Eenvoudig banners maken / bewegende animaties

21-09-2020 15:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de tijd wat te doden ben ik van plan om op Linkedin mijn zakelijke netwerk te gaan informeren over wat arbeidsgerelateerde dingen. Ik zie op Linkedin, maar ook op Instagram, flashy banners en dingen tegenkomen die er goed en leuk uitzien en dat wil ik ook. Maar... Hoe doe je dat?

BTW... Canva ken ik al en dat vind ik een beetje 'mwah'. Photoshop valt ook af. Gewoon iets makkelijks: beetje plaatjes selecteren, tekst erin rossen en klaar.

Suggesties?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger gebruikte ik daar Jasc Paint Shop Pro voor, tegenwoordig Photoshop (maar die wil je niet). Heb je misschien een linkje naar een voorbeeld?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
21-09-2020 15:40
Vroeger gebruikte ik daar Jasc Paint Shop Pro voor, tegenwoordig Photoshop (maar die wil je niet). Heb je misschien een linkje naar een voorbeeld?
Ga ik opsnorren. Nu eerst even de supermarkt in.
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
21-09-2020 15:41
Ga ik opsnorren. Nu eerst even de supermarkt in.
Sorry, ik bedoelde Jasc Animation Shop! Is wel echt een enorm verouderd programma. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook Photoshop voorstellen, is heel simpel. Wellicht dat het met SAI of GIMP ook kan?
Alle reacties Link kopieren
Hier hele goede ervaringen met Bannerwise :) Daarmee kun je HTML5-banners bouwen zonder HTML-kennis. Afbeeldingen uploaden, tekstvakken, zelf kiezen hoe je wilt dat de banner beweegt, hoeveel slides, hoeveel seconden ze blijven staan, etc. Ideaal.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Bannerwise ziet er al goed uit. Ik ga daar eens mee aan de slag. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
FitsSprits schreef:
21-09-2020 20:20
Bannerwise ziet er al goed uit. Ik ga daar eens mee aan de slag. Thanks!

Succes!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven