Morning after pil

20-09-2020 22:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Al 2 jaar gebruiken mijn vriend en ik condooms. Nu is gisteravond voor het eerst een condoom gescheurd...  :O Vandaag is dag 27 in mn cyclus, en die is normaal redelijk gemiddeld rond de 29-30 dagen. Ik heb een paar maanden geleden wel een langere cyclus gehad van 39 dagen..

ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en ik ga morgen ook de apotheek bellen, maar hoe groot is de kans dat ik hiervan zwanger raak?

Even wat extra info, vorige week had ik wel andere afscheiding die gebruikelijk is rond mn eisprong en ik heb nu ook al wat krampen, dus ik denk dat mn menstruatie eraan komt. We gebruiken condooms omdat ik niet goed reageer op hormonen en een koperspiraal werd door mn baarmoeder uitgestoten.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Maar, heb je een morning after pil genomen of niet?
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
20-09-2020 23:32
Maar, heb je een morning after pil genomen of niet?
Dat gaat ze morgen de apotheek voor bellen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
20-09-2020 23:35
Dat gaat ze morgen de apotheek voor bellen.
Die kun je ook bij de drogist kopen, dus misschien heeft ze die inmiddels al gehad.
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
20-09-2020 23:36
Die kun je ook bij de drogist kopen, dus misschien heeft ze die inmiddels al gehad.
Maar waarom zou ze dan de apotheek nog moeten bellen?
De apotheker heeft immers ook geen glazen bol...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Gewoon aftermorning pil halen. Niet bellen maar halen.

Wat heb je er aan of wij hier gaan gokken of je wel of niet wel eens zwanger zou kunnen zijn?

Je gaat dan misschien beslissen of je afer morningpil niet gaat halen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
De kans lijkt me erg klein maar het is aan jezelf of je de gok wil wagen? Persoonlijk zou ik geen morning after pil gaan slikken. Je hebt je eisprong verleden week al gehad en hebt al menstruatiekrampen. Maar het is uiteraard jouw beslissing,
Alle reacties Link kopieren
Aragog schreef:
21-09-2020 01:52
De kans lijkt me erg klein maar het is aan jezelf of je de gok wil wagen? Persoonlijk zou ik geen morning after pil gaan slikken. Je hebt je eisprong verleden week al gehad en hebt al menstruatiekrampen. Maar het is uiteraard jouw beslissing,
.
Wat een riskant advies.

Ze geeft aan ook eens een langere cyclus gehad te hebben. In theorie, bij een cyclus van 39 dagen, zou ze haar ovulatie nu precies rond de seks gehad kunnen hebben.

De kans is, gezien haar gemiddelde cyclus, inderdaad super klein. Maar ik zou de gok niet wagen, en de morning after pil wél nemen. Een zwangerschap heeft nogal wat (blijvende) gevolgen.

Hopelijk blijk je deze keer gewoon een normale cyclus te hebben en binnen een paar dagen ongesteld te worden TO! Sterkte
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven