzie q. En vlak om de hoek zit Lemongrass. Allemaal goed! (vind ik)
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk lunchen kun je bij Van Kinsbergen in het zeeheldenkwartier
Alle reacties Link kopieren
Momenteel zijn de meeste besmettingen in Den Haag in het centrum. Om die reden zou ik iets zoeken wat buiten het centrum ligt.
Waar ligt jullie hotel?
Alle reacties Link kopieren
Enkele tips voor Scheveningen:
* Spijs
* Thais in de Keizerstraat of aan de haven
* tapas het zusje
Alle reacties Link kopieren
Kaafi is heel leuk voor brunch of lunch! Net als Bij Clarence. En Pistache voor koffie.
De Kade (Bierkade) is geweldig voor shared dining, heel lekker!
Ook Love & Peas op de Weimarstraat is lekker, beetje retro huiskamersfeer, vooral de hummus is lekker (ook shared dining).

Verder zie ik al heel veel leuke plekken genoemd: Mama Kelly’s en Walter Benedict zijn top.
Alle reacties Link kopieren
PLUKKIE78 schreef:
19-09-2020 22:09
Momenteel zijn de meeste besmettingen in Den Haag in het centrum. Om die reden zou ik iets zoeken wat buiten het centrum ligt.
Waar ligt jullie hotel?

Goede tip, daar zitten we inderdaad niet op te wachten. Ons hotel ligt redelijk buiten het centrum, bij het World Forum in de buurt.

Dank voor alle reacties tot nu toe! Ik ga de tips allemaal bekijken :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Als je bij world forum zit dan kan je ook goed zoeken op restaurants in het Statenkwartier. Voorbeeld fredrik Hendriklaan.
Ook super leuk om te winkelen.
Alle reacties Link kopieren
Op de Fred in het Statenkwartier is het op een zaterdagmiddag even druk als in het centrum. J
Alle reacties Link kopieren
cappi schreef:
21-09-2020 00:12
Op de Fred in het Statenkwartier is het op een zaterdagmiddag even druk als in het centrum. J

Goed dat we er op vrijdagmiddag zijn dan :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven