Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 12 !

01-10-2020 17:42 3027 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C



Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Weer een nieuw deel!

Laat je shinies shinen, je levels uppen en friendships met een lucky egg bezegelen!

We pogo-en hier verder!
anoniem_374681 wijzigde dit bericht op 01-10-2020 18:20
5.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!
:heart: omdat ik aan Anna moest denken.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:

Fijn dat Anna er ook nog soort van bij is
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu ook bij die tweede opdracht. Best irritant wel. Ben ook te moe om er uit te gaan vanavond.
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Present!!!
:cheer:
Gotha...!!!!

Ik baal ervan dat je weer alle kilometers weer moet gaan lopen, en van de incense.
Happy New Topic! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Het scheelt incubators dat we nu weer de hele afstand moeten lopen ;). Vind het wel jammer van de incense, dat die nu minder effectief gaan zijn als je thuis op de bank zit, je zult maar net in quarantaine zijn op community day.
Alle reacties Link kopieren
nimbus schreef:
01-10-2020 19:10
Het scheelt incubators dat we nu weer de hele afstand moeten lopen ;). Vind het wel jammer van de incense, dat die nu minder effectief gaan zijn als je thuis op de bank zit, je zult maar net in quarantaine zijn op community day.

Ja, dat laatste zeker.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
nimbus schreef:
01-10-2020 19:10
Het scheelt incubators dat we nu weer de hele afstand moeten lopen ;). Vind het wel jammer van de incense, dat die nu minder effectief gaan zijn als je thuis op de bank zit, je zult maar net in quarantaine zijn op community day.
Oh nee dat zou wel sneu zijn inderdaad!
Raar, kreeg net een melding dat er een update is, klik op updaten, staat er geen update klaar. Spel opnieuw gestart, weer een update melding. Herhaal dit een aantal keer, spel helemaal eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar de melding blijft. Zijn er meer die dit hebben?

Edit: nu doet hij het ineens weer.
Alle reacties Link kopieren
Festini74 schreef:
01-10-2020 19:41
Raar, kreeg net een melding dat er een update is, klik op updaten, staat er geen update klaar. Spel opnieuw gestart, weer een update melding. Herhaal dit een aantal keer, spel helemaal eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar de melding blijft. Zijn er meer die dit hebben?

Edit: nu doet hij het ineens weer.
Was een storing. De halve stad had er hier last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik word echt een beetje simpel van al die kinderen die hier nu spelen en die elke gym leeggooien als je er net 1 minuut instaat. Zo irritant. Ze vallen geen gym aan waar 6 Pokemon in zitten want ze hebben zelf te zwakke Pokemon en als een van de ervaren spelers die dan leeggooit en zich erin zet gooien ze ons eruit.
Ik heb verschillende gyms veroverd waar mensen dus sinds gisteravond of vanmorgen vroeg in stonden en let op ik heb nu in totaal 17 munten.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen gaan meestal niet zo ver, dus probeer het gewoon een stukje verderop zou ik zeggen. Gyms genoeg op de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Present! Ik ga vanavond tegen middernacht pas aan de slag. Dan ga ik eens kijken of ik nog naar stap 2 van de nieuwe opdracht kan komen.
Eze schreef:
01-10-2020 20:01
Was een storing. De halve stad had er hier last van.
Fijn om te weten.
Alle reacties Link kopieren
Idd jammer dat je weer de volle afstand moet lopen voor de eitjes. M'n enige 10 km ei net toch nog maar in een super incubator gedaan, want 3,3 km of 10 km scheelt nogal. Het moment voor het terugdraaien van deze aanpassingen vind ik wel best gek gekozen, zo middenin een tweede corona golf. En herfst. Ik was vanavond buiten voor een raid en ik vond het koudddddd!! Meteen een nieuwe winterjas gekocht :whistle: . Zo een waar de voering uit kan, dus die is nu fijn en in de winter lekker extra warm!
Alle reacties Link kopieren
Rubble mooi dat ook dit topic de tekst en het motto van Anna heeft gekregen :heart:

Ik ben ook aanbeland bij het tweede deel van de quest, een deel was goed te doen maar verder...... heel lastig.... die Pokémon zijn er met dit weer gewoon niet. We hebben er nog een paar kunnen vangen door Rocketbattles te doen.
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer..
Ik schrijf graag weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel het sinds kort weer, na een tijdje te zijn gestopt.
Helaas maar 2 medespelers in mijn omgeving.
Wie wil mij toevoegen?
pepexx wijzigde dit bericht op 28-11-2020 09:30
5.84% gewijzigd
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je toegevoegd, mijn naam bestaat uit 4 woorden :)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Sinds de gewone loopafstand voor de eieren heb ik al 4x een 10 km ei gekregen. Niantic wil incubators verkopen denk ik..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven